meltin Публикувано 30 Май 2013 Сподели Публикувано 30 Май 2013 Случва се и на газ при ГИ да светне чек-а и на бензин дори се случва, но това са си от проблеми в колата. При обикновените уредби е от бедна смес най-вече, ама не е болка за умирачка, в крайна сметка за 1000лв спестени да ти свети 1 ламба... се преживява като компромис, пък винаги може да се сложи и емулатор на ламбда сондата и да се реши проблема със светенето и трупането на грешки в компа. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Skater Публикувано 30 Май 2013 Сподели Публикувано 30 Май 2013 Относно Cheka... И аз имам подобен проблем по някога. Cheka светва за някакъв интервал от време 1-2 мин и изгасва. Може да не светне после цял месец.Последният път когато светна преминах на банзин и за 100-200 меитра изгасна ( преди 20 дни ) и от тогава не е светвал.Карам 99% на газ ( бензин само докато не прехвърли компа ). За съжаление не остава време да ида за диагностика. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Anatoli Публикувано 30 Май 2013 Сподели Публикувано 30 Май 2013 Moя чек не ми е светвал досега, колата работи без грешка на газ и на бензин също...Автоматика ми с климатик и поддържане на 130-140км/ч гори 12/100 газ, сметнато в пари това са 13,60лв, което е ценово е около 5,3 л нафта...Градското си гори бая + бензин обаче, но това е положението, пак е по - добре отколкото 13/100 бензин в града Анатоли, БРЦ и Заволи са на един собственик, скъпички, но качествени уредби И моят гори повечко, но това само като сменят процентното съдържание ПРОПАН/БУТАН, което го правят късно пролет и есенно време. Лошото е че лятно време гори повече, а пролет падам и под 12/100 градско, сега вече с климатик съм около 14. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Кристиян Публикувано 30 Май 2013 Сподели Публикувано 30 Май 2013 И моят гори повечко, но това само като сменят процентното съдържание ПРОПАН/БУТАН, което го правят късно пролет и есенно време. Лошото е че лятно време гори повече, а пролет падам и под 12/100 градско, сега вече с климатик съм около 14.Колегa и aз съм зaбелязвaл тaковa нещо,aко може дa обясниш мaлко повече зa товa процентно съдържaние ще съм блaгодaрен. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iliqn.kalinov Публикувано 30 Май 2013 Сподели Публикувано 30 Май 2013 Случва се и на газ при ГИ да светне чек-а и на бензин дори се случва, но това са си от проблеми в колата. При обикновените уредби е от бедна смес най-вече, ама не е болка за умирачка, в крайна сметка за 1000лв спестени да ти свети 1 ламба... се преживява като компромис, пък винаги може да се сложи и емулатор на ламбда сондата и да се реши проблема със светенето и трупането на грешки в компа. Aбе зор работа колега с тоя ламбда симулатор-никаква работа не върши.Забравих да кажа евентуално ако някой иска да слага обикновена газ на шестака ,че с реле не става,трябва симулатор за 6 цилиндъра.Абе общо взето ,който има лев да слага ГИ-това е най добрия вариант,но аз понеже съм слагал на друга кола и нямам време да бягам по майстори за настройки и разни други простотии и ми е по лесно с обикн.газ,няма кой знае какво да и разбираш. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Anatoli Публикувано 1 юни 2013 Сподели Публикувано 1 юни 2013 Колегa и aз съм зaбелязвaл тaковa нещо,aко може дa обясниш мaлко повече зa товa процентно съдържaние ще съм блaгодaрен. http://www.edirne-lpg.com/index.php?option=com_content&view=article&id=168&Itemid=141&lang=bg Ето и отговора, а вече трябва да видиш химичния състав на пропана и бутана и какви калории отделят за да разбереш защо разхода е различен при различните видове газ (лятна и зимна) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 1 юни 2013 Сподели Публикувано 1 юни 2013 (редакция) Доколкото разбрах и аз лятната газ е по - лека, с по - малко бутан или обратното беше, и колите ни харчат повече :icon_crying: Редактирано 1 юни 2013 от mmotors Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 1 юни 2013 Admin Сподели Публикувано 1 юни 2013 Моята информация е, че зимата сместа е 60% пропан:40% бутан, а лятото е в съотношение 40:60.Пропанът е по-ниско калоричния газ от двата. Той има много по-ниска точка на кипене -42С, а бутанът кипи около нулата. Зимата пропана е повече и от това следва разхода да е по-висок зимата, а лятото когато бутана е повече - обратното. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Anatoli Публикувано 1 юни 2013 Сподели Публикувано 1 юни 2013 (редакция) Моята информация е, че зимата сместа е 60% пропан:40% бутан, а лятото е в съотношение 40:60.Пропанът е по-ниско калоричния газ от двата. Той има много по-ниска точка на кипене -42С, а бутанът кипи около нулата. Зимата пропана е повече и от това следва разхода да е по-висок зимата, а лятото когато бутана е повече - обратното. Не е баш така, химията е доста сложна наука.1. Пропана е по вискокалоричен - 110 октана, докато Бутана е 95.2. Имат различни калоричности под различни състояния3.http://www.gastradebg.com/pagebg.php?P=2&SP=33 Иначе как да обсяним факта че преди да сменят зимната газ със лятна, разхода пада драстично. А щом пуснат лятната разхода става дори малко повече от нормалния.Както бях казал в по-горен пост, разхода градско ми пада под 12/100 когато още караме със зимна газ - това в късна пролет.А със лятната газ 13-14/100 градско. И още нещо по отношение на разходите които коментирате постоянно, не може да правите никакви сравнения защото всеки кара при различни условия.Трябва да се кара при всяко зареждане по един и същи маршрут изцяло и пак няма да имаме идеалните условия защото може да има разлика в температурте на въздуха и т.н.Затова се приемат нещата условно... има един сайт http://www.spritmonitor.deТам след десетки резултати ще имате точния си среден разход, за градско извънградско и т,н. Темата кърти! Редактирано 1 юни 2013 от Anatoli Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VaskoPrasko Публикувано 25 юни 2013 Сподели Публикувано 25 юни 2013 Здравейте колеги,да разнообразя малко темата със следното питане.Имам монтиран ГИ Romano OBD на Galant 2.5 V6 AT.(2002)Колата работи перфектно, не прекъсва, превключва на газ незабележимо,сносен разход в града(около 14,5/100 с вкл. климатик) обаче....като цяло ми се струва, че има проблем с динамиката на колата.Доколкото знам не би следвало да има чувствителна разлика между газ/бензин , но според мен се усеща осезаемо.Особено при кикдаун реагира доста бавно. Има едно такова "замисляне" и чак тогава колата реагира ,но не набира така както на бензин.Ако например карам с 80km/h и настъпя рязко газта, колата не превключва директно на 2-ра(както в повечето случаи когато е на бензин) а първо се "пробва" на 3-та и чак след това връща на 2-ра.Това отнема не-повече от 2-3 секунди, но като знам как върви на бензин съгласете се че е малко дразнещо.Има ли нещо по-специално при настройката на газта при автоматик-а? Да мисля ли за нови свещи,кабели? Някой срещал ли е подобен проблем? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sasho Публикувано 25 юни 2013 Сподели Публикувано 25 юни 2013 Колеги, някой слагал ли е газов инжекцион BSM и как се отразява на галантите. Предлагат ми го в този сервиз: http://bulavtoservis.com/ Впечетления... А. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Steven Gerrard Публикувано 25 юни 2013 Сподели Публикувано 25 юни 2013 Колеги, някой слагал ли е газов инжекцион BSM и как се отразява на галантите. Предлагат ми го в този сервиз: http://bulavtoservis.com/ Впечетления... А. Колега аз ще те посъветвам да си сложиш този http://www.fobos-bg.com/ няма да сбъркаш. Аз карам от 2 години с него и до сега никакви проблеми не ми е правил :icon_rock: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetlin_dbg Публикувано 25 юни 2013 Сподели Публикувано 25 юни 2013 След 2 газови инсталации и буквално стотици настройки и проблеми реших да хвърля всичко и да монтирам при Иво Ленков газова "Романо". Резултата за близо 2000 км до Виена и обратно е 8,4 - 8,7 л/100км. със скорост около 130-140 км по магистралите.....Светльо,много ми е интересно,дали този разход се запазва при условията на експлоатация в България-имам в предвид с БГ газ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sasho Публикувано 25 юни 2013 Сподели Публикувано 25 юни 2013 Колега аз ще те посъветвам да си сложиш този http://www.fobos-bg.com/ няма да сбъркаш. Аз карам от 2 години с него и до сега никакви проблеми не ми е правил :icon_rock: Мерси, а кой от всичките "фобоси" си сложил ти. Говорих с тях и ми обясниха, че ако има връзка с OBD ми е необходим високия им клас. Това така ли е? Или мога да влезя в бюджетния клас. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Goodfella Публикувано 23 август 2013 Сподели Публикувано 23 август 2013 Извинявайте колеги ако случайно този въпрос вече е обсъден но нямам време да чета цялата тема, въпроса ми е следния - купих си бензинов галант 2.4 GLS - мога ли да му сложа газов инжекцион? D: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 23 август 2013 Admin Сподели Публикувано 23 август 2013 Светльо,много ми е интересно,дали този разход се запазва при условията на експлоатация в България-имам в предвид с БГ газ? Нарочно закъснях с отговора, защото исках да мина повече километри, за да дам обективни заключения. Разхода се запазва, ако заредя на определена газостанция.Например често зареждам на Шел на Ломско Шосе.Когато заредя там изминавам повече киклометри за същите литри. На Ромпетрол на гара Подуяне е същото.Където и другаде да направя експеримент се получава по-голям разход със сигурност.Около 11л/100км ми е в София и извънградско е около 8л/100км.Обаче от около месец изобщо не следя вече колко ми зареждат и колко харчи колата.Излишно се обременявам. :icon_bye: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TASSO Публикувано 23 август 2013 Сподели Публикувано 23 август 2013 (редакция) Извинявайте колеги ако случайно този въпрос вече е обсъден но нямам време да чета цялата тема, въпроса ми е следния - купих си бензинов галант 2.4 GLS - мога ли да му сложа газов инжекцион? D: Предполагам Галанта ти е GDI мотор, газифицирането на GDI моторите е трудно и често с много главоболия и разходи в последствие. Съветвам те да не влизаш в този филм.Ще съм ти благодарен да споделиш какъв разход ти дава колата, ако си я засичал вече. Редактирано 23 август 2013 от TASSO Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Goodfella Публикувано 23 август 2013 Сподели Публикувано 23 август 2013 (редакция) Предполагам Галанта ти е GDI мотор, газифицирането на GDI моторите е трудно и често с много главоболия и разходи в последствие. Съветвам те да не влизаш в този филм.Ще съм ти благодарен да споделиш какъв разход ти дава колата, ако си я засичал вече. Добро утро. Ами за сега съм я карал от Пловдив до Бургас (с малко отклонения). За общо 330 километра хайвана глътна 30 литра. Както един колега беше казал, водовъртеж става в резервоара. Редактирано 23 август 2013 от Goodfella Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
meltin Публикувано 23 август 2013 Сподели Публикувано 23 август 2013 Добро утро. Ами за сега съм я карал от Пловдив до Бургас (с малко отклонения). За общо 330 километра хайвана глътна 30 литра. Както един колега беше казал, водовъртеж става в резервоара.Много зависи от размера на десния крак Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
onse Публикувано 2 септември 2013 Сподели Публикувано 2 септември 2013 А за в Пловдив кой сервиз да избера? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 10 септември 2013 Сподели Публикувано 10 септември 2013 Бързите газови "инжектори" задължителни ли са при двигател 2500 сс V6 (6А13)? Бензиновите гледам са 2 ms. На мен ми се виждат като бързодействащи. Ако взимам употребяван ГИ, как да разбера дали инжекторчетата са бързи или бавни? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TASSO Публикувано 10 септември 2013 Сподели Публикувано 10 септември 2013 (редакция) А за в Пловдив кой сервиз да избера? Аз съм ползвал услугите на едно момче в Смирненски, малък домашен сервиз, но ми свърши бързо и качествено работа момчето. Ако не търсиш голям сервиз, може да се разровя да видя за адреса. Редактирано 10 септември 2013 от TASSO Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 14 септември 2013 Сподели Публикувано 14 септември 2013 (редакция) Какво ще кажете като слагат газовия инжекцион на мицубишито ми, да помоля майстора да свърже нещата по такъв начин, че когато премине на газ, да се изключва бензиновата помпа? Защо тя трябва да върти (напразно) бензина? Няма да я оставя с по-малко от първата черта бензин, т.е. целта не е да се кара само на газ и бензин повече да не зареждам. Напротив. Също мисля да се пуска между 5 и 10% бензин, за да е по-добре за дюзите. Не ща да ми хълца и да глъхне като се зацапат. Искам винаги да може като сега - като дам газ, особено докато е студена, да си запали джапанките. Не че го правя докато не е загряла, но важното е да работи както сега. Безпроблемното бръмчане на един двигател е над 50% от удоволствието при шофиране. Поне при мен е така. Почне ли да ми прекъсва, да мени обороти и да ми гасне ... заради ГИ, това го изривам с 200 и край с газта. На 80+ км от мен има добър майстор. Не мога да си представя да почнат проблеми и да трябва всеки път да пътувам 160-180 км да се ръчка нещо по газовата. Редактирано 14 септември 2013 от Andy Van Der Drift Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StDOBREV Публикувано 14 септември 2013 Сподели Публикувано 14 септември 2013 Някои казват така, други така... ...когато премине на газ, да се изключва бензиновата помпа?Това е въпрос, на който не разбрах правилния отговор, когато се двоумях и аз. И зарязах казуса. А изчетох всички възможни БГ форуми.Ето една доста дълга тема, където на последната страница сме подхванали този въпрос. Може да ти е интересно да я прочетеш, Анди .Все пак ще ми е интересно и ще се радвам, ако в тази тема се разпишат по въпроса повечко знаещи човека, аргументирано. Белким разберем накрая, аджеба, да я режем ли тая помпа или не?!------Моето мнение съм го казвал някъде из форума, ще го припомня накратко: Според мен няма смисъл бензина да се върти; някои казват, че охлаждал дюзите, но аз не мога да си обясня как ги охлажда, след като те са затворени и бензин в тях не влиза, т.е. точно там, където трябва да овлажни и да не спече дюзата, там не стига бензин - именно в предната ѝ част, която е подадена в колектора. Може само бегло да им забърши д.пето и да се върне в резервоара... Но ако не се спре както трябва помпата, може да изгори... и трябва да се направи от висококвалифицирано лице, аз затова се отказах, в момента когато бях опрял клещите в жицата Та те така...Ще се бъраника много ясно, ти да си чувал за на някой ГИ-то, дето да е станало от първия път? :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 14 септември 2013 Сподели Публикувано 14 септември 2013 Какво ще кажете като слагат газовия инжекцион на мицубишито ми, да помоля майстора да свърже нещата по такъв начин, че когато премине на газ, да се изключва бензиновата помпа? Защо тя трябва да върти (напразно) бензина? Няма да я оставя с по-малко от първата черта бензин, т.е. целта не е да се кара само на газ и бензин повече да не зареждам. Напротив. Защото ако я спреш, когато минеш от газ на бензин мотора ще изгасне, и после за да запалиш ще трябва доста да повъртиш на стартер.......през това време ако си на магистралата или на светофара, доста ще изнервиш шофьорите зад теб или ще има потенциална опасност да срещнеш някоя мантинела.....Освен това, при паркиране и гасене на мотора, и последвало палене, трудно ще запалиш мотора....Другото което е, че ако помпата не върти,то дюзите ще прегреят, тъй като самата дюза се пълни 2/3 от нея с бенз, ако не се пълни и караш от Сф до Пловдив, то те ще сдадат багажа....... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.