Премини към съдържание

knopp

Потребител
  • От него общо

    37
  • Регистрация

  • Беше тук

За knopp

  • Рожден ден 02/06/1977

Местоживеене

  • Град
    Бургас/Ямбол

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    повече се вози

Интернет контакт

  • Skype
    knopp_5

knopp's Постижения

Сътрудник

Сътрудник (5/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Продавам почти не използван мултиметър Mastech Ms8268. за повече информация тук: Цък или тук: Цък
  2. knopp

    Поредната тема за ГИ

    Извън градско със 120 ми е около 11-12. Градското ако уцеля на трафик 10-11, но ако ме изнервят някои участници в движението и разхода отива по дяволите. С две думи да не я бутам, явно така си горят повечето. Иначе как се кара такава кола с 90 извън града.. намам нерви за такова шофиране, майната му на разхода. Благодаря Ви колеги за инфото.
  3. knopp

    Поредната тема за ГИ

    Здравейте. Да повдигна темата за газта и аз. Колко Ви горят колите на газ в града и извън него? Защо питам? Моята я засичам градско - бабешко каране(смяна на предавките до 2000-2500 rpm) разход около 10-11л/100км. Извън градско шофиране 120 км/ч, обороти към 3000-3500 разход 11-12л/100 км, скорост 150-160 км/ч разход .... изтървах му дирята. Как са вашите вашите на газ? Не трябва ли извън града разхода ми да пада? Поне така беше на старото Ауди 80 кардуратор(Б3). П.С Или да търся газаджия? ПОздрави
  4. knopp

    Части за галантинио

    Здравейте. Да попитам и аз. :icon_blush: Когато сменях свещите видях,че ми изтърват масло о-пръстените на гарнитурата на капака на клапаните.Течът е слаб, но не искам да ми се мазнят свещите. Проверявах на няколко места и ми казаха,че предлагат само външната, о-пръстените не. Някой знае ли къде мога да ги намеря или да ги търся оригинални?
  5. Здравейте фенове. Все се каня да споделя и то минало 6-8 месеца от тогава. Наложи ме се да сменям съединителя (преди 8-10 мес.) понеже ми боксуваше. Купих Exedy феродов и притискателен а лагера беше NSK ако не греша. Избрах това макар,че по скъпо ми излезе от Лук понеже уж е за тази кола първо вграждане... и т.н. Найстина това и свалиха от колата "майсторите". До тогава не съм чувал никакъв шум от съединителя. След смяната при запален двигател на неутрална се чува едно тънко скрибуцане от лагера.Не веднага, трябва да минат 5-10 сек от пускането на педала. При съвсем леко натискане на педала на съед-ля шума изчезва. Казвам съвсем леко натискане дори и с показалец, въобще не оказвам въздействие на пр.диск. Според мен има някакво движение между вилката и лагера. НЕ съм сигурен каква е дължината на стержина на горната помпа(педала),но скоро ще проверя и това(май беше 121мм)да не би да е по голямо. Чудя се дали мойте "майстори" нещо не са направили , в смисъл не са поставили скоба или там както се нарича оная закопчалка на лагера??? Или съм купил "оригинален" лагер? Дали може да стане нещо неприятно ако карам така, или да сваляма кутията отново? Ама си дразни, все едно ми скрибуца някоя обтяжна ролка на пистов ремък. Някой има ли идея от какво може да се случва тази тъпотия?
  6. knopp

    K&N филтри

    Здравейте японски фенове. Искам да попитам, какъв ще е ефекта ако се монтира такъв филтър на кола с АГУ. Чувам мнения, че скачал доста разхода . Нека някой сподели какви са му впечатленията при монтаж на кола с Агу. Иначе нашите прекупваче гледам ги продават на двойна цена. Затова им стоят в магазините частите и събират прах. :mitsu-smiley:
  7. Да споделя и аз. Когато я купих реших да я засека на газ. Беше септември Сутрин паля, чакам минутка и тръгвам. до 100-тина метра ми е обърнала на газ и карам към работа (8-10км).Шофиране тип -"бабешката". Превключвам между 1800-2200 rpm, като целта е възможно най бързо да стигна до 3-та или 4-та и така вече напред спокойно. Даде ми разход 10-10,5/100км само градско. След това реших да я засека извънградско Бургас-Ямбол каране из Града и обратно Бургас с леко понастъпване.. 10/100км не ги хареса. ПОвече не съм я засичал, но да ви кажа според мен за да се направи точен разход трябва горивото да е с постоянни показатели. А то нашата газ, .. ходи разбери с какво ти пилнят бутиката.
  8. knopp

    Лети джанти за Галанта

    Бих допълнил само, че за джанти освен тук в нашия сайт можеш да погледнеш и в VolvoClub . На много Volvo коли джантите стават и на Галантния.
  9. Благодаря колега, че с тези ЕТ съм малко на Вие. Още повече като не знам колко са макс. допустимите размери за Галантния.
  10. Здравейте. Да не отварям нова тема и аз, затова реших да попитам тук. Харесал съм едни джанти и са чудя дали ще ми станат на Галантния ? Джантите са с : "16-ки 6,5J 4х114,3 ЕТ44, централен отвор 67mm." Също не знам и с какви гуми ще влезат в калниците. Не искам да ми търкат по завои и когато съм понатоварен. Поздрави
  11. Здравейте отново. За сега отхвърлих няколко точки. Докато колата стоеше на паркинга, свалих акумулатора и го заредих - резултат няма. Варианта с крушките го прескачам, понеже аз гледам стойностите на мултицета т.е. не се водя по светлините. Остава да проверя тези дни кабелите и ... остава динамото. Благораря колега "stevensgr" и силно се надявам да излезе нящо от това което си изброил, но имам усещането,че динамото е "виновника". Също когато съм пуснал фаровете, климакроника и чистачките работят , оборотите ми падат под 800 и пак се вдигат. Колата за момент претриперва и се успокоява. Нещо май автомат.смукач (степ-моторачето за празния ход) не успява да задържи оборотите... и при вас ли е така ?
  12. В командировка съм момчета. Когато се върна ще направя още някои опити и ще ви споделя. Възможно е когато форсирам колата да падат оборотите под 800 и за това динамото да спира да зарежда за няколко секунди. Ще проверя и това. Благодаря Ви за съветите.
  13. Здравейте колоеги. Преди няколко дни ми направи впечатление вечерта, че когато дам газ и светлините ми се усилват. Замерх Заряда на динамото и се оказа, че при студен старт ми зарежда 14,40V. При загрял алтернетор 14,10 на обороти, когато го форсирам до към 2500 става 14,40 и пусна ли газта първоначално пада до 12,80 и за няколко сек се качва пак на 14,10 волта. Работата отива към реле-регулатор , но все пак да си сверя часовника. Колко трябва да зарежда Галантния? Някой замервал ли си е динамото. Сякаш 14,40 ми е височко като напрежение? :icon_hmm: И идва следващия въпрос каква марка регулатор да сложа? На предната кола смених датчик на Хол и комутатор "Мобилетрон" и след 6 мес ми "умряха" и двете. :icon_crying:
  14. :icon_clap: Хаха.. сега остава да си намеря такова табло и ще стане ебаси яката работа .. :icon_rock:
  15. Здравейте. Моята кола е с механичен километраж и трип. Ще проработи ли това табло от 2,5? :icon_crying:
×
×
  • Създаване...