vladimirov Публикувано 16 Май 2009 Публикувано 16 Май 2009 Почти със сигурност ще може без него, най-много всички стъкла да спрат да работят. Ако те е страх може да демонтираш платката, да я свържеш и в едно найлонче всичкото и да си стои там. Цитат
p_carisma Публикувано 18 Май 2009 Публикувано 18 Май 2009 При мен изкочи следния проблем:Ляво предно стъкло не се сваля.Махнах клемата на акумулатора поставих я и се свали само до долу лявото стъкло.Натиснах бутончето вдигна се, но при опит да го сваля пак не сработи.Махнах отново клемата на акумулатора поставих я и стъклото отново се свали само.Къде е проблема според вас? Щом се сваля само, а се вдига с копчето мисля че си е наред деигателчето. Цитат
dark Публикувано 18 Май 2009 Публикувано 18 Май 2009 На мен ми звучи като да ти стои винаги натиснат бутона за надолу... (закъсен по-вероятно) Цитат
p_carisma Публикувано 18 Май 2009 Публикувано 18 Май 2009 Май не е натиснато защото такива липсват отдавна,натискам гумичките :icon_blush: .Този проблем стана след вътрешно пране на колата. Цитат
valboss Публикувано 18 Май 2009 Публикувано 18 Май 2009 ...Този проблем стана след вътрешно пране на колата.Останала е влага под гумичката или вътре в буксата...Разглоби и изсуши! Цитат
dark Публикувано 19 Май 2009 Публикувано 19 Май 2009 Мдам, най-вероятно докато си чешем тука езиците, вече е изсъхнало и проблема се е оправил ;) Цитат
Hellson Публикувано 21 Май 2009 Публикувано 21 Май 2009 В крайна сметка се оказва, че никъде ли не може човек да си закара колата, където направо да му го сменят този панел с нов ? В Балканстар като краен вариянт, предполагам това е възможно ? Цитат
mali Публикувано 21 Май 2009 Публикувано 21 Май 2009 В крайна сметка се оказва, че никъде ли не може човек да си закара колата, където направо да му го сменят този панел с нов ? В Балканстар като краен вариянт, предполагам това е възможно ? Точно там в "Балкан стар" ще е възможно, но и много нездравословно за джоба :icon_angel:. Иначе в "Ратола" проверявал ли си колега как са нещата със стойността на тоя панел. За други възможности не се сещам. Цитат
Hellson Публикувано 23 Май 2009 Публикувано 23 Май 2009 Май ще трябва да си направя труда тия дни и да отида да проверя.... В крайна сметка и Балкан стар да е....ще стисна зъби и ще дам парите. Цитат
laskov Публикувано 24 Май 2009 Публикувано 24 Май 2009 Направих профилактика на панела на шофьорската врата. За всеки случай смених и трите му електролитни кондензатора - все пак са на повече от 10 години и реших, че може да са за смяна. Проблемът ми обаче си остана - ако сваля стъклото на шофьорската врата в крайно долно положение, след това то не иска да се вдигне. Вдига се около 5 мм нагоре и отново слиза в крайно долно положение. След 4-5 опита се задейства някаква защита и стъклото спира да изпълнява командите от бутона за около 30 сек. При помощ (повдигане) с ръка на стъклото отдолу (при свалена кора), то се вдига. Винаги прави проблем ако тръгва нагоре от крайно долно положение. Ако обаче е на 3-4 мм (а може би и по-малко) над крайното долно положение, вдигането му не е проблем. Смазах символично релсичката по която ходи пластмасовата шейничка, за която е хванато стъклото, но това не доведе до някаква промяна в движението на стъклото. Моля за помощта ви! Цитат
Pepper Публикувано 24 Май 2009 Публикувано 24 Май 2009 На мен правеше нещо подобно, но издаваше странен шум и се скъса жилото. При теб нямам идея какво е, скоро имах такава платка и я подарих имаше такава тема, много ме е яд че нямам още една да ти я пратя и на теб, вземи се срещни с някоя каризма сменете си панела и виж дали ще заработи, ако е по електрониката на платката, трябва някой специялист да се изкаже. Цитат
mit_slx Публикувано 24 Май 2009 Публикувано 24 Май 2009 Направих профилактика на панела на шофьорската врата. За всеки случай смених и трите му електролитни кондензатора - все пак са на повече от 10 години и реших, че може да са за смяна. Проблемът ми обаче си остана - ако сваля стъклото на шофьорската врата в крайно долно положение, след това то не иска да се вдигне. Вдига се около 5 мм нагоре и отново слиза в крайно долно положение. След 4-5 опита се задейства някаква защита и стъклото спира да изпълнява командите от бутона за около 30 сек. При помощ (повдигане) с ръка на стъклото отдолу (при свалена кора), то се вдига. Винаги прави проблем ако тръгва нагоре от крайно долно положение. Ако обаче е на 3-4 мм (а може би и по-малко) над крайното долно положение, вдигането му не е проблем. Смазах символично релсичката по която ходи пластмасовата шейничка, за която е хванато стъклото, но това не доведе до някаква промяна в движението на стъклото. Моля за помощта ви! Колега,и при мен е така.Но му намерих цаката-няколко бързи импулса за нагоре и стъклото се вдига. За сега.....така.Пиши когато разбереш какъв е проблема.Поздрави! Цитат
laskov Публикувано 25 Май 2009 Публикувано 25 Май 2009 Колега,и при мен е така.Но му намерих цаката-няколко бързи импулса за нагоре и стъклото се вдига. За сега.....така.И при мен този начин работеше, но вече не :icon_crying: . Цитат
vladimirov Публикувано 25 Май 2009 Публикувано 25 Май 2009 Пробвахте ли с откачане на акумулатора?@Pepper пазиш ли ми пласмасата отгоре или и тя замина? Според ръководството: http://img8.imageshack.us/img8/3990/27926942.png Вътре имаше едни транзисторчета и интегралче. Май излиза че е само някакъв превключвател. Цитат
laskov Публикувано 27 Май 2009 Публикувано 27 Май 2009 Вътре имаше едни транзисторчета и интегралче. Май излиза че е само някакъв превключвател.Знам ли? Може да е умен превключвател и да следи големина на тока, продължителността на натискане на бутон, време на движение на стъклото ? Има обаче някаква защита, която струва ми се е в машинката с електродвигателя. Чува се като цъкане на реле с контакти.Каква е процедурата с акумулатора? Откачам го, чакам 5 мин и го закачам? А няма ли да предизвикам друг проблем и ... Май в книжката имаше процедура за след смяна на акумулатор. Цитат
vladimirov Публикувано 29 Май 2009 Публикувано 29 Май 2009 (редакция) Ами извади му само предпазителя. Да питам за "Window Lock". Онзи ден го отварях, чистих вече изчистеното - но не бачка. Преди май спираше нещо панела на шофьорската врата. Въпроса е, не трябва ли да изключва останалите, не че ми трябва... Редактирано 29 Май 2009 от valboss Добавени препинателни знаци. Цитат
dark Публикувано 29 Май 2009 Публикувано 29 Май 2009 Появи ми се следния бъг... Не ми работи на десния прозорец вдигането докрай нагоре-надолу... Като натисна бутона в крайно положение- вдига, но пусна ли го- спира, все едно съм го бил натиснал само до първата степен. Пробвах с задържане за няколко секунди докато е в крайно положение ама не се оправи, а скоро не ми е падал акумулатора, а и другите копчета не са се ресетвали. Идеи? Кой бушон е за стъклата да пробвам да ги ресетна? Цитат
vladimirov Публикувано 29 Май 2009 Публикувано 29 Май 2009 (редакция) Задрържаш го в крайно горно положение, докато изцъка. Ако не стане сваляш го разглобяваш и почистваш. Откачане на акумулатора няма да помогне. Редактирано 29 Май 2009 от vladimirov Цитат
станислав иванов Публикувано 29 Май 2009 Публикувано 29 Май 2009 Ами извади му само предпазителя. Да питам за "Window Lock" онзи ден го отварях, чистих вече изчистеното но не бачка. Преди май спираше нещо панела на шьофорската врата. Въпроса е не трябва ли да изключва останалите, не че ми трябва... Този бутон при натиснато положение блокира копчетата за вдигане и смъкване на стъклата по другите врати....остава да работи само панела на шофьора(дет се вика - ти колиш, и ти бесиш ) :icon_dance: Цитат
vladimirov Публикувано 29 Май 2009 Публикувано 29 Май 2009 (редакция) Е да, ама май при мене беше обратното явление, пък сега изобщо не ще...Сигурно е гръмнало някое транзисторче по платката... Редактирано 29 Май 2009 от valboss Текст Цитат
vladimirov Публикувано 29 Май 2009 Публикувано 29 Май 2009 (редакция) След дълго измерване на изводите на платката разбрах горе-долу как работи. Проверих почти всичко по платката, накрая се оказа прекъсната пътечка, която открих почти случайно. Въпросната платка мисля че на 11-ти пин (картинката с номерацията май е леко посбъркана) отчиташе 30-те секунди, на 10 има постоянно захранване, на 9 само при контакт, 14-ти е разрешаващ за останалите стъкла, 13 вероятно е обратна връзка. Идеята е като се заключат стъклата да се прекъсне захранването на 14 (тогава работи нормално) , но след като оправих проблема, забелязах че 14 се изключва от единия захранващ транзистор, заедно с неговите два бутона за задните седалки.Също така забелязах, че бутоните за автоматично вдигане и пускане са вързани на едно - едното бутонче вътре определя посоката, другото само дали да е автоматично и вероятно изработва импулс до вдигането на стъклото.Утре ще довърша + снимки... http://img291.imageshack.us/img291/5549/dsc09331.th.jpg Редактирано 29 Май 2009 от vladimirov Цитат
dark Публикувано 29 Май 2009 Публикувано 29 Май 2009 Ако можеш да щракнеш и две три снимки как се сваля панелчето с цел почистване ще съм ти много благодарен ;) Цитат
vladimirov Публикувано 30 Май 2009 Публикувано 30 Май 2009 (редакция) Навдигаш го от предния край и излиза.После действаш с отвертката, както на предишната страница. Редактирано 30 Май 2009 от vladimirov Цитат
Pepper Публикувано 30 Май 2009 Публикувано 30 Май 2009 (редакция) А бе, хора! Защо сте решили, че тоя панел се отскубва директно от вратата. Той и без това си клапа напред-назад, пък и има пластинка, която го държи в контра, с помоща, на която може да си откъснете част от кората на вратата. За мен най-правилния начин е: като отвъртите и свалите кората, отвиват се 7 болта: на палчето за отваряне, на дръжката и 5 болтчета, които са на самата кора, скрити под тапички. Кората се издърпва леко напред, за да освободят щипките, които са само отдясно две и отдолу три броя, а отготре кората си влиза в един улей и в палчето за заключване и отключване. После я издърпвате нбагоре, за да преодолеете палчето и да излезе от улея, остава да откачите буксата от пулта за прозорците. Сега с лекота освобождавате пластинката, която държи контра на пулта за управление и няма риск да отскубнете част от кората. Редактирано 30 Май 2009 от Pepper Цитат
vladimirov Публикувано 30 Май 2009 Публикувано 30 Май 2009 За мен най-правилния начин е: като отвъртите и свалите кората, отвиват се 7 болта :confused1: :icon_wwf: Този на шьофьорската врата се вади супер лесно за разлика от другите - ламаринката е така направена че да го освободи. Не е както при останалите врати да е сериозно закрепена - единственото изискване е да се почне от предната част. След малко моя му предстои още малко чакъркане, че нещо не са го доизмислили май. Говоря специално за "Lock"-a - да си има механизъм на копчето, който да цъка с две положения, гумичка, транзисторчета и подобни щуротии, като могат да сложат един нормално затворен ключ и да спестят половината елементи по платката. Безумна работа... Цитат
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.