Премини към съдържание

Този бензин ми идва в повече


Препоръчано мнение

Ела да видиш във Варна, как ще караш на 5-та...бабуна до бабуна, дупка до дупка, светофар до светофар...

 

При мен сфетофари няма нито един, но дупките са същите и стоповете са през 50 м. :yes3:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 112
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

В София има светофари и задръствания, но разстоянията са дълги, колата е загряла и можеш да включиш V-та по булевардите,

минаваш по маршрута два пъти дневно.

 

За сметка на това в София към 8-9 часа сутринта и надвечер към 18-19 часа чакаш за светофар 3-4 преки преди него. Конкретен пример - началото на февруари е, 19:00 тръгваме с колегите към Рибарица от ~ центъра (пресечната на ул. Овче поле и бул. Тодор Александров), до началото на Цариградско [~3км] ми отне 40 минути. - само направо.

Или друг пример - отивам да се видим с един приятел който е на 4км. от нас, беше Септември или Октомври месец и валеше дъжд. Тръгнах към 19:00, бях на указаното място към 20:00 поради простата причина че за всеки светофар се чакаше от предния светофар и на много места не можех да мина на зелено, защото нямаше къде да се вредя след кръстовището. В момента не се придвижвам с колата толкова често (а като я ползвам избягвам пиковите часове) и не мога да ти дам по-актуални примери, но предполагам разбираш какво имам предвид. Естествено това не е винаги, имал съм и случаи от Студентски град до нас [10км] да направя 15-20 минути. Родом съм от Добрич и ми е ясно че разстоянията в провинцията са по-къси, но за сметка на това, ако има повече от 2 коли на светофар, значи е 8:00-9:00 или 18:00-19:00.

На мен DJ Tymbi ми оправя наскоро галантиньо от подобни проблеми и от опит знам че за да харчи колкото турбинираната му версия, значи нещо не е наред.

Редактирано от CBeTHaX
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, така е, навсякъде е различно.

Но, да я кара до ІІІ-та и студена....

Дизела е лесен, с паленето и е на минимални обороти,

а не като бензина на 1 500 и му трябват няколко минути да загрее и спаднат.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да споделя и аз. Когато я купих реших да я засека на газ. Беше септември

Сутрин паля, чакам минутка и тръгвам. до 100-тина метра ми е обърнала на газ и карам към работа (8-10км).Шофиране тип -"бабешката". Превключвам между 1800-2200 rpm, като целта е възможно най бързо да стигна до 3-та или 4-та и така вече напред спокойно. Даде ми разход 10-10,5/100км само градско. След това реших да я засека извънградско Бургас-Ямбол каране из Града и обратно Бургас с леко понастъпване.. 10/100км не ги хареса. ПОвече не съм я засичал, но да ви кажа според мен за да се направи точен разход трябва горивото да е с постоянни показатели. А то нашата газ, .. ходи разбери с какво ти пилнят бутиката.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Анди най-вероятно събота и неделя ще съм във Врачанско. Даже май събота целия ден ще го откарам в с.Баница....... 40км са защо не се разходиш да я погледна. В профила ми е телефона, звънкай ако решиш.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

С 11,45 литра измина 85 км., от които 36 са извън града (и 49 в града). Това прави 13,5/100, което си е за хвалба. Само че няма да го хваля, защото не заслужава. Аз го храня с качествена прясна храна, той как ми се отблагодарява?! Методът ми може да е смотан, но е по същия начин със стрелката, а тя има още 1 мм да пада. Още 5 км. да мине, а аз съм убеден, че ще ги мине и ще станат грубо 12,7/100. На езика ми е да кажа доволен, но НЕ :icon_refuse: !

 

Ооо, там съм :icon_rock:

 

п.п. пътят през град Искър е ОТВРАТИТЕЛЕН. АКо имаш някой луноход под ръка ела с него. В краен случай Паджеро. Не съм минавал от там, но като гледам какво е, ще вземе да се "стръви" тоя галант. Един колега мина неотдавна от там и имаше проблеми със стабилността на колата си. Не беше галант, ама колко пък да е по-проходим един лансер...

Редактирано от Andy Van Der Drift
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

%7Bstyle_images_url%7D/offtop.gif
Ако караш бавно,няма да псуваш много,колко са 5-10 километра дупки http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif.
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

С 11,45 литра измина 85 км., от които 36 са извън града (и 49 в града). Това прави 13,5/100, което си е за хвалба.

 

Анди, този разход ако е реален е доста завишен .

Редактирано от Lyubo Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Анди, този разход ако е реален е доста завишен .

Следя темата с интерес, и разхода който Анди дава е същият като на моята таратайка.Едно към едно гори при градско каране, с разликата, че карам 2.0 4G63 на постоянно 4х4 и не съм сигурен разхода нормален ли е за такъв тип автомобил.Само веднъж е падала на 11 по компютър и от тогава не се е случвало.Интересно им е какви решения има, ако наистина е проблем разхода и дали мога и на моята да ги приложа тези магии, малко да я пооправя.

Редактирано от S.Iliev
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не мисля че е нормален. Усещам си колата. Вчера например забравих фаровете за половин час, а акумулаторът е доста стар (07.2004 г.). Добре че пали докато му покажа ключа. Беше на ръба да не запали. След това отидох на работа от центъра без фарове да може да зареди по-добре. За 1,6 км. колко да зареди ... Усетих как алтернаторът леко спъва двигателя.

На 8-ми март рекох да пусна климатика да се сети защо е там и :icon_doh: Забу муцуна все едно тегля автомобил около 1 тон. Само мога да гадая какъв разход ще извади с климатик. Ще има профилактики, но нека се затопли още.

Гледам по други форуми сравнително доста мощни спрямо нашите автомобили харчат по-малко извън и вътре в нас. място. Например 7,5 на дълго, като над 9 го казват, че трябва много да се постараеш да ги постигнеш. В града 11-12, но отскоро почнал да кара на къси отсечки, които са по-дълги от моите всъщност и разходът скочил на 14-16. Стигал е до 18 и човекът като мен не е останал доволен.

Разбира се че това не е единствен случай. Намерих много и потвърждават тезата ми - ако не даваш газ харчи що годе нормално, обаче всяко рязко потегляне, ускорение и т.н. веднага се отразява.

Друг пример за турбо бензинова доста по-нова кола - градско 13-15 при ~ 5 км. в едната посока; градско събота и неделя или късно вечер - 11-12; извън - 7 до 9 (при бързо каране 9 - 150 някъде).

Масово хората сверяват с каталожните данни и при разминаване от 1-1,5 л. над тях се допитват какъв може да е проблемът. А тези данни са доста оптимистични и трудно постижими в на пътя.

Иде ми да вдигна капака и да отхапя един цилиндър със зъби :first:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не мисля че е нормален. Усещам си колата. Вчера например забравих фаровете за половин час, а акумулаторът е доста стар (07.2004 г.). Добре че пали докато му покажа ключа. Беше на ръба да не запали. След това отидох на работа от центъра без фарове да може да зареди по-добре. За 1,6 км. колко да зареди ... Усетих как алтернаторът леко спъва двигателя.

На 8-ми март рекох да пусна климатика да се сети защо е там и :icon_doh: Забу муцуна все едно тегля автомобил около 1 тон. Само мога да гадая какъв разход ще извади с климатик. Ще има профилактики, но нека се затопли още.

Гледам по други форуми сравнително доста мощни спрямо нашите автомобили харчат по-малко извън и вътре в нас. място. Например 7,5 на дълго, като над 9 го казват, че трябва много да се постараеш да ги постигнеш. В града 11-12, но отскоро почнал да кара на къси отсечки, които са по-дълги от моите всъщност и разходът скочил на 14-16. Стигал е до 18 и човекът като мен не е останал доволен.

Разбира се че това не е единствен случай. Намерих много и потвърждават тезата ми - ако не даваш газ харчи що годе нормално, обаче всяко рязко потегляне, ускорение и т.н. веднага се отразява.

Друг пример за турбо бензинова доста по-нова кола - градско 13-15 при ~ 5 км. в едната посока; градско събота и неделя или късно вечер - 11-12; извън - 7 до 9 (при бързо каране 9 - 150 някъде).

Масово хората сверяват с каталожните данни и при разминаване от 1-1,5 л. над тях се допитват какъв може да е проблемът. А тези данни са доста оптимистични и трудно постижими в на пътя.

Иде ми да вдигна капака и да отхапя един цилиндър със зъби :first:

 

Не че нещо, но ако искаш да зареждаш паднал акумулатор, пусни повече консуматори, не ги спирай.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз, не че нещо,ама хем искаш V6,хем знаеш,че гори много,хем искаш градски разход на къси разстояния под 12-13,е не става.Или си слагаш газова или си купуваш някой от така бленуваните ти немски кошници и започваш да си втълпяваш,че си доволен. Помисли си за почистване и реглаж на дроселовата клапа и проверка на ламбда сондите. Не пропускай рядката среща с Милен,можеш само да спечелиш.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хайде да не обиждаме колите на хората и избора им какво да карат.

Пазарът (и нашият и немският) винаги е показвал кое що за стока е. Търсенето определя цената, а не се търсят кошници. Което е кошница си има своето отражение в цената - фрагмент от невидимата ръка на пазара.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Oxygen Snsr - 58,6 mV

AFS - 18,8 Hz

Air temp. Snsr - 35 градуса по Целзий

TPS - 644,5 mV

Batt. voltage - 13.9 V

Clt temp. Snsr - 93 градуса по Целзий

Crank A. Snsr - 656 rpm

Baro. Prs. Snsr - 98,3 kpa

Idle pos. - 0N

Pwr. Steer. Sw - off

AFS Reset - off

Eng. load (A/N) - 22,4%

Crank A.S. 2 - 648 rpm

Injector - 2.0 ms

Adv. Ingition - BTDC 5 градуса

Isc Stemp. Mtr. - 53 step

Rear o2 Snsr - 742.1 mV

 

Много от влиящите неща не могат да се видят, като налягане в цилиндрите, херметичност на клапаните, ЕГР, вакууми, нагари, зацапана дросел клапа, инжектори и др. Ще карам така и ще слагам газ евентуално. Отново ми направи впечатление, че разходът не се вдига значително при скорост 120-150 вместо в рамките ограниченията за скорост.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да, сложи газ за 1600лв да я избиваш 30 години при твоя пробег от 50км на месец, а не си оправяй колата за 200-300лв (примерно) с което да ти падне разхода 2-3 литра надолу .. Анди, понякога ти се чудя на акъла (и съвсем добронамерено ти го казвам) :icon_doh:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Oxygen Snsr - 58,6 mV

AFS - 18,8 Hz

Air temp. Snsr - 35 градуса по Целзий

TPS - 644,5 mV

Batt. voltage - 13.9 V

Clt temp. Snsr - 93 градуса по Целзий

Crank A. Snsr - 656 rpm

Baro. Prs. Snsr - 98,3 kpa

Idle pos. - 0N

Pwr. Steer. Sw - off

AFS Reset - off

Eng. load (A/N) - 22,4%

Crank A.S. 2 - 648 rpm

Injector - 2.0 ms

Adv. Ingition - BTDC 5 градуса

Isc Stemp. Mtr. - 53 step

Rear o2 Snsr - 742.1 mV

 

Много от влиящите неща не могат да се видят, като налягане в цилиндрите, херметичност на клапаните, ЕГР, вакууми, нагари, зацапана дросел клапа, инжектори и др. Ще карам така и ще слагам газ евентуално. Отново ми направи впечатление, че разходът не се вдига значително при скорост 120-150 вместо в рамките ограниченията за скорост.

 

Къде е напрежението на предната ламбда?

ПП. А видях го, най-отгоре.

Редактирано от SLX
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да, сложи газ за 1600лв да я избиваш 30 години при твоя пробег от 50км на месец, а не си оправяй колата за 200-300лв (примерно) с което да ти падне разхода 2-3 литра надолу .. Анди, понякога ти се чудя на акъла (и съвсем добронамерено ти го казвам) :icon_doh:

Ако ми трябваше по 50 км/месец да съм я продал. И в случай че никой нямаше да се заинтересова няколко месеца от нея на цената, която й искам, бракувам, флекса и така. Няма да я дам за малко пари. Сега вече имаш повод да ми се чудиш на акъла :icon_dance:

Кое да й правя? Да й сваля тиквите и да напасвам клапаните? Да бе, е сега почвам....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И в крайна сметка, с Милен не успяхте ли да откриете къде е проблема? И има ли такъв?

Т.е. горният анализ сочи, че всичко ѝ е наред?

Странна работа... Анди, бартер за моя Колт искаш ли? :D Шегувам се. Сменяй шестака за един дизелов Галант, както е направил Краско :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако караш от 10000км нагоре слагай газ, иначе няма много смисъл. При всички положения на газ ще ти гори още повече, ще хапва и доста бензин, ако имаш много студени стартове за кратки отсечки.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако ми трябваше по 50 км/месец да съм я продал. И в случай че никой нямаше да се заинтересова няколко месеца от нея на цената, която й искам, бракувам, флекса и така. Няма да я дам за малко пари. Сега вече имаш повод да ми се чудиш на акъла :icon_dance:

Кое да й правя? Да й сваля тиквите и да напасвам клапаните? Да бе, е сега почвам....

 

Нали се сещаш, че и на газ ще видиш някакви космически разходи, понеже реално при ГИ контролера се води плътно по бензиновите времена... а и си казвал, че е станала "по-лакома" от скоро, следователно проблем има... ти си знаеш де, твоя си работа...

 

Sent from my Nook HD+ using Tapatalk HD

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И в крайна сметка, с Милен не успяхте ли да откриете къде е проблема?.......

Такива проблеми не се откриват лесно. Трябва да се отдели време, да се разглоби, види, премери и пр. След диагностиката говорихме за възможните причини. Доколкото разбрах два показателя се различават от нормалните. Това са дебитомера (AFS) и моторчето за управление на дроселовата клапа. Първият показва малко, а вторият повече. Леко са мудни кислородните датчици (2 бр).

На тези коли се виждат само основни данни от работата на двигателя.

Би било добре да се прегледат вакуумите, работата на ЕГР клапана, дроселовата клапа, дистр. капачка, палец и др.

Може да си е наред колата и карам с не особено качествен бензин, плюс проблем с някой вакуум, нагар тук, позадръстено там, чести старт-стоп и то се натрупва. Тази отсечка я минавам в ограниченията и по стрелка изразходи същото гориво.

 

Както споменах, в мрежата срещнах теми за различни автомобили с повишен разход на бензин. Машини с 1.8 двигател, между които дори моноинжекциони, даваха разход като моя 2.5 - 16-18/100 и дори 20/100 с каране като моето - леко, плавно и уж икономично.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Както споменах, в мрежата срещнах теми за различни автомобили с повишен разход на бензин. Машини с 1.8 двигател, между които дори моноинжекциони, даваха разход като моя 2.5 - 16-18/100 и дори 20/100 с каране като моето - леко, плавно и уж икономично.

 

При бензиновите Галанти няма "уж икономично" градско.

Сипи бензин и иди до Враца и обратно, като не вдигаш повече от 100 /трудно е но опитай :yes3: / на V-та и засечи.Ако е около 7/100 просто остави колата на спокойствие. Като се загрее времето ще ти падне градското но на по-малко от 12-13/100 не се надявай.

Поздрави!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колкото и да вдигне на газ, ако е добре настроен ГИ няма да вдигне повече от 0,5-0,8л/100км. Ако приемем, че средно на литър спестява по 1лв от разликата бензин-газ, то можете да си сметнете и с неговия извънземен разход колко бързо ще се "избие" един ГИ. Още повече, че при градско каране съм почти убеден, че няма да усети много разлика в динамиката между бензин и газ, ако приемем обаче че е добре настроен. Не казвам, че няма разлика, но поне за мен е пренебрежимо малка на фона на икономията.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Гост
Тази тема е затворена за допълнителни отговори.

×
×
  • Създаване...