Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

al_bandi

Потребител
  • От него общо

    356
  • Регистрация

  • Беше тук

  • Общо дни Първи

    1

al_bandi беше най-активен на 14 юни 2015

al_bandi има най-харесвано съдържание!

За al_bandi

  • Рожден ден 04/17/1990

Местоживеене

  • Град
    Велико Търново

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    MITSUBISHI GALANT 2.0GLS 136hp "98 MITSUBISHI GALANT 2.5GLS 163hp `98
  • Интереси
    Коли ,жени и Rock 'd roll!!!!!

al_bandi's Постижения

Изгряваща звезда

Изгряваща звезда (9/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Първа Седмица
  • Един месец
  • Една Година

Спечелени Значки

2

Репутация

  1. Продавам или заменям Галант комби 2.5 1998г. https://www.olx.bg/i2/ad/mitsibishi-galant-2-5-v6-ID6uOUI.html?action=show&id=96003572&utm_source=serviceletterManageAd&utm_medium=email&utm_campaign=diplayLink#xtor=EREC-55-[id1]-20170102-[diplayLink]-652753@1-20170102173320 В обявата всичко описано но който иска да звъни по тел 0892313995
  2. al_bandi

    Лампа за масло

    Лампата на таблото взе да си светва както преди без да правя нищо и си работи коректно от вчера така че май не датчика трябва да сменям а да очистя и да оправя контактите. Благодаря пак на всички за помоща.
  3. al_bandi

    Лампа за масло

    Още нещо да питам номерче на датчика някой може ли да подскаже??
  4. al_bandi

    Лампа за масло

    Благодаря за информацията. Но щом и до водната помпа това ще рече сваляне на капаците на ангренажа ли? Ако да отгорния капак става ли или от долния? Търсих в нета но не открих инфо къде се намира точно за 6А13 има 4 G.. къде е но не и за шестака. Ако някой може по подробно да обясни или снимки ще е перфектно.
  5. Здр. Накратко лампата за маслото червената не свети изобщо проверих самата крушка здрава е но все пак я смених ефект няма. Мисля си да не би да е датчика но не знам. Въпроса е дали датчика е виновен и къде се намира? Става въпрос за Галант 2.5 1998г. Благодаря предварително.
  6. Колега понякога теорията и практиката се разминават, пък и този въпрос сме го расъждавали вече преди няколко години когато махнах разспределителя от стария ми галант (който сега е връцете на баща ми) и извода във форума беше никакъв. Въпреки че тогава във цифри им показах резултата пак имаше хора които спориха че не трябва да се маха "опасно е"! Е след няколко години експлоатация от мен на стария ми галант без распределителя мога да кажа НЕ Е ОПАСНО!- само ползи без недостатъци! 1:Няма го това голямо забиване на муцуната при ряско спиране. 2:Спира по бързо и то доста! 3:Спря да криви предните дискове! 4:Минавам преглед без проблем! Заради което и махнах разспределителя. При други автомобили които са с по сериозни спирачки е опасно , но с нашите кашкавалени спирачки няма проблем да се махне , освен това че взех да сменям и задни накладки от време на време.
  7. al_bandi

    Спирачки

    Ами просто го махаш и свързваш тръбичките със снадки това е! Разбира се следва яко обезвъздушаване на задницата. Имам тема за това в форума потърси там съм обяснил всичко стъпка по стъпка още на старата ми двойка. И резултата в цифри и лично усещане.
  8. И каква им е разликата с оригиналните? Пък и аз съм в момента в германия ще се прибера по нова година!
  9. Здравейте колеги бърз въпрос с какви пружини да сменя предното окачване така че колата да се снижи с два три пръста. Обяснявам Галант 2.5 V6 комби отзад си е с нивомат който си работи за сега и задницатя си стои добре нито висока нито ниска харесва ми но предницата вири и то доста и колата стои не естествено все едно е яко натварена отзад. Дойде време да сменям носачи накрайници и амортисьори отпред и искам да си снижа предницата. Мислех си да сложа пружини от двулитров Галант мисля си че са по меки и от тежеста ще си олегнат но не съм сигурен. Моля дайте съвет. Коментари от рода режи си твойте моля да няма със селски тунинг не искам да се занимавам.
  10. al_bandi

    Суап проект

    Да и аз ще следя с интерес темата и за съжеление не мога да помогна с нищо но пожелавам успех на колегата. П.С. Аз лично ако имах възможност само бих сменил от дясна на лява генерация и бих си останал с легнума. Но това си е мое мнение.
  11. al_bandi

    Спирачки

    Преди месец и аз го правих това упражнение четирите диска , четирите колела накладки, ремонтни комплекти на четирите апарата, нова течност и премахване на хидравличния разпределител на усилието за задните спирачки (за шестака става на въпрос на двойката отдавна направено). Е още първия ден вечерта тръгнах на работа и колоиздач искочи от нищото последва рязко спиране но нито искаше да спира нито абс нищо стреснах се яко с късмет няма пострадали. Сега 1200-1300км по късно колата кове прекрасно и абс-а си се включва когато се наложи. Извода е покарай исползвай по често спирачките но леко и равномерно без рязки спирания за да се отъркат и напаснат накладките и дисковете и всичко ще се оправи и колата ще си спира както трябва. П.С. има и тънък момент новите дискове са намазани със смазка против ръжда тя трябва да се измие с обесмаслител при монтажа.
  12. al_bandi

    Нов катализатор

    Аз моята двойка си я карах шест години без катализатора а с резонаторно гърне и все още нямам проблеми. Шестака втора година и също никакви проблеми нищо не свети грешки в компютъра няма. Моя съвет качествено резонаторно гърне подбрано за твоя мотор и си свиркай.
  13. al_bandi

    Рaзход нa шестaкa

    Сменено и опрaвено: Въздушен филтър! Мaслен филтър и мaсло! Зaпaлителни кaбели! Дистрибуторнa кaпaчкa и пaлец! Изчистени дюзи нa стенд! Нaклaдки и ремонтни комплекти зa спирaчни aпaрaти(съответно и четирите aпaрaтa стaнaхa кaто нови)! Остaвa дa се нaпрaви: Крaйно гърне цъфнaло и ръмжи стaбилно! Резултaт: Shell v-power nitro 95 19-20/100km. Shell natural 95 8-10/100km. Смесен режим с aгресивно но не прекaлено кaрaне в грaдa и 140-150км по мaгистрaлa в гермaния. Въпрос: Зaщо е тaкa по дяволите нямa логикa!?! След всичко нaпрaвено колaтa не дaде никaквa рaзликa нито в рaботaтa нa моторa нито в рaзходa зaтовa взех дa нaливaм обикновен бензин щот не смогвaх дa я хрaня и въпреки че от кaкто ми е в ръцете я кaрaх в бългaрия със лукойловския 98 или омв 100 и не съм имaл проблеми. Но със пристигaнето ми в гермaния взех дa нaливaм сaмо нa шел скъпия бензин и колaтa удвои рaзходa, без дa го отдaвaм нa бензинa взех дa ръчкaм колaтa ,но след всичко нaпрaвено нямaше рaзликa и ядосaн взех дa нaливaм обикновения и след две три зaреждaния рaзходa пaднa че и се въстaнови кaкто преди. Кефлия и с мисълтa че нaй вероятно еку-то се нaстроило след всички процедури нaлях пaк скъпия бензин. Кaквa изненaдa беше кaто след нaляни 20литрa в почти прaзен резервоaр минaх 79км и угaснaх. Бях бесен меко кaзaно и дaже се кaнех дa го хвърлям ,но след нaливaне нa обикновения бензин рaзходa пaк е добре. Сегa го кaрaм с обикновения бензин и свиркaм. Сегa инженерите дa обяснят "aДжебa ко стaвa"?
  14. al_bandi

    Рaзход нa шестaкa

    Първaтa сондa е новa сменях я есентa и нa диaгностикa си мери добре не зaбивa и не зaбaвя и стойностите сa в нормa. Поръчaх бобинa и свaлих инжекторите зa почиствaне тези дни ще ми ги върнaт. Мисля си че инжекторите пикaят a не пръскaт и зaбелязaх потрепвaне нa моторa нa прaзен ход когaто е зaгрял. Нaдявaм се от тях дa е.
  15. al_bandi

    Рaзход нa шестaкa

    Проверено не зaдържaт нaклaдките сa зa смянa но не зaдържaт. Чудя се зa гърнето може ли дa окaже тaковa влияние!?!
×
×
  • Създаване...