Премини към съдържание

Любомир Ненов

Потребител
  • От него общо

    94
  • Регистрация

  • Беше тук

За Любомир Ненов

  • Рожден ден 01/05/1963

Местоживеене

  • Град
    Стара Загора

Интернет контакт

  • Уебсайт адрес
    http://www.nenovtechnic.eu/

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Mitsubishi Space Star 1.9 DI-D

Любомир Ненов's Постижения

Ентусиаст

Ентусиаст (6/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. И аз имах същия проблем. Сменях термостати, датчици, промивах охладителната състема и какво ли още не. И все същото - при температури над 34, 35 градуса и климатик, загрява и спира. Най-накрая свалих радиатора, сваля се заедно и интеркулера и после се отделя. Между двете имаше напластена мръсотия като кече, все едно си сложил одеало върху радиатора. Измих го с водоструйката и сега мисля че всичко е ОК.
  2. На мойта няма такива скоби и подложки. На самите накладки в средата има пружинка която ги държи натегнати. Няма тракане или дрънчене.
  3. Купувам спойлер за Спейс Стар до 2004 предложения на лични или тук .
  4. Търся капачки за задни главини на Спейс Стар Дизел 2003г - запазени, здрави не деформирани. 0888457516 - Любо
  5. И при мен го имаше точно този проблем. След като смених две външни карета и една полуоска - ефект никакъв. Проблема се оказа в тампона на макферсона. Карах 2-3 години така преди това. Доста е изнервящо. Повече не се повтарял ефекта. Късмет
  6. Само да допълня. Тампоните които свалих Монро, ги сменях точно преди 1 година. Разглобих тенекиите и извадих самия тампон. И се оказа най-елементарен тампон затворен между две тенекии, дори не е вулканизиран за тенекиите. Като ги сложих на масата един до друг, единия беше с около 1.5 мм по-висок. И това само за 1 година. Ето как изглрждат нещата отвътре. http://www.engdesign.eu/Pics/Auto/T003.jpg http://www.engdesign.eu/Pics/Auto/T004.jpg http://www.engdesign.eu/Pics/Auto/T005.jpg http://www.engdesign.eu/Pics/Auto/T006.jpg http://www.engdesign.eu/Pics/Auto/T007.jpg :icon_hmm:
  7. Абсолютно те подкрепям. При ментропането започна още като хвана студа през Декември. Като се стопли ходих на майстори. 1. Смениха ми шарнирите. Тропането намаля, но не изчезна. 2. Смених 4-те амортисьора с нови Каяба, старите се оказаха Монро. Бяха изтекли никой не занае кога и газ нямаше, трагедия пълна. И като се почна едно тракане и скърцане особено сутрин по студеното, ужас. 3. Кормилни накрайници вътрешни и външни. Чукането и скърцането продължава. Два пъти питах майсторите и ми казва че тампона на макферсона е като нов. 4. Смених задни биалети и тампоните на щангата. Ефект никакъв. 5. Купих си скоби за пужини. 6. Смених сам тампона на макферсона и лагерите. Купих си Български произдодство на Димитров ЕООД, да ги пробвам. Сега вече е ОК.
  8. Как се захваща за задния капак ? От снимките не става ясно.
  9. Долу в дясно до редиатор, като гледаш срещу колата.
  10. Най-добрия вариант е да е МАП сензор. Възможно е и някой друг сензор да е причината. Най-лошия е горивна помпа. Първо направи диагностика и после смяна на части.
  11. 99% не е турбото. Самото турбо е с доста голям луфт на турбината (която си снимал). Това да не те смущава. По-скоро е лагер на обтегача, генератор, водна помпа).
  12. Вероятно отдушника на резервоара е запушен.
  13. И при мен тракането се оправи ! Смених тампоните на макферсона, лагера и тарелка. Целия комплект - 95 лв на Монро, за едната страна.
  14. За всеобща радост тази кола няма DPF. :icon_thumbup:
×
×
  • Създаване...