Премини към съдържание

Дисковете на БЕНЗИНОВИЯ и ДИЗЕЛОВИЯ двигател на Лансър 2008г.


Rangel Simov

Препоръчано мнение

120 000 км, което са 7000 км без да се изкривят, за сега след заводските, които изкараха 10 000, това е рекорд :).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 257
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

скоро сменях на лансер спортбек 2009,1.8 бензин

сложих спортни надупчени на цимерман,много е доволен клиента 190лв бройката,правени в германия.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 6 месеца ...

Хайде и аз да се разпиша в клуба на изкривилите дискове :)

Успях да изкривя предните Брембо дискове на Евото, да на Евото :D За незапознатите само да уточня, че това са огромни дискове - 350х32 мм, колкото 14" джанта. Честно казано не знам как стана, ама наистина не знам... не съм карал на писта, нито съм спирал екстремно... супер съм учуден.

Симптомите иначе бяха ясни - биене на волана при спиране от скорост по-висока от 80 км/ч, скърцане при натискане на педала при много ниска скорост 5-10 км/ч.

Минаха ги днес на ProCut струг и работата заспа, няма повече биене на волана. Неприятното е, че станаха дебели 30 мм, което е на лимита... та явно ще купувам нови дискове + накладки.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Рангеле, а опита ли да премериш твърдостта на материяла на дисковете, които си изкривил до сега? В институтите, занимаващи се с металознание имат машини за измерване на твърдостта по Бринел, Роквел или Викерс. Така поне ще разбереш дали има връзка между твърдостта и изкривяването на дисковете.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ники, разбира се че не :). Смених толкова марки и модели, сега съм уцелил. Брембото, кото беше от най-евтините които съм слагал, за сега няма проблем вече почти 15 000. За справка първите с които купих колата заминаха на 10к.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 5 месеца ...
  • преди 5 месеца ...

Здравейте , ако може да използвам темата да попитам коя марка е за предпочитане за спирачни дискове и накладки за Лансер 2007 1.6:

Pagid

Mintex

Brembo

Apec

 

Какви впечатления имате от посочените марки, аз съм работил основно с APEC и pagid , сега се двоумя какво да си поръчам. Днес като тествах колата и много тресеше а дисковете изглеждаха в много добро състояние и не много стари, дали не е от самите спирачни апарати?

Редактирано от tonino_g3
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Някой знае ли в гаранционните сервизи на Мицубиши(Дарсауто например) , каква марка спирачни дискове/накладки поставят на Лансър 2008 ? Дали отново поставят като оригиналните Акебоно ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Айде и аз в клуба на кривите дискове😂, Избрах уж добра марка Pagid, всичко беше много добре само за около 5000км и след това се появиха вибрации и свирене. Ще търся Pro-Cut някъде покрай нас и дано се реши проблема, само се чудя дали да ги престъргат или да си купя нови дискове, в моят случай би било по-евтино да си сменя дисковете, но вече прочетох мнения, че след още едни 5000км и новите дискове пак ще се изкривят и надеждата остава в Pro-cut. Тези Лансери си боледуват от тези спирачки🚗💸🤔

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Дано все някой чете все още тази тема, малко е стара и доста е писано по нея , но мен сега че мъчат проблемите с тресенето на волана при спиране. Оказват се май некачествени накладки които се размазват по дисковете и от там се появяват вибрации когато спирам при по-висока скорост. Някакви идеи и предложения за качествени накладки, които са изпробвани, но не EBC ? Оригиналните на Мицубиши добри ли са? Също така брембо или трв?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Дано все някой чете все още тази тема, малко е стара и доста е писано по нея , но мен сега че мъчат проблемите с тресенето на волана при спиране. Оказват се май некачествени накладки които се размазват по дисковете и от там се появяват вибрации когато спирам при по-висока скорост. Някакви идеи и предложения за качествени накладки, които са изпробвани, но не EBC ? Оригиналните на Мицубиши добри ли са? Също така брембо или трв?

АТЕ, ползвам на Галанта такива, отлично се представят. Препоръчвал съм на познати и колеги - нямало е оплаквания.

В моя случай са по-скъпи от дисковете даже (55лв vs 73лв).

През няколко месеца намирам час-два време да прегледам всички водачи и освежа смазката - ползвам силиконова паста.

Считам че това помага срещу кривенето.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз си поръчах EBC Ultimax 2 , които се водят заместител на стандартните накладки, но за сега няма да ги слагам, с Pagid съм в момента и спират много добре, само дето се появиха вибрации. Ще проверя смазката на водачите, сложил съм силиконова грес но май не е точната за целта , сега се сдобих с нови смазки:

Castrol red rubber

HQ Silicon

Textar Cera Tec - тази е специално за спирачки. На място без да свалям нищо от колата със спрей за спирачки почистих дисковете и апаратите и падна много чернилка, има осезаемо подобрение и скърцането изчезна , вибрациите силно намаляха , но не изчезнаха напълно, ще работя някой ден по нея като и дойде времето. Всеки коментар и мнение са високо ценени.

Поздрави

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз с EBC съм приключил завинаги, имам негативен опит.

Относно смазките, темата е обширна, за себе си съм намерил решението което работи добре в момента (силиконова паста от Lidl).

Скоро може да пробвам ето това, че изглежда читаво.

Иначе добри варианти са Slipkote 220R, TRW PFG 110, 3M Silicone paste ...

Ползвах и едно руско MC-1600, работи, за 6-7 месеца не спече, ама ...

 

P.S. Castrol Red Rubber - това май е за контакт гума-гума, Textar Cera Tec - в спецификациите не пише как взаймодейства с еластомери т.е. маншони и др.гумени по спирачките.

За уплътненията на буталото, маншона му и за монтаж се ползва това, има и едно на Вюрт, но е доста по-скъпо (безмислено е).

Редактирано от frantic_
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Грес за спирачки на АТЕ, малка синя туба или рициново масло за 1,20 от аптеката - жестоко е, изпробвано от няколко човека в годините.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 5 месеца ...

Най-сетне и аз смених предни накладки! И това след 94 600 км-а и малко повече от 7 години.

А имаха още поне за 10 000 :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Явно доста извънградско имаш, моите издържаха 7 години, но 75000 км. :-)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А дискове кривите ли?

 

Въпроса е към двамата колеги: "me4o" и "Атанас".

 

Аз си мислих, че ще ги сменям, защото имаше тресене при спиране на по-голяма скорост (130 и нагоре...),

но с новите накладки почти изчезна.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз си мислих, че ще ги сменям, защото имаше тресене при спиране на по-голяма скорост (130 и нагоре...),

но с новите накладки почти изчезна.

 

Значи са ти криви, при мен беше същото. Като се минат на струг спират да тресат.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Значи са ти криви, при мен беше същото. Като се минат на струг спират да тресат.

Да, и мен ме чака същото, но няма да е сега, на пролет ...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А дискове кривите ли?

 

Въпроса е към двамата колеги: "me4o" и "Атанас".

 

Да, още преди 45 000 км. и сега смених дисковете с накладките.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

Здравейте,

искам да попитам за мнение за тези спирачни дискове Zimmermann

- ZIMMERMANN Brake Disc COAT Z - http://www.avtochastionline24.bg/zimmermann/7789585

- ZIMMERMANN Brake Disc SPORT BRAKE DISC COAT Z - http://www.avtochastionline24.bg/zimmermann/1739943

 

Също и дали някой е ползвал и накладките им.

Поздрави на всички

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И сега последно Рангеле и LiX, с какви карате?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз вече на 196000км., смених предните ЕВС. Сложих и дискове и накладки TRW отпред. Задните мисля да ги сменя на пролет. Ранга, да споделя как изкараха толкова дълго! След първото изкривяване, когато Миро ми ги сърга в Ратола, сожих накладки TRW. После ги сменях накладкте по-често, ама се запазиха дисковете. Сега, когато ги изкривих много яко на едно прибиране от Пловдив към Смолян, трябваше да ги хвърля. Реших да сложа и дискове и накладки TRW, да видим какво ще стане. Всичко струва по-малко от 200лв., така че да изкарат 10 000км., пак е добре. Като чета какви гимнастики се правят (в които съм участвал и аз) и файда няма, реших да пробвам тоя вариант. До момента подминавам 1500км., имах 2 бързи разходки до Пловдив и обратно и проблеми нямам. Обаче при спиране си помагам сериозно и със скоростите. Да видим колко ще изкарат дискове и накладки TRW.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И сега последно Рангеле и LiX, с какви карате?

 

На Лансера предните дисковете са Kinetix Dimpled and Grooved, английски много изкараха... накладките са втори комплект TRW.

На Евото предните са DBA, много хубави ама накладките ги изядоха, иначе спират брутално като загреят. Накладките са Hawk DCT30, не ги препоръчвам за улична употреба..

 

Задните накладки на Евото са почти заминали, на пролет ще ги сменям заедно с дисковете, които са заводските. Мисля да сложа Performance Friction Z-rated накладки и гладки дискове.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...