Премини към съдържание

Хидравлични повдигачи


m-galant

Препоръчано мнение

Здравейте колеги, имам проблем с повдигачите на моят галант!!! Мотора е 2,5 от 2001 год. дайте някакав съвет как да се справя без да ги подменям?!? БЛАГОДАРЯ ВИ

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 84
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Здравей, колега. Има поне 4-ти теми във форума, където се е коментирал този проблем, погледнете първо тях.

На колко км е Галанта, с какво масло го карате и тракането само за кратко време ли е или го има дори при загрял двигател?

Редактирано от SNS
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

НА 200000КМ е в повечето случаи е при студен мотор но рядко ми се случва и при загрят докато работи на място. Карам го с 5w30 IGOL ,а съм сменил какви ли не масла. С това е най-добре.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Според мен се оправя само с нови за съжаление. Другия вариант е да се извадят, почистят, накиснат да се огледат за язви и евентуално да се сменят само проблемните, но често срещано е, че им омекват пружините и не си вършат работата по предназначение.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти SNS. Ще ги прекарам през ултразвукова вана че нещо не ми се дават 500лв за нови.....,а има и нещо друго като карам по магистралата с повече от 180км и след това 2000км няма проблем

Редактирано от m-galant
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти SNS. Ще ги прекарам през ултразвукова вана че нещо не ми се дават 500лв за нови.....,а има и нещо друго като карам по магистралата с повече от 180км и след това 2000км няма проблем

Нормално е. Като се качат оборотите и се помпят яко от налягането на маслото. С масло 10/40 може и да постихнат.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

НА 200000КМ е в повечето случаи е при студен мотор но рядко ми се случва и при загрят докато работи на място. Карам го с 5w30 IGOL ,а съм сменил какви ли не масла. С това е най-добре.....

Ти хубаво ги менкаш маслата, но има дълбоки връзки както между вискозитет-температура, така и между вискозитет-работни хлабини. При 200 000 км (и възможни предполагаеми още врътнати) не е добре двигателя да се експлоатира с толкова нисковискозно масло. Като най-съвременен вариант го смени до SAE 5W40, където вискозитета при висока (работна) температура ще предпазва повече двигателя.

Поздрави

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично бих дал 500лв. и да се реши проблема кардинално. Иначе ще пробваш това, онова и това няма да е без разходи и онова няма да е без разходи и ще откриеш "топлата вода", че трябва да се дадат 500лв. Това не е проблем, който не търпи отлагане така, че събери парите и действай.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично бих дал 500лв. и да се реши проблема кардинално. Иначе ще пробваш това, онова и това няма да е без разходи и онова няма да е без разходи и ще откриеш "топлата вода", че трябва да се дадат 500лв. Това не е проблем, който не търпи отлагане така, че събери парите и действай.

До сега никой от форума не е подвърдил колко са читави "скъпите", уж оригинални повдигачи. Или поне аз не съм прочел. Аз дадох към 500лв за някакви BGA по-миналата година. Писал за тях в една друга тема за повдигачи. Много са капризни на масло, иначе още търкалят без да тракат (като изключим някой моменти - описани са в темата).

Задължително е според мен да се почисти двигателя добре (имам предвид мазилната система) иначе и новите ще се разтракат ако има боклуци в маслото.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Шом не се чуват постоянно може да пробваш тоя вариант:

1. Промивка на маслената система.

2. Смяна на масло и маслен филтър, маслото 10w40 марка каквато си избереш :)

3. В новото масло една такава гняс :)http://http://www.bardahl.bg/bg/product/a/4288 или някаква друга тая съм пробвал и ми е свършила работа.

Ако след 1000-1500 км. няма подобрение, ще ти се наложи да дадеш 500-те лева.

Редактирано от nwpower
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

... марка каквато си избереш :)...

 

не е баш тъй ... аз сложих Liqui moly с молибден и като се разтракаха тия повдигачи... после ми се караха и тук във форума защо съм направил тая простотия ... ми от къде да знам...на старата и олио да и сипя пак си вървеше :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

не е баш тъй ... аз сложих Liqui moly с молибден и като се разтракаха тия повдигачи... после ми се караха и тук във форума защо съм направил тая простотия ... ми от къде да знам...на старата и олио да и сипя пак си вървеше :)

 

еми ако не си могъл да направиш правилния избор е трябвало да питаш :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Така е, трябваше да питам. След като изчетох 1000 теми от рода "какво масло да сипя", реших че ако попитам и аз ще се почне: " ...абе колега има толкова теми за масло..." и всеки хвали своето масло ...колко е доволен и т.н. та реших, че все пак колата е японска и няма да е толкова претенциозна, но сбърках.

П.С. Сори за спама :icon_n_oops:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

НА 200000КМ е в повечето случаи е при студен мотор но рядко ми се случва и при загрят докато работи на място. Карам го с 5w30 IGOL ,а съм сменил какви ли не масла. С това е най-добре.....

A Castrol пробва ли ? Ако не си слагай,доволен ще останеш

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Какво ще направи тоя Кастрол, ще му отпуши повдигачите ли :D :D :D :D :D

Няма да му ги отпуши,просто ще му ги задържи най-дълго отпушени от повечето видове масла.Сега разбираш ли защо питам ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Съгласен съм с колегата по-горе. Подмяната е най сигурния вариант, и добавки или масла само ще отложат неизбежното. Не забравяйте че за да тракат повдигачите значи някъде има луфт! Това рано или късно ще доведе до по-сериозни проблеми. Аз си смених моите при тумби миналата година. Излезе ми 500лв с подмяната до колкото помня и от тогава нямам ядове. В момента се чува някакво леко тракане но предполагам че не е от тях защото е друг тип звук. Иначе преди ме хвалеха какъв хубав дизел имам :icon_doh:

 

Поздрави

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Какво ще направи тоя Кастрол, ще му отпуши повдигачите ли :D :D :D :D :D

Не, но ще се появят нови шумове по мотора и повдигачите няма да се чуват ..:lol:

 

 

Няма да му ги отпуши,просто ще му ги задържи най-дълго отпушени от повечето видове масла.Сега разбираш ли защо питам ?

И това не е сигурно колега, при мен с Кастрол се обаждаха по 1- 2 повдигача сутрин, а с друго масло спряха ..
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И това не е сигурно колега, при мен с Кастрол се обаждаха по 1- 2 повдигача сутрин, а с друго масло спряха ..

При мен се получи обратното.:D

От над 10 години ползвам за колите си само Кастрол 10в40 Магнатек и не вярвам скоро да го сменя.

И на моя Галант успях да чуя леко тракане на повдигач/и два или три пъти сутрин, но това беше при единствения случай, когато използвах 10в40 на Мицубиши. Смених го веднага (беше на около 6000км) и оттогава до ден днешен (вече 3 години) няма тракане, а Кастрола го сменям между 8000-10000км.

Редактирано от bluffer
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Няма да му ги отпуши,просто ще му ги задържи най-дълго отпушени от повечето видове масла.Сега разбираш ли защо питам ?

 

Не. Но сигурно съм маНко тъп :icon_doh: как ще ги задържи най-дълго време отпушени като те вече са запушени???? Освен с тоя Кастрол да вървят двама механици дето да ги отпушат :D

 

Затова написах за маслото само 10W40 за да не спорим на тема марки и коя е по добра :) :rulez:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При мен се получи обратното.:D

От над 10 години ползвам за колите си само Кастрол 10в40 Магнатек и не вярвам скоро да го сменя.

И на моя Галант успях да чуя леко тракане на повдигач/и два или три пъти сутрин, но това беше при единствения случай, когато използвах 10в40 на Мицубиши. Смених го веднага (беше на около 6000км) и оттогава до ден днешен (вече 3 години) няма тракане, а Кастрола го сменям между 8000-10000км.

Само че от къде купуваш Кастол-а :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

 

Затова написах за маслото само 10W40 за да не спорим на тема марки и коя е по добра :) :rulez:

 

Колега, ако си мислиш че от едно SAE 10W40 до друго SAE 10W40 няма разлика, жестоко се лъжеш. Разликата е толкова голяма, колкото е от земята до небето. Вискозитетния клас SAE 10W40 е само върха на айсберга който виждаш на бутилката и за който се хващаш. Ще ми е интересно ако предният етикет където е написан го няма, как по другите показатели ще избереш по-доброто :icon_hmm: ? Примерно Мотул имат 6100 серията в SAE 10W40 която е висок клас синтетично масло с много високи стандарти, но създадено в такъв вискозитетен клас, а в бензиностанциите на Лукойл присъства SAE 10W40 масло на което отпред си пише че е минерално. Както казах, от земята до небето. Не трябва да се сравняват марки масла, а техните продукти при избора на подходящо такова.

Поздрави

Редактирано от svetliof
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не. Но сигурно съм маНко тъп :icon_doh: как ще ги задържи най-дълго време отпушени като те вече са запушени???? Освен с тоя Кастрол да вървят двама механици дето да ги отпушат :D

 

Затова написах за маслото само 10W40 за да не спорим на тема марки и коя е по добра :) :rulez:

Tо щом са се растракали,смяната им е неибежна.Просто след смяната да сложи Castrol.Да го поръча примерно от Heed има го на добри промоций.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Само че от къде купуваш Кастол-а :)

От там където няма 4 литрови опаковки ..:)
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, ако си мислиш че от едно SAE 10W40 до друго SAE 10W40 няма разлика, жестоко се лъжеш. Разликата е толкова голяма, колкото е от земята до небето. Вискозитетния клас SAE 10W40 е само върха на айсберга който виждаш на бутилката и за който се хващаш. Ще ми е интересно ако предният етикет където е написан го няма, как по другите показатели ще избереш по-доброто :icon_hmm: ? Примерно Мотул имат 6100 серията в SAE 10W40 която е висок клас синтетично масло с много високи стандарти, но създадено в такъв вискозитетен клас, а в бензиностанциите на Лукойл присъства SAE 10W40 масло на което отпред си пише че е минерално. Както казах, от земята до небето. Не трябва да се сравняват марки масла, а техните продукти при избора на подходящо такова.

Поздрави

 

Колега темата е за хидравлични повдигачи, разклопали се, ако искаш да ме изпитваш колко знам за маслата може в друга тема, а повярвай ми знам всяка една буква от етикета какво означава :icon_blush: . Написал съм 10w40 поради факта, че това това е предписано от малките жълти човечета, а ако колегата не може да си избере какво точно може да пита, нали :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...