vlad enev Публикувано 6 март 2014 Сподели Публикувано 6 март 2014 Прочетох поне 10 теми за това духане от щеката за маслото и така и не разбрах на какво се дължи и колко лош е този проблем. (а някой виждал ли е направо да излиза бял дим от там?)Всички дават съвети да не се купува такава кола (което е разбираемо), но ако ти се повреди твоята "любима гейша"? какво да направиш какво да се притесняваш... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Large Публикувано 6 март 2014 Сподели Публикувано 6 март 2014 (редакция) Прочетох поне 10 теми за това духане от щеката за маслото и така и не разбрах на какво се дължи и колко лош е този проблем. (а някой виждал ли е направо да излиза бял дим от там?)Всички дават съвети да не се купува такава кола (което е разбираемо), но ако ти се повреди твоята "любима гейша"? какво да направиш какво да се притесняваш... За белия дим сигурно ще ти кажат: "най-лошото: спукана глава" и извира антифриз.... :icon_hmm: Дано бъркам. Може да са клапаните. Редактирано 6 март 2014 от Large Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasko Публикувано 6 март 2014 Сподели Публикувано 6 март 2014 Никак не е добре да духа от щеката на маслото.Да ти подухва от капачката на маслото се ядва, но щом духа и от щеката... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
badcookie666 Публикувано 6 март 2014 Сподели Публикувано 6 март 2014 Незнам за вашия модел , ама моя излезе чук лично аз 2 пъти я прегрях преди мен незнам и главата не беше спукана , разминах се с гарнитура и нови болтове на петите. А тия болтове как са се счупили просто не ми е ясно . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
WVO Публикувано 6 март 2014 Сподели Публикувано 6 март 2014 Че нормално е да си духа от щеката, че буталото като слиза надолу въздуха под буталото къде ще иде, нали затова има тръбичка за картерните газове. Ама чак пък да пуши от щеката. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlad enev Публикувано 7 март 2014 Автор Сподели Публикувано 7 март 2014 (редакция) Да взема да уточня малко: изкарва бял пушек от отвора за щеката при свободни обороти (800). не я избутва, не е чак толкова голямо налягането. При подаване на газ спира да духа.В една от темите DJ-я беше споменал за тръбичката то главата към въздушния филтър за доизгаряне на картерните газове - извадих я, цялата беше в масло и (мисля че беше) конденз, почистих и сякаш има леко подобрение, но пак си изкарва лек бял пушек от щеката.И след всичкото това чистене и изсорсиране на двигателя което правих зад ауспуха се появи едно хубаво черно петно на асфалта като от сажди и масло Редактирано 7 март 2014 от vlad enev Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
scarlum Публикувано 31 март 2014 Сподели Публикувано 31 март 2014 И според мен е нормално да подухва от щеката, но не и бял дим. :blink: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
uck Публикувано 1 април 2014 Сподели Публикувано 1 април 2014 Прочетох поне 10 теми за това духане от щеката за маслото и така и не разбрах на какво се дължи и колко лош е този проблем. (а някой виждал ли е направо да излиза бял дим от там?)Всички дават съвети да не се купува такава кола (което е разбираемо), но ако ти се повреди твоята "любима гейша"? какво да направиш какво да се притесняваш... Колега, гори ли ти масло колата и губи ли ти се антифриза? Ако и на двата въпроса отговора ти е "не", карай и си свиркай! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlad enev Публикувано 6 април 2014 Автор Сподели Публикувано 6 април 2014 Колега, гори ли ти масло колата и губи ли ти се антифриза? Ако и на двата въпроса отговора ти е "не", карай и си свиркай! Губи антифриз.... На 10 км отиват едно 90-100 мл. Като я изфорсирам изкарва белия пушек през ауспуха, Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 6 април 2014 Сподели Публикувано 6 април 2014 Губи антифриз.... На 10 км отиват едно 90-100 мл. Като я изфорсирам изкарва белия пушек през ауспуха,Не е нормално, като че ли ти е спукана главата... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 7 април 2014 Сподели Публикувано 7 април 2014 Губи антифриз.... На 10 км отиват едно 90-100 мл. Като я изфорсирам изкарва белия пушек през ауспуха, Значи на 100 км ти се губи литър охлаждаща течност. И аз съм за пукната глава. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
badcookie666 Публикувано 11 април 2014 Сподели Публикувано 11 април 2014 Хора при мен за 15 км целия радиатор беше празен и стрелката в лютеницата и не се оказа спукана глава само гарнитурата . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
макс62 Публикувано 11 април 2014 Сподели Публикувано 11 април 2014 Подкрепям колегата с шестиците. Защо решихте че е спукана глава, а не гарнитура? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasko Публикувано 11 април 2014 Сподели Публикувано 11 април 2014 Подкрепям колегата с шестиците. Защо решихте че е спукана глава, а не гарнитура?Или е едното или другото /да не дава Господ :worthy: /Обикновенно се разбира след разчастването. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlad enev Публикувано 21 януари 2015 Автор Сподели Публикувано 21 януари 2015 Проблема се реши! Но трябваше читав майстор.... След шлайф на главата и рециклиране на турбото ( и маса пари) продължаваше да губи антифриз... Най-накрая отидох при едно момче и му казах болката си... след 24 часа ми се обади и каза - "готов си, дай 40 лв". Предния тъпак който отваря двигателя да не види смачканото уплътнение и така да затвори главата .... Та мисълта ми е: майсторе... маййййстореее... така ти викам щото не ти знам името! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 21 януари 2015 Сподели Публикувано 21 януари 2015 Проблема се реши! Но трябваше читав майстор.... След шлайф на главата и рециклиране на турбото ( и маса пари) продължаваше да губи антифриз... Най-накрая отидох при едно момче и му казах болката си... след 24 часа ми се обади и каза - "готов си, дай 40 лв". Предния тъпак който отваря двигателя да не види смачканото уплътнение и така да затвори главата .... Та мисълта ми е: майсторе... маййййстореее... така ти викам щото не ти знам името!........а кой е майстора? Къде я прави? В кой град....? и за кое уплътнение става въпрос..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlad enev Публикувано 22 януари 2015 Автор Сподели Публикувано 22 януари 2015 ........а кой е майстора? Къде я прави? В кой град....? и за кое уплътнение става въпрос..... Майстора се казва Георги Гинев, в Шумен си я оправиха, ще знам какво точно и е имало в края на месеца като се прибера, че сега съм командировка и му я бях оставил. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlad enev Публикувано 25 януари 2015 Автор Сподели Публикувано 25 януари 2015 (редакция) Е вече ще откача! Спря загубата на антифриз, но продължава да духа от щеката! Колкото е по-загряла колата толкова повече се увеличава пушека. Ето Видеотемпературата на въздуха е 7C, двигателя е добре загрял. Накрая се вижда какво става и зад колата Редактирано 25 януари 2015 от vlad enev Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
al_bandi Публикувано 26 януари 2015 Сподели Публикувано 26 януари 2015 A отдушникa нa кaртерa кaк е чистен ли е?Нa колегa aудито духaше по същия нaчин без дa губи aнтифриз и мaсло, очистихa отдушникa който беше зaдръстен и се опрaви.Не знaм дaли е от товa при теб ,но е предложение, пък по зaпознaтите кaжaт от кaкво може дa е! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 26 януари 2015 Сподели Публикувано 26 януари 2015 При аудитата и фауветата респективно проблем прави картерната вентилация. Установява се дали е от това по сл. начин. Отвива се капачката за наливане на маслото в двигателя и се оставя да държи съвсем леко. Стартира се двигателя и след това леко с пръстенцата пробваш докато я доразвиваш дали двигателят я засмуква. Когато е много запушена вентилацията, капачката е доста упорита за сваляне от мястото си. В този случай се наблюдава разход на двигателно масло.Това духане може да е от сегменти на някое от буталата или всички. Когато се дава газ, газовете избутват сегментите отвътре и те уплътняват. Гледам че спира да духа като дава газ ... знам ли :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlad enev Публикувано 27 януари 2015 Автор Сподели Публикувано 27 януари 2015 A отдушникa нa кaртерa кaк е чистен ли е?Нa колегa aудито духaше по същия нaчин без дa губи aнтифриз и мaсло, очистихa отдушникa който беше зaдръстен и се опрaви.Не знaм дaли е от товa при теб ,но е предложение, пък по зaпознaтите кaжaт от кaкво може дa е! Какво да ви кажа, зарадвах се предварително. Наистина теча е спрян, НО за сметка на това продълважа да губи антифриз (гори го). Даже такова налягане прави, че беше избутало щеката навън! http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_censored.gifhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_censored.gifhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_censored.gifhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_censored.gifhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_censored.gif Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 27 януари 2015 Сподели Публикувано 27 януари 2015 Какво да ви кажа, зарадвах се предварително. Наистина теча е спрян, НО за сметка на това продълважа да губи антифриз (гори го). Даже такова налягане прави, че беше избутало щеката навън! http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_censored.gifhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_censored.gifhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_censored.gifhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_censored.gifhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_censored.gif С писане няма да стане тая работа. Оправи си спуканата глава, за да ти е мирна главата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 27 януари 2015 Сподели Публикувано 27 януари 2015 Не става въпрос дали си се зарадвал предварително, а затова че последния ремонтирал автомобила е най-добре запознат с моментното състояние и може да ти даде по-точна информация за евентуалния проблем. Сега ако той не може да ти даде смислено обяснение е ясно, че пак ще трябва да търсиш нов майстор. Просто дистанционно трудно може да се каже какъв е проблема със сигурност. Иначе наистина е много вероятно да е пукната главата, това е много често срещан проблем при този двигател, но пък това трудно ще обясни високото налягане на картерните газове. И гарнитурата май ще е добре да се смени. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bacarde Публикувано 29 януари 2015 Сподели Публикувано 29 януари 2015 Мое мнение, запушен отдушник или спукано бутало недаи си боже.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 29 януари 2015 Сподели Публикувано 29 януари 2015 А след ремонта смени ли маслото? Щото, ако е смесено с антифриз :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.