ttodorov77 Публикувано 3 август 2012 Сподели Публикувано 3 август 2012 Много благодаря за изчерпателният отговор. Как установи, че това на снимката не е 1.8 модела ? До сега съм карал японска кола с 1.8 двигател и ми е бил напълно достатъчен, затова го предпочитам. Справка в автодата показва че модела Спейс Рънар производство след 1999 има само три двигателя 1,8 GDI,2.0 MPI ,2,4GDIтака че варианта на колегата е най-доброто решение поне ако искаш да го газифицираш Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo Ru Публикувано 4 август 2012 Сподели Публикувано 4 август 2012 (редакция) Много благодаря за изчерпателният отговор. Как установи, че това на снимката не е 1.8 модела ? До сега съм карал японска кола с 1.8 двигател и ми е бил напълно достатъчен, затова го предпочитам. От снимката на двигателния отсек. Както е писал колегата, на този модел Runner се монтират 3 вида двигатели. 2-та са GDI 1,8 и 2,4. Този на снимката е 2,0 MPI. Прочети малко из форума за GDI двигателите. По икономични са, но доста по-капризни към гориво и най вече към майстори. Не позволяват инсталиране на газова уредба. 2,о MPI е здрав и изпитан двигател, не е капризен. Препоръчвам ти го. Търговеца от Русе май не е съвсем в час с това което продава. Кръсник ми (русенец) преди 3 месеца си купи от него Hоnda HRV. Беше объркал и обема и кончетата на двигателя в обявата. Проблеми не е имал до сега. Цената на Runnar-а за внос от Германия също е много добра. Обявата е отдавна и вече 2 пъти и сваля цената. От снимките не мога да видя нещо нередно. Mitsubishi Space Runner след 99 г. е много неразпространен модел. Не са много клиентите за него. Знаеш - като не познаваш някоя марка и модел не смееш да купуваш. Според мене това е причината да не е продадена още колата при тази цена. Но огледай си я добре на място. Виждам от снимките че топката на скоростите е оригиналната, волана не е обличан допълнително, щампата с фарче на врътката за светлините май не е изтрита, което според мене е добре. Редактирано 4 август 2012 от Ivo Ru Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Yavor_Sv Публикувано 4 август 2012 Сподели Публикувано 4 август 2012 (редакция) От снимката на двигателния отсек. Както е писал колегата, на този модел Runner се монтират 3 вида двигатели. 2-та са GDI 1,8 и 2,4. Този на снимката е 2,0 MPI. Прочети малко из форума за GDI двигателите. По икономични са, но доста по-капризни към гориво и най вече към майстори. Не позволяват инсталиране на газова уредба. 2,о MPI е здрав и изпитан двигател, не е капризен. Препоръчвам ти го. Търговеца от Русе май не е съвсем в час с това което продава. Кръсник ми (русенец) преди 3 месеца си купи от него Hоnda HRV. Беше объркал и обема и кончетата на двигателя в обявата. Проблеми не е имал до сега. Цената на Runnar-а за внос от Германия също е много добра. Обявата е отдавна и вече 2 пъти и сваля цената. От снимките не мога да видя нещо нередно. Mitsubishi Space Runner след 99 г. е много неразпространен модел. Не са много клиентите за него. Знаеш - като не познаваш някоя марка и модел не смееш да купуваш. Според мене това е причината да не е продадена още колата при тази цена. Но огледай си я добре на място. Виждам от снимките че топката на скоростите е оригиналната, волана не е обличан допълнително, щампата с фарче на врътката за светлините май не е изтрита, което според мене е добре. Благодаря за отговорите. С GDI двигателите отдавна се запознах, защото чета форума доста подробно. Останал съм с впечатлението, че 1.8 двигателя не е GDI. Тази информация ме подведе Аутодата. В такъв случай наистина този двигател е идеален за газ. Не искам да си имам работа с GDI двигател. Тук имам познати монтьори, а те не мисля, че им разбират. До колкото чувам данъка ще е над 150 лв.. но ще проверя допълнително. Истината е, че си търся удобна кола с голям багажник и този ми допада доста, по много параграфи, но разходите ще ми дойдат повече. Не съм млад шофьор, но това ми е първа кола за това мисля да постъпя по-предпазливо. Ако не е писано сега да се случи то може би втората ми кола ще е митсубиши ван. Ще му умувам пък ще видим. Благодаря на всички за съдействието. Редактирано 4 август 2012 от Yavor_Sv Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krisso Публикувано 4 август 2012 Сподели Публикувано 4 август 2012 Колеги да повторя или потретя ако не и повече скоростите са доста хмм незнам как да ги нарека, може би "кекави" за втори път скоростите ми издават багажа ;/ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetliof Публикувано 4 август 2012 Сподели Публикувано 4 август 2012 (редакция) Колеги да повторя или потретя ако не и повече скоростите са доста хмм незнам как да ги нарека, може би "кекави" за втори път скоростите ми издават багажа ;/ Здравей колега. Би ли обяснил малко по-подробно моля, какво точно се е случило със скоростите ти? Не подлежат ли на ремонт че търсиш нови, от маслото или от шпорене са се прецакали? Като собственик също на такава на звездичка ме интересува ситуацията.Поздрави Редактирано 4 август 2012 от svetliof Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krisso Публикувано 5 август 2012 Сподели Публикувано 5 август 2012 Колега ами стоковите скорости се счупиха преди около 3 години след това купих едни сложих ги държаха около 2 години бяха се изяли целите, след това сложих други... съответно преди няколко месеца и те заминаха мн сериозно и сега пак... таа към сегашния проблем запекла е на първа и не мърда лоста на никъде ;/ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Celeborn Публикувано 6 август 2012 Сподели Публикувано 6 август 2012 Френски скорости, какво да ги правиш... обаче ми се струва с това двойно счупване, че е по-вероятно да има проблем някъде другаде по веригата, който да рефлектира върху кутията... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IvanS Публикувано 6 август 2012 Сподели Публикувано 6 август 2012 Айде, колеги, вече и аз съм в отбора. От днес се возя на Space wagon 2,0 GLX 4х4 с газова уредба. :icon_rock: Колата е 1993, но е много запазена. Успях да и сложа и нови гуми, както и няколко допълнителни глезотийки, а утре само трябва да мина през КАТ за нов талон и варненски номера. Тогава ще кача и снимка, че сега с това ТХ не ме кефи :rolleyes: Понеже след покупката обикновено един по един излизат и проблемите, ще ви държа в течение. Макар че предния собственик изглеждаше много свестен човек, дори не му се продаваше, та се надявам, че няма да имам скоро път към сервиза. Скоро ще пътувам Варна-Пловдив и ще засека и разхода. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MuxoB Публикувано 6 август 2012 Автор Сподели Публикувано 6 август 2012 Айде, колеги, вече и аз съм в отбора. От днес се возя на Space wagon 2,0 GLX 4х4 с газова уредба. :icon_rock: Колата е 1993, но е много запазена. Успях да и сложа и нови гуми, както и няколко допълнителни глезотийки, а утре само трябва да мина през КАТ за нов талон и варненски номера. Тогава ще кача и снимка, че сега с това ТХ не ме кефи :rolleyes: Понеже след покупката обикновено един по един излизат и проблемите, ще ви държа в течение. Макар че предния собственик изглеждаше много свестен човек, дори не му се продаваше, та се надявам, че няма да имам скоро път към сервиза. Скоро ще пътувам Варна-Пловдив и ще засека и разхода. Честито и добре дошъл в клуба. Ще останеш доволен от машината, сигурен съм! :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IvanS Публикувано 7 август 2012 Сподели Публикувано 7 август 2012 Има ли някой с Вагон 2,0 на газ? Струва ми се, че много мудно ускорява. Разбирам, че не е такъв тип кола, но правя сравнение с реното ми, което е със същия двигател на метан и макар и с по-слабо гориво пили гуми по светофарите. Разликата по талон е 400 кг. Като отчетем, че Вагона е с малка газова бутилка, а реното с 2 тежки метанови, разликата пада на ~300 кг. Не би трябвало да го усещам така... 4х4-то играе ли роля тук? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 7 август 2012 Сподели Публикувано 7 август 2012 (редакция) Да. За да не запилява много. Същото важи и за гумите. Виж си газаджията да настрои уредбата. 300кг, хич не са малко. Ако и на бензин е същото може да има някакъв проблем. Редактирано 7 август 2012 от vladimirov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IvanS Публикувано 8 август 2012 Сподели Публикувано 8 август 2012 Да. За да не запилява много. Същото важи и за гумите. Виж си газаджията да настрои уредбата. 300кг, хич не са малко. Ако и на бензин е същото може да има някакъв проблем.Не мисля, че има нижда от настройка - работи много спокойно и равномерно на газ. Влезе ли в обороти се държи отлично и си ускорява добре. Единствено на тръгване я усещам по-мудна, но щом казвате, че е нормално... а и да не забравяме климатика, който не се изключва в тия жеги Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rebel Публикувано 9 август 2012 Сподели Публикувано 9 август 2012 Има ли някой с Вагон 2,0 на газ? Струва ми се, че много мудно ускорява. Разбирам, че не е такъв тип кола, но правя сравнение с реното ми, което е със същия двигател на метан и макар и с по-слабо гориво пили гуми по светофарите. Разликата по талон е 400 кг. Като отчетем, че Вагона е с малка газова бутилка, а реното с 2 тежки метанови, разликата пада на ~300 кг. Не би трябвало да го усещам така... 4х4-то играе ли роля тук? Здравей колега . Аз съм с вагон 98 г. 4g63 и преди месец си сложих ГИ . Вече и навартях около 2к км и нямам проблем с вървенето . Както върви на бензин , така върви и газ. Ти с обикновенно газово ли си или с ГИ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IvanS Публикувано 9 август 2012 Сподели Публикувано 9 август 2012 (редакция) С обикновено газово съм. Но може би си въобразявам или просто като се кача от една кола в друга е нормално да усещам разлика. Мегана е и по-пъргав и по-маневрен и изобщо по-градски тип кола, докато Вагона е тежък и е правен да бъде мощен и да носи на товар и по-тежки условия, а не да ускорява от място по светофарите Утре отивам на "селски туризъм" и ще го пробвам на дълго по новата магистрала, на завои в прохода и на селски черен път. Ще опитам и да засека разхода, стига по газстанциите да не правят шмекерии. Редактирано 9 август 2012 от IvanS Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Любомир Ненов Публикувано 10 август 2012 Сподели Публикувано 10 август 2012 (редакция) От обикновеното газово не можеш да очакваш "чудеса".Точно за това е измислен ГИ. Там нещата са коренно различни !Затова ти "по-мудна" количката .Това не е болка за умирачка.Карай и си свиркай, без аварийно ! Редактирано 10 август 2012 от Любомир Ненов Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MuxoB Публикувано 22 август 2012 Автор Сподели Публикувано 22 август 2012 Доста голям интерес към темата! Браво, не очаквах! :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetliof Публикувано 25 август 2012 Сподели Публикувано 25 август 2012 Здравейте,Имам съвсем пресни впечатления от изкачването по баирите на Space Star 1.3i (няма за сега газ) с включен климатик. Днеска направих преход Пловдив-Казанлък по подбалканският път, който ми послужи за емпиричният опит. Стръмният чукурлийски баир (след с.Песнопой) на 4-та ги взе, но усещах че се мъчи малко (имах товар от 80 кг). Калоферските възвишения на 3-та, защото са вити завои. На връщане без товар бе по-лесно, а на равното никакви грижи знаете. Извода който направих за мен си е: Ако колата е натоварена с 5 човека и има багаж, бая ще се озори на проход като Шипка примерно. Опита показа, че двигателя (1.3) се мъчи по баирите повече от товара като цяло, отколкото от факта пуснат ли е климатика или не. Лично аз карам колата само по равно, но ми бе интересно да проверя митовете и легендите видите ли щом е 1.3 с климатик и на нанагорнище ще се слиза да се бута.Поздрави Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 25 август 2012 Сподели Публикувано 25 август 2012 %7Bstyle_images_url%7D/offtop.gifПо баирите на Шипка четирима мъже носят един Space Star 1.3i . Среща ги някакъв човек със Space Star 1.9 DI-D и ги пита: - За какво носите Star-а? Да не би да се е счупило нещо или нямате бензин? - Не бе, бързаме... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 25 август 2012 Сподели Публикувано 25 август 2012 По баирите на Шипка четирима мъже носят един Space Star 1.3i ] Според мен няма да има никакъв проблем, понеже скоростите са доста по-къси. Само изпреварванията нагоре по баирите едва ли ще са възможни или ще трябват години за тях и каране в червеното. Но да се мисли, че на сравнително тежка кола с двигател 1,3 и около 120Nm въртящ момент няма да и се отрази натоварването или включването на климатика при изкачването и каране с повече от половината газ по стръмен наклон е несериозно.Това се усеща и при доста по-мощни коли. Който мисли да прави планински преходи си прави сметката и може да си вземе GDI или дизела, които са горе-долу достатъчни за каране по такъв път. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nasko6659 Публикувано 29 август 2012 Сподели Публикувано 29 август 2012 Здравейте!Моля за малко помощ.Предстои ми покупка на space star 1.3,но ме притеснява това,че стрелката за температурата на водата стои малко над средата,а също така и че съединителя отделя малко над средата.За водата собственика казва,че е нормално,но не съм сигурен.Моля за съвет! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetliof Публикувано 29 август 2012 Сподели Публикувано 29 август 2012 (редакция) Здравейте!Моля за малко помощ.Предстои ми покупка на space star 1.3,но ме притеснява това,че стрелката за температурата на водата стои малко над средата,а също така и че съединителя отделя малко над средата.За водата собственика казва,че е нормално,но не съм сигурен.Моля за съвет! Здравей колега.Ето до къде стига моята стрелка и не мърда - дали е лято/зима/нанагорнище - там заковава. Цък. Все пак провери на студен и загасен двигател нивото в разширителният съд да бъде една идея под максимума, а така също и капачката в горният край на радиатора. Той трябва да е пълен до догоре. Тука не действа принципа на скачените съдове както при по-старите коли, щом разширителният ти съд е фул, значи и останалата част от охладителната система е ок. Може би има и нужда от обезвъздушаване. Тука майсторите ще кажат...Съединителя по принцип си отделя над средата. Психически се настрой обаче за евентуална смяна. Нищо фатално не е, този момент все ще дойде (и не е скъп, среден вариант 250-300 лв). Но така ще имаш хем перфектен съединител, хем и отлично включващи скорости (2-те са навързани). И като решиш в най-скоро време какво ще правиш със съединителя, чак тогава смени маслото в скоростите, да не даваш 2-йни пари.Поздрави Редактирано 29 август 2012 от svetliof Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IvanS Публикувано 29 август 2012 Сподели Публикувано 29 август 2012 (редакция) Така, дойде време и аз да изкажа впечатления след като вече 23 дни съм собственик на Спейс Вагон.Тези дни навъртях около 2000 км. и се опитах да си засека разхода на газ. Поне 10 пълнения направих с различно натоварване и скорост и не получих 2 еднакви резултата. Деля литрите на километрите и се блъскам по главата, колко аджеба харчи тази кола! Експеримент "Семейна ваканция": 3-ма души и багаж, климатик и каране "по табели" Пловдив-Варна ми даде 12/100. В обратната посока 15/100 :icon_hmm: Експеримент "Мешана скара": Каране в Пловдив градско, по околните села, до Асеновград и обратно. 3-ма души и клима през повечето време на икономичен режим ми даде веднъж 14, веднъж 16.Екперимент "40 км по светофарите": Във варна след 40 км. градско събра 3,7 л. това е под 10/100 Най-фрапиращият експеримент "Летящият холандец": с пълна бутилка (~21л.) на магистралата с почти постоянна скорост от над 150 км/ч, на 4500+ оборота, включен климатик и над 200 кг товар в багажника минах 90 км. което е разход от над 23/100. Ужас!!! Единствената ми утеха бяха физиономиите в аудитата и беемветата, които се чудеха какъв беше този голям сив буреносен облак, който мина покрай тях :icon_box: Не вярвайте много на тези цифри, защото другото което установих е, че по газстанциите си въртят номера както им падне. Бутилката ми събира 21+ литра. Един успя да вкара 23,5, а на Пертол в Шумен изтрака на пълно на 13,5. И в двата случая бях я изпразнил до последно, дори карах на бензин докато стигна до газстанцията. На ОМВ пък ми напълниха 17 литра. :icon_hmm: Псувам и си викам "що не си тръгнах с Мегана на метан" К'во му плащаш, 9 лева/100! Ама пусти багаж - не се събира в реното.Утре заминавам пак на същия преход и ще си правя експерименти докато получа два еднакви резултата. То бива климатик, бива 2 тона купе, бива 4х4, бива 15-ки всесезонни гуми, ама 14 литра газ са си колкото 7 литра дизел и май един бус на нафта щеше да ми излезе по-на кирия... Иначе съм много доволен. Не ме кефи само, че бавно ускорява от място и че като правиш обратен завой ти трябват 3 платна и за всеки случай бордюрът да не е много висок :D Иначе широка, висока, 6 човека могат белот да играят върте, един да кара и един да пише. Баири, изпреварвания, тирове, пернишки голфове - няма грешка. 170 ги минава на газ с климатик, за повече не я мъчих. За около 15 км. на село се наложи да кача 500+ килограма товар - не ги усети, само малко приклекна. Газя където си искам - излиза без да забуксува даже. И кафето даже не ми се разлива на ония поставки до лоста - толкова е стабилна. Днес за награда я заведох на козметика. Изкъпаха я срещу 10 кинта, свети като 100-ватова крушка. Малко си е грозничка ей така - заводско, ама то в това и е чарът сякаш. Редактирано 29 август 2012 от IvanS Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nasko6659 Публикувано 30 август 2012 Сподели Публикувано 30 август 2012 Здравей колега.Ето до къде стига моята стрелка и не мърда - дали е лято/зима/нанагорнище - там заковава. Цък. Все пак провери на студен и загасен двигател нивото в разширителният съд да бъде една идея под максимума, а така също и капачката в горният край на радиатора. Той трябва да е пълен до догоре. Тука не действа принципа на скачените съдове както при по-старите коли, щом разширителният ти съд е фул, значи и останалата част от охладителната система е ок. Може би има и нужда от обезвъздушаване. Тука майсторите ще кажат...Съединителя по принцип си отделя над средата. Психически се настрой обаче за евентуална смяна. Нищо фатално не е, този момент все ще дойде (и не е скъп, среден вариант 250-300 лв). Но така ще имаш хем перфектен съединител, хем и отлично включващи скорости (2-те са навързани). И като решиш в най-скоро време какво ще правиш със съединителя, чак тогава смени маслото в скоростите, да не даваш 2-йни пари.Поздрави Мерси колега!Ами днес ще огледам пак и ще реша.Принципно момчето го познавам и ми каза,ще е карал колата 30 000 км и стрелката на си е стояла все така.Не знам дали да не я закача на компютър?Как мислите? Дано да съм скоро в отбора!!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MuxoB Публикувано 30 август 2012 Автор Сподели Публикувано 30 август 2012 Мога да подкрепя мнението на vladimirov с мнение от личен опит. И по-точно маршрута до Паничище, както на всички е известно тъй наречените "Рилски езера". Колата бе натоварена с пет човека нормално тегло + климатик в завои баири, колата не се затрудни. Моментният разход беше разбира се доста висок, около 16/100 считано в тези зверски завой на втора предавка е съвсем нормално. За мен мотора е абсолютно нормално изчислен и е подходящ за почти всякакви предизвикателства! :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
weny Публикувано 31 август 2012 Сподели Публикувано 31 август 2012 Здравейте на всички! За първи път съм във форума на "звездичката", причината е ясна - имам намерение да се сдобия с един GRANDIS 2.4, бензин, автоматик, 2006 г., със всички екстри. Та въпросът ми е: Има те ли някакви впечатления за този мотор и съответно срещали ли сте някакви проблеми с този "дявол"? Преди 2000 км са му сменени предни амортисьори и задни дискове. Как стои въпроса с автоматичната скоростна кутия (проблеми)? И ако се сетите нещо друго - ЩЕ ВИ БЪДА БЛАГОДАРЕН! Моля ви! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.