Rangel Simov Публикувано 23 април 2012 Автор Сподели Публикувано 23 април 2012 А тази миризма? Васил, каза че така си миришели хахха Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 23 април 2012 Сподели Публикувано 23 април 2012 Зелените не смърдят, за червените не знам :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 24 април 2012 Автор Сподели Публикувано 24 април 2012 Така днеска вече реших да спра няколко пъти по екстремно, все пак да видя как спират. Колата спира наистина страхотно, колкото повече спираш, толкова по-тихи стават, обаче имам два въпроса към хората, които са запознати и моля много, да отговорят, след спиранията накладките почват да смърдят, а педала става като че ли, леко по твърд, но пък пак спира страшно, не мога да разбера това нормално ли е, какъв е проблема ако има такъв? Факт е обаче, че направо не е вярно как спират, но тези два въпроса ме тревожат. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 24 април 2012 Автор Сподели Публикувано 24 април 2012 9. Bedding in EBC pads In Street use situations …Bedding in when the red EBC surface coating (marked on the pads as Brake In) is applied.Best procedure is to drive gently avoiding harsh braking unless in an emergency for first 100 miles. In the second 100 miles (up to 200) you can use gently increasing brake pressures when using the brakes.Only after 200 miles urban driving (not 200 miles on a freeway where brakes are almost unused) should you attempt to apply heavy load and heat to the brakes. To do this final bedding on a QUIET ROAD in safe traffic apply the brakes and slow from 60 to 10 MPH five times in a row. Then drive slowly for a few minutes if safe to do so to allow the brakes to cool. Try to avoid coming to a rest whilst the brakes are heated.A smell may be noticed from the warm brakes, this is normal. Repeat this procedure a second time after the brakes have TOTALLY cooled down. EBC pads get better with miles. Even after this bed in procedure it can take up to 1500 miles before the pads are at their best. In the meantime the pads will be good and safe but true potential not realised. EBC makes performance pads that last, they do not bed in within 5 minutes driving. Noises will be more likely during the first 1000-1500 miles use whilst this chemical bedding takes place. NEVER attempt to sand or scotchbrite brake pads to assist it bedding in or noise reduction,this will only make things worse by taking the pads "Off-Flat" and require hundreds of miles driving to seat them again during which time the brakes will feel very dull. The only way to seat pads is against the rotor they will be used on and by following our bedding recommendation. Взел съм го от тук: http://www.ebcbrakes.com/assets/typicalq%26a.html Тоест май е нормално и до колкото разбрах след 1500 мили, чак почват да показват истинския си потенциал? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 27 април 2012 Автор Сподели Публикувано 27 април 2012 http://img100.imageshack.us/img100/1006/photolax.jpg Uploaded with ImageShack.us Това вече е друго нещо Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil Sivkov-Noby Публикувано 2 Май 2012 Сподели Публикувано 2 Май 2012 (редакция) Така днеска вече реших да спра няколко пъти по екстремно, все пак да видя как спират. Колата спира наистина страхотно, колкото повече спираш, толкова по-тихи стават, обаче имам два въпроса към хората, които са запознати и моля много, да отговорят, след спиранията накладките почват да смърдят, а педала става като че ли, леко по твърд, но пък пак спира страшно, не мога да разбера това нормално ли е, какъв е проблема ако има такъв? Факт е обаче, че направо не е вярно как спират, но тези два въпроса ме тревожат.Ранга, аз смених и мъркучите със стоманени и течноста с друга, която работи и на по-висока температура. Мисля че е от значение и това. :good: Редактирано 2 Май 2012 от Vasil Sivkov-Noby Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 2 Май 2012 Сподели Публикувано 2 Май 2012 това с маркучите ме беше напънало и мене, но онея 230 кинта ме насълзиха...Я сподели има ли осезаема разлика като си сложил маркучета с оплетка?а за течността е добре да е дот5, мисля, че беше, да държи на по - високата температура Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 11 юли 2012 Автор Сподели Публикувано 11 юли 2012 Заминаха задните накладки. Поръчах си отново EBC, но този път GREEN STUFF http://www.ebcbrakes.com/automotive/greenstuff_brake_pads/index.shtml. Нямаше нужда от сравняване на размери и тн. излезнаха си в каталога им. Цената 140лв с ДДС, до 10 дни трябва да дойдат, отново от HEED-AUTO. Само да добавя, изключително доволен съм от дисковете предните съчетани с RED STUFF, просто колата спира по друг начин. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 17 ноември 2012 Автор Сподели Публикувано 17 ноември 2012 Май имам някакъв проблем, забележете какъв цвят са RED STUFF накладките, никак не са RED, освен това се появи вибрация във волана при спиране от по-висока скорост, идеи? Мисля да се разходя до HEED-AUTO да дадат мнение: http://img809.imageshack.us/img809/9777/photopo.jpg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 17 ноември 2012 Сподели Публикувано 17 ноември 2012 Май имам някакъв проблем, забележете какъв цвят са RED STUFF накладките, никак не са RED, освен това се появи вибрация във волана при спиране от по-висока скорост, идеи? Мисля да се разходя до HEED-AUTO да дадат мнение: Мисля, че си ги поопекъл здраво и от ред стъф са станали на йелоу стъф ..:DА щом има и вибрации, значи и дисковете не са издържали на напъна .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 17 ноември 2012 Автор Сподели Публикувано 17 ноември 2012 (редакция) Ясно , да разбирам че са за боклука ? Добре де, ама те мн спират? Ако съм ги поопекъл, нямаше ли да са се прее*али? Редактирано 17 ноември 2012 от valboss Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 17 ноември 2012 Сподели Публикувано 17 ноември 2012 Ясно , да разбирам че са за боклука ? Добре де, ама те мн спират? Ако съм ги поопекъл, нямаше ли да са се прее*али? Иди ги мини на онази машина дето ги фрезова както са на главината и карай .. Мисля че някъде около Семинарията беше въпросния сервиз - потърси из темите, някой ги беше пускал в Галантния раздел със сигурност.. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 18 ноември 2012 Сподели Публикувано 18 ноември 2012 (редакция) Дисковете са ти криви Ранга :icon_crying:п.п.совите не са това, което са :icon_crying: Редактирано 18 ноември 2012 от mmotors Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 18 ноември 2012 Сподели Публикувано 18 ноември 2012 п.п.совите не са това, което са :icon_crying: %7Bstyle_images_url%7D/offtop.gifСовите са като бухала . Не се виждат денем, а нощем са по слепи и от къртица .. :lol:http://www.google.bg/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&sqi=2&ved=0CCgQFjAA&url=http%3A%2F%2Fvbox7.com%2Fplay%3Ae730f2f9&ei=B5qoUNagD8TmtQbK44D4DA&usg=AFQjCNHwwdG67vQxvcdQbD9GrGwD3AN_Mg:lol: :D :lol: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 18 ноември 2012 Автор Сподели Публикувано 18 ноември 2012 Добре де, карам с дискове и накладки, които са за почти състезателно каране, а за по малко от 5000км заминаха? Освен това, май рязан и дупчен диск няма шлайфане? Спирам да давам пари, докато не намеря решение. Ликса, сложи апарати от вр4 пасват 1към1 накрая освен да поръчам, ама нови 1000лв :( дал съм поне 2500 за 85000 по дискове и накладки... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 19 ноември 2012 Сподели Публикувано 19 ноември 2012 Никой не може да ме убеди, че проблема е само в размера.. има нещо гнило в дизайна на спирачната система. Не може стария ми Пасат, който на кила беше колкото Галанта, спирачните му дискове да бяха 256, и то забележете - невентилирани - и не съм чул някой да е кривил диск, а се кара масово с най-големите евтинджоси. Вярно е, не спираше кой знае колко точно това изпълнение, ама не е и кривил .. в нещо друго е проблема - в спирачни апарати ли или в самото им закрепяне, главината ли се криви .. има хора във VW форума които карат EBC GD дискове не с червени, ами с жълтите накладки по пистите, разтапят накладките буквално по състезанията, но дисковете нищо не им става .. не знам .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 19 ноември 2012 Сподели Публикувано 19 ноември 2012 Значи, на галанта до 2000 апаратите са абсолютно същите като на сегашния аутлендър, а след 2000 са пък същите като на новия лансър. Ако толкоз бяха калпави пък, защо и сега и сега да ги правят :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 19 ноември 2012 Автор Сподели Публикувано 19 ноември 2012 Сега съм при момчетата в Хеед, да видим какво ще кажат, аз също не мисля, че колата изобщо е способна да ги загрее по София, камоли да ги изкриви. А съм ги загрявал всичко на всичко май един път или два пъти, по завой, спускане и каране само на 4та с газ и спирачка. Не виждам в София как мога да ги изпържа, нещо не е в ред. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 19 ноември 2012 Автор Сподели Публикувано 19 ноември 2012 Отново съм впечатлен от сервиза на Хеед. Обърнаха ми внимание, оказа се че то просто вече почти няма накладки и за това са се запалили по-лесно, дисковете бяха малко криви, изправиха ми ги срещу НИЩО /взеха ми 2лв, защото бях 1ви клиент/. Поръчах си нови RED STUFF + GREEN STUFF предни и нормални задни за Santa Fe-to. Тамън ще пробвам новата отстъпка от 15% ))... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 19 ноември 2012 Сподели Публикувано 19 ноември 2012 (редакция) Сподели, моля те, как точно ти ги изправиха? Редактирано 19 ноември 2012 от mmotors Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 19 ноември 2012 Автор Сподели Публикувано 19 ноември 2012 Нямам идея, свалиха ги, занесоха ги някъде и ги върнаха изглеждащи на чисто нови ... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 19 ноември 2012 Сподели Публикувано 19 ноември 2012 Освен с престъргване, аз друг метод не мога да се сетя.Е, тъй де, интересуваше ме дали са ги сваляли от главините Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 19 ноември 2012 Автор Сподели Публикувано 19 ноември 2012 Да, свалиха ги. И двата диска... а какво са ги правили - нямам идея, както вече казах. Не е ли трябвало да ги свалят? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nekro Публикувано 19 ноември 2012 Сподели Публикувано 19 ноември 2012 Накладките са заминали за 5000км. Правилно ли съм разбрал? Адски малко ми се струва, за уж по-добри от заводските. :huh: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 19 ноември 2012 Автор Сподели Публикувано 19 ноември 2012 Ми от 20 Април тази година... да допуснем, че са 7000-8000, пак е малко. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.