mario64 Публикувано 8 април 2014 Сподели Публикувано 8 април 2014 Давай предложения Имаш поща .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Николай Николов Публикувано 14 април 2014 Сподели Публикувано 14 април 2014 Сложи като моите и започни да ги охлаждаш по-добре С твоя стил на каране тия работи са неизбежни.. Аз му писах преди години, че с неговия стил на каране по София, кривенето на дисковете е нормално следствие. http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/yes3.gifДа не говорим, че по-бързото спиране в сравнение с останалите автомобили, често води до смяна на задния спойлер и оправяне на ламарините. http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_crying.gif Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 28 Май 2014 Автор Сподели Публикувано 28 Май 2014 Вдигам темата, дойде време за НОВИ дискове ... Textar - 250 лв комплектBrembo - 216 лв комплект 09.A738.14STARLINE Чехия - 140 лв комплектFerodo - 200 лвАТЕ - 260 лв това намерих, а ми предложиха и ZIMMERMANN май така се пишеше за 460 лв комплекта, което според мен няма смисъл след като ги кривя така. Нека някой ако има мнение за някоя марка да сподели . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 28 Май 2014 Сподели Публикувано 28 Май 2014 АТЕ - 260 лв Много скъпо бре .. Поне 50 лв. надолу още могат да се вземат .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 28 Май 2014 Автор Сподели Публикувано 28 Май 2014 Ами аз ATE карам в момента с тях, гола вода са или по-скоро моите са ментета. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiX Публикувано 28 Май 2014 Сподели Публикувано 28 Май 2014 Тези варианти които си споменал за чисто гладък диск ли става дума или някой от тях са нарязани (slotted) или дупчени (drilled or dimpled)? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 28 Май 2014 Сподели Публикувано 28 Май 2014 Тези варианти които си споменал за чисто гладък диск ли става дума или някой от тях са нарязани (slotted) или дупчени (drilled or dimpled)?......Цимермана е бил надупчен, спортна версия,но не знам защо са толкова скъпи....... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 28 Май 2014 Автор Сподели Публикувано 28 Май 2014 Ликсе, нито едни предполагам, ама какво от това, EBC-то като беше нищо по-различно не се случи . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiX Публикувано 28 Май 2014 Сподели Публикувано 28 Май 2014 Ликсе, нито едни предполагам, ама какво от това, EBC-то като беше нищо по-различно не се случи .Е да не забравяме, че размера им беше по-малък. Моите Kinetix (slotted & dimpled) за сега се справят добре, издържаха и след каране на писта (когато EBC накладките пушеха). Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 28 Май 2014 Автор Сподели Публикувано 28 Май 2014 Ще пробвам с някакви БРЕМБО примерно... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tzenov Публикувано 29 Май 2014 Сподели Публикувано 29 Май 2014 Ще пробвам с някакви БРЕМБО примерно... И аз за BREMBO съм се замислил!http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/mitsu-smiley.gif Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 29 Май 2014 Автор Сподели Публикувано 29 Май 2014 Поръчал съм ги, ще споделя мнение. Sent from my HTC One using Tapatalk Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 30 Май 2014 Сподели Публикувано 30 Май 2014 Задните са ми брембо, ама то задни ще изкривя на върба в петък.Предните са АТЕ, доволен съм.Рангеле, имаш ли луфт във водачите на сп. апарати? Лесно се познава, ако износва накладките накриво значи имаш такъв. Или като хванеш целия апарат и го клатиш нагоре-надолу(12часа/6часа)...Също така ако дрънкат по паваж...Според мен при износени легла на водачите апарата при спиране се усуква повече от допустимото и това спомага за по - бързо изкривяване на диска...Говоря за двубутални сп. апрати... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 30 Май 2014 Автор Сподели Публикувано 30 Май 2014 Имам да. Записали сме го с Пламен да го оправят и това. Точно по павета се чува, както и тропат при натискане от време на време. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 30 Май 2014 Сподели Публикувано 30 Май 2014 Кажи как ще го оправите, че е интересно да се знае.С тоя луфт ще се кривят по - лесно м@мк@ му... :icon_crying: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 30 Май 2014 Автор Сподели Публикувано 30 Май 2014 Аз нямам представа какво тропа, ама май казаха че на стругар ще ги носят. Предполагам Пламен ще обясни какво ще им правят. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 30 Май 2014 Сподели Публикувано 30 Май 2014 Кажи как ще го оправите, че е интересно да се знае.С тоя луфт ще се кривят по - лесно м@мк@ му... :icon_crying:......с мерак се оправя....... :icon_dance: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 3 юни 2014 Сподели Публикувано 3 юни 2014 ......с мерак се оправя....... :icon_dance:Само с мерак не става, трябва и акъл. :rulez: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 5 юни 2014 Автор Сподели Публикувано 5 юни 2014 (редакция) http://s29.postimg.org/dqe79adrb/IMAG0412.jpg Ето го БРЕМБО-то. Нямам спомен дали предишните имаха тези дупки в ъгъла, предполагам са за по-добро охлаждане. Силно се надявам да са по издържливи . P.S. На предната страница има снимка с предишните, определено няма такива големи отвори на това място. Дано върши работа. Редактирано 5 юни 2014 от Rangel Simov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 5 юни 2014 Сподели Публикувано 5 юни 2014 Оправете водачите, че пак ще ги изкривиш. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 5 юни 2014 Автор Сподели Публикувано 5 юни 2014 Оправени са . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 6 юни 2014 Сподели Публикувано 6 юни 2014 На снимката изглежда, че ти липсват пластините на гърба на накладката, ако е така това също може да ти създаде проблеми.......там са, ама са по малки,че с ъпгрейда е така....... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiX Публикувано 6 юни 2014 Сподели Публикувано 6 юни 2014 Еми айде дано ти провърви след н-тата смяна Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 6 юни 2014 Автор Сподели Публикувано 6 юни 2014 Да сме точни... 6-та смяна за 113 000км. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
muftata11 Публикувано 11 юни 2014 Сподели Публикувано 11 юни 2014 Значи червената серия в комплект с GD дисковете е по добре отколкото зелени с ОЕМ или USR дискове? . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.