Lyubo Dimitrov Публикувано 20 ноември 2012 Сподели Публикувано 20 ноември 2012 Моите зелени са на 15к и не са мръднали нито те нито дисковете видимо .. да не ти задържа апарат? Не е нормално, особено за червените, които са и полу-керамични .. то на сайта пишат че след 5000 мили точно са долу-горе улегнали, а при теб да са си отишли .. :icon_hmm: .. водачи смазвани ли са някога като за начало ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 20 ноември 2012 Сподели Публикувано 20 ноември 2012 Ми от 20 Април тази година... да допуснем, че са 7000-8000, пак е малко.Я сподели по какви маршрути са навъртени тези километри .. Ако караш често по балканите и спускането ти е газ- спирачка, и керамични да сложиш, няма да изкарат дълго .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 20 ноември 2012 Автор Сподели Публикувано 20 ноември 2012 Основен маршрут СОФИЯ ... и два пъти са карани по екстремно по завой . Това им е. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 20 ноември 2012 Сподели Публикувано 20 ноември 2012 Основен маршрут СОФИЯ ... и два пъти са карани по екстремно по завой . Това им е.Значи си попаднал на пълни ментаци .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 20 ноември 2012 Автор Сподели Публикувано 20 ноември 2012 Ми аз писах и на EBC, чакам отговор, като съм споделил от къде съм ги взел. Нямам идея какво да правя ;)... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil Sivkov-Noby Публикувано 20 ноември 2012 Сподели Публикувано 20 ноември 2012 Ми аз писах и на EBC, чакам отговор, като съм споделил от къде съм ги взел. Нямам идея какво да правя ;)...Сменяй ги с нови бе Ранга, кво друго да направиш?Моите изкараха 68 000км. Герои са, но вече са за смяна, защото започнаха лекичко да ми тресат като спирам.Май ще трябва да сложа по-големи дискове, но тогава и апаратита ще трябва да се сменят. :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Николай Николов Публикувано 20 ноември 2012 Сподели Публикувано 20 ноември 2012 Мисля че си заслужил едно ново ЕВО и ако си бил послушен Дядо Коледа не бива да се услушва! :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil Sivkov-Noby Публикувано 20 ноември 2012 Сподели Публикувано 20 ноември 2012 Мисля че си заслужил едно ново ЕВО и ако си бил послушен Дядо Коледа не бива да се услушва! :icon_thumbup:Така е FQ400 съм заслужил, този вече ми идва слабичък, ама жената иска някъв 4х4 за зимата.Миналата година излезнах с номера, че съм купил един и с него изкарах зимата без проблеми. Ама LR Defender е много спартански и и бил голям, та не иска с него да си бръмчи иска друг, по-мъничък и да е 4х4, до толкова да не се налага да слага вериги на шосето, тя извън пътя няма да го кара. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 22 ноември 2012 Автор Сподели Публикувано 22 ноември 2012 (редакция) Знам си аз да се допитам до EBC ... ще покажа всичко което момчето ми отговори и ми обясни, макар че доста от думите не ги разбрах, схванах основната идея и какво трябва да направя, аз му бях обяснил че са се изкривили дисковете и че са заминали накладки и че са много шумни: Hi We would not regards the red pads as a suitable pad for your car We would recommend green for your car Red is for Mitsubishi Evos BMW M3 M5 and similar not diesel lancers Some noise will come from the pads but most of the noise will come from the grooves on the discs and the only way to stop it is to go back to plain discs With vibration i will send you some information on the cause and how to solve it regards Andrew Bartosiak Automotive ManagerTechnical Dept.Freeman Automotive (UK) LimitedEBC World HeadquartersUpton Valley Way EastPinehamNorthamptonEnglandNN4 9EFTel: 01604 583344Fax: 01604 587412 HI Please see the attached and follow the links Regards Andrew bartosiak Ето и съдържанието от файла: Hi There Sorry you have had a problem but let us explain how to solve this. Please read this linked page and proceed to having your rotors Pro Cut aligned. It can take around 5000 miles normal driving after product install for this condition to show itself or it can happen in severe cases after 1000 miles. Do not allow the garage to use any other type of lathe, if they don’t have a Pro Cut on car lathe it wont work for you. Here is how to look up a close by station for this work. http://www.ebcbrakes.com/automotive/pro_cut_lathe.shtml I have made this response now to maybe 40 people over the last year, every one has followed our guidance and everyone is totally satisfied with the outcome and the minimal cost. This is NOT a product fault and therefore EBC will not consider replacing rotors, this page explains. If we or you replaced the rotors, the problem would REPEAT in 3000-5000 miles and you would be back where you started. Pro Cut is a wonderful machine, it takes the tiniest skim of about 0.004 off your rotors and you don’t even notice the cut. Your brakes will then be smooth as silk, no need to replace the pads or even remove them for this procedure Works perfect Many thanksEBC tech support team Всеки може да разгледа линка и нещата, които е обяснил той и пише там. След това последва да се поинтересувам мога ли да сменя поръчката на новите RED STUFF, който вече поръчах /чакам отговор от HEED-AUTO/, ако не може ще го измисля, или ще ги пусна за продажба и ще поръчам GREEN STUFF или ще ги сложа и на следващите ще взема GREEN STUFF. Следващата стъпка беше да намеря това чудо PRO CUT дали го има в БГ, оказа се че го има за мой късмет. Тук: http://www.procutbg.com/%D1%81%D0%BF%D0%B8%D1%80%D0%B0%D1%87%D0%BD%D0%B8-%D0%B4%D0%B8%D1%81%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%B5=4.html може да се види къде разполагат с такава машина. Това е от най-добрите решения за премахването на вибрации при спиране. Аз избрах ДУНЕВ и се обадих, 60лв струва на двата диска + 25лв да ми сменят накладките. Разбира се, аз ще се възползвам от услугите им. А тук: http://www.procutbg.com/index.php?menu=6 може да видите, какви фирми са одобрили този метод. Редактирано 22 ноември 2012 от Rangel Simov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 22 ноември 2012 Сподели Публикувано 22 ноември 2012 Мойте 5 ст. Ефекта, който се търси със "специализираната машина" Про Кът си мисля аз, че може да се постигне при всеки уважаващ себе си стругар, като важно условие е диска да се бележи преди да се свали от главината и после да се сложи на същото място. Пристъргването не влияе на повърхността, на която ляга диска, а само на неговата работна част. В тоз ред на мисли, няма как струга да въздейства на диска, така че той да промени формата си...И така, бай Пешо стругаря го пишем като високотехнологичната машина ProCut :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bgasx Публикувано 22 ноември 2012 Сподели Публикувано 22 ноември 2012 колеги честито ! http://profit.bg/news/Naj-nadezhdnite-avtomobili-%E2%80%9Evtora-ruka%E2%80%9C/nid-98874.html Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nekro Публикувано 22 ноември 2012 Сподели Публикувано 22 ноември 2012 Хех, и кво излезе сега, няма такова нещо като "криви дискове", защото се правят от чугун и не се кривят при никакви обстоятелства. За вибрациите от дисковете са ти дали супер обяснение и решение. Обаче за накладките не ми стана много ясно защо са заминали. Понеже са за ево, ами не за дизел ли? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
wonderwalker Публикувано 22 ноември 2012 Сподели Публикувано 22 ноември 2012 Айде и мойте 5 реда по темата. Същата схема ЕБЦ нарязани, вентилирани 276 + грийн стъф отпред и отзад. Криви за 5000км, Пламен ги занесе на стругар и двата криви. След престъргването не с Про кът, а при бай Пешо (примерно), нещата са добре вече 500 км. Пу да не им е уруки. Странно обаче, защо се изкривиха. Пламен провери апаратите, не задържат. Възможно ли е ако задната спирачна система не спира добре, усилието да е по-голямо на предните дискове и оттам да идват проблемите? Като бях на технически преглед преди 1 седмица шефчето, който прави прегледа ми каза, че задните спирачки никакви ги няма. На валяците докрай натиснат педал и нищо. Не знам в какво се мери спирачното усилие ама тоя ми вика "Няма да те пусна" :D все едно съм на изпит, върнах се в студентските години. Как така бе братле? :D му викам аз. И от какво и защо ама как, серия от въпроси изникнаха в моето съзнание. В крайна сметка попитах кратко и ясно Защо? Както се досещате тоя беше много зговорлив и добронамерен и само ми каза: Ми дискове, накладки.Трябва да те върна да си ги оправиш и да ти взема още 60 лв, после. Та като изключим лекото качване на кръвното ми я кажете, мисля си, че е съвсем логично ако не са добри задните спирачки да има по-голямо усилие на предните и те да се покривят. Задните дискове не са сменяни само накладки грийн стъф. Дали в дисковете е проблема? Имат лек ръб. Каръл съм само София. :drinks: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 22 ноември 2012 Автор Сподели Публикувано 22 ноември 2012 Абе аз ги товаря, до толкова колкото спирам по рязко по светофарите . Товаря ги над средното ниво, но те за това са такива. Не знам... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 23 ноември 2012 Сподели Публикувано 23 ноември 2012 Айде и мойте 5 реда по темата. Същата схема ЕБЦ нарязани, вентилирани 276 + грийн стъф отпред и отзад. Криви за 5000км, Пламен ги занесе на стругар и двата криви. След престъргването не с Про кът, а при бай Пешо (примерно), нещата са добре вече 500 км. Пу да не им е уруки. Странно обаче, защо се изкривиха. Пламен провери апаратите, не задържат. Възможно ли е ако задната спирачна система не спира добре, усилието да е по-голямо на предните дискове и оттам да идват проблемите? Като бях на технически преглед преди 1 седмица шефчето, който прави прегледа ми каза, че задните спирачки никакви ги няма. На валяците докрай натиснат педал и нищо. Не знам в какво се мери спирачното усилие ама тоя ми вика "Няма да те пусна" :D все едно съм на изпит, върнах се в студентските години. Как така бе братле? :D му викам аз. И от какво и защо ама как, серия от въпроси изникнаха в моето съзнание. В крайна сметка попитах кратко и ясно Защо? Както се досещате тоя беше много зговорлив и добронамерен и само ми каза: Ми дискове, накладки.Трябва да те върна да си ги оправиш и да ти взема още 60 лв, после. Та като изключим лекото качване на кръвното ми я кажете, мисля си, че е съвсем логично ако не са добри задните спирачки да има по-голямо усилие на предните и те да се покривят. Задните дискове не са сменяни само накладки грийн стъф. Дали в дисковете е проблема? Имат лек ръб. Каръл съм само София. :drinks:Братле, напълно е възможно от това, че си натоварвал само предните дискове да са се изкривили. Не мислч, е в дисковете е проблема, макар, че и те си имат минимална дебелина, под която не е желателно да се кара. Почти съм сигурен, че задните ти буталца и/или водачи са клеясали и това причинява неизправността на задната сп. ситема Ранга, моите грийн стъф отпред са на над 20 000км, имат още много Ляб в тях, мен, мачкам ги безмилостно. Слушай човека кво ти е рекъл и си слагай като моите, кво се правиш на състезател :D Извън кръга на майтапа има и друго, червените накладки си пише, че са с керамични и кевларени елементи, което означава спортна насоченост, а всяко по - високо специализирано нещо има по - кратък живот. Направени да спрат по - добре, което не означава, че издържат дълго, ако разбираш какво искам да кажа Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 23 ноември 2012 Сподели Публикувано 23 ноември 2012 В общи линии, тези машини са за улеснение, разбира се че и на струг могат да се пресържат. Дали ще се казват Procut, XX, XY или XZ няма голямо значение.Най-голямото предимство е че са значително по-евтини от сруг, не заемат място, по-лесни са за използване, елиминира се фактора демонтаж, монтаж и правилно установяване на струга - винаги престъргания диск е с идеално успоредни повърхнини спрямо повърхността на накладките.По-голямата част от специализираните инструменти и стендове са направени за да е по-лесно да бъде извършена дадена операция, а не защото не може да се намери друг начин, по който да се извърши тази операция. Пести се и време, което също е не малък аргумент.Като са по евтини тези машини, интересно защо вземат по 60 лв. за изправяне на дисковете, като при бай Пешо с по скъпия струг, струва 10 лв..:DИначе безспорно най голямото им предимство е, че хващат и изкривяване на главината (ако има), докато при бай Пешо няма как да стане.. Ако има крива главина, колкото и добър да е стругаря, диска пак ще замята спрямо накладките .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 23 ноември 2012 Автор Сподели Публикувано 23 ноември 2012 Е именно тая работа с главината, при ПЕШО няма как да стане... хората са го измислили, Мирослав каза, че са задължени да имат, а линка който сложих със списъка на другите производители също никак не е по-малко впечатляващ. За разлика от 35лв ( 60 срещу 25 при ПЕШО ), за изправяне на дискове, който струват 300лв и не го правиш всеки ден - еми направо е смешно въобще да се коментира опцията с ПЕШО ... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Николай Николов Публикувано 23 ноември 2012 Сподели Публикувано 23 ноември 2012 Абе аз ги товаря, до толкова колкото спирам по рязко по светофарите . Товаря ги над средното ниво, но те за това са такива. Не знам...Може би тук е проблема! Натоварване - загряване - спиране (нарушено охлаждане), от тук се кривят. Спортните дискове и накладки са направени да спират колата по-бързо, но не по светофари, а по завои. С други думи спираш интевзивно и ускоряваш интинзивно - извеждаш температурата също така интензивно. Като спреш на светофара и държиш натисната спирачката, в мястото където е контакта на накладките с диска скоростта на охлаждането е по-голяма, а в останалата част е нормалната скорост на охлаждане на въздуха - 3 градуса за секунда. В този случай при 30-40 секунди престой на светофара, температурата на близо 3/4 - 4/5 от диска ще падне с около 100 градуса, което при 800-900 градуса си е нищо. В същото време температурата от накладките се отвежда от спирачните апарати и за същото време там температурата пада по-бързо. На практика можеш за 2-3 светофара да изкривиш дисковете. Зависи колко си ядосан и колко бързаш! :rolleyes: Въобще, ако започнем да разсъждаваме по процесите в спирачните апарати, става доста академична темата. :icon_doh: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 23 ноември 2012 Автор Сподели Публикувано 23 ноември 2012 Това ти мнение изглежда много пълно с логика , а пък аз все си "бързам". Има логика... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 28 ноември 2012 Автор Сподели Публикувано 28 ноември 2012 (редакция) Вчера отидох в ДУНЕВ смениха ми накладките, оправиха дисковете с това чудо PRO CUT, като след шлайфането в ХЕЕД, пак бяха криви все още, единия повече, другия по-малко. Видях и накладките свалени, бяха горе долу точно на мерилото, онази пластинка дето почва да стърже. Демек заминали са си, а не запалили . Много съм доволен от сервиза, защото ми направиха преглед на окачването, на спирачна течност на антифриз, на всичко, без да искам и без пари, като ми го записаха на една бланка. На рейката мисля имам малък луфт и трябва да се сваля да се рециклира и два тампона на стабилизиращата отзад. Изненадата бе, че съм затрил капачката на Антифриза и всичко беше изхвърлено, добре че май няма трайни щети . 25лв струва нова капачка, някаква Английска. Много съм благодарен, че провериха и другите неща и видяха това с капачката, иначе кой знае кога, как и какво. Редактирано 28 ноември 2012 от Rangel Simov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil Sivkov-Noby Публикувано 28 ноември 2012 Сподели Публикувано 28 ноември 2012 Вчера отидох в ДУНЕВ смениха ми накладките, оправиха дисковете с това чудо PRO CUT, като след шлайфането в ХЕЕД, пак бяха криви все още, единия повече, другия по-малко. Видях и накладките свалени, бяха горе долу точно на мерилото, онази пластинка дето почва да стърже. Демек заминали са си, а не запалили . Много съм доволен от сервиза, защото ми направиха преглед на окачването, на спирачна течност на антифриз, на всичко, без да искам и без пари, като ми го записаха на една бланка. На рейката мисля имам малък луфт и трябва да се сваля да се рециклира и два тампона на стабилизиращата отзад. Изненадата бе, че съм затрил капачката на Антифриза и всичко беше изхвърлено, добре че май няма трайни щети . 25лв струва нова капачка, някаква Английска. Много съм благодарен, че провериха и другите неща и видяха това с капачката, иначе кой знае кога, как и какво.Ранга, само да поясниш, че нещо не разбирам.След шлайфането в ХЕЕД, дисковете са ти били криви, а след Дунев са станали ОК. Така ли? :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil Sivkov-Noby Публикувано 28 ноември 2012 Сподели Публикувано 28 ноември 2012 Не навсякъде взимат по 60лв (цените се определят от пазара), но и при хипотетичния бай Пешо няма да ти излезе 20лв. Все пак трябва да ги свалиш, да ги занесеш, да чакаш. Не знам в кой работещ сервиз ще си блокират едно работно място за 2-3 часа (и то ако бай Пешо в момента не е захванал нещо друго) за да се разкарват със спирачни дискове до стругари.Освен това бай Пешо работи като стругар, и престъргването на дискове му е странична работа (не се прехранва с това), а машината колкото и да е по-евтина тя става само за това - да престъргва дискове.Миро, в Ратола Пловдив имат ли такава машина? Щото и Аз съм за такова нещо вече. :icon_n_king: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 28 ноември 2012 Автор Сподели Публикувано 28 ноември 2012 (редакция) Не съм ги пробвал още, малко да мина километри по спокойно с новите накладки и ще ти кажа дали тресе. Машинката е чудна. Миро може да разкаже повече за нея . Поне изглежда стабилна работата с нея... Хубавото пак казвам, е че случайно видяха другия проблем... Освен това, сами ДУНЕВ ми въртя волана докато го избутваха без антифриз от сервиза )) Редактирано 28 ноември 2012 от Rangel Simov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 28 ноември 2012 Сподели Публикувано 28 ноември 2012 (редакция) %7Bstyle_images_url%7D/offtop.gifНе се прехласвай по ДУНЕВ.. по възможност ги избягвай... особено сервиза в близост до зала Армеец.. (съвет).. и изобщо не им вярвай на всичко което ти казват.. примерно за рейката (имала луфт на 2 годишна кола, да бе добре :icon_doh: ), а и особено за антифриза- ако не си видял с очите си как липсва и е оляно още като си отишъл без те да са правили друго, освен само да вдигнат капака, като нищо са ти направили постановка... Остава въпроса как за 5000км ще свършат накладките .. нещо не е наред, но ти упорито го подминаваш тоя въпрос. Редактирано 28 ноември 2012 от Lyubo Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 28 ноември 2012 Автор Сподели Публикувано 28 ноември 2012 Олеле ... първо бях до колата, тоест зад нея. Второ капачка нямаше, казанчето беше празно и имаше изсъхнали пръски по пластмасите, трябва да е Динамо тоя, да се справи така. Второ, колата ми е на 4г и една рейка е с макс живот около 120 000км, аз съм вече след 85 000. Не мисля, изобщо да влизам в спор... ако не бяха надникнали, още щях да карам без антифриз и кой знае, какво щях да сътворя. А за другото НЕ ГО ПОДМИНАВАМ, казах че НЕ ЗНАМ, обясних как карам и къде. Факт - накладки нямаше! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.