Rangel Simov Публикувано 16 септември 2014 Автор Сподели Публикувано 16 септември 2014 120 000 км, което са 7000 км без да се изкривят, за сега след заводските, които изкараха 10 000, това е рекорд . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veso Публикувано 20 септември 2014 Сподели Публикувано 20 септември 2014 скоро сменях на лансер спортбек 2009,1.8 бензин сложих спортни надупчени на цимерман,много е доволен клиента 190лв бройката,правени в германия. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiX Публикувано 18 април 2015 Сподели Публикувано 18 април 2015 Хайде и аз да се разпиша в клуба на изкривилите дискове Успях да изкривя предните Брембо дискове на Евото, да на Евото :D За незапознатите само да уточня, че това са огромни дискове - 350х32 мм, колкото 14" джанта. Честно казано не знам как стана, ама наистина не знам... не съм карал на писта, нито съм спирал екстремно... супер съм учуден.Симптомите иначе бяха ясни - биене на волана при спиране от скорост по-висока от 80 км/ч, скърцане при натискане на педала при много ниска скорост 5-10 км/ч.Минаха ги днес на ProCut струг и работата заспа, няма повече биене на волана. Неприятното е, че станаха дебели 30 мм, което е на лимита... та явно ще купувам нови дискове + накладки. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 18 април 2015 Автор Сподели Публикувано 18 април 2015 Явно централно е сбъркана работата Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Николай Николов Публикувано 19 април 2015 Сподели Публикувано 19 април 2015 Рангеле, а опита ли да премериш твърдостта на материяла на дисковете, които си изкривил до сега? В институтите, занимаващи се с металознание имат машини за измерване на твърдостта по Бринел, Роквел или Викерс. Така поне ще разбереш дали има връзка между твърдостта и изкривяването на дисковете. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 20 април 2015 Автор Сподели Публикувано 20 април 2015 Ники, разбира се че не . Смених толкова марки и модели, сега съм уцелил. Брембото, кото беше от най-евтините които съм слагал, за сега няма проблем вече почти 15 000. За справка първите с които купих колата заминаха на 10к. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
l.mitkov Публикувано 25 септември 2015 Сподели Публикувано 25 септември 2015 Здравейте,Някой слагал ли е TRW? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonino_g3 Публикувано 27 февруари 2016 Сподели Публикувано 27 февруари 2016 (редакция) Здравейте , ако може да използвам темата да попитам коя марка е за предпочитане за спирачни дискове и накладки за Лансер 2007 1.6: Pagid Mintex Brembo Apec Какви впечатления имате от посочените марки, аз съм работил основно с APEC и pagid , сега се двоумя какво да си поръчам. Днес като тествах колата и много тресеше а дисковете изглеждаха в много добро състояние и не много стари, дали не е от самите спирачни апарати? Редактирано 27 февруари 2016 от tonino_g3 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ferrarko Публикувано 11 април 2016 Сподели Публикувано 11 април 2016 Някой знае ли в гаранционните сервизи на Мицубиши(Дарсауто например) , каква марка спирачни дискове/накладки поставят на Лансър 2008 ? Дали отново поставят като оригиналните Акебоно ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonino_g3 Публикувано 23 април 2016 Сподели Публикувано 23 април 2016 Айде и аз в клуба на кривите дискове😂, Избрах уж добра марка Pagid, всичко беше много добре само за около 5000км и след това се появиха вибрации и свирене. Ще търся Pro-Cut някъде покрай нас и дано се реши проблема, само се чудя дали да ги престъргат или да си купя нови дискове, в моят случай би било по-евтино да си сменя дисковете, но вече прочетох мнения, че след още едни 5000км и новите дискове пак ще се изкривят и надеждата остава в Pro-cut. Тези Лансери си боледуват от тези спирачки🚗💸🤔 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonino_g3 Публикувано 25 април 2016 Сподели Публикувано 25 април 2016 Дано все някой чете все още тази тема, малко е стара и доста е писано по нея , но мен сега че мъчат проблемите с тресенето на волана при спиране. Оказват се май некачествени накладки които се размазват по дисковете и от там се появяват вибрации когато спирам при по-висока скорост. Някакви идеи и предложения за качествени накладки, които са изпробвани, но не EBC ? Оригиналните на Мицубиши добри ли са? Също така брембо или трв? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
frantic_ Публикувано 27 април 2016 Сподели Публикувано 27 април 2016 Дано все някой чете все още тази тема, малко е стара и доста е писано по нея , но мен сега че мъчат проблемите с тресенето на волана при спиране. Оказват се май некачествени накладки които се размазват по дисковете и от там се появяват вибрации когато спирам при по-висока скорост. Някакви идеи и предложения за качествени накладки, които са изпробвани, но не EBC ? Оригиналните на Мицубиши добри ли са? Също така брембо или трв?АТЕ, ползвам на Галанта такива, отлично се представят. Препоръчвал съм на познати и колеги - нямало е оплаквания.В моя случай са по-скъпи от дисковете даже (55лв vs 73лв).През няколко месеца намирам час-два време да прегледам всички водачи и освежа смазката - ползвам силиконова паста.Считам че това помага срещу кривенето. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonino_g3 Публикувано 27 април 2016 Сподели Публикувано 27 април 2016 Аз си поръчах EBC Ultimax 2 , които се водят заместител на стандартните накладки, но за сега няма да ги слагам, с Pagid съм в момента и спират много добре, само дето се появиха вибрации. Ще проверя смазката на водачите, сложил съм силиконова грес но май не е точната за целта , сега се сдобих с нови смазки: Castrol red rubber HQ Silicon Textar Cera Tec - тази е специално за спирачки. На място без да свалям нищо от колата със спрей за спирачки почистих дисковете и апаратите и падна много чернилка, има осезаемо подобрение и скърцането изчезна , вибрациите силно намаляха , но не изчезнаха напълно, ще работя някой ден по нея като и дойде времето. Всеки коментар и мнение са високо ценени. Поздрави Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
frantic_ Публикувано 27 април 2016 Сподели Публикувано 27 април 2016 (редакция) Аз с EBC съм приключил завинаги, имам негативен опит.Относно смазките, темата е обширна, за себе си съм намерил решението което работи добре в момента (силиконова паста от Lidl).Скоро може да пробвам ето това, че изглежда читаво.Иначе добри варианти са Slipkote 220R, TRW PFG 110, 3M Silicone paste ...Ползвах и едно руско MC-1600, работи, за 6-7 месеца не спече, ама ... P.S. Castrol Red Rubber - това май е за контакт гума-гума, Textar Cera Tec - в спецификациите не пише как взаймодейства с еластомери т.е. маншони и др.гумени по спирачките.За уплътненията на буталото, маншона му и за монтаж се ползва това, има и едно на Вюрт, но е доста по-скъпо (безмислено е). Редактирано 27 април 2016 от frantic_ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 28 април 2016 Сподели Публикувано 28 април 2016 Грес за спирачки на АТЕ, малка синя туба или рициново масло за 1,20 от аптеката - жестоко е, изпробвано от няколко човека в годините. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Атанас Публикувано 10 октомври 2016 Сподели Публикувано 10 октомври 2016 Най-сетне и аз смених предни накладки! И това след 94 600 км-а и малко повече от 7 години.А имаха още поне за 10 000 :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
me4o Публикувано 21 октомври 2016 Сподели Публикувано 21 октомври 2016 Явно доста извънградско имаш, моите издържаха 7 години, но 75000 км. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Атанас Публикувано 22 октомври 2016 Сподели Публикувано 22 октомври 2016 А дискове кривите ли? Въпроса е към двамата колеги: "me4o" и "Атанас". Аз си мислих, че ще ги сменям, защото имаше тресене при спиране на по-голяма скорост (130 и нагоре...),но с новите накладки почти изчезна. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiX Публикувано 22 октомври 2016 Сподели Публикувано 22 октомври 2016 Аз си мислих, че ще ги сменям, защото имаше тресене при спиране на по-голяма скорост (130 и нагоре...),но с новите накладки почти изчезна. Значи са ти криви, при мен беше същото. Като се минат на струг спират да тресат. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Атанас Публикувано 23 октомври 2016 Сподели Публикувано 23 октомври 2016 Значи са ти криви, при мен беше същото. Като се минат на струг спират да тресат.Да, и мен ме чака същото, но няма да е сега, на пролет ... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
me4o Публикувано 24 октомври 2016 Сподели Публикувано 24 октомври 2016 А дискове кривите ли? Въпроса е към двамата колеги: "me4o" и "Атанас". Да, още преди 45 000 км. и сега смених дисковете с накладките. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jik Публикувано 14 ноември 2016 Сподели Публикувано 14 ноември 2016 Здравейте,искам да попитам за мнение за тези спирачни дискове Zimmermann- ZIMMERMANN Brake Disc COAT Z - http://www.avtochastionline24.bg/zimmermann/7789585 - ZIMMERMANN Brake Disc SPORT BRAKE DISC COAT Z - http://www.avtochastionline24.bg/zimmermann/1739943 Също и дали някой е ползвал и накладките им.Поздрави на всички Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil Sivkov-Noby Публикувано 14 ноември 2016 Сподели Публикувано 14 ноември 2016 И сега последно Рангеле и LiX, с какви карате? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil Sivkov-Noby Публикувано 14 ноември 2016 Сподели Публикувано 14 ноември 2016 Аз вече на 196000км., смених предните ЕВС. Сложих и дискове и накладки TRW отпред. Задните мисля да ги сменя на пролет. Ранга, да споделя как изкараха толкова дълго! След първото изкривяване, когато Миро ми ги сърга в Ратола, сожих накладки TRW. После ги сменях накладкте по-често, ама се запазиха дисковете. Сега, когато ги изкривих много яко на едно прибиране от Пловдив към Смолян, трябваше да ги хвърля. Реших да сложа и дискове и накладки TRW, да видим какво ще стане. Всичко струва по-малко от 200лв., така че да изкарат 10 000км., пак е добре. Като чета какви гимнастики се правят (в които съм участвал и аз) и файда няма, реших да пробвам тоя вариант. До момента подминавам 1500км., имах 2 бързи разходки до Пловдив и обратно и проблеми нямам. Обаче при спиране си помагам сериозно и със скоростите. Да видим колко ще изкарат дискове и накладки TRW. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiX Публикувано 16 ноември 2016 Сподели Публикувано 16 ноември 2016 И сега последно Рангеле и LiX, с какви карате? На Лансера предните дисковете са Kinetix Dimpled and Grooved, английски много изкараха... накладките са втори комплект TRW.На Евото предните са DBA, много хубави ама накладките ги изядоха, иначе спират брутално като загреят. Накладките са Hawk DCT30, не ги препоръчвам за улична употреба.. Задните накладки на Евото са почти заминали, на пролет ще ги сменям заедно с дисковете, които са заводските. Мисля да сложа Performance Friction Z-rated накладки и гладки дискове. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.