Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Дисковете на БЕНЗИНОВИЯ и ДИЗЕЛОВИЯ двигател на Лансър 2008г.


Rangel Simov

Препоръчано мнение

Моите зелени са на 15к и не са мръднали нито те нито дисковете видимо .. да не ти задържа апарат? Не е нормално, особено за червените, които са и полу-керамични .. то на сайта пишат че след 5000 мили точно са долу-горе улегнали, а при теб да са си отишли .. :icon_hmm: .. водачи смазвани ли са някога като за начало ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 257
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Ми от 20 Април тази година... да допуснем, че са 7000-8000, пак е малко.

Я сподели по какви маршрути са навъртени тези километри .. Ако караш често по балканите и спускането ти е газ- спирачка, и керамични да сложиш, няма да изкарат дълго ..:)
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Основен маршрут СОФИЯ :)... и два пъти са карани по екстремно по завой :). Това им е.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Основен маршрут СОФИЯ :)... и два пъти са карани по екстремно по завой :). Това им е.

Значи си попаднал на пълни ментаци ..:)
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ми аз писах и на EBC, чакам отговор, като съм споделил от къде съм ги взел. Нямам идея какво да правя ;)...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ми аз писах и на EBC, чакам отговор, като съм споделил от къде съм ги взел. Нямам идея какво да правя ;)...

Сменяй ги с нови бе Ранга, кво друго да направиш?

Моите изкараха 68 000км. Герои са, но вече са за смяна, защото започнаха лекичко да ми тресат като спирам.

Май ще трябва да сложа по-големи дискове, но тогава и апаратита ще трябва да се сменят. :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мисля че си заслужил едно ново ЕВО и ако си бил послушен Дядо Коледа не бива да се услушва! :icon_thumbup:

 

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мисля че си заслужил едно ново ЕВО и ако си бил послушен Дядо Коледа не бива да се услушва! :icon_thumbup:

Така е FQ400 съм заслужил, този вече ми идва слабичък, ама жената иска някъв 4х4 за зимата.

Миналата година излезнах с номера, че съм купил един и с него изкарах зимата без проблеми. Ама LR Defender е много спартански и и бил голям, та не иска с него да си бръмчи иска друг, по-мъничък и да е 4х4, до толкова да не се налага да слага вериги на шосето, тя извън пътя няма да го кара.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Знам си аз да се допитам до EBC :)... ще покажа всичко което момчето ми отговори и ми обясни, макар че доста от думите не ги разбрах, схванах основната идея и какво трябва да направя, аз му бях обяснил че са се изкривили дисковете и че са заминали накладки и че са много шумни:

 

Hi

 

We would not regards the red pads as a suitable pad for your car

 

We would recommend green for your car

 

Red is for Mitsubishi Evos BMW M3 M5 and similar not diesel lancers

 

Some noise will come from the pads but most of the noise will come from the grooves on the discs and the only way to stop it is to go back to plain discs

 

With vibration i will send you some information on the cause and how to solve it

 

regards

 

 

Andrew Bartosiak

 

Automotive Manager

Technical Dept.

Freeman Automotive (UK) Limited

EBC World Headquarters

Upton Valley Way East

Pineham

Northampton

England

NN4 9EF

Tel: 01604 583344

Fax: 01604 587412

 

HI

 

 

 

Please see the attached and follow the links

 

 

 

Regards

 

 

 

Andrew bartosiak

 

Ето и съдържанието от файла:

 

Hi There

 

Sorry you have had a problem but let us explain how to solve this.

 

Please read this linked page and proceed to having your rotors Pro Cut aligned.

 

It can take around 5000 miles normal driving after product install for this condition to show itself or it can happen in severe cases after 1000 miles.

 

Do not allow the garage to use any other type of lathe, if they don’t have a Pro Cut on car lathe it wont work for you. Here is how to look up a close by station for this work.

 

http://www.ebcbrakes.com/automotive/pro_cut_lathe.shtml

 

I have made this response now to maybe 40 people over the last year, every one has followed our guidance and everyone is totally satisfied with the outcome and the minimal cost.

 

This is NOT a product fault and therefore EBC will not consider replacing rotors, this page explains. If we or you replaced the rotors, the problem would REPEAT in 3000-5000 miles and you would be back where you started.

 

Pro Cut is a wonderful machine, it takes the tiniest skim of about 0.004 off your rotors and you don’t even notice the cut. Your brakes will then be smooth as silk, no need to replace the pads or even remove them for this procedure

 

Works perfect

 

Many thanks

EBC tech support team

 

Всеки може да разгледа линка и нещата, които е обяснил той и пише там. След това последва да се поинтересувам мога ли да сменя поръчката на новите RED STUFF, който вече поръчах /чакам отговор от HEED-AUTO/, ако не може ще го измисля, или ще ги пусна за продажба и ще поръчам GREEN STUFF или ще ги сложа и на следващите ще взема GREEN STUFF. Следващата стъпка беше да намеря това чудо PRO CUT дали го има в БГ, оказа се че го има за мой късмет. Тук: http://www.procutbg.com/%D1%81%D0%BF%D0%B8%D1%80%D0%B0%D1%87%D0%BD%D0%B8-%D0%B4%D0%B8%D1%81%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%B5=4.html може да се види къде разполагат с такава машина. Това е от най-добрите решения за премахването на вибрации при спиране. Аз избрах ДУНЕВ и се обадих, 60лв струва на двата диска + 25лв да ми сменят накладките. Разбира се, аз ще се възползвам от услугите им. А тук: http://www.procutbg.com/index.php?menu=6 може да видите, какви фирми са одобрили този метод.

Редактирано от Rangel Simov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мойте 5 ст.

Ефекта, който се търси със "специализираната машина" Про Кът си мисля аз, че може да се постигне при всеки уважаващ себе си стругар, като важно условие е диска да се бележи преди да се свали от главината и после да се сложи на същото място. Пристъргването не влияе на повърхността, на която ляга диска, а само на неговата работна част. В тоз ред на мисли, няма как струга да въздейства на диска, така че той да промени формата си...И така, бай Пешо стругаря го пишем като високотехнологичната машина ProCut :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хех, и кво излезе сега, няма такова нещо като "криви дискове", защото се правят от чугун и не се кривят при никакви обстоятелства. :)

 

За вибрациите от дисковете са ти дали супер обяснение и решение. Обаче за накладките не ми стана много ясно защо са заминали. Понеже са за ево, ами не за дизел ли?

 

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Айде и мойте 5 реда по темата. Същата схема ЕБЦ нарязани, вентилирани 276 + грийн стъф отпред и отзад. Криви за 5000км, Пламен ги занесе на стругар и двата криви. След престъргването не с Про кът, а при бай Пешо (примерно), нещата са добре вече 500 км. Пу да не им е уруки. Странно обаче, защо се изкривиха. Пламен провери апаратите, не задържат. Възможно ли е ако задната спирачна система не спира добре, усилието да е по-голямо на предните дискове и оттам да идват проблемите? Като бях на технически преглед преди 1 седмица шефчето, който прави прегледа ми каза, че задните спирачки никакви ги няма.

На валяците докрай натиснат педал и нищо. Не знам в какво се мери спирачното усилие ама тоя ми вика "Няма да те пусна" :D все едно съм на изпит, върнах се в студентските години. Как така бе братле? :D му викам аз. И от какво и защо ама как, серия от въпроси изникнаха в моето съзнание. В крайна сметка попитах кратко и ясно Защо? Както се досещате тоя беше много зговорлив и добронамерен и само ми каза: Ми дискове, накладки.Трябва да те върна да си ги оправиш и да ти взема още 60 лв, после. Та като изключим лекото качване на кръвното ми я кажете, мисля си, че е съвсем логично ако не са добри задните спирачки да има по-голямо усилие на предните и те да се покривят. Задните дискове не са сменяни само накладки грийн стъф. Дали в дисковете е проблема? Имат лек ръб. Каръл съм само София. :drinks:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Абе аз ги товаря, до толкова колкото спирам по рязко по светофарите :). Товаря ги над средното ниво, но те за това са такива. Не знам...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Айде и мойте 5 реда по темата. Същата схема ЕБЦ нарязани, вентилирани 276 + грийн стъф отпред и отзад. Криви за 5000км, Пламен ги занесе на стругар и двата криви. След престъргването не с Про кът, а при бай Пешо (примерно), нещата са добре вече 500 км. Пу да не им е уруки. Странно обаче, защо се изкривиха. Пламен провери апаратите, не задържат. Възможно ли е ако задната спирачна система не спира добре, усилието да е по-голямо на предните дискове и оттам да идват проблемите? Като бях на технически преглед преди 1 седмица шефчето, който прави прегледа ми каза, че задните спирачки никакви ги няма.

На валяците докрай натиснат педал и нищо. Не знам в какво се мери спирачното усилие ама тоя ми вика "Няма да те пусна" :D все едно съм на изпит, върнах се в студентските години. Как така бе братле? :D му викам аз. И от какво и защо ама как, серия от въпроси изникнаха в моето съзнание. В крайна сметка попитах кратко и ясно Защо? Както се досещате тоя беше много зговорлив и добронамерен и само ми каза: Ми дискове, накладки.Трябва да те върна да си ги оправиш и да ти взема още 60 лв, после. Та като изключим лекото качване на кръвното ми я кажете, мисля си, че е съвсем логично ако не са добри задните спирачки да има по-голямо усилие на предните и те да се покривят. Задните дискове не са сменяни само накладки грийн стъф. Дали в дисковете е проблема? Имат лек ръб. Каръл съм само София. :drinks:

Братле, напълно е възможно от това, че си натоварвал само предните дискове да са се изкривили. Не мислч, е в дисковете е проблема, макар, че и те си имат минимална дебелина, под която не е желателно да се кара. Почти съм сигурен, че задните ти буталца и/или

водачи са клеясали и това причинява неизправността на задната сп. ситема :yes3:

 

Ранга, моите грийн стъф отпред са на над 20 000км, имат още много Ляб в тях, мен, мачкам ги безмилостно. Слушай човека кво ти е рекъл и си слагай като моите, кво се правиш на състезател :D

Извън кръга на майтапа има и друго, червените накладки си пише, че са с керамични и кевларени елементи, което означава спортна насоченост, а всяко по - високо специализирано нещо има по - кратък живот. Направени да спрат по - добре, което не означава, че издържат дълго, ако разбираш какво искам да кажа :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В общи линии, тези машини са за улеснение, разбира се че и на струг могат да се пресържат. Дали ще се казват Procut, XX, XY или XZ няма голямо значение.

Най-голямото предимство е че са значително по-евтини от сруг, не заемат място, по-лесни са за използване, елиминира се фактора демонтаж, монтаж и правилно установяване на струга - винаги престъргания диск е с идеално успоредни повърхнини спрямо повърхността на накладките.

По-голямата част от специализираните инструменти и стендове са направени за да е по-лесно да бъде извършена дадена операция, а не защото не може да се намери друг начин, по който да се извърши тази операция. Пести се и време, което също е не малък аргумент.

Като са по евтини тези машини, интересно защо вземат по 60 лв. за изправяне на дисковете, като при бай Пешо с по скъпия струг, струва 10 лв..:D

Иначе безспорно най голямото им предимство е, че хващат и изкривяване на главината (ако има), докато при бай Пешо няма как да стане..:) Ако има крива главина, колкото и добър да е стругаря, диска пак ще замята спрямо накладките ..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е именно тая работа с главината, при ПЕШО няма как да стане... хората са го измислили, Мирослав каза, че са задължени да имат, а линка който сложих със списъка на другите производители също никак не е по-малко впечатляващ. За разлика от 35лв ( 60 срещу 25 при ПЕШО ), за изправяне на дискове, който струват 300лв и не го правиш всеки ден - еми направо е смешно въобще да се коментира опцията с ПЕШО :)...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Абе аз ги товаря, до толкова колкото спирам по рязко по светофарите :). Товаря ги над средното ниво, но те за това са такива. Не знам...

Може би тук е проблема! Натоварване - загряване - спиране (нарушено охлаждане), от тук се кривят. Спортните дискове и накладки са направени да спират колата по-бързо, но не по светофари, а по завои. С други думи спираш интевзивно и ускоряваш интинзивно - извеждаш температурата също така интензивно. Като спреш на светофара и държиш натисната спирачката, в мястото където е контакта на накладките с диска скоростта на охлаждането е по-голяма, а в останалата част е нормалната скорост на охлаждане на въздуха - 3 градуса за секунда. В този случай при 30-40 секунди престой на светофара, температурата на близо 3/4 - 4/5 от диска ще падне с около 100 градуса, което при 800-900 градуса си е нищо. В същото време температурата от накладките се отвежда от спирачните апарати и за същото време там температурата пада по-бързо. На практика можеш за 2-3 светофара да изкривиш дисковете. Зависи колко си ядосан и колко бързаш! :rolleyes:

Въобще, ако започнем да разсъждаваме по процесите в спирачните апарати, става доста академична темата. :icon_doh:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това ти мнение изглежда много пълно с логика :), а пък аз все си "бързам". Има логика...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Вчера отидох в ДУНЕВ смениха ми накладките, оправиха дисковете с това чудо PRO CUT, като след шлайфането в ХЕЕД, пак бяха криви все още, единия повече, другия по-малко. Видях и накладките свалени, бяха горе долу точно на мерилото, онази пластинка дето почва да стърже. Демек заминали са си, а не запалили :). Много съм доволен от сервиза, защото ми направиха преглед на окачването, на спирачна течност на антифриз, на всичко, без да искам и без пари, като ми го записаха на една бланка. На рейката мисля имам малък луфт и трябва да се сваля да се рециклира и два тампона на стабилизиращата отзад. Изненадата бе, че съм затрил капачката на Антифриза и всичко беше изхвърлено, добре че май няма трайни щети :). 25лв струва нова капачка, някаква Английска. Много съм благодарен, че провериха и другите неща и видяха това с капачката, иначе кой знае кога, как и какво.

Редактирано от Rangel Simov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Вчера отидох в ДУНЕВ смениха ми накладките, оправиха дисковете с това чудо PRO CUT, като след шлайфането в ХЕЕД, пак бяха криви все още, единия повече, другия по-малко. Видях и накладките свалени, бяха горе долу точно на мерилото, онази пластинка дето почва да стърже. Демек заминали са си, а не запалили :). Много съм доволен от сервиза, защото ми направиха преглед на окачването, на спирачна течност на антифриз, на всичко, без да искам и без пари, като ми го записаха на една бланка. На рейката мисля имам малък луфт и трябва да се сваля да се рециклира и два тампона на стабилизиращата отзад. Изненадата бе, че съм затрил капачката на Антифриза и всичко беше изхвърлено, добре че май няма трайни щети :). 25лв струва нова капачка, някаква Английска. Много съм благодарен, че провериха и другите неща и видяха това с капачката, иначе кой знае кога, как и какво.

Ранга, само да поясниш, че нещо не разбирам.

След шлайфането в ХЕЕД, дисковете са ти били криви, а след Дунев са станали ОК. Така ли? :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не навсякъде взимат по 60лв (цените се определят от пазара), но и при хипотетичния бай Пешо няма да ти излезе 20лв. Все пак трябва да ги свалиш, да ги занесеш, да чакаш. Не знам в кой работещ сервиз ще си блокират едно работно място за 2-3 часа (и то ако бай Пешо в момента не е захванал нещо друго) за да се разкарват със спирачни дискове до стругари.

Освен това бай Пешо работи като стругар, и престъргването на дискове му е странична работа (не се прехранва с това), а машината колкото и да е по-евтина тя става само за това - да престъргва дискове.

Миро, в Ратола Пловдив имат ли такава машина? Щото и Аз съм за такова нещо вече. :icon_n_king:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не съм ги пробвал още, малко да мина километри по спокойно с новите накладки и ще ти кажа дали тресе. Машинката е чудна. Миро може да разкаже повече за нея :). Поне изглежда стабилна работата с нея...

 

Хубавото пак казвам, е че случайно видяха другия проблем...

 

Освен това, сами ДУНЕВ ми въртя волана докато го избутваха без антифриз от сервиза :)))

Редактирано от Rangel Simov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

%7Bstyle_images_url%7D/offtop.gif
Не се прехласвай по ДУНЕВ.. по възможност ги избягвай... особено сервиза в близост до зала Армеец.. (съвет).. и изобщо не им вярвай на всичко което ти казват.. примерно за рейката (имала луфт на 2 годишна кола, да бе добре :icon_doh: ), а и особено за антифриза- ако не си видял с очите си как липсва и е оляно още като си отишъл без те да са правили друго, освен само да вдигнат капака, като нищо са ти направили постановка...


Остава въпроса как за 5000км ще свършат накладките .. нещо не е наред, но ти упорито го подминаваш тоя въпрос. Редактирано от Lyubo Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Олеле :)... първо бях до колата, тоест зад нея. Второ капачка нямаше, казанчето беше празно и имаше изсъхнали пръски по пластмасите, трябва да е Динамо тоя, да се справи така. Второ, колата ми е на 4г и една рейка е с макс живот около 120 000км, аз съм вече след 85 000. Не мисля, изобщо да влизам в спор... ако не бяха надникнали, още щях да карам без антифриз и кой знае, какво щях да сътворя.

 

А за другото НЕ ГО ПОДМИНАВАМ, казах че НЕ ЗНАМ, обясних как карам и къде. Факт - накладки нямаше!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...