Премини към съдържание

Дисковете на БЕНЗИНОВИЯ и ДИЗЕЛОВИЯ двигател на Лансър 2008г.


Rangel Simov

Препоръчано мнение

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 257
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

%7Bstyle_images_url%7D/offtop.gif
Не се прехласвай по ДУНЕВ.. по възможност ги избягвай... особено сервиза в близост до зала Армеец.. (съвет).. и изобщо не им вярвай на всичко което ти казват.. примерно за рейката (имала луфт на 2 годишна кола, да бе добре :icon_doh: ), а и особено за антифриза- ако не си видял с очите си как липсва и е оляно още като си отишъл без те да са правили друго, освен само да вдигнат капака, като нищо са ти направили постановка...

 

Остава въпроса как за 5000км ще свършат накладките .. нещо не е наред, но ти упорито го подминаваш тоя въпрос.

 

Дългогодишен клиент съм на точно този сервиз и въобще не споделям мнението ти .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Абе за рейката и Аз имам съмнения! Нямаш още 100 000км и некви луфтове? Да не е BMW това та да си го продават със скапани рейки. Аз съм на 130 000км вече, карам с гуми първоначално 3 комплекта с един размер по-големи 225, от заводско поставените и след това още два комплекта 235, като в това лято е поставен и третия който е с два размера по-голям 235 и нямам никакви проблеми с рейката. А ти мина на 17" и пак скапана рейка. Как така бе Ранга?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако не те мързи, би ли описал по какви симптоми изплува диагнозата, че ти е заминала рейката, малко по - подробно, че глей ся кви дебати се заформиха тука :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Перфорирането на дисковете и каналите са поставени точно затова - да има къде де се поемат топлинните деформации и диска да е по-устойчив на деформации. Всичко това прави диска само по-устойчив, защото нищо не е променено в автомобила, така че да има по-бързо отвеждане на топлината от дисковете и спирачните системи.

 

Дупките целят намаляване на концентрацията на механичен стрес и оттам намаляване на риска от катастрофални фрактури. Ако дискът е с пукнатина, тя би спряла стигайки до дупка. Дупката със заоблената си повърхност преразпределя силите на деформация и оттам се намалява силата на единица площ в зоната на пукнатината. Ако ти се пука стена например, една голяма дупка в края на цепнатината, запълване на дупката с мек материал (акрил) и край с нарастването на цепнатината.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не ги знам как определиха за рейката, просто ми казаха :). Вчера реших да тествам малко плавно спиране от 120-130 да видя тресе ли. ИЗУМЕН СЪМ, волана не помръдва! Аз такова нещо, до сега, на моя кола не съм срещал :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Аз пък пак си поръчах в хеед накладки за галантния green stuff, които струват 115лв, споменах за фен клуба Мицубиши и веднага им падна цената :icon_thumbup: Кофтито е, че ги нямат на склад, м@м@ му стара и ще чакам 2 седмици :icon_crying:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не ги знам как определиха за рейката, просто ми казаха :). Вчера реших да тествам малко плавно спиране от 120-130 да видя тресе ли. ИЗУМЕН СЪМ, волана не помръдва! Аз такова нещо, до сега, на моя кола не съм срещал :)

Преди теб ,през мен са минали 10-тина човека със същия проблем ........ма не си казал .....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък пак си поръчах в хеед накладки за галантния green stuff, които струват 115лв, споменах за фен клуба Мицубиши и веднага им падна цената :icon_thumbup: Кофтито е, че ги нямат на склад, м@м@ му стара и ще чакам 2 седмици :icon_crying:

Вземи се откажи от тез дискове и накладки, моето мнение за тях е лошо , а много от колегите тук също ще потвърдят тези думи.......

 

http://media.snimka.bg/s1/1486/029216738.jpg?r=0

 

http://media.snimka.bg/s1/1486/029216740.jpg?r=0

 

http://media.snimka.bg/s1/1486/029216739.jpg?r=0

Тези дискове са на 1 година, и са нацепени,сега ще ги сменяме с други........така става и с други колеги..........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моето мнение е че тези продукти са едни добре дирижирани рекламни кампании, лошото е че потребителите се хващат на тази въдица.

Няма как да се подобри спирачна система, когато не се прави никаква съществена промяна в действащата спирачна система.

Използват се напрактика същите материали, размерите са същите, не виждам как може да се очаква някакво съществено подобрение.

Както разбрахме и тези дискове се кривят като другите, обаче в статично положение са по-красиви - надупчени, нарязани, накладките боядисани.

Ами дайте предложение с Пламен какво да направим?

Аз съм на мнение, че след подмяната на фабричните дискове, накладки, мъркучи и течност, нещата се подобриха значително. Колата спира осезаемо по-добре от преди. Накладките държат и когато са загрели доста. Почти 70 000км не съм имал проблемите с изкривени дискове. Това са фактите!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Няма как да се подобри спирачна система, когато не се прави никаква съществена промяна в действащата спирачна система.

Eми, единствения начин да се подобри спирачната система е да се използват хубави накладки...друго няма как без СЪЩЕСТВЕНА промяна, както казваш! Зелените накладки на ебц спират добре, за мене това е достатъчно пак да си купя от тях :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами дайте предложение с Пламен какво да направим?

Аз съм на мнение, че след подмяната на фабричните дискове, накладки, мъркучи и течност, нещата се подобриха значително. Колата спира осезаемо по-добре от преди. Накладките държат и когато са загрели доста. Почти 70 000км не съм имал проблемите с изкривени дискове. Това са фактите!

Тук не става въпрос за това, а за ментета, които ги вкарват на цената на истински добрите продукти, от там идва и разликата ,а от там - и мненията.......

По принцип аз съм пробвал не един или два пъти обикновенни дискове да ги дам да ги нарежат и дупчат и резултат има в положителна посока.......подобрява се спирането значително,но тук не става въпрос за това, а за кривене, биеме и пукане на спир. дискове.........един диск за да се направи ,има доста неща да се изпълнят преди да излезе той на пазара........а това са много ресурси, пари и време,с които фирмите не разполагат.............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тук не става въпрос за това, а за ментета, които ги вкарват на цената на истински добрите продукти, от там идва и разликата ,а от там - и мненията.......

По принцип аз съм пробвал не един или два пъти обикновенни дискове да ги дам да ги нарежат и дупчат и резултат има в положителна посока.......подобрява се спирането значително,но тук не става въпрос за това, а за кривене, биеме и пукане на спир. дискове.........един диск за да се направи ,има доста неща да се изпълнят преди да излезе той на пазара........а това са много ресурси, пари и време,с които фирмите не разполагат.............

Е добре де, кои са ментетата? Моите или на Рангел? Как може да се разбере?

Аз моите съм ги купил от производителя, а Рангел от вносителя?

Каква е разликата, освен че аз съм платил малко повече, защото когато ги купих тук представител нямаше!

А за Мирослав да кажа само.

Миро, Аз НЕ СЪМ доволен от продукта! Да изкараха двойно повече от обикновените, но и това не ми е достатъчно.

Искам да сложа некви и да забравя! Да сменям накладки по 2 пъти от тези червените и тогава да се сменят и дисковете!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е добре де, кои са ментетата? Моите или на Рангел? Как може да се разбере?

Аз моите съм ги купил от производителя, а Рангел от вносителя?

Каква е разликата, освен че аз съм платил малко повече, защото когато ги купих тук представител нямаше!

А за Мирослав да кажа само.

Миро, Аз НЕ СЪМ доволен от продукта! Да изкараха двойно повече от обикновените, но и това не ми е достатъчно.

Искам да сложа некви и да забравя! Да сменям накладки по 2 пъти от тези червените и тогава да се сменят и дисковете!

Не можеш, за съжаление в днешно време продуктите се произвеждат за " бройка" , а не за престиж ...........едно време и шаситата на автомобилите са били калайдисани и поцинковани и са вечни, а сега..........да изкарат там 10 години и това е .............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Вариант едно - смяна на спирачната система със спортна, по-голям размер дискове, други спирачни апарати и т.н.

Вариант две - променяш си стила на шофиране

Вариант три - оставаш със сегашната конфигурация.

 

Аз за други варианти не се сещам.

 

Вариант 4 - покупка на автомобил със серийно правилно оразмерена спирачна система. На този размер купе се слага серийно 284мм и нагоре и ОЕМ дисковете са от доста по-траен материал, няма кривене и тресене.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Добре де, на Галант не са ли същия размер? :icon_hmm:

Освен да сложа всичко от VR4. Там "УЖ" всичко е ОК! :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Трудно ще намериш такъв, в смисъл автомобил за всекидневна употреба, иначе има Лансер ЕВО, ама там цифрите са малко различни.

Щом има такива автомобили, на които им сменяме накладките през 20 000км, какви правилно оразмерени да са им спирачните системи, имаме и няколко такива Лансери, които за първи път смениха накладки на 90 000км и не си кривят дисковете (оргиналните).

Между 276мм и 284мм разликата е прекалено малка за да има съществено значение върху кривенето.

 

Сметни я разликата като % от площта и обема на пръстена който "работи", а не на целия диаметър, над 10% е. A 10% са много, когато са отнесени към функцията на деформация с еластична, пластична област и фрактура. Та 10% са разликата между обратима еластична и пластична деформация.

Ясно е, че който сменя на 20 хиляди, просто се нуждае от 10 пъти по-големи спирачки, което не е вина на колата...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

 

Освен да сложа всичко от VR4. Там "УЖ" всичко е ОК! :icon_blush:

Недей, и тях ще ги покривиш :) по малки са .. Или минавай на Брембо 320 мм. или на вариант 2, който е посочил Миро ..:D

Ти да видиш тогава, как ще спрат да се кривят дисковете ..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пичове, в големи филми сте се вкарали :)

За ваша информация спирачната система на европейските Лансери е аналогична с Lancer ES модела за САЩ - 276 вентилирани отпред, 262 плътни отзад.

Обаче американците имат и GTS модел, който отговаря на европейския Intense (Instyle е GTS с включен допълнителен пакет).

Той вече е с 294 вентилирани отпред и 302 плътни отзад.

 

Както се досещате подмяната е елементарна (цялостна подмяна дискове, апарати и накладки) и разликата ще е чувствителна.

 

Има и още по-добър вариант за отпред, Лансер Ралиарт/Галант ВР-4 - 294 вентилирани дискове с двубутални спирачни апарати.

На обикновения Лансер са еднобутални апаратите.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И за автомобила се грижат един отбор инженери и механици! :icon_thumbup:

Васко, да вземеш да си смеш мястото на живеене, че при вас има много завои! :rolleyes:

Редактирано от Николай Николов
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Представители сме на Brabus, там спирачните системи са с 12 бутални апарати и дискове от по 400мм, да ти кажа и там успяват да ги изкривят.

Всичко опира до стила на шофиране, спортно-агресивния стил на шофиране амортизира доста спирачната система на автомобила, разбира се амортизира и другите системи. Крайно време е да разберем, че това са седани за всекидневна употреба, а не рали автомобили. И ралиавтомобилите също трудно изкарват едно състезание без да съсипят дисковете и накладките.

Kои ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пичове, в големи филми сте се вкарали :)

За ваша информация спирачната система на европейските Лансери е аналогична с Lancer ES модела за САЩ - 276 вентилирани отпред, 262 плътни отзад.

Обаче американците имат и GTS модел, който отговаря на европейския Intense (Instyle е GTS с включен допълнителен пакет).

Той вече е с 294 вентилирани отпред и 302 плътни отзад.

 

Както се досещате подмяната е елементарна (цялостна подмяна дискове, апарати и накладки) и разликата ще е чувствителна.

 

Има и още по-добър вариант за отпред, Лансер Ралиарт/Галант ВР-4 - 294 вентилирани дискове с двубутални спирачни апарати.

На обикновения Лансер са еднобутални апаратите.

 

От спирането съм си доволен (за GTS), но и аз успявам да кривя дисковете често! http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_blush.gif

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...