Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

m-galant

Потребител
  • От него общо

    42
  • Регистрация

  • Беше тук

За m-galant

  • Рожден ден 08/23/1978

Местоживеене

  • Град
    Varna

Интернет контакт

  • Уебсайт адрес
    http://lutsifer.cars.bg
  • Skype
    xedos-6-mps

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    GALANT 2,5 V6 AVANCE

Посетили профила

693 посетили
  • ayri

m-galant's Постижения

Сътрудник

Сътрудник (5/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. m-galant

    Задницата се лашка

    Пружините от комби стават ли за седан колега ?
  2. m-galant

    Нужно ли е ........?

    :icon_thumbup: Благодаря за инфото :mitsu-smiley:
  3. Господа след дълго ходене при какви ли не специалисти се оказа че има слаба връзка на датчика който чете обототите на торка! Прави проблем когато си поиска но го открихме ороблема! Благодаря на всички които бяха съпричастни с моят проблем и се помъчиха да ми помогнат! Весели празници...!
  4. Не не я ръчкам! Когато е студена няма проблем, достигне ли 40км си влиза в аварийният! Оставил съм я в сервиз и утре трябва да ми кажат каква ми е болката... :(
  5. Маслото е чисто ново! Засега е бистро и червено
  6. Изчетох 1000 теми за кутии и никой не пише за такъв проблем. Най-интересното е че се придвижвам без проблем!?! Ако беше оста на торка предполагам че щях да остана там където се е получил проблема. Оставих колата малко без ток и се оправи за известно време но после пак. Когато го направи изритва кутията и все едно се заключва към третата, превключвам на типтроник разрешава ми да върна на втора но не чувствам превллючване на предавка!!!
  7. Маслото е ново liqui moly atf 1200 такова каквото е по каталог. Сменях двигател преди 20 дни и се съмнявам че нещо са направили! Старото масло беше леко сиво но за миризма не мога да кажа... Идея нямам вече какво да правя вече с тази кочина
  8. Здравейте колеги, днес както си карах и кутията ми влезе в авариен режим! Лампата на директната свети, а тази на неутралната мига. Скорости не сменя и като дам на типтроник ми показва че съм на трета, а като реша да превключа на четвърта не ми позволява! Рестартирах двигателя всичко си дойде на мястото но след километър кутията прерита и пак се получи същият проблем!!! Дайте някакъв съвет!!!
  9. Колега а какво включва ремонтният комплект, и колко парички е? :mitsu-smiley:
  10. Аз си взех от балкан стар оригинална за 4лв, а и от вътрешна гума за кола можеш да си клъцнеш :mitsu-smiley: :icon_rock:
  11. m-galant

    Проблем с V6

    Мисля да сменя двигателя! Ще ми излезе по-евтино :icon_hmm:
  12. m-galant

    Проблем с V6

    Появи ми се страшно чаткане в мотора, казаха ми че е от повдигачите но след като ги смених се оказа че е по-надолу и не зная какво да правя!?!? Има съмнения за биелен лагер и ако е така някой може ли да ми каже колко ще ми излезе ремонта? Има някои на който му се е случвало? Двигателя е 2.5 118кw. :help: :help: :help:
  13. Аз имах същият проблем и ми го оправиха в автосервиз Жижо до метро
  14. m-galant

    Демпферна шайба

    И какво струва това рециклиране?
  15. m-galant

    Въпрос за тракшън

    В крайна сметка може или не може да се монтира допълнително тракшън??? :mitsu-smiley:
×
×
  • Създаване...