Премини към съдържание

Mitsubishi galant - кола за милионери


Препоръчано мнение

Така, всеки си хвали колата и аз като всички останали си хваля съответно автомобила, но никой не иска да каже реално какъв боклук кара. Е аз искам да кажа - по-голям боклук не съм карал. Сменил съм доста японски автомобили, но трошляк като този не сьм карал, тази кола има една визия и една возия, друго няма :mad:

Редактирано от Brigadiro
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 67
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Така, всеки си хвали колата и аз като всички останали си хваля съответно автомобила, но никой не иска да каже реално какъв боклук кара. Е аз искам да кажа - по-голям боклук не съм карал. Сменил съм доста японски автомобили, но трошляк като този не съм карал, тази кола има една визия и една возия, друго няма :mad:

Ха, че кой те е накарал да си купиш такава трошка? Продавай и така ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Така, всеки си хвали колата и аз като всички останали си хваля съответно автомобила, но никой не иска да каже реално какъв боклук кара. Е аз искам да кажа - по-голям боклук не съм карал. Сменил съм доста японски автомобили, но трошляк като този не сьм карал, тази кола има една визия и една возия, друго няма :mad:

 

Явно колега си попаднал на недобре стопанисван екземпляр.

 

Само преди няколко дена беше възхитен от вървежа :link: на колата :icon_n_king:

Редактирано от sunnyboy115
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нека и аз споделя мнение :) от януари съм със дядо Галант, държи се приятно на пътя, всеки път като мина покрай колата и ми става драго... :mitsu-smiley:

Все още съм на мнение, че като реша да сменям колата.. тя ще е отново Галант но по-нова година :)

Само да поясня.. с това не оспорвам нечие мнение, просто изказвам своето.

Пътищата са ни ужасни мога да ви дам за пример отсечки като: Мокреш - Лом, Долно Церовене - Вълчедръм... при такова оране в което караме нормално е колите ни да се разбиват

и все пак при добра подръжка всяка кола е надеждна.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ми вземи си, VW groupe хвърли едни 1200лв за съединител, 800 за турбина ако е ТДИ, 100лв за махане на имобилайзер, защото всичките страдат от него и още 800-1000 за горни долни носачи и т.н. , и като почне да ти свети лампата на SRS при всяко местене на седалката, друга песен ще запееш.

Има ли смисал да коментирам останалите в класа на Галант, като Пежо 406, Алфа 156 и подобни. Всичко е пръчка. Няма коли който да не се трошат!

И новите дори, понякога се оказват голямо дърво.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

тази кола има една визия и една возия, друго няма :mad:

Имат още невероятни двигатели с убийствено вьрвене :icon_thumbup:(много други марки нямат тая динамика),здравина и имидж. Вземи си някоя евробангия и тогава ще видиш кво значи боклук :icon_doh:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:) ...

Разбирам да си го купил новичък с найлонките, че така да реагираш ... Галант-а определено не е най-удачния избор за автомобил втора употреба, понякога и аз съжалявам, но от друга страна си ме кефи, първи автомобил ми е :D. Галанта е автомобил като повечето други - грижиш ли се за него, няма да има проблеми. Моя кой го знае на колко километри е, но засега като цяло няма много гък-мък ... предишния собственик е човъркал човека по него и има тук счупено, там нещо доработено, наложи се да оправя това онова - къде в сервиз, къде сам. Да, понякога може да покаже някой изнервящ проблем, като при мен притриперването на съединителя (оказа се долната помпа, поне така засега локализирах проблема), но пък нещо такова да ме откаже ... и да се хвърля в някое ново и неизвестно приключение ...

За визията си прав ... от 3 седмици съм в отпуска и съм си в Горна, елее голямо заглеждане ... ще хвана някой червен конец да му вържа да не го урочасат.

За возията ... с тия мойте спортни пружини и стандартни амортисьори на 12 години и нейзвестни километри - возията е тропа-лопа :D.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ми вземи си, VW groupe хвърли едни 1200лв за съединител, 800 за турбина ако е ТДИ, 100лв за махане на имобилайзер, защото всичките страдат от него и още 800-1000 за горни долни носачи и т.н. , и като почне да ти свети лампата на SRS при всяко местене на седалката, друга песен ще запееш.

Има ли смисал да коментирам останалите в класа на Галант, като Пежо 406, Алфа 156 и подобни. Всичко е пръчка. Няма коли който да не се трошат!

И новите дори, понякога се оказват голямо дърво.

....................а понякога "големите разбирачи " сами си преХбват колите, после те са им виновни....................

Аз карам Галанти от 15 години, сменил съм 4 поколения и в момента карам предпоследното като само на него съм му врътнал 115 000 км и не рева.........освен това през ръцете ми са минал и хиляди автомобила и знам много добре кое от какво страда и т.н. .......та чак като чуя нещо ,вече знам какво може да е..............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Абе в миналата тема не писах ама в тая вече няма как.... супер смешна тема.. все едно да си вземеш раздрънкан голф2 и да пишеш в VW форума колко смотана ти е колата.... Колега... всъщност никакъв колега не си ми... това че твойта колица ти прави парчета не означава, че всички са така. Няма да изброявам за какви коли съм се грижил и на какви дефекти съм попадал защото съм сигурен, че въпреки цветущия арсенал всеки един монтьор е виждал хиляди пъти по-идиотски проблеми и скапани автомобили от мен. Ама да пускаш такава идиотска тема тук и да чакаш адекватни отговори е смешно и нагло... да не говорим, че и другата тема беше бетер тая. Какво всъщност очакваш да стане с тая тема освен спам? Колата ти няма да ти хареса повече к'вото и да се изпише тук.......... За всеки влак си има пътници ти си тръгнал да сменяш влака (надявам се) и го правиш по извратен показен начин. Всеки така ако почне ще стане весело по всички форуми.

Редактирано от zexer
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Гледам, че почнахте да сравнявате.. преди Галанта карах ауди 80 - 1.6 ТДИ.

За 2 години смених само: турбина, лепих радиатор, всички амортисиори и биалетки, два пъти задни лагери на колелата, преден десен лагер (сега пак е за смяна), коленовал и лагери, сегменти, табло за бушони,

правих десен носач, смяна на датчик на маслото, имах проблем и със сондата на резервоара, 2-ти смяна на гладката шаиба на ангренажния ремък, смених и карета, смених и болтовете на вътрешното каре,

избиха ми маркучетата за излишното гориво, сменях свещи и ми изпусна семеринг на нафтовата помпа...

Мисля, че за 2 години.. тия неща са доста, които съм сменил.. единственото нещо което няма никакви проблемие е купето.. няма никъде ръждичка.

Искам да отбележа, че колата не е удряна.. времето в което съм я карал аз 2-ти закачвах праг и имам имам 2 драскотини на бронята, които са мое дело.

 

Така че, ако веднъж си попаднал на кофти кола, това не означава, че марката и модела като цяло са така ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Само аз не ли разбрах какво е станало?

Чакай да те питам и после ще си дадеш отговор на много въпроси.............

Ти каот отваря кутията заради някакъв шум, и видяхте че нищо и няма..........................после като объркахте реда на скоростите и пак се налага да я сваляш и отваряш,намрази ли си колата ????

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, три Мazdi смених, но такива проблеми не съм имал - то не бяха накрайници, съединител, носачи, скоростна кутия, амортисьори, пружини, тампони, ръжди... писна ми. Другата кола, която ще си купя е Мazda 6, а вие продължавайте да се надлъгвате колко са ви здрави колите. Успех :)

Редактирано от Brigadiro
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

колеги три mazdi смених но такива проблеми не сьм имал то не бяха накраиници сьединител носачи скоростна кутиа амортисьори пружини тампони рьжди писнами другата кола която ще си купя е mazda 6 а вие прдьлжаваите да се надльгваите колко са ви здрави колите успех :)

Охх,дано по-бързо вземеш Маздата,та да се преместиш в Мазда-форума!Стискам ти палци!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

колеги три mazdi смених но такива проблеми не сьм имал то не бяха накраиници сьединител носачи скоростна кутиа амортисьори пружини тампони рьжди писнами другата кола която ще си купя е mazda 6 а вие прдьлжаваите да се надльгваите колко са ви здрави колите успех :)

Прав си пич..Тези работи дето си изброил, при мазда никога не се развалят, те са вечни...:lol:

Само при Галант се случват такива неща, и особено при твоя ...Ама това е защото ти много ги разбираш нещата и си си избрал най евтиния екземпляр на пазара ...

Сега като си избираш Мазда 6, пак така си я избери...Даже изобщо недей да четеш в Мазда форума темата за Мазда 6 и ръждата, пък ако случайно я прочетеш не им вярвай, не може на 5 годишна кола да избие ръжда, те собствениците нарочно лъжат..

Пък ако случайно попаднеш на темата за заминалия съединител и демпферен маховик на 80000 км.:o на мазда 6 2005г., изобщо не вярвай...Той човека лъже че е единствен собственик...Някой тайно му кара колата и после връща километража, иначе това не може да се случи при мазда...:lol:

Та така, махай я тази твоя трошка(тя виж че с две абсолютно еднакви кутии, върви по два различни начина :lol: ) и скачай смело на шестица, пък после и там ще ти гледам сеира..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ти каот отваря кутията заради някакъв шум, и видяхте че нищо и няма..........................после като объркахте реда на скоростите и пак се налага да я сваляш и отваряш,намрази ли си колата ????

Омраза не изпитвам към никой и нищо. Гледам да приемам нещата както са. В случая бях бесен на себе си, защото не се допитах до този мой приятел, който поправя мотори и покрай тях и по някоя кола. Той определено ми беше ядосан, а аз премигвах на парцали.

Яд ме е на шантавата политико-икономическа обстановка, в която имаме нещастието да живеем. При толкова много бедност и при всички неприятности, до които се стига когато паричните средства са кът, щеше да не е нормално да не се чувствам така.

А колата ... важното е ние да сме здрави. По принцип лоши коли няма. Има лоши стопани. Няма такова нещо като нечуплива кола. Дайте ми чисто нова кола, най-здравата, която знаете и за един ден ще окапе цялата, вкл. двигателя ще взривя, стига да искам :icon_rock:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Охх,дано по-бързо вземеш Маздата,та да се преместиш в Мазда-форума!Стискам ти палци!

благодаря за добрите пожеланиа :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Отвратителна кола си е Галанта, мани за 2.5 г и 26000 км. то масло ли не сменяк, то накладки, то ангренажен ремък в начлото - мани, мани. Даже и филтри няколко пъти. Ама кефа цена няма. Сега се чудя, дали да не взема да си направя сам един ремонт по двигателя( да си сменя повдигачите примерно) и после да пусна тук една тема за ебати тъпия, недуракоустойчив двигател...

Между другуто когато го купувах, само като цена от Швейцария и транспорт до тук ми излезна 8000лв.(митото и ДДС са отделно), та да попитам всички с трошливи галанти- колко парички дадохте за тези трошливи бангии?- щото си мисля, че всяко нещо си има цена, която по един или друг начин се заплаща.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

колеги три mazdi смених но такива проблеми не сьм имал то не бяха накраиници сьединител носачи скоростна кутиа амортисьори пружини тампони рьжди писнами другата кола която ще си купя е mazda 6 а вие прдьлжаваите да се надльгваите колко са ви здрави колите успех :)

Що се режеш тука пич? Шиткай таралясника и почвай веселбата. Пък колегите кво толкова се стягат - не знам. Като знам какви толбухински шофьори има, хич не му връзвам на приказките. Та така. Живи и здрави :icon_rock:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

"Колегата" според мен има по- голям шанс да привлечеш внимание в някой голфаджийски форум от колкото тук, повярвай ми след подобен негативен коментар особено за японски автомобил там ще станеш един от техните "идоли" и ще си обкръжен от ежедневно внимание :) "Play golf, never drive it!"

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Всеки си има право на мнение, все пак това е форум, нали така!!

Аз лично съм сменил много коли, повечето служебни но Галанта не сменям с нищо, даже понякога се замислям...... и като гледам новите коли на пазара с какво качество са, и как изглеждат, и просто не мога да намеря достоен заместник. Само се замислете над факта, Галанта е пуснат на пазара преди цели 13 години, повтарям 13 години.........................коя кола произведена преди толкова години, от коя марка, изглежда, върви и вози така???

Да, има слаби места и цената на частите не е малка но това човек си го преценява според възможностите.

 

Така се изказва човек ,който с 5 лв. в джоба е решил да купи и поддържа кола като Галант................... "еми нема как да стане", пък после колата му виновна или марката.

Редактирано от Trafik
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Какъв ви е толкова проблемът с Добруджанския колега... То даже готино. Кола за милионери. Дето се вика това е форумът на милионерите... Освен това е тест за интелектуалното ниво на форума- по степента на агресивна реакция срещу пряка нападка срещу марката, се познава що за форум имаме... Айде със здраве да кара момчето из Добричките нивя, вятър да вее в косите му и малко повреди да го спохождат занапред.

 

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ми то цяла Варна е пълна с толбухински шофьори, които отдавна живеят във Варна. Нека не се спекулира с това кой къде е роден и живее.Тя, простотията ходи по хората. Всяка кола си е бирник и трябва да се даде дължимото и.

Редактирано от rousefff
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Гост
Тази тема е затворена за допълнителни отговори.

×
×
  • Създаване...