Rangel Simov Публикувано 24 октомври 2011 Сподели Публикувано 24 октомври 2011 Общо взето в заглавието съм написал всичко. Много ми е важно да разбера, дали дисковете за бензиновите Лансъри 1.8, които продават USA, ще станат за моя дизел от същата година, защото никъде не мога да намеря за него, някакви по скъпи дискове? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil Sivkov-Noby Публикувано 25 октомври 2011 Сподели Публикувано 25 октомври 2011 Общо взето в заглавието съм написал всичко. Много ми е важно да разбера, дали дисковете за бензиновите Лансъри 1.8, които продават USA, ще станат за моя дизел от същата година, защото никъде не мога да намеря за него, някакви по скъпи дискове?Ранга, в Щатите малкия мотор, мисля че беше 2,0 а не 1,8. Но дисковете и накладките даже на Галант от 2001 нагоре са еднакви, защото като си поръчах от USA EBC дискове и накладки, на кутиите пишеше "Mitsubishi Galant 2001>".А преди това и Досев ми беше казал, че от Galant VR4 дисковете са същите. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 25 октомври 2011 Автор Сподели Публикувано 25 октомври 2011 Да де, но мисълта ми е че на твоя са станали, тоест ако на твоя станат и 1.8 и 2.0 дизел са еднакви за Европа, ще станат и на моя , за това така съм задал въпроса Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 25 октомври 2011 Сподели Публикувано 25 октомври 2011 Да де, но мисълта ми е че на твоя са станали, тоест ако на твоя станат и 1.8 и 2.0 дизел са еднакви за Европа, ще станат и на моя , за това така съм задал въпроса За Европа на 1.8 и на 2.0 дизел са еднакви (MN116329/30) . С американските са еднакви само с 2.0 предно предаване .. на кутиите пишеше "Mitsubishi Galant 2001>".А преди това и Досев ми беше казал, че от Galant VR4 дисковете са същите.Последно с кои са същите, защото на Галанта след 2001 са по малки от на VR4 .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 25 октомври 2011 Автор Сподели Публикувано 25 октомври 2011 Марио, много съм ти благодарен. Сега малко ще разширя темата. Какъв друг проблем освен дискове и накладки може да има, за да ми тресе при спиране от по-висока скорост и то доста осезаемо? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 25 октомври 2011 Автор Сподели Публикувано 25 октомври 2011 (редакция) Така, открих че heed-auto, са вносител на EBC, което е марката с която Васил Сивков кара, всички знаем той как кара , вече са над 55 000км и дисковете и накладките му. Накладките ги има в Heed и са 114.80лв с ДДС, което е страхотна цена, него му се върза същата. В момента търсим дисковете, когато ги намерим и ми кажат цена ще пиша. Нарочно не едитвам горния поуст. Цената на дисковете, които Васко е сложил, тук е 490лв, ще го помоля да погледне на него колко са му излезли, аз ще гледам да проверя също колко биха излезли... Редактирано 25 октомври 2011 от Rangel Simov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetlin_dbg Публикувано 25 октомври 2011 Сподели Публикувано 25 октомври 2011 Сега малко ще разширя темата. Какъв друг проблем освен дискове и накладки може да има, за да ми тресе при спиране от по-висока скорост и то доста осезаемо?Според мен възможните причини са:-лош баланс;-проблем със самата гума(и)-мисля че се нарича "крива гума"-крива джанта;-проблем по ходовата част;Успех! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 25 октомври 2011 Сподели Публикувано 25 октомври 2011 Марио, много съм ти благодарен. Сега малко ще разширя темата. Какъв друг проблем освен дискове и накладки може да има, за да ми тресе при спиране от по-висока скорост и то доста осезаемо? За нищо ..;)Освен дискове и накладки, тресене се получава и при разбити тампони на окачването, шарнир, кормилен накрайник и криви гуми- джанти .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 25 октомври 2011 Автор Сподели Публикувано 25 октомври 2011 Гумите и джантите отпадат, защото вчера слагаха зимните и с тях, и с летните - все същото. Окачването го гледаха преди 1 месец, така че и то си е наред. Явно само това остава. Сега въпроса е - някой случайно да ползва отстъпка в HEED-AUTO ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil Sivkov-Noby Публикувано 25 октомври 2011 Сподели Публикувано 25 октомври 2011 Гумите и джантите отпадат, защото вчера слагаха зимните и с тях, и с летните - все същото. Окачването го гледаха преди 1 месец, така че и то си е наред. Явно само това остава. Сега въпроса е - някой случайно да ползва отстъпка в HEED-AUTO ?Най вероятно, но със сигурност ще кажа по-късно! :icon_n_king: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil Sivkov-Noby Публикувано 25 октомври 2011 Сподели Публикувано 25 октомври 2011 За нищо ..;)Освен дискове и накладки, тресене се получава и при разбити тампони на окачването, шарнир, кормилен накрайник и криви гуми- джанти ..Марио, тези причини са ясни, но съгласи се, че не е възможно на всички в и извън форума, защото познавам и такива със същите болежки, да ни са криви гумите и джантите, да ни е разбита ходовата част, а дисковете да са супер яки и безпроблемни!Казаха ми и още един възможен проблем!Луфт поради износване и кривина на болтовете, които държат цилиндъра и накладките.Едни дъъъъълги такива. Сещаш се за кои става дума нали?Според тебе може ли и това да е причина? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 26 октомври 2011 Сподели Публикувано 26 октомври 2011 Явно говориш за водачи...Моя колт е 15 годишен, има си луфт във водачите, но не тресе при спиране. На жената също, а е над 200 000 км. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 26 октомври 2011 Сподели Публикувано 26 октомври 2011 Казаха ми и още един възможен проблем!Луфт поради износване и кривина на болтовете, които държат цилиндъра и накладките.Едни дъъъъълги такива. Сещаш се за кои става дума нали?Според тебе може ли и това да е причина?Възможно е Васко, но при силно износени водачи, а при вас май е много рано за такова явление .Освен това при така износени водачи започва едно дразнещо чукане в предницата при неравности и особено по паваж, което няма как да не усетите и да пишете за него, а вие за такъв ефект не сте споменали . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil Sivkov-Noby Публикувано 26 октомври 2011 Сподели Публикувано 26 октомври 2011 Възможно е Васко, но при силно износени водачи, а при вас май е много рано за такова явление .Освен това при така износени водачи започва едно дразнещо чукане в предницата при неравности и особено по паваж, което няма как да не усетите и да пишете за него, а вие за такъв ефект не сте споменали .Къде са тея водачи?То тва нещо се държи на тези 2 болта? За другире, които имат дискови проблеми!Предни дискове EBC N:GD 679 - 490лв Задни дискове EBC N:GD 7381 - 384лв Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 26 октомври 2011 Сподели Публикувано 26 октомври 2011 Къде са тея водачи?То тва нещо се държи на тези 2 болта? Ами там са си, на спирачния апарат, но не знам защо ти ги наричаш болтове като са си водачи и благодарение на тях апарата се движи напред- назад при натискане и пускане на спирачният педал .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tzenov Публикувано 26 октомври 2011 Сподели Публикувано 26 октомври 2011 (редакция) Възможно е Васко, но при силно износени водачи, а при вас май е много рано за такова явление .Освен това при така износени водачи започва едно дразнещо чукане в предницата при неравности и особено по паваж, което няма как да не усетите и да пишете за него, а вие за такъв ефект не сте споменали . Точно такова чукане ми се появи!Сигурен бях,че е биалетка поради идентичността на звука при подобен проблем!Оказа се,че са някакви гумички на водачите!Предстои да се подменят,тези на апарата на предно ляво колело!............ п.п..също и маншонът на ляво каре и накладки предни ( на 50к.,Васко http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif) за пръв път Редактирано 26 октомври 2011 от tzenov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil Sivkov-Noby Публикувано 27 октомври 2011 Сподели Публикувано 27 октомври 2011 п.п..също и маншонът на ляво каре и накладки предни ( на 50к.,Васко http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif) за пръв пътЦенов, това е добре! Но съм сигурен, че ако си тук при мен ще ги сменяш по-честичко. :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil Sivkov-Noby Публикувано 27 октомври 2011 Сподели Публикувано 27 октомври 2011 Ами там са си, на спирачния апарат, но не знам защо ти ги наричаш болтове като са си водачи и благодарение на тях апарата се движи напред- назад при натискане и пускане на спирачният педал ..Ама Марио, той апарата си седи на едно место, не се движи!Движи се само буталото и накладките по едни канали там и онея водачи са си едни дълги болтове!И аз немога да си обясня как така са се износили? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 27 октомври 2011 Сподели Публикувано 27 октомври 2011 Ами той апарата се движи по тези болтове - вярно, с минимално движение - но го има.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 27 октомври 2011 Сподели Публикувано 27 октомври 2011 Ама Марио, той апарата си седи на едно место, не се движи! Ако не се движи апарата, няма как накладката от срещуположната страна на буталото да се движи, ако не са тези водачи ..Без водачи са само апаратите които са с буталца и от двете страни, както е при Брембо- примерно ..А също и при ВАЗ 2101, 02, 03, 04 и т.н...но там работата е ясна, съвършенството няма нужда от промени ..:lol: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chuck Norris Публикувано 14 декември 2011 Сподели Публикувано 14 декември 2011 Марио, много съм ти благодарен. Ами може да ти се стори смешно но и без да има логика може да се окаже и от накладките. Същият проблем го имаха двама мои приятели и едва след като смениха накладките изчезна проблема. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 4 април 2012 Автор Сподели Публикувано 4 април 2012 Преди малко бях в ХЕЕД, поръчах си на EBC дискове, а накладки имаше налични, взех ги за 114лв с ДДС RED LINE, а дисковете ги поръчахме 380 или 390 лв бяха пак с ДДС, като са със 100лв по-малко от тези на Васил, а са същите, дори са по дебели съвсем малко, не знам защо така се получи, имаха и тези на Васил за 480лв., но няма смисъл хем по-тънки, хем по-скъпи, а тези които поръчахме са си за бензиновия Лансър специално, дано само фитнат на моя, но всичко гледахме, така че не би трябвало да има никакви проблеми. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 4 април 2012 Сподели Публикувано 4 април 2012 Нарязани дискове ли взе т.е. GD серията ли? Щото ЕВС имат мисля, че 3 серии дискове...На галанта съм с ГД серията предни, зелени накладки отпред и отзад и трябва да кажа, че спират да си е*е мамата Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 4 април 2012 Автор Сподели Публикувано 4 април 2012 Да, нарязани и дупчени, точно GD мисля че са и червената серия накладки... надявам се само да паснат . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 4 април 2012 Сподели Публикувано 4 април 2012 Тука малко офтопик да изрежа, на новия лансер предните сп. апарати еднобутални ли са бре? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.