Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Духа от щеката за маслото


Препоръчано мнение

Прочетох поне 10 теми за това духане от щеката за маслото и така и не разбрах на какво се дължи и колко лош е този проблем. (а някой виждал ли е направо да излиза бял дим от там?)

Всички дават съвети да не се купува такава кола (което е разбираемо), но ако ти се повреди твоята "любима гейша"? какво да направиш какво да се притесняваш...

 

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Прочетох поне 10 теми за това духане от щеката за маслото и така и не разбрах на какво се дължи и колко лош е този проблем. (а някой виждал ли е направо да излиза бял дим от там?)

Всички дават съвети да не се купува такава кола (което е разбираемо), но ако ти се повреди твоята "любима гейша"? какво да направиш какво да се притесняваш...

 

За белия дим сигурно ще ти кажат: "най-лошото: спукана глава" и извира антифриз.... :icon_hmm:

Дано бъркам. Може да са клапаните.

Редактирано от Large
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Никак не е добре да духа от щеката на маслото.

Да ти подухва от капачката на маслото се ядва, но щом духа и от щеката...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Незнам за вашия модел , ама моя излезе чук :) лично аз 2 пъти я прегрях преди мен незнам и главата не беше спукана , разминах се с гарнитура и нови болтове на петите. А тия болтове как са се счупили просто не ми е ясно .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Че нормално е да си духа от щеката, че буталото като слиза надолу въздуха под буталото къде ще иде, нали затова има тръбичка за картерните газове. Ама чак пък да пуши от щеката.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да взема да уточня малко: изкарва бял пушек от отвора за щеката при свободни обороти (800). не я избутва, не е чак толкова голямо налягането. При подаване на газ спира да духа.

В една от темите DJ-я беше споменал за тръбичката то главата към въздушния филтър за доизгаряне на картерните газове - извадих я, цялата беше в масло и (мисля че беше) конденз, почистих и сякаш има леко подобрение, но пак си изкарва лек бял пушек от щеката.

И след всичкото това чистене и изсорсиране на двигателя което правих зад ауспуха се появи едно хубаво черно петно на асфалта като от сажди и масло

Редактирано от vlad enev
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 седмици ...

И според мен е нормално да подухва от щеката, но не и бял дим. :blink:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Прочетох поне 10 теми за това духане от щеката за маслото и така и не разбрах на какво се дължи и колко лош е този проблем. (а някой виждал ли е направо да излиза бял дим от там?)

Всички дават съвети да не се купува такава кола (което е разбираемо), но ако ти се повреди твоята "любима гейша"? какво да направиш какво да се притесняваш...

Колега, гори ли ти масло колата и губи ли ти се антифриза? Ако и на двата въпроса отговора ти е "не", карай и си свиркай!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, гори ли ти масло колата и губи ли ти се антифриза? Ако и на двата въпроса отговора ти е "не", карай и си свиркай!

 

Губи антифриз.... На 10 км отиват едно 90-100 мл. Като я изфорсирам изкарва белия пушек през ауспуха,

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Губи антифриз.... На 10 км отиват едно 90-100 мл. Като я изфорсирам изкарва белия пушек през ауспуха,

Не е нормално, като че ли ти е спукана главата...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Губи антифриз.... На 10 км отиват едно 90-100 мл. Като я изфорсирам изкарва белия пушек през ауспуха,

Значи на 100 км ти се губи литър охлаждаща течност. И аз съм за пукната глава.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хора при мен за 15 км целия радиатор беше празен и стрелката в лютеницата и не се оказа спукана глава само гарнитурата .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Подкрепям колегата с шестиците. Защо решихте че е спукана глава, а не гарнитура?

Или е едното или другото /да не дава Господ :worthy: /

Обикновенно се разбира след разчастването.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 9 месеца ...

Проблема се реши! Но трябваше читав майстор.... След шлайф на главата и рециклиране на турбото ( и маса пари) продължаваше да губи антифриз... Най-накрая отидох при едно момче и му казах болката си... след 24 часа ми се обади и каза - "готов си, дай 40 лв". Предния тъпак който отваря двигателя да не види смачканото уплътнение и така да затвори главата .... Та мисълта ми е: майсторе... маййййстореее... така ти викам щото не ти знам името!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Проблема се реши! Но трябваше читав майстор.... След шлайф на главата и рециклиране на турбото ( и маса пари) продължаваше да губи антифриз... Най-накрая отидох при едно момче и му казах болката си... след 24 часа ми се обади и каза - "готов си, дай 40 лв". Предния тъпак който отваря двигателя да не види смачканото уплътнение и така да затвори главата .... Та мисълта ми е: майсторе... маййййстореее... така ти викам щото не ти знам името!

........а кой е майстора? Къде я прави? В кой град....? и за кое уплътнение става въпрос.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

........а кой е майстора? Къде я прави? В кой град....? и за кое уплътнение става въпрос.....

 

Майстора се казва Георги Гинев, в Шумен си я оправиха, ще знам какво точно и е имало в края на месеца като се прибера, че сега съм командировка и му я бях оставил.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е вече ще откача! Спря загубата на антифриз, но продължава да духа от щеката! Колкото е по-загряла колата толкова повече се увеличава пушека. Ето Видео

температурата на въздуха е 7C, двигателя е добре загрял. Накрая се вижда какво става и зад колата

Редактирано от vlad enev
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

A отдушникa нa кaртерa кaк е чистен ли е?

Нa колегa aудито духaше по същия нaчин без дa губи aнтифриз и мaсло, очистихa отдушникa който беше зaдръстен и се опрaви.

Не знaм дaли е от товa при теб ,но е предложение, пък по зaпознaтите кaжaт от кaкво може дa е!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При аудитата и фауветата респективно проблем прави картерната вентилация. Установява се дали е от това по сл. начин. Отвива се капачката за наливане на маслото в двигателя и се оставя да държи съвсем леко. Стартира се двигателя и след това леко с пръстенцата пробваш докато я доразвиваш дали двигателят я засмуква. Когато е много запушена вентилацията, капачката е доста упорита за сваляне от мястото си. В този случай се наблюдава разход на двигателно масло.

Това духане може да е от сегменти на някое от буталата или всички. Когато се дава газ, газовете избутват сегментите отвътре и те уплътняват. Гледам че спира да духа като дава газ ... знам ли :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

A отдушникa нa кaртерa кaк е чистен ли е?

Нa колегa aудито духaше по същия нaчин без дa губи aнтифриз и мaсло, очистихa отдушникa който беше зaдръстен и се опрaви.

Не знaм дaли е от товa при теб ,но е предложение, пък по зaпознaтите кaжaт от кaкво може дa е!

 

Какво да ви кажа, зарадвах се предварително. Наистина теча е спрян, НО за сметка на това продълважа да губи антифриз (гори го). Даже такова налягане прави, че беше избутало щеката навън! http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_censored.gifhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_censored.gifhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_censored.gifhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_censored.gifhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_censored.gif

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Какво да ви кажа, зарадвах се предварително. Наистина теча е спрян, НО за сметка на това продълважа да губи антифриз (гори го). Даже такова налягане прави, че беше избутало щеката навън! http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_censored.gifhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_censored.gifhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_censored.gifhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_censored.gifhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_censored.gif

 

С писане няма да стане тая работа. Оправи си спуканата глава, за да ти е мирна главата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не става въпрос дали си се зарадвал предварително, а затова че последния ремонтирал автомобила е най-добре запознат с моментното състояние и може да ти даде по-точна информация за евентуалния проблем. Сега ако той не може да ти даде смислено обяснение е ясно, че пак ще трябва да търсиш нов майстор. Просто дистанционно трудно може да се каже какъв е проблема със сигурност. Иначе наистина е много вероятно да е пукната главата, това е много често срещан проблем при този двигател, но пък това трудно ще обясни високото налягане на картерните газове.

 

И гарнитурата май ще е добре да се смени.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...