dachbissnes Публикувано 12 април 2013 Сподели Публикувано 12 април 2013 Проблема е, че прехвърляне от бензин на газ се получават четири (на 4-те цилиндъра) много неприятни придърпвания.Правиха температура, сменяхме свещи, гледахме кабели, бобини, ремонтирахме алтернатор (с Пламен) и пак го прави това.А променихте ли типа на впръскване на дюзите от последователно на общо и вдигнахте ли налягането на газта при превключване за по плавно преминаване от бензин на газ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 12 април 2013 Admin Сподели Публикувано 12 април 2013 Как се променя типа на впръскване на дюзите?А налягането?Това не трябва ли "великите" майстори да го направят? Или да паля колата и да идвам до Пловдив? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasipet Публикувано 12 април 2013 Сподели Публикувано 12 април 2013 Проблема е, че прехвърляне от бензин на газ се получават четири (на 4-те цилиндъра) много неприятни придърпвания.Правиха температура, сменяхме свещи, гледахме кабели, бобини, ремонтирахме алтернатор (с Пламен) и пак го прави това. Много вероятно е да са омешали кабелите на инжекторите. И тогава при прехвърляне един цилиндър получава много малко гориво, а в същото време друг се дави. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mom4i74 Публикувано 12 април 2013 Сподели Публикувано 12 април 2013 (редакция) Щом вьв софта на Фобос има опция да се тестват газовите инжектори за разменени кабели ,значи и при другите марки Инжекциони би трябвало да има. Освен това вьв настройките на "Превключване от бензин на газ " има опция колко време (милисекунди) да се забави включването на газовите инжектори. Ако е по голямо това време ще придьрпва защото ще остават без гориво инжекторите. Още една вьзможност има ако имаш пропуск на налягане между испарителя и газовата рейка. Тогава магистралата до газовита рейка ще е празна и в момента на превключване на газ ще трябва време за да се запьлни системата. Причината може да се крие вьв недобра врьзка на мьркуча кьм филтьр,испарител,рейка или недобре затварящ инжектор от който се изпразва системата.А на каква стратегия на впрьскване сте незнам. По принцип газовия комп разпознава сам последователно или едновременно впрьскаване.Според мен щом и на предишния газов инжекцион го е правила тоя номер значи трябва да се тьрси кое е общото между двата. Кое остава на колата и кое е сменено. Редактирано 12 април 2013 от mom4i74 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 12 април 2013 Admin Сподели Публикувано 12 април 2013 (редакция) На предишния не го правеше това. :icon_hmm:Имаме предположения, че двете ЕКУ-та се карат...Ще го разберем това скоро. Редактирано 12 април 2013 от Светльо Ангелов Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dachbissnes Публикувано 13 април 2013 Сподели Публикувано 13 април 2013 Как се променя типа на впръскване на дюзите?А налягането?Това не трябва ли "великите" майстори да го направят? Или да паля колата и да идвам до Пловдив? Ако си с ФОБОС когато минаваш през Пловдив ще ти я настроя и няма да имаш проблем ,имам и кабел и софт!Пък и вече я познавам много добре . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dachbissnes Публикувано 13 април 2013 Сподели Публикувано 13 април 2013 Щом вьв софта на Фобос има опция да се тестват газовите инжектори за разменени кабели ,значи и при другите марки Инжекциони би трябвало да има. Освен това вьв настройките на "Превключване от бензин на газ " има опция колко време (милисекунди) да се забави включването на газовите инжектори. Ако е по голямо това време ще придьрпва защото ще остават без гориво инжекторите. Още една вьзможност има ако имаш пропуск на налягане между испарителя и газовата рейка. Тогава магистралата до газовита рейка ще е празна и в момента на превключване на газ ще трябва време за да се запьлни системата. Причината може да се крие вьв недобра врьзка на мьркуча кьм филтьр,испарител,рейка или недобре затварящ инжектор от който се изпразва системата.А на каква стратегия на впрьскване сте незнам. По принцип газовия комп разпознава сам последователно или едновременно впрьскаване.Според мен щом и на предишния газов инжекцион го е правила тоя номер значи трябва да се тьрси кое е общото между двата. Кое остава на колата и кое е сменено.Фобоса има тест но при повечето системи няма за разменени кабели,милисекундите за превключване на газ се влияят от налягането на превключване на газта за това предложих да се вдигне налягането и от там милисекундите за превключване няма да са толкова важни.Иначе съм съгласен с всичко което написа по горе колега.Според мен е много ниско налягането на превключване (което го правят умишлено ,за да може да се използва газта почти до "дъно")и затова се появява то придърпване .Иначе когато се вдигне налягането може да превключи и с 3-4 литра газ вътре което е неприемливо за хората които зареждат за 5лв.Ако човек не е от тези хора е добре да се вдигне налягането и проблема изчезва. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rzm Публикувано 17 април 2013 Сподели Публикувано 17 април 2013 (редакция) Колеги, някой да има актуален телефон на Иво Ленков (каравелгаз)? Обаждам се на 0888 450 501, който е даден в сайта, но не е валиден. Редактирано 17 април 2013 от rzm Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rzm Публикувано 17 април 2013 Сподели Публикувано 17 април 2013 Намерих, няма нужда! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rzm Публикувано 17 април 2013 Сподели Публикувано 17 април 2013 (редакция) Според вас кое е по-добрият вариант - торидална (на мястото на резервната гума) или нормална газова бутилка? Става въпрос за седан а не комби.Ако е торидална, предполагам трябва да си взема от временните гуми, които заемат по-малко място в багажника. Редактирано 17 април 2013 от rzm Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CBeTHaX Публикувано 17 април 2013 Автор Сподели Публикувано 17 април 2013 Според вас кое е по-добрият вариант - торидална (на мястото на резервната гума) или нормална газова бутилка? Става въпрос за седан а не комби.Ако е торидална, предполагам трябва да си взема от временните гуми, които заемат по-малко място в багажника. Тва си е до личен избор според мен, няма най-добро. Ако си вземеш нормална, половината багажник ще изчезне, но пък с "торидална" ще имаш незакрепена гума да се мотка из багажника. Последно време чувам за някакви спрейове които заместват резервните гуми, но не знам до колко са надеждни при по-сериозни ситуации. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasibg44 Публикувано 17 април 2013 Сподели Публикувано 17 април 2013 (редакция) тези спрейове са на силиконова основа и след това гумата е неизползваема но в германия ползват торидална газова бутилка визията определено е по-добра Редактирано 17 април 2013 от krasibg44 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Skater Публикувано 17 април 2013 Сподели Публикувано 17 април 2013 Колега аз съм със стандартна газова... закрепена е точно до задната седалка м/у задните гуми в багажника. Бутилкката ми е 35л не взема място, В багажника може да събереш 2 трупо от по 120кг всеки ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 17 април 2013 Сподели Публикувано 17 април 2013 А пък моята е тороидална и съм с нормална резервна гума и пак имам място в багажника,като искам да натоваря нещо по-голямо я махам и си върша работата,но на дълъг път задължително с резервната гума. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasipet Публикувано 17 април 2013 Сподели Публикувано 17 април 2013 (редакция) Според вас кое е по-добрият вариант - торидална (на мястото на резервната гума) или нормална газова бутилка? Става въпрос за седан а не комби.Ако е торидална, предполагам трябва да си взема от временните гуми, които заемат по-малко място в багажника. Тороид колега, тороид. От там идва и тороидална бутилка. Ако резервната гума е скрита в купето става. А ако е под купето в решетка... по-добре не се хвърляй в този филм.Още повече за седан... слагаш си една тънка (244 мм) пура плътно зад облегалката и дори няма да усетиш, че ти е заета част от багажника.А колкото за видовете настройки на ГИ, Фобоса е една от системите, в които може много неща да се регулират софтуерно, но и съответно да се сбозят. Редактирано 17 април 2013 от krasipet Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StanislavB Публикувано 18 април 2013 Сподели Публикувано 18 април 2013 Да вметна един въпрос - на Фобос за 6цил. Може ли да се настрои да обръща на газ като вдигне 2000 оборота или задължително при ГИ е да сменя на газ над определена температура? Sent from my GT-I9070 using Tapatalk 2 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dachbissnes Публикувано 18 април 2013 Сподели Публикувано 18 април 2013 (редакция) Да вметна един въпрос - на Фобос за 6цил. Може ли да се настрои да обръща на газ като вдигне 2000 оборота или задължително при ГИ е да сменя на газ над определена температура? Sent from my GT-I9070 using Tapatalk 2Иска температура,не иска обороти.Няма как да се настрои на обороти само. Редактирано 18 април 2013 от dachbissnes Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 18 април 2013 Admin Сподели Публикувано 18 април 2013 Сагата продължава. Не знам дали да не отворим един под форум или тема за "велики майстори" и "велики сервизи". Защото много хора прекалиха вече... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CBeTHaX Публикувано 18 април 2013 Автор Сподели Публикувано 18 април 2013 Сагата продължава. Не знам дали да не отворим един под форум или тема за "велики майстори" и "велики сервизи". Защото много хора прекалиха вече... Идея е, защото имам няколко познати които са си патили от такива майстори, отиват за оправяне на спукани тръби и се връщат със спукан радиатор. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 18 април 2013 Admin Сподели Публикувано 18 април 2013 Имам предвид не само за газ-сервизи, ами и за други сервизи.Освен това може мнооого дълго да се говори (пише) за отношението към клиента, която на нашата територия е все едно сме в каменната ера. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 18 април 2013 Сподели Публикувано 18 април 2013 Имам предвид не само за газ-сервизи, ами и за други сервизи.Освен това може мнооого дълго да се говори (пише) за отношението към клиента, която на нашата територия е все едно сме в каменната ера.Зависи от сервиза. Наскоро срещнах сервиз, който не е от официалните, където са води история, регистрира се колата със сервизна заявка, има електронна база за извършените ремонти, хората са вежливи, позволяват ти да щъкаш из халето, ако това е твоето желание и издават касови бележки. И знам за няколко такива в София, тоест има и лъч светлина в тунела. Дано да намериш читав сервиз, че да оправиш газта, че да почне по-ясно да се изразява икономията на гориво. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zexer Публикувано 18 април 2013 Сподели Публикувано 18 април 2013 (редакция) Да вметна един въпрос - на Фобос за 6цил. Може ли да се настрои да обръща на газ като вдигне 2000 оборота или задължително при ГИ е да сменя на газ над определена температура? Sent from my GT-I9070 using Tapatalk 2Софтуера ти позволява да го правиш. Може да му зададеш на колко оборота да преминава от газ на бензин (или обратно .. примерно във високите обороти за изпреварване да ти минава винаги на бензин над 4000 оборота и после да се върне пак на газ под 4000rpm)Принципно са 3 условия:- температура- време- оборотиНастройва се за топъл и за студен мотор. Примерно на топъл мотор ако е над 50 градуса и над 700 оборота и след 5 секунди директно обръща на газ.Съответно може да го настроиш на студен мотор да обръща още на 10 градуса след 10секунди на минимум 2000 оборота.. примерно.. то ако става на въпрос може да направиш и директно на газ да пали хаха... ама въпроса който е по-важен след тези обяснение е: Защо не трябва да се прави така и защо не го правят Така че.. StanislavB - Да може... просто помисли преди да го направиш. Редактирано 18 април 2013 от zexer Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dachbissnes Публикувано 18 април 2013 Сподели Публикувано 18 април 2013 (редакция) Софтуера ти позволява да го правиш. Може да му зададеш на колко оборота да преминава от газ на бензин (или обратно .. примерно във високите обороти за изпреварване да ти минава винаги на бензин над 4000 оборота и после да се върне пак на газ под 4000rpm)Принципно са 3 условия:- температура- време- оборотиНастройва се за топъл и за студен мотор. Примерно на топъл мотор ако е над 50 градуса и над 700 оборота и след 5 секунди директно обръща на газ.Съответно може да го настроиш на студен мотор да обръща още на 10 градуса след 10секунди на минимум 2000 оборота.. примерно.. то ако става на въпрос може да направиш и директно на газ да пали хаха... ама въпроса който е по-важен след тези обяснение е: Защо не трябва да се прави така и защо не го правят Така че.. StanislavB - Да може... просто помисли преди да го направиш.Но ако темп е под 30 градуса няма да се получи ...Едното и най-важно е да има градуси иначе ако го запалиш и няма градуси когата няма да върви на газ. Редактирано 18 април 2013 от dachbissnes Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo Lenkov Публикувано 18 април 2013 Сподели Публикувано 18 април 2013 Сагата продължава. Не знам дали да не отворим един под форум или тема за "велики майстори" и "велики сервизи". Защото много хора прекалиха вече...Не се ядосвай колега ще стане колата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
de4i Публикувано 19 април 2013 Сподели Публикувано 19 април 2013 Относно разхода:Вчера пътуване София - Пловдив и обратно по магистралата, без натоварване в трафик в града. Поддържана "крайцерска" скорост през целия път от 140 км/ч, разход 9,1 л/100 км. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.