Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

jik

Потребител
  • От него общо

    34
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    Варна

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Mitshubishi Lancer Sportback 1,8 CVT

Посетили профила

511 посетили

jik's Постижения

Откривател

Откривател (4/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Първа Седмица
  • Един месец
  • Една Година

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Здравей отново, но не става и по този начин. Моята система е малко по-стара, изглежда така, ама дисплеят на колата (на централната конзола между скоростомера и оборотомера) е едноцветен, не е цветен и нямам бутон за стартиране на колата, а е с ключ. Може би има някакво значение.
  2. Много благодаря, надявам се да стане.
  3. Здравей, май нещо не разбирам, при мен няма такъв диплей. Колата ми е с малък дисплей за музиката и едноцветен на таблото - все пак е 2010 г. и е без навигация. Някаква друга идея да ми предложиш?
  4. Здравейте колеги, от скоро имам един проблем с bluetooth-а на колата. Малкия нещо си е играел и ми е блокирал системата. Когато я включа ми иска код, казвам оня код, където отначало беше сгвоен телефона ми, но нещо не го открива и ми казва "Bluethooth locked" и съм дотам Има ли някой идея как се разблокирва системата?
  5. jik

    Lancer X CVT -прегрява

    Здравейте, много неща се казаха са тези скоростни кутии и за маслото. То наистина маслото е много важно да е оригинално. А накой от сервиза сетил ли се е да почисти радиатора на скоростната кутия за охлаждане на маслото, който се намира отпред в ляво точно пред предната лява гума вътре в подкалника. Обикнбовенно се задръства с кал и мръсотия и може и да не охлажда вече нормално.
  6. jik

    Mitsubishi Lancer Sportback 1.8

    Здравей, имам такъв автомобил вече 6 години - 1,8 CVT. Взех го на 3 години на около 50 хил. км. Сега е вече на около 200 хил км. Мога да ти кажа, че съм нямал никакъв проблем с колата като цяло - нормална поддръжка и правилната смана на масла, както за двигателя, така и за скоростната кутия CVT. Първата смяна на маслото на кутията трябва да е около 90хил.км, а следващите на около 70 хил. Много е важно да се сменя маслото в правилните сервизи, защото може да ти излезе скъпо - аз само в оторизирани сервизи на Митсубиши правя това - малко е по-скъпо, но пък нямам проблеми. Сложих и газова уредба BRC - също съм нямал проблеми и с това. Едиственият проблем е, че малко повечко си гори, но то зависи и от стила на каране.
  7. Здравейте и от мен, аз имах подобен проблем, който се оказа от спукана мембрана на газовото устройство. Колата си върво добре, ама сутрин трудно палеше (когато спре двигателя за по-дълго се пълни колектора с останалата газ от газовото). Та когато запаля колата веднага светваше чека на колата. Провери си газовото. Моето е BRC - казаха ми от сервиза, че около 60-70 хил. км издържали мембраните на изпарителя. Смених ги и нямам проблем, поне засега (бях минал 90 хил.км) Също така, да отбележя, че този двигател не е направен да се кара само на газ, провери си компресията на цилиндрите, може да има наченки за намаляла компресия, т.е. някой от изпускателните клапани може да предава фронта.... Поздрави Живко
  8. jik

    Проблем с третия стоп

    Здравейте, проблема се оказа дефектирала спойка между платката и светодиодите. Най-трудно се оказа разлепването, понеже двете части са залепени, не е предвидено да се ремонтира. След като внимателно се разлепят двете части може да се огледа и да се повторят запойките на пиновете на светодиодите към платката. После с подходящо лепило за пластмаса се залепват двете части и след това се запечатва със силикон. Това беше то. Поздрави на всички Живко
  9. jik

    Проблем с третия стоп

    Благодаря за съвета
  10. Здравейте, от няколко дни ми изгасна третия стоп на Лансъра (Спортбек). Накаква идея къде се намира първо бушона. Нещо не намирам на описанието на вратичката на бушоните, дето се намират в купето, кой от бушоните е за стоповете. Ако може да ми пратите схема и описание на бушоните. И също как се разглобява този трети стоп - трябва ли да се маха пласмасовата кора на вратата на багажника? Поздрави на всички Живко
  11. Здравей, на моята кола мисля, че е такава газовата уредба - вече около 100 000км. карам на газ и нямам проблеми с тази уредба и с колата също
  12. Здравей, аз имам Лансър Спортбек 1,8. Имам го от 5 години. Взех го на 3год. на около 50000км.(поне така показваше на километража ). На около 60 000 км. сложих газова уредба BRC. До сега (вече е на 165000км.) не съм имал никакви проблеми нито с колата нито с газовата уредба-много сполучлива излезе газовата уредба, както и колата. Само трябва да около 15000км. да се сменят филтрите на газовата уредба-около (30-40лв.). Слагай смело газова уредба и карай. Аз вече 15 г. карам коли с газови уредби. Не ги слушай тия дето викат, че караш бомба в багажника. Нямам система за омазняване на клапаните. На тези вдигатели няма нужа да се слага-поне така ми казаха от сервиза, където ми я монтираха. Не са чак толкова "кашкавалени" тези японски бензинови двигатели.
  13. Продавам чисто нови предни спортни спирачни дискове - ZIMMERMANN за Минсубиши Лансър - цена-160лв. Снимки и инфомация тук: https://www.olx.bg/ad/prodavam-novi-sportni-predni-diskove-zimmermann-za-mitsubishi-lansar-ID6Ijlb.html външен диаметър [mm]: 276 вид на спирачния диск: вътрешновентилиран, надупчен брой/разположение на дупките: 7/5 кръг на дупките-1 [mm]: 114,3 дебелина [mm]: 26 минимална дебелина [mm]: 24,4 височина [mm]: 45,5 тегло [kg]: 6,1 повърхност: с покритие отвор на главината- [mm]: 69 ABENr: KBA 60872 ZIMMERMANN спирачен диск Номер на продукта 380.2170.52 Живко-0895693389
×
×
  • Създаване...