Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Защо избрахте Мицубиши?


Препоръчано мнение

Уважаеми колега,

мисля, че първо трябва да уточниш каква кола търсиш.По-голяма, по-малка, семейна, бензинова или дизел.

Така мисля, че ще сме ти по-полезни.

 

Съвсем прав си!

 

Значи търся 4-вратка, по-голяма. Над 1,80 съм и не искам да пробивам покрива на всяка дупка :bang: Пък и да става за семейство, когато се появи :) Колкото до бензин или дизел, нямам никаква идея кои са по-добрите :mitsu-smiley: , така че малко HELP ще е от голяма полза!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 70
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Защото е правена в Япония! :icon_n_ninjastar:

А от там идват само високи технологии.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При мен си беше чиста любов от пръв поглед. Видях обявата в мобилето и след 3 дена вече бях притежател на тази прекрасна кола. Може би единственото нещо като предистория е, че един приятел си купи същата преди мен и я покарах малко :wub:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Един месец, след като си изкарах книжка, с пари от стипендия от училище си купих първата кола... Ситроен АХ... невероятно зверче, което за година понесе точно 47 ремонта... зловещо, нали? Само задният мост го смених два пъти и когато се счупи за трети път, вече я продадох.

 

Като останах без кола се обърнах към баща ми с невероятни молби да ми даде да карам нещо, докато събера малко пари за нова... тогава той ми даде стария Mitsubishi Lancer 1.7 diesel 1991г... с тази кола изкарах 2 години и половина, невероятно шофиране... никога никъде не ме е оставяла... просто се убедих в това колко добра марка е Мицубиши.

И така до преди три месеца, когато пред блока видях един съсед да паркира Галант 99г. комби... тогава си казах "Това е следващото!"... буквално съм го сънувал :) И така оттам се почнаха битки, спестявания, изнудвания, търсене... докато не се качих в сегашната си кола :)

 

Дали е любов...? Не - не е... гаджето ми е любов, но тя не е Мицубиши... дали е болест или мания? Не - и това не е... грипът е болест, сексът е мания, но и нито едно от тях не е Мицубиши! Мицубиши е просто начин на мислене, усещане за естетика и тръпка, която се пропива бавно в мозъка ти, докато той не придобие триъгълно-диамантена форма... и когато това стане, на моменти човек е готов да игнорира и любовта си, и болестите, и манията си, за да бъде със своето Мицу :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пичове, аз като ви слушам, тази кола направо няма проблеми :icon_rock: Няма ли слабости, нещо гниене, проблемни дизелови двигатели, липсват части и майстори, няма ли такива екстри, хайде пуснете нещо за да не я харесам :)

Абе и при :mitsu-smiley: има проблеми....

Ето например лансера ми стана на 19 години http://www.snimka.bg/album.php?album_id=247383

Ще трябва да му стягам бал :) Пък знаеш как е с абитурентите - черпене, салтанати, веселби.... :icon_thumbup:

Виж щерката е още невръстна http://www.snimka.bg/album.php?album_id=237336 , но и там проблеми. Иска да я разхождам всеки ден, да я храня редовно, пък като почне да тича - немога да я стигна... :plane:

Но иначе са разкошни деца. Видиш ли ги - не можеш да се откъснеш вече от тях. Защото са :first:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Дали е любов...? Не - не е... гаджето ми е любов, но тя не е Мицубиши... дали е болест или мания? Не - и това не е... грипът е болест, сексът е мания, но и нито едно от тях не е Мицубиши! Мицубиши е просто начин на мислене, усещане за естетика и тръпка, която се пропива бавно в мозъка ти, докато той не придобие триъгълно-диамантена форма... и когато това стане, на моменти човек е готов да игнорира и любовта си, и болестите, и манията си, за да бъде със своето Мицу :)

 

Браво!!! Това става за девиз на клуба! Може и във визитките да влезе.

 

Мицубиши избрах когато вектрата буквано се разпадна, в рамките на две седмици, след десетгодишна вярна и безпроблемна служба(изключвам ръждата). Търсех автомобил който да не е седан, да не е комби("катафалка" според номенклатурата на жена ми), да е достатъчно надежден и да е на приемлива цена. В един автосалон попаднах на Спейс стар, от там стигнах до клуба и благодарение на ценната информация, придружена от изключителното положително отношение на привържениците на марката , реших, че това е колата. Сега освен тричленно семество с багаж, вътре возя и два велосипеда, като дължината на колата е само 4,03м., а разходът на нафта за 420км. градско и 400 извънградско общо 820км. е средно 5,03л. на 100км.!! Според мен това е невероятно удобен и икономичен автомобил, нищо, че е с френски двигател и сглобяван в Холандия. Важно е, че концепцията е на Мицубиши.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Докато бях в България карах само немски модели (VW, Audi), но откакто се преместих на другия край на света вече разбрах какво означава да караш японска машина. В началото на миналата година посетих автомобилното изложение във Ванкувър с цел да си харесам нещо в класа на компактните седани, защото бях почнал да въртя твърде много градско, което не е особено удобно с голям SUV. Така попаднах на новия Лансър 2008, който вече се предлагаше на пазара и просто останалите марки нямаха никакъв шанс. Първо дизайна на автомобила те зашеметява още преди да си се качил, след което идва цяла поредица от технологични екстри - нетипични изобщо за този клас автомобили като CVT трансмисията с 6 степени и управление от волана, както и много други изпипани детайли като добре напомпан двулитров MIVEC, 18'' джанти с нископрофилни гуми, перфектна аудио система на Rockford-Fosgate с интегриран Bluetooth и още много други. Накрая ме зашемети и цената - $26,000 за топ модела с всички екстри, което направо си крещеше: "Вземи ме!". Е, аз това и направих - взех я. :icon_thumbup: :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Защо МИЦУБИШИ ли? Ами колегата ВАЛБОС ти го обясни и със снимков материал, че единственото нещо по-хубаво от едно МИЦУБИШИ са две МИЦУБИШИТА. А за това с проблемите ако си търсиш кола с проблеми си объркал форума. Тези с най много проблеми ще ги търсиш по форумите на ФИАТ СИТРОЕН ОПЕЛ и всички други евро-автомобили. Абе добре е че в БЪлгария е пълно с балъци че ако всички си купуваха Японски коли майсторите щяхме да умрем от глад. :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пичове, аз като ви слушам, тази кола направо няма проблеми :icon_rock: Няма ли слабости, нещо гниене, проблемни дизелови двигатели, липсват части и майстори, няма ли такива екстри, хайде пуснете нещо за да не я харесам :)

Колега, знаеш ли кое ми направи впечатление и съответно беше много показателно за мен. Като се абстрахираш от войната Европа vs. Япония vs. BMW, посети някой друг форум: Фиат, Фолксваген, Опел, ако щеш Ауди, БМВ (дано не ме нападнат сега отвсякъде - марките са напълно случайно подбрани и всяка една си има много добри модели освен една, но нея не желая и да я коментирам) и разгледай темите. Всеки ден е пълно с: протече ми това, развали се онова, счупи се трето, падна ми двигателя и т.н....След като поразгледах темата за Каризма (тя ме интересуваше) големият процент се състоеше във: въпрос за това, защо това..., ключалка, профилактика, аварийни, филтър, обороти, крушка, питане, табло и т.н. За мен беше достатъчно....... ---> :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:icon_thumbup:

Аз като реших да си купувам нова кола, спрямо наличните средства избора ми се сведе до новия Лансър, или Авенсис сглобен в Турция. Понеже за сравнение и дума не може да става, избрах :mitsu-smiley: и определено не съжалявам!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Малееееее, като гледам всички коментари и си мисля толкова ли сме доволни от колите си или просто сме се фанатизирали?

Май сме се фанатизирали от общото ни задоволство от :mitsu-smiley:

Стария ми колт (84-та) беше толкова корава кола и изобщо не мислех да го сменям, без значение, че беше на 23г.

Прее..... го на сила, ама човек се учи от грешките си!

Сега отново карам Колт, и следващата ми кола пак някога ще е :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Интересното е, че вместо да ми омръзва тази кола, аз се влюбвам в нея все повече...Днес три пъти се връщам от вратата на гаража да и наместя антенката...Къде ще му излезе края?! :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Съвсем случайно си взех колта преди 8 години, имах едни пари и търсех нещо малко, и така попаднах на 14 годишен колт. Всички ме плашеха че са скъпи частите, а тогава настина бяха много скъпи, не като сега. Но пък той не се развали нито веднъж, тогава даже не му направих и никакво обслужване, както сега е задължително всичко да се сменя. И така 8 години си го карам без ремък да сменя даже, само масло и накладки сменях през годините. Е вече е доста стар но си върви още без проблеми. Между другото си взех една мазда, и за 2 години разбрах че не всички японки са толкова здрави, няма да изреждам какво съм и сменял. И така докато не видях :mitsu-smiley: Галант , и след седмица проучване и 4-5 месеца търсене се сдобих с един прекрасен галант :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Малееееее, като гледам всички коментари и си мисля толкова ли сме доволни от колите си или просто сме се фанатизирали?

Май сме се фанатизирали от общото ни задоволство от :mitsu-smiley:

Стария ми колт (84-та) беше толкова корава кола и изобщо не мислех да го сменям, без значение, че беше на 23г.

Прее..... го на сила, ама човек се учи от грешките си!

Сега отново карам Колт, и следващата ми кола пак някога ще е :mitsu-smiley:

Фанатизма си е чиста болест,а не диагноза :bowi:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз моята си я взех защото последните няколко години само нея съм си харесвал. Тогава не мислех, че ще имам такава, но като видях че имам възможност... никакъв шанс да взема друго. А и малко на инат я взех заради една да не казвам каква, защото когато излезна Бързи и Яростни 1 гледах някакво филмче със кадри от филма във едно заведение и там бяха доста голяма компания хора със децата си (бил съм на около 13-14 сигурно) и една, която се опитваше да пробута щерка си на някъде ми каза "Какво ги гледаш тия коли, ти така и така никога няма да имаш такава". Е тая реплика сигурно цял живот няма да я забравя и от една част точно заради това си взех тази кола. Не заради самата марка, а заради модела. Но въобще не съжалявам за избора ми :mitsu-smiley: :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Фанатизма си е чиста болест,а не диагноза :bowi:

Ми не виждам много общо между фанатизма и това да съм доволен от колата си! Ето равносметката:

За 11 месеца съм навъртял вече 42 000 км, колата е на 15 години и по нея е правено следното:

1. Маншети на полуоски, агренажен ремък, ролка, филтри, ремък алтернатор, масло ск. кутия и пр....

2. Водна помпа, семеринг на кол. вал

3. Обслужване на спирачните апарати (единият беше клеясал), семеринг на делкото и смяна на кормилни накрайници.

 

Както сами виждате, повечето от нещата са гумени, колата е внос от Италия, а там гумата става на прах.... По километраж е на 194 000 в момента. Дали са реални - никой не знае. Та за кола на толкова години и километри и с експлоатацията, която и налагам - ми доволен съм, как няма да съм доволен?! Не виждам нищо фанатично в това! Трябва да се кара, ама трябва и да се гледа една кола.... Като любимата....

 

П.П. Последно я поразгрях в Гърция... Обиколих Халкидики... Мноооого :mitsu-smiley: има там! Напълни ми се окото!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При мен жена ми намери много хубава обява за Мицубиши Каризма, трябваше спешно да се купи нещо дори временно. Аз също търсих и се бях спрял на други марки. Но Мицубишито беше най-добро за цената спрямо останалите в класа. Всъщност след няколко години, като видях как вървят нещата с повреди (т.е. липсата им) и общи разходи, окончателно разбрах че това е много хубава кола, макар и холандска, и че изборът е бил изключително удачен. След това си купих Галант. Ако бях недоволен, просто щях да зарежа тази марка както правят почти всички хора с Опели например. Ако питате жена ми каква нова кола иска, отговорът е - нова Каризма, или друга, но да е все едно същата :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Коя друга марка има EVO?

За това избрах :mitsu-smiley: :icon_dance:

ЛАНЧА-Делта-Интеграле-HF-Evolution. Но ти под думата"марка" сигурно имаш в предвид "автомобил". А тя "ЛАНЧАТА" по скоро е към клас "Лагерни колички" :hysterical: :rofl: :giggle:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Причините са много поради които съм се заимал с този Японец,но основната е ЩОТО Е УНИКАЛЕН и като минавам по улиците усещам погледите на минувачите :icon_dance:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Причините са много поради които съм се заимал с този Японец,но основната е ЩОТО Е УНИКАЛЕН и като минавам по улиците усещам погледите на минувачите :icon_dance:

Така е! Ако се загледаш даже и ще видиш как зяпат с отворени уста :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами то на където и да се обърнеш Мерцедеси и BMW-та. Всеки ІІ-ри циганин с такава кола, а такова нещо в Митсубиши не съм виждал.

Мерцедеси и BMW не правят такова впечетление като :mitsu-smiley: . Просто са уникални коли.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 месеца ...

Просто :mitsu-smiley: Галант е много по красива от едно БМВ,Ауди или пък Мерцедес и ето решението е взето ГАЛАНТ :P

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...