Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Дисковете на БЕНЗИНОВИЯ и ДИЗЕЛОВИЯ двигател на Лансър 2008г.


Rangel Simov

Препоръчано мнение

  • Отговори 257
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Така днеска вече реших да спра няколко пъти по екстремно, все пак да видя как спират. Колата спира наистина страхотно, колкото повече спираш, толкова по-тихи стават, обаче имам два въпроса към хората, които са запознати и моля много, да отговорят, след спиранията накладките почват да смърдят, а педала става като че ли, леко по твърд, но пък пак спира страшно, не мога да разбера това нормално ли е, какъв е проблема ако има такъв? Факт е обаче, че направо не е вярно как спират, но тези два въпроса ме тревожат.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

9. Bedding in EBC pads

In Street use situations …

Bedding in when the red EBC surface coating (marked on the pads as Brake In) is applied.

Best procedure is to drive gently avoiding harsh braking unless in an emergency for first 100 miles. In the second 100 miles (up to 200) you can use gently increasing brake pressures when using the brakes.

Only after 200 miles urban driving (not 200 miles on a freeway where brakes are almost unused) should you attempt to apply heavy load and heat to the brakes. To do this final bedding on a QUIET ROAD in safe traffic apply the brakes and slow from 60 to 10 MPH five times in a row. Then drive slowly for a few minutes if safe to do so to allow the brakes to cool. Try to avoid coming to a rest whilst the brakes are heated.

A smell may be noticed from the warm brakes, this is normal. Repeat this procedure a second time after the brakes have TOTALLY cooled down. EBC pads get better with miles. Even after this bed in procedure it can take up to 1500 miles before the pads are at their best. In the meantime the pads will be good and safe but true potential not realised. EBC makes performance pads that last, they do not bed in within 5 minutes driving. Noises will be more likely during the first 1000-1500 miles use whilst this chemical bedding takes place.

 

NEVER attempt to sand or scotchbrite brake pads to assist it bedding in or noise reduction,this will only make things worse by taking the pads "Off-Flat" and require hundreds of miles driving to seat them again during which time the brakes will feel very dull. The only way to seat pads is against the rotor they will be used on and by following our bedding recommendation.

 

Взел съм го от тук: http://www.ebcbrakes.com/assets/typicalq%26a.html

 

Тоест май е нормално и до колкото разбрах след 1500 мили, чак почват да показват истинския си потенциал?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Така днеска вече реших да спра няколко пъти по екстремно, все пак да видя как спират. Колата спира наистина страхотно, колкото повече спираш, толкова по-тихи стават, обаче имам два въпроса към хората, които са запознати и моля много, да отговорят, след спиранията накладките почват да смърдят, а педала става като че ли, леко по твърд, но пък пак спира страшно, не мога да разбера това нормално ли е, какъв е проблема ако има такъв? Факт е обаче, че направо не е вярно как спират, но тези два въпроса ме тревожат.

Ранга, аз смених и мъркучите със стоманени и течноста с друга, която работи и на по-висока температура. Мисля че е от значение и това. :good:

Редактирано от Vasil Sivkov-Noby
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

това с маркучите ме беше напънало и мене, но онея 230 кинта ме насълзиха...Я сподели има ли осезаема разлика като си сложил маркучета с оплетка?

а за течността е добре да е дот5, мисля, че беше, да държи на по - високата температура

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 месеца ...

Заминаха задните накладки. Поръчах си отново EBC, но този път GREEN STUFF http://www.ebcbrakes.com/automotive/greenstuff_brake_pads/index.shtml. Нямаше нужда от сравняване на размери и тн. излезнаха си в каталога им. Цената 140лв с ДДС, до 10 дни трябва да дойдат, отново от HEED-AUTO.

 

Само да добавя, изключително доволен съм от дисковете предните съчетани с RED STUFF, просто колата спира по друг начин.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 месеца ...

Май имам някакъв проблем, забележете какъв цвят са RED STUFF накладките, никак не са RED, освен това се появи вибрация във волана при спиране от по-висока скорост, идеи? Мисля да се разходя до HEED-AUTO да дадат мнение:

 

http://img809.imageshack.us/img809/9777/photopo.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Май имам някакъв проблем, забележете какъв цвят са RED STUFF накладките, никак не са RED, освен това се появи вибрация във волана при спиране от по-висока скорост, идеи? Мисля да се разходя до HEED-AUTO да дадат мнение:

 

 

Мисля, че си ги поопекъл здраво и от ред стъф са станали на йелоу стъф ..:D

А щом има и вибрации, значи и дисковете не са издържали на напъна ..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ясно :), да разбирам че са за боклука :)? Добре де, ама те мн спират? Ако съм ги поопекъл, нямаше ли да са се прее*али?

Редактирано от valboss
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ясно :), да разбирам че са за боклука :)? Добре де, ама те мн спират? Ако съм ги поопекъл, нямаше ли да са се прее*али?

 

Иди ги мини на онази машина дето ги фрезова както са на главината и карай .. Мисля че някъде около Семинарията беше въпросния сервиз - потърси из темите, някой ги беше пускал в Галантния раздел със сигурност..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Дисковете са ти криви Ранга :icon_crying:

п.п.совите не са това, което са :icon_crying:

Редактирано от mmotors
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

 

п.п.совите не са това, което са :icon_crying:

%7Bstyle_images_url%7D/offtop.gif
Совите са като бухала . Не се виждат денем, а нощем са по слепи и от къртица .. :lol:

http://www.google.bg/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&sqi=2&ved=0CCgQFjAA&url=http%3A%2F%2Fvbox7.com%2Fplay%3Ae730f2f9&ei=B5qoUNagD8TmtQbK44D4DA&usg=AFQjCNHwwdG67vQxvcdQbD9GrGwD3AN_Mg

:lol: :D :lol:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Добре де, карам с дискове и накладки, които са за почти състезателно каране, а за по малко от 5000км заминаха? Освен това, май рязан и дупчен диск няма шлайфане? Спирам да давам пари, докато не намеря решение. Ликса, сложи апарати от вр4 пасват 1към1 накрая освен да поръчам, ама нови 1000лв :( дал съм поне 2500 за 85000 по дискове и накладки...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Никой не може да ме убеди, че проблема е само в размера.. има нещо гнило в дизайна на спирачната система. Не може стария ми Пасат, който на кила беше колкото Галанта, спирачните му дискове да бяха 256, и то забележете - невентилирани - и не съм чул някой да е кривил диск, а се кара масово с най-големите евтинджоси. Вярно е, не спираше кой знае колко точно това изпълнение, ама не е и кривил .. в нещо друго е проблема - в спирачни апарати ли или в самото им закрепяне, главината ли се криви .. има хора във VW форума които карат EBC GD дискове не с червени, ами с жълтите накладки по пистите, разтапят накладките буквално по състезанията, но дисковете нищо не им става .. не знам ..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Значи, на галанта до 2000 апаратите са абсолютно същите като на сегашния аутлендър, а след 2000 са пък същите като на новия лансър. Ако толкоз бяха калпави пък, защо и сега и сега да ги правят :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сега съм при момчетата в Хеед, да видим какво ще кажат, аз също не мисля, че колата изобщо е способна да ги загрее по София, камоли да ги изкриви. А съм ги загрявал всичко на всичко май един път или два пъти, по завой, спускане и каране само на 4та с газ и спирачка. Не виждам в София как мога да ги изпържа, нещо не е в ред.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Отново съм впечатлен от сервиза на Хеед. Обърнаха ми внимание, оказа се че то просто вече почти няма накладки и за това са се запалили по-лесно, дисковете бяха малко криви, изправиха ми ги срещу НИЩО /взеха ми 2лв, защото бях 1ви клиент/. Поръчах си нови RED STUFF + GREEN STUFF предни и нормални задни за Santa Fe-to. Тамън ще пробвам новата отстъпка от 15% :)))...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сподели, моля те, как точно ти ги изправиха?

Редактирано от mmotors
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нямам идея, свалиха ги, занесоха ги някъде и ги върнаха изглеждащи на чисто нови :)...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Освен с престъргване, аз друг метод не мога да се сетя.

Е, тъй де, интересуваше ме дали са ги сваляли от главините :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да, свалиха ги. И двата диска... а какво са ги правили - нямам идея, както вече казах. Не е ли трябвало да ги свалят?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Накладките са заминали за 5000км. Правилно ли съм разбрал? Адски малко ми се струва, за уж по-добри от заводските. :huh:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...