Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Дисковете на БЕНЗИНОВИЯ и ДИЗЕЛОВИЯ двигател на Лансър 2008г.


Rangel Simov

Препоръчано мнение

Общо взето в заглавието съм написал всичко. Много ми е важно да разбера, дали дисковете за бензиновите Лансъри 1.8, които продават USA, ще станат за моя дизел от същата година, защото никъде не мога да намеря за него, някакви по скъпи дискове?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 257
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Общо взето в заглавието съм написал всичко. Много ми е важно да разбера, дали дисковете за бензиновите Лансъри 1.8, които продават USA, ще станат за моя дизел от същата година, защото никъде не мога да намеря за него, някакви по скъпи дискове?

Ранга, в Щатите малкия мотор, мисля че беше 2,0 а не 1,8. Но дисковете и накладките даже на Галант от 2001 нагоре са еднакви, защото като си поръчах от USA EBC дискове и накладки, на кутиите пишеше "Mitsubishi Galant 2001>".

А преди това и Досев ми беше казал, че от Galant VR4 дисковете са същите.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да де, но мисълта ми е че на твоя са станали, тоест ако на твоя станат и 1.8 и 2.0 дизел са еднакви за Европа, ще станат и на моя :), за това така съм задал въпроса :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да де, но мисълта ми е че на твоя са станали, тоест ако на твоя станат и 1.8 и 2.0 дизел са еднакви за Европа, ще станат и на моя :), за това така съм задал въпроса :)

За Европа на 1.8 и на 2.0 дизел са еднакви (MN116329/30) . С американските са еднакви само с 2.0 предно предаване ..

 

на кутиите пишеше "Mitsubishi Galant 2001>".

А преди това и Досев ми беше казал, че от Galant VR4 дисковете са същите.

Последно с кои са същите, защото на Галанта след 2001 са по малки от на VR4 ..
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Марио, много съм ти благодарен.

 

Сега малко ще разширя темата. Какъв друг проблем освен дискове и накладки може да има, за да ми тресе при спиране от по-висока скорост и то доста осезаемо?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Така, открих че heed-auto, са вносител на EBC, което е марката с която Васил Сивков кара, всички знаем той как кара :), вече са над 55 000км и дисковете и накладките му. Накладките ги има в Heed и са 114.80лв с ДДС, което е страхотна цена, него му се върза същата. В момента търсим дисковете, когато ги намерим и ми кажат цена ще пиша. Нарочно не едитвам горния поуст. Цената на дисковете, които Васко е сложил, тук е 490лв, ще го помоля да погледне на него колко са му излезли, аз ще гледам да проверя също колко биха излезли...

Редактирано от Rangel Simov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сега малко ще разширя темата. Какъв друг проблем освен дискове и накладки може да има, за да ми тресе при спиране от по-висока скорост и то доста осезаемо?

Според мен възможните причини са:

-лош баланс;

-проблем със самата гума(и)-мисля че се нарича "крива гума"

-крива джанта;

-проблем по ходовата част;

Успех!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Марио, много съм ти благодарен.

 

Сега малко ще разширя темата. Какъв друг проблем освен дискове и накладки може да има, за да ми тресе при спиране от по-висока скорост и то доста осезаемо?

За нищо ..;)

Освен дискове и накладки, тресене се получава и при разбити тампони на окачването, шарнир, кормилен накрайник и криви гуми- джанти ..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Гумите и джантите отпадат, защото вчера слагаха зимните и с тях, и с летните - все същото. Окачването го гледаха преди 1 месец, така че и то си е наред. Явно само това остава. Сега въпроса е - някой случайно да ползва отстъпка в HEED-AUTO :)?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Гумите и джантите отпадат, защото вчера слагаха зимните и с тях, и с летните - все същото. Окачването го гледаха преди 1 месец, така че и то си е наред. Явно само това остава. Сега въпроса е - някой случайно да ползва отстъпка в HEED-AUTO :)?

Най вероятно, но със сигурност ще кажа по-късно! :icon_n_king:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За нищо ..;)

Освен дискове и накладки, тресене се получава и при разбити тампони на окачването, шарнир, кормилен накрайник и криви гуми- джанти ..

Марио, тези причини са ясни, но съгласи се, че не е възможно на всички в и извън форума, защото познавам и такива със същите болежки, да ни са криви гумите и джантите, да ни е разбита ходовата част, а дисковете да са супер яки и безпроблемни!

Казаха ми и още един възможен проблем!

Луфт поради износване и кривина на болтовете, които държат цилиндъра и накладките.

Едни дъъъъълги такива. Сещаш се за кои става дума нали?

Според тебе може ли и това да е причина?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Явно говориш за водачи...Моя колт е 15 годишен, има си луфт във водачите, но не тресе при спиране. На жената също, а е над 200 000 км.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

 

Казаха ми и още един възможен проблем!

Луфт поради износване и кривина на болтовете, които държат цилиндъра и накладките.

Едни дъъъъълги такива. Сещаш се за кои става дума нали?

Според тебе може ли и това да е причина?

Възможно е Васко, но при силно износени водачи, а при вас май е много рано за такова явление .:)

Освен това при така износени водачи започва едно дразнещо чукане в предницата при неравности и особено по паваж, което няма как да не усетите и да пишете за него, а вие за такъв ефект не сте споменали .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Възможно е Васко, но при силно износени водачи, а при вас май е много рано за такова явление .:)

Освен това при така износени водачи започва едно дразнещо чукане в предницата при неравности и особено по паваж, което няма как да не усетите и да пишете за него, а вие за такъв ефект не сте споменали .

Къде са тея водачи?

То тва нещо се държи на тези 2 болта?

 

За другире, които имат дискови проблеми!

Предни дискове EBC N:GD 679 - 490лв

Задни дискове EBC N:GD 7381 - 384лв

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Къде са тея водачи?

То тва нещо се държи на тези 2 болта?

 

 

Ами там са си, на спирачния апарат, но не знам защо ти ги наричаш болтове :) като са си водачи и благодарение на тях апарата се движи напред- назад при натискане и пускане на спирачният педал ..
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Възможно е Васко, но при силно износени водачи, а при вас май е много рано за такова явление .:)

Освен това при така износени водачи започва едно дразнещо чукане в предницата при неравности и особено по паваж, което няма как да не усетите и да пишете за него, а вие за такъв ефект не сте споменали .

 

Точно такова чукане ми се появи!Сигурен бях,че е биалетка поради идентичността на звука при подобен проблем!Оказа се,че са някакви гумички на водачите!

Предстои да се подменят,тези на апарата на предно ляво колело!............

 

п.п..също и маншонът на ляво каре и накладки предни ( на 50к.,Васко http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif) за пръв път

Редактирано от tzenov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

п.п..също и маншонът на ляво каре и накладки предни ( на 50к.,Васко http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif) за пръв път

Ценов, това е добре! Но съм сигурен, че ако си тук при мен ще ги сменяш по-честичко. :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами там са си, на спирачния апарат, но не знам защо ти ги наричаш болтове :) като са си водачи и благодарение на тях апарата се движи напред- назад при натискане и пускане на спирачният педал ..

Ама Марио, той апарата си седи на едно место, не се движи!

Движи се само буталото и накладките по едни канали там и онея водачи са си едни дълги болтове!

И аз немога да си обясня как така са се износили?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами той апарата се движи по тези болтове - вярно, с минимално движение - но го има....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ама Марио, той апарата си седи на едно место, не се движи!

 

Ако не се движи апарата, няма как накладката от срещуположната страна на буталото да се движи, ако не са тези водачи ..

Без водачи са само апаратите които са с буталца и от двете страни, както е при Брембо- примерно ..

А също и при ВАЗ 2101, 02, 03, 04 и т.н...но там работата е ясна, съвършенството няма нужда от промени ..:lol:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Марио, много съм ти благодарен.

 

Ами може да ти се стори смешно но и без да има логика може да се окаже и от накладките. Същият проблем го имаха двама мои приятели и едва след като смениха накладките изчезна проблема.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 месеца ...

Преди малко бях в ХЕЕД, поръчах си на EBC дискове, а накладки имаше налични, взех ги за 114лв с ДДС RED LINE, а дисковете ги поръчахме 380 или 390 лв бяха пак с ДДС, като са със 100лв по-малко от тези на Васил, а са същите, дори са по дебели съвсем малко, не знам защо така се получи, имаха и тези на Васил за 480лв., но няма смисъл хем по-тънки, хем по-скъпи, а тези които поръчахме са си за бензиновия Лансър специално, дано само фитнат на моя, но всичко гледахме, така че не би трябвало да има никакви проблеми.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нарязани дискове ли взе т.е. GD серията ли? Щото ЕВС имат мисля, че 3 серии дискове...

На галанта съм с ГД серията предни, зелени накладки отпред и отзад и трябва да кажа, че спират да си е*е мамата

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да, нарязани и дупчени, точно GD мисля че са и червената серия накладки... надявам се само да паснат :).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тука малко офтопик да изрежа, на новия лансер предните сп. апарати еднобутални ли са бре?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...