Да напомня, че освен вътрешните части на климатика има и външен радиатор. И ако там не се обдухва добре има такива симптоми, компресорът изключва, а вътре не охлажда. Може питата да е замазана или пълна с боклуци и да не се охлажда като хората. При мен беше парче картон между радиаторите, явно сложено от предния собственик в Австрия. Открих го съвсем случайно, 2 години след като бях купил колата, при смяна на термостат. Същото е и с домашните сплит системи. Замърси ли се радиаторът на външното тяло и спира да охлажда. Знам го пак от личен опит. На работа климатиците работят в силно запрашена среда- калцинирана сода. Особено единият климатик е много чувствителен (и е изложен директно на пушилката), затлачи ли се външният радиатор със сода и спира да работи. След измиване си тръгва като пич. Като казвам затлачване, нямам предвид пълно спиране на циркулацията на въздуха, а само тънък филм от сода върху ламелите на топлообменника, който пречи на охлаждането на фреона. Казваме му спиране, не поради достигане ниска температура на вътрешното тяло, а поради достигане висока температура на външното тяло. П.С. Картонът беше в колата от снимката на аватара.