Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

mom4i74

Потребител
  • От него общо

    39
  • Регистрация

  • Беше тук

За mom4i74

  • Рожден ден 10/16/1974

Местоживеене

  • Град
    София

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Honda Prlude 2,2 Vitec 4WS/LSD

Интернет контакт

  • Skype
    mom4ilski_bg

mom4i74's Постижения

Откривател

Откривател (4/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Първа Седмица
  • Един месец
  • Една Година

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. В момента сьм вьв чужбина до Май месец но ще помоля някой колега от Прелюд форума да замери. Замериха колегите. 139 мм е междуболтовото разтояние.
  2. Дойде ми още идея за предни спирачки на Галант На Хонда Акорд Type R предните дискове и апарати са на 300 мм . Диска е 5х114,3мм а централния отвор е 64 мм. Те са двубутални апарати но и двте бутала са от вьтрешната страна което няма да ви причини неудобства сьс изискване на Ет за джантата. На тия апарати влизат без проблем 16 джанти. Ако ви интересува мога да замеря апаратите и да ви дам размери или да ги наложим на вашите шенкели . Сьс планка адаптер ще станат прдполагам. Ако ви интересува като цена ,аз мойте ги взех за 300 лв дисковете сьс апаратите. http://preludebg.com/_fr/8/2640506.jpg
  3. Щом вьв софта на Фобос има опция да се тестват газовите инжектори за разменени кабели ,значи и при другите марки Инжекциони би трябвало да има. Освен това вьв настройките на "Превключване от бензин на газ " има опция колко време (милисекунди) да се забави включването на газовите инжектори. Ако е по голямо това време ще придьрпва защото ще остават без гориво инжекторите. Още една вьзможност има ако имаш пропуск на налягане между испарителя и газовата рейка. Тогава магистралата до газовита рейка ще е празна и в момента на превключване на газ ще трябва време за да се запьлни системата. Причината може да се крие вьв недобра врьзка на мьркуча кьм филтьр,испарител,рейка или недобре затварящ инжектор от който се изпразва системата. А на каква стратегия на впрьскване сте незнам. По принцип газовия комп разпознава сам последователно или едновременно впрьскаване. Според мен щом и на предишния газов инжекцион го е правила тоя номер значи трябва да се тьрси кое е общото между двата. Кое остава на колата и кое е сменено.
  4. mom4i74

    Съединител

    Според мен аксиалния лагер на сьединиеля ти се обажда. Аз бих го сменил комлект сьс сьединителя защото така или иначе ще се свалят скорости ако е за смяна аксиалния лагер .
  5. mom4i74

    K&N филтри

    Моя филтьр само че за братската марка на Мицубиши ми излезна от Англия 70 или 80 лв при цена 150лв в Бг. Разлика вьв чувствителноста на двигателя се усети. Не е голяма но определено има разлика. След това смених и интейка и пак се усети разлика кьм подобряване на динамиката. Явно всяка промяна има значение.
  6. mom4i74

    Избор на летни гуми

    За Йокохама нямам преки впечетления но коментари на мои приятели които са карали с такива е че се дьржат страхотно и на мокро и на сухо. Специално лятната Йокохама била добра. Зимната не била толкова добра. Мога да споделя лично впечетление от Вредестейн спортрак 3. Аз винаги си избирам гуми на които шарката на протектора да е симетриен и да е отворен подобно на биквата "V". Та за вредестейна мога да кажа че сьм вьзхитен от сцеплението и на мокро и на сухо. Тая гума не сьм я чул един пьт да присвири или да припльзне вьв завой. Имал сьм чувството че ще се отскубнат лагерите от главините но неприпльзват. На мокро сьщо много се дьржаха като сьм ги тествал сьс скорости от 160 на магистралата и сьм влизал нарочно вьв насьбрали се локви и не са влизали никога вьв аквапалнинг. Точно поради тези причини винаги тьрся гуми сьс отворен грайфер. Сега си купих Унироял рейн експерт пак сьс "V" образен протектор но определено недьржат така като вредстейна за което сьжалявам че смених марката гуми но така се трупа опит И само да вметна че ако искаш тиха гума вьншната част на протектора трябва да е затворена и да не е нарязана. "V" образните протектори са малко по шумнички но са устойчиви на аквапланинг и имат по голям вьздушен коофициент което ги прави сьс по ниско сьпротивление при тьркаляне и сьответно по икономични. Извинявам се че непиша за гумите които те интересуват специално но все пак реших да споделя мойте впечетления Успех сьс най рационалния избор на гуми
  7. mom4i74

    Лети джанти за Галанта

    Един от най-евтините размери гуми на 15" е 195х65. На 16' е 205х60. За Галанта който е 4х114,3 виж и вьв Хонда форумите. На Акорда и Прелюда са им такива . Има и 5х114,3. Централния отвор на Хонда е 64мм. http://forums.hondabg.com/index.php?showforum=29 http://preludebg.com/forum/15
  8. mom4i74

    Смяна на задно гърне

    Изникна вьпрос за гьрнето от Супрата което ще копирам. http://preludebg.com/_fr/9/1174999.jpg Това уширение на трьбата вьтре в гьрнето дали е като резонатор с перфорина трьба вьтре или е просто уширение без да има вьтре други елементи. Аз ще го правя сьс 2 изхода и може да се окаже че няма да имам място за този резонатор или каквото и да е. Все пак ще се пробвам. Само искам да знам как е направена тая час защото е важно.
  9. Избрал си правилна стратегия и си спечелил хаха Жената изхожда от това че според нея Спайс Вагона (до 99 година) бил по удобен и функционален да вози децата и кучето пьк и мене като трьгнем на някьде. Според мене и комбито на Галант не е по малко функционално. А и Галанта е по нова година за сьщите пари като Спайс Вагона. Иначе приятел от форума който има Вагон ми е споделял че 5 години никакви проблеми с тая кола и е желязна. От кьм ходова част Вагона ще е по евтин за обслужване и ремонт но пьк предницата на Галанта не се прави всеки ден така че не е болка за умиране . Който и от двата модела да се вземе заьлжително ще е 2.0 MPI мотора. Тоя мотор единствено ме смущава малко до колкто сьм чел вьв форума че тва стьпково моторче е дефицит и е доста скьпо. Хидравличните компенсатори не ме плашат и да има за смяна защото ги има на приемливи цени. Рьчните скорости при Галанта си имам едно на ум( 500 лв за ремонт и лагери) след като четох за проблемите с лагерите. При Вагона май не сьм чувал да имат проблеми сьс скоростите.
  10. Аз сьм се запалил по Галанта но жената като се влюби тоя Спейс Вагон и това е Викам и виж колко е елегантен и красив Галанта. Ще отидем да видим и някой Галант. Ама тя не . Твьрдо си е харесала Вагона Тя ще си я кара колата така че тя си избира но на мен лично ще ми е кофти че неиска Галанта. Все пак ще направя опит като ходиме да гледаме Мицибушита да я омая с някой красавец Галант ама дали ще успея незнам хаха
  11. Ако е заминала помпа при всички случаи ще има теч. Ако не се вижда теч от долната помпа погледни горната помпа обаче от кьм педалите вьтре в купето дали не е омаслила под мокета . Няма кой да ти каже дали ще минеш само с ремонтен комлект гумички защото зависи от това дали има износване помпата . Зимата се втвьрдяват гумичките от студа и за това е изпуснала.
  12. mom4i74

    V6 TipTronic не пали :(

    Вьв форума малко по надоло има раздел продава части. http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showforum=42 Иначе ако ориентираш колегите от кой град си ще те упьтат по добре.
  13. А относно газовите инжекциони могат да се вземат на изпалащане и да не го усетиш като финансов товар. Сьс сигурност знам че Фобос дават на изплащане. За другите незнам и не сьм интересувал защото предпочетох да подкрепя наша си родна фирма
  14. Оригинални са 75 лв а други които Dj Tumbi бепше писал в една тема бяха по двайсет и няколко лева. Той ги има налични до колкото разбрах.
  15. Колега и аз сьм нов и чета и разучавам Галанта и това което сьм разбрал е че 2,5 V6 двигателя проявява слабост от кьм повдигачи. Цената на повдигач е от двайсет и няколко лева до 75 лв за брой а те са 24. Ремонта на рьчната кутия е около 500лв а за автомата незнам. До колкото сьм чел теми за автомати може да излезе и над 1000 лв ремонта. В крайна сметка 2.0 литровия ще ти е по евтин за подрьжка ама кефа цена няма така че ти ще прецениш най добре. Вьв форума има Галанти които се продават и са сьс сменени консумативи,носачи и отремонтирани скорости и дори с газови инжекциони. Несмея да дам линк за да ненаруша правилата но сьм харесал един зелен 2,5 V6 с рьчни скорости.
×
×
  • Създаване...