Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

V 6 24 valve

Потребител
  • От него общо

    64
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    София

V 6 24 valve's Постижения

Сътрудник

Сътрудник (5/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Здравей колега, Сигурно ще прозвучи смешно, но все пак съм длъжен да попитам. Дали има преден капак за Галант 2003 г.?
  2. Между другото тези 350 - 380 килограма не са за две ами за едно АТВ. (просто е доста големичко) :icon_blush:
  3. Здравейте колеги, Тъй като ми се въртят едни идеи в главата, бих искал да помоля всички онези които са имали или имат опит с Галант 2,5,V6, автомат, оборудван с теглич, да споделят какви са основните минуси (ако има такива), непредвидени ремонти или евентуални такива. Другото нещо, което ме интересува е къде мога да си сложа теглич ( сваляем ) и евентуално на каква цена, както и дали при поставянето му се реже задната броня. Като цяло идеята ми е да дърпам АТВ - около 350 - 380 килограма. Благодаря предварително на всички отзовали се! :mitsu-smiley:
  4. Колеги, ако някой от Вас е вадил бележка за Евро стандарта, моля да сподели за цената на услугата, тъй като виждам, че на моя талон не е вписан.
  5. Колега, честно казано много оспамихме темата и бих преложил, ако някой има желание да се направи тема за въпроси свързани със застраховки, в която бих отговорил и на други въпроси в свободното си време. По отношение на предоставяне на информацията, разбира се, че сервиза ще предостави информация, тъй като в случай на кражба преди изплащане на обезщетението, Застрахования подписва нотариално заверено пълномощно, че прехвърля правата по автомобила на Застрахователя ако автомобила се намери. По отношение на общите условия, не става въпрос за задължение, а за съдействие за разкриване на застрахователна измама. Отделно от горното бих се съгласил донякъде, че в някои отношения има некоректни застрахователи, но в същото време, болшинството от техните клиенти не си правят труда дори да се запознаят с общите условия, като с подписване на полицата декларират, че са запознати с тях и после, като стане нещо плюят застрахователите, че били мошенници и други такива. С тази цел са създадени застрахователните брокери, като една от техните възможности е да консултират клиента преди сключване на застраховката, както и да му съдействат при възникване на щета.
  6. Разбира се, в договора е упоменато.
  7. За сега не съм имал такъв случай, но по мои наблюдения вече се краде всичко, което се поръча. Дори и доста евтини и нисък клас коли, като годината на производство също не е определящ фактор.
  8. Тази информация се предоставя с цел избягване на застрахователни измами. Например, в конкретния случай, собственика е декларирал, че притежава един ключ и в същото време си вади втори и го дава на някой джамбазин да закара колата зад граница, след което я обявява за открадната и представя оригиналния ключ. По този начин и у нас пристигат коли "нов внос", които в последствие се оказва, че се издирват. П. С. Информацията за ключовете се предоставя от официалния представител на марката само в случаите на кражба, срещу представено доказателство от страна на Застрахователя, че автомобила е откраднат. (например служебната бележка от МВР).
  9. Колега, тъй като се занимавам основно с това, бих казал, че при установяване на кражба, Застрахователя прави незабавна проверка във всички официални представителства на марката за издавани дубликати на ключ и всякакви други подобни интервенции. Независимо от декларирания брой ключове от Застрахования, ако се установи, че е ваден дубликат, ще последва отказ за изплащане на обезщетение. Като гледам колегата е решил да си вади ключ от официален представител на марката и в тази връзка отново съветвам, ако има застраховка "Каско", да извърши написаното от мен в предходния пост.
  10. Колега, ако имаш Каско, не забравяй да уведомиш застрахователя за тази интервенция.
  11. Здравейте колеги, Тъй като забелязвам напоследък, че доста хора започнаха да спекулират с продажбата на резервна гума тип "патерица", предвид факта, че вече все повече Галанти са с поставен Г.И., бих желал да дам следната информация ( надявам се полезна ) : Преди около две седмици ми се наложи да търся въпросната гума за моя Галант ( 4 x 114,3, централен отвор 67). Звънях, питах и навсякъде ми казваха, че или няма или има на цена близка до стойността на 4 бр. лети джанти. :mad: Известно време мислих, мислих и накрая, докато се рових в небезивестния сайт за обяви Про....лник, намерих Волво V40/S40 за части. Обахих се на подателя на обявата и за мое щастие ми каза, че има гумата и иска 25 лв. ( поносима цена според мен). В крайна сметка се оказва, че въпросната гума я има и на други коли, но не искам да Ви подвеждам. Само мога да потвърдя, че от въпросното волво става. Надявам се да съм бил полезен.
  12. V 6 24 valve

    Проблем с токовете

    Благодаря за бързия отговор. Сега като се замисля, ми свалиха преди известно време касетофона и той започна да не гасне като извадя ключа, но аз всеки път махам панела. Ще опитам да го свържа през ключа и пак ще пиша.
  13. Здравейте колеги, Вчера се опитах да запаля колата и ... нищо. Колата беше оставена на паркинг за около една седмица, но акумулатора е на около година и според мен не би следвало да падне за толкова малко време. Питането ми е дали може да ми препопоръчате някой свестен електриджия, който да погледне за какво става въпрос, тъй като преди известно време имах пак сходен проблем и тогава един специалист ми изолира часовника и каза, че там бил проблема и от там колата дърпала ток. П.С. Галант V6,24V, 2001 г. :icon_blush:
  14. Колега, забелязах, че в сайта не са 3 корите, 5. Там пише дясна кора ( предна част )и след това, същата, ама задна част. Същото се отнася и за корите от ляво. Може и аз нещо да не съм в час. П.С. За автоматик има ли разлика, тъй като съда за маслото за скоростите е в този отсек ? :mitsu-smiley:
×
×
  • Създаване...