Премини към съдържание

Газов инжекцион на Галант


CBeTHaX

Препоръчано мнение

Аз си сложих газов инжекцион при едни момци на Раковска - надолу след Сливница - Про газ е сервизчето. Един приятел ми ги препоръча - слагат няколко марки газ. инжекциони, включително и на турбо коли с по 400 коня. Преди мен газифицираха едно Ево 6. 1290 лева ми излезе бутилка 35 литра зад седалките и зареждачка при отвора за бензина. Колата не върви като на бензин, разбира се, усеща се съвсеееем лека немощ, но се свиква. При 35 литрова бутилка, пълни между 29 и 30 литра, като зареждам само на Еко или ромпетрол.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 342
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Добре се ориентираш в обстановката,успех в начинанието и като я сложиш да пишеш пак,че да посмятаме заедно :drinks:.

 

Същата сметка я има в подписа ми, ако всичко е наред с автомобила излиза точна 15 лв / 100 км излиза бензина + ГАЗ.

 

За малко под 15 000 км се избива ГИ-то и след това има финансов смисъл от него.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако караш извънградско или в София със 70-80 - да,излиза сметката,ама я карай главно в натоварено градско движение и пак ще говорим за разхода.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако караш извънградско или в София със 70-80 - да,излиза сметката,ама я карай главно в натоварено градско движение и пак ще говорим за разхода.

 

1-2 литра отгоре качва, ама то и на бензин качва :-D, така, че сметката е същата

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

1-2 литра отгоре качва, ама то и на бензин качва :-D, така, че сметката е същата

 

В натоварено Софийско градско, отсечки 5-10км, разхода на Галанта от подписа ми е 14.5-15/100 газ. Това в зимни условия, ГИ Романо.

Тя и на бензин си е около 13-14/100. Е, за около 10 дена 20лв бензин си заминават също - около 1.5-2км първоначално са на бензин ако тръгна веднага, без подгряване на място, както и карам.

Т.е. средно 1/4 от градската дистанция е на бензин.

Иначе и при мен в 47л тороидална бутилка повече от ~32л газ не се побират. Тествано многократно, основно на ЕКО и Ромпетрол.

Всичко по ГИ-то, без бутилката, която е турска, е Романо.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В натоварено Софийско градско, отсечки 5-10км, разхода на Галанта от подписа ми е 14.5-15/100 газ. Това в зимни условия, ГИ Романо.

Тя и на бензин си е около 13-14/100. Е, за около 10 дена 20лв бензин си заминават също - около 1.5-2км първоначално са на бензин ако тръгна веднага, без подгряване на място, както и карам.

Т.е. средно 1/4 от градската дистанция е на бензин.

Иначе и при мен в 47л тороидална бутилка повече от ~32л газ не се побират. Тествано многократно, основно на ЕКО и Ромпетрол.

Всичко по ГИ-то, без бутилката, която е турска, е Романо.

Е от три содни всичките Романо на тороидална бутилка всичките събират около 32 литра значи наистина има проблем с тия сонди. Моите бутилки са на МСМ - Велико Търново.

 

Все пак 80% са си 37 литра. При мене 5 литра са си пробег около 50 км.

 

При тая схема няма смисъл от бутилка 47 литра по-добре 41 поне няма да повдига при някои коли :-)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е от три содни всичките Романо на тороидална бутилка всичките събират около 32 литра значи наистина има проблем с тия сонди. Моите бутилки са на МСМ - Велико Търново.

 

Все пак 80% са си 37 литра. При мене 5 литра са си пробег около 50 км.

 

При тая схема няма смисъл от бутилка 47 литра по-добре 41 поне няма да повдига при някои коли :-)

В моята турска тороидална бутилка със сонда заволи влАзат 36-37л газ :rulez:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

37л са си почти 80% от 47л, така е. Според Иво Ленков проблема е от това, че сондите(на Романо) са настроени за по-високо налягане от това, с което са помпите по родните газ станции. Има резон. :)

Редактирано от seyken
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

37л са си почти 80% от 47л, така е. Според Иво Ленков проблема е от това, че сондите(на Романо) са настроени за по-високо налягане от това, с което са помпите по родните газ станции. Има резон. :)

То на всяка газстанция пълнят на различно налягане, най-малкото защото оборудването им е различно. Искаш да кажеш че както в 47 литра се пълнят 32 литра това означва, че в 41 литра ще се пълнят 25 литра :-) Отделно, че никой не си произвежда оборудването по газстранциите само за България. Само накрайниците са различни в някой страни, но те пак са по стандарт.

 

Е как Ланди, Ловато пък дори и турските сонди се оправят с тоя проблем пък видиш ли Романо са по-различни. Съмнявам се останалите да имат специална партида само за България . Това означва ли, че от сега Иво като е признал за проблема, ще слага други сонди, които работят по коректно, докато Романо си оправят проблема :-)

Редактирано от meltin
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

То на всяка газстанция пълнят на различно налягане, най-малкото защото оборудването им е различно. Искаш да кажеш че както в 47 литра се пълнят 32 литра това означва, че в 41 литра ще се пълнят 25 литра :-)

Е как Ланди, Ловато пък дори и турските сонди се оправят с тоя проблем пък видиш ли Романо са по-различни. Съмнявам се останалите да имат специална партида само за България . Това означва ли, че от сега Иво като е признал за проблема, ще слага други сонди, които работят по коректно, докато Романо си оправят проблема :-)

He!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

То на всяка газстанция пълнят на различно налягане, най-малкото защото оборудването им е различно. Искаш да кажеш че както в 47 литра се пълнят 32 литра това означва, че в 41 литра ще се пълнят 25 литра :-) Отделно, че никой не си произвежда оборудването по газстранциите само за България. Само накрайниците са различни в някой страни, но те пак са по стандарт.

 

Е как Ланди, Ловато пък дори и турските сонди се оправят с тоя проблем пък видиш ли Романо са по-различни. Съмнявам се останалите да имат специална партида само за България . Това означва ли, че от сега Иво като е признал за проблема, ще слага други сонди, които работят по коректно, докато Романо си оправят проблема :-)

 

Гледам Иво е отговорил, но не знам как го направи този генерален извод за ползване на други сонди... :)

Нямам идея как би се държала бутилка от 41л, споделям опит с тази, която е на моята кола. Доколкото съм запознат, би трябвало да са настроени сондите, така че да се запълва около 80% от обема на бутилката. В този ред на мисли едва ли има значение какво производство е самата бутилка, стига обема да съответства. Е, теоретично може да има разлика къде е проектиран отвора за евросондата. Това последното го пиша наизуст - може и да не съм прав, да си има стандарт според типа бутилка за това къде е отвора. :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Гледам Иво е отговорил, но не знам как го направи този генерален извод за ползване на други сонди... :)

Нямам идея как би се държала бутилка от 41л, споделям опит с тази, която е на моята кола. Доколкото съм запознат, би трябвало да са настроени сондите, така че да се запълва около 80% от обема на бутилката. В този ред на мисли едва ли има значение какво производство е самата бутилка, стига обема да съответства. Е, теоретично може да има разлика къде е проектиран отвора за евросондата. Това последното го пиша наизуст - може и да не съм прав, да си има стандарт според типа бутилка за това къде е отвора. :icon_hmm:

 

Ми той Иво поне да беше отговорил нещо по тия теории, които написах. Щото за мене всички тия неща са теория, практиката я виждам само върху личната ми кола. От която не бива да се правят генерални изводи.

 

От неговия отговор не стана ясно, дали има проблем по принцип със сондите на Романо?

 

Дали наистина се движи около 65-70% запълването вместо 80%?

 

Дали само на 47 литровата бутилка с вътрешен отвор за сонда е проблема?

 

Или имам едно сериозно количество такива сонди за продаване, няма да се занимавам да обяснявам, че турските които са два пъти по-ефтини, работят по-вярно?

Редактирано от meltin
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз може ли да се намеся. Не съм чел, или по-скоро не помня цялата тема. Но относно пълненето:

Ако става въпрос за тороидална бутилка, не знам, но ако е обикновена - има значение под какъв градус е завъртяна бутилката спрямо хоризонталата. Горе-долу отвора за сондата трябва да е на 15 градуса. В началото моята също пълнеше на макс, после я врътнах и се оправи. В бутилка за 25л пълнех 20л газ. Ако е тороидална, предполагам трябва да се вади сондата и да се регулира рамото на поплавъка - ако пълни много, кривим надолу, и обратното. Ако бутилката е малка, има опасност поплавъка да опира някъде по стените, затова там вече... се скъсява на око :).

И още нещо - някъде в предходните мнения прочетох, че много бавно пълнела бутилката на някой и не спирала пълненето. Евентуална причина (според мен) е съчмата, която е в зареждачката. Ако не уплътнява добре, въпреки налягането, не може да затвори добре и зареждането продължава, но в този случай дори е опасно да се кара така... пък и по-вероятно е да лъжат на бензиностанцията :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък да си призная нарочно си направих модификация на сондата. 70 литра - пълнят ми 69л. Няма да кажа как защото не е много безопасно предполагам и да не давам лош пример. Но поради липса на газ станция за зареждане наблизо зареждам така винаги, като съм сигурен че в близкия час-два каране ще съм изгорил поне 6-7 литра :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз може ли да се намеся. Не съм чел, или по-скоро не помня цялата тема. Но относно пълненето:

Ако става въпрос за тороидална бутилка, не знам, но ако е обикновена - има значение под какъв градус е завъртяна бутилката спрямо хоризонталата. Горе-долу отвора за сондата трябва да е на 15 градуса. В началото моята също пълнеше на макс, после я врътнах и се оправи. В бутилка за 25л пълнех 20л газ. Ако е тороидална, предполагам трябва да се вади сондата и да се регулира рамото на поплавъка - ако пълни много, кривим надолу, и обратното. Ако бутилката е малка, има опасност поплавъка да опира някъде по стените, затова там вече... се скъсява на око :).

И още нещо - някъде в предходните мнения прочетох, че много бавно пълнела бутилката на някой и не спирала пълненето. Евентуална причина (според мен) е съчмата, която е в зареждачката. Ако не уплътнява добре, въпреки налягането, не може да затвори добре и зареждането продължава, но в този случай дори е опасно да се кара така... пък и по-вероятно е да лъжат на бензиностанцията :)

 

Само с едното кривене почти не става. Трябва да се регулира дължината на рамото. Късо рамо пълни малко. Дълго рамо пълни повече.

Много дълго рамо... пълни догоре, защото поплавъка я подпира в горния край на бутилката, я в отсрещната стена. :icon_hmm::D

А начините за скъсяване и удължаване са толкова, колкото майстори има.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Само с едното кривене почти не става. Трябва да се регулира дължината на рамото. Късо рамо пълни малко. Дълго рамо пълни повече.

Много дълго рамо... пълни догоре, защото поплавъка я подпира в горния край на бутилката, я в отсрещната стена. :icon_hmm::D

А начините за скъсяване и удължаване са толкова, колкото майстори има.

А тоя номер върви ли за сондите за тороидална бутилка? И какви са начините на удължаване, искам да го направя от 70%-> 80% колкото трябва да си бъде. Само с проба грешка ли се преценява или може и по някакъв начин да се сметне?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако се скъси само, няма ли опасност да не отчита точно, т.е. да показва че газ няма, а то да има немалко количество (не че по принцип отчита много точно)? Понеже рамото е по-късо вече и ... в най-долно положение ще отчита 0, а под поплавъка ще има още газ. Ако се изкриви нагоре, май ще показва по-пълна бутилка, т.е. при 80% пълна бутилка, за да показва "пълна", май трябва да се изкриви нагоре (в предходния си пост съм казал обратното :)). Или греша - не знам, трябва да съм запознат по-точно с принципа на работа на сондата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А тоя номер върви ли за сондите за тороидална бутилка? И какви са начините на удължаване, искам да го направя от 70%-> 80% колкото трябва да си бъде. Само с проба грешка ли се преценява или може и по някакъв начин да се сметне?

Смени си сондата бре.

Пример: В цяла Унгария няма газ станция - или пълниш на сръбско-унгарската граница догоре и изкарваш на газ или караш на бензин. Тъпо. Едвам изкарах унгарската магистрала с 37л газ....с 32 нямаше как да стане.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Смени си сондата бре.

Пример: В цяла Унгария няма газ станция - или пълниш на сръбско-унгарската граница догоре и изкарваш на газ или караш на бензин. Тъпо. Едвам изкарах унгарската магистрала с 37л газ....с 32 нямаше как да стане.

 

Илийка, как да няма газ станции в Унгария?

Зареждал съм там газ без проблеми.

 

Линк

 

Да не би да имаш предвид Австрия?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На нито една бензиностанция ма магистралата от Сърбия към Словакия нямаше газ.

Една има и на магистралата в Унгария, но тя е малко преди да се влезне в Словакия.

Иначе моята бутилка е 35л. и на повечето места в БГ ми пълнят не повече от 28л. което е норамлно, 80% от обема и. Но в чужбина на повечето места ми зареждаха 34л. явно налягането там е по-голямо и не ми сработваше клапана, но поне минавах повече км

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 месеца ...

За сега съм доволен от ГИ-то, 13,5л-14л. градско с малко над нормалното натискане + доста копки и светофари, дълго още не съм успял точно да го засека но е към 11л.

Бутилката е нормална 30л., с 24л. полезен обем и почти винаги я пълнят толкова - 23 - 25л.

Единствения проблем е, че само на газ в обороти 1200 и 1800 имам придръпване/прекъсване, ще започна с дебитометъра, ако не е от него свещи, кабели..., но като цяло нямам и спокойни "idle" обороти и на бенз..

 

 

За мен има икономия спрямо разхода, но нека да мине една година да я покарам та да видим крайната икономия... и все пак 14л газ х 1.20лв. са 16.80лв, ако беше дизел с разход 7л х 2.56лв. са 17.92лв , до тук излиза, че от газта има някаква сметка, но на теория ;)

Редактирано от b0nb0n3v
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Има файда, няма нужда да смяташ. Карай си колата и това е. Ако харчеха 5 кила бензин щеше да има някаква дискусия има ли смисъл от газта, но при тези кръвопийци въобще не стои дилема трябва ли да има газово или да се кара на бензин.

Моя през разкопките без да пипам педала за газ пердаши една двайска. На всеки километър стрелката за бензина спада с един милиметър. Сложих му 15 литра бензин, отидох до Плевен и врътнах 4 км градско в моя град из проломите и камъните и аха-аха... Имам съмнения в качеството специално на тези 15 литра, защото не са от бензиностанция. Иначе пък не усетих разлика в (не)вървенето.

Редактирано от Andy Van Der Drift
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...