Lyubo Dimitrov Публикувано 5 февруари 2013 Сподели Публикувано 5 февруари 2013 (редакция) Има Дензо произведено и в Щатите, а още по лошо ..Аз съм с такова от 2 години, и не виждам какво му е лошото, даже е много хубаво че струва $5 на парче. Както някой каза тук, само кутииката му е произведена в US, така че споко.. :rolleyes: А колегата дето е карал с чуждо метално тяло в цилиндрите .. %7Bstyle_images_url%7D/offtop.gifНапомня ми на един случай, дето един си беше купил охладител за дъното много як, само че не уцелил сокета на процесора и съответно си разпробил около него с дрелката че да паснат дупките на охлаждането .. после беше пуснал тема що не му пали компа :icon_thumbup: Редактирано 5 февруари 2013 от Lyubo Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
РадиКо Публикувано 5 февруари 2013 Сподели Публикувано 5 февруари 2013 (редакция) Аз съм с такова от 2 години, и не виждам какво му е лошото, даже е много хубаво че струва $5 на парче. Както някой каза тук, само кутииката му е произведена в US, така че споко.. :rolleyes: А колегата дето е карал с чуждо метално тяло в цилиндрите .. %7Bstyle_images_url%7D/offtop.gifНапомня ми на един случай, дето един си беше купил охладител за дъното много як, само че не уцелил сокета на процесора и съответно си разпробил около него с дрелката че да паснат дупките на охлаждането .. после беше пуснал тема що не му пали компа :icon_thumbup: E ти ме изкара съвсем глупак, с компютрите не правя така. Аз днес бърках с един магнит, ама нищо не излезе. Редактирано 5 февруари 2013 от РадиКо Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 5 февруари 2013 Сподели Публикувано 5 февруари 2013 Стига де, разказах случка .. дано минеш без последствия ... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 5 февруари 2013 Сподели Публикувано 5 февруари 2013 Аз съм с такова от 2 години, и не виждам какво му е лошото, даже е много хубаво че струва $5 на парче. Както някой каза тук, само кутииката му е произведена в US, така че споко.. :rolleyes: А колегата дето е карал с чуждо метално тяло в цилиндрите .. %7Bstyle_images_url%7D/offtop.gifНапомня ми на един случай, дето един си беше купил охладител за дъното много як, само че не уцелил сокета на процесора и съответно си разпробил около него с дрелката че да паснат дупките на охлаждането .. после беше пуснал тема що не му пали компа :icon_thumbup: Ти си с тях от 2 години, ма си минал 15к км. ,когато минеш 40-50к, тогава ще пееш друга песен.........не е лошо да си поръчаш и бубина ,щото нали по евтино от щатско..... :icon_bye: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 5 февруари 2013 Сподели Публикувано 5 февруари 2013 Абе айде стига глупости. Понякога не се чуваш направо кви ги говориш. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 5 февруари 2013 Сподели Публикувано 5 февруари 2013 Абе айде стига глупости. Понякога не се чуваш направо кви ги говориш.Абе не знам кой не се чува кви ги говори, аз само констатирам опита ми ...... :icon_bye: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
РадиКо Публикувано 7 февруари 2013 Сподели Публикувано 7 февруари 2013 Стига де, разказах случка .. дано минеш без последствия ...То има ли изобщо възможност да мине без последствия? Посъветваха ме да отварям капака на клапаните има ли смисъл да я търся там? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DALGIQ_0 Публикувано 25 март 2013 Сподели Публикувано 25 март 2013 Посъветваха ме да отварям капака на клапаните има ли смисъл да я търся там?Колега там пружинки има 16-ет на брой :lol: 17-та няма да намеришКапака на клапаните можеш да го махнеш,че и малко по надолу да слезеш,но не заради прословутата пружинка а заради омасляването на втората свещ. Между цилиндровата глава и капака на разпределителителните валове има едно гумено уплътнение (гарнитура) което предпазва от това омасляване на свещите. Послушай колегата Milen_z и си закарай автомобила при майстор :drinks: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niki nikolov Публикувано 13 юни 2013 Сподели Публикувано 13 юни 2013 Колеги здравейте.От 5 години карам един Пинин 2.0 GDI 2001 година, изминал съм 18000 km. В началото колата вървеше много добре, от скоро забелязвам , че стана мудна няма мощност. Абе върви но не както ми се иска. Вчера вадих свещите които смених преди 4000 км. Доста са черни и на второ движение от горната страна свеща е омаслена. Другите са чисти. Направих снимки http://nnikbg.snimka.bg/automobiles/2000-gdi.758711.30740902 но с лошо качество. Има и леко зеленясване на 1 и 4 лула. Всичко почистих с електроклийн и WD40. Друго което забелязах е , че като я изфорсирам на место пуши черно. Къде може да е проблема? А колата е на 80000 км. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
molinar1 Публикувано 18 юни 2014 Сподели Публикувано 18 юни 2014 Някой да има идея как може да се развие едната свещ, която изобщо не помръдва? Не смея да я напъна за да не стане беля ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
de4i Публикувано 18 юни 2014 Сподели Публикувано 18 юни 2014 Няма да навреди да напръскаш със спрей и да оставиш известно време да разкисва. Иначе с по голямо усилие, но за всеки случай дръж под ръка резервна, защото при напъване и усукване на ключа за свещи следва счупване на порцелана. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 6 ноември 2014 Admin Сподели Публикувано 6 ноември 2014 ОЕМ - MD360019 http://media.snimka.bg/s1/4040/034324240.jpg?r=0 http://media.snimka.bg/s1/4040/034324241.jpg?r=0 http://media.snimka.bg/s1/4040/034324242.jpg?r=0 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
taiko2 Публикувано 20 декември 2014 Сподели Публикувано 20 декември 2014 (редакция) Абе не знам кой не се чува кви ги говори, аз само констатирам опита ми ...... :icon_bye: Чудя се, какви свещи да си купя - DENSO IRIDIUM или NGK IRIDIUM?!? http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/rolleyes.gif Редактирано 21 декември 2014 от valboss Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 21 декември 2014 Сподели Публикувано 21 декември 2014 чудя се какви свещи да си купя DENSO IRIDIUM или NGK IRIDIUM http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/rolleyes.gifЩом си пред дилема, вземай 2 от едните и 2 от другите, :D тъкмо ще разбереш след време кои са по хубави .:giggle: Точно над твоят пост има снимки на най правилните свещи, ;) щом от завода са заложили на NGK, няма какво да се чудиш . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Т. Минтов Публикувано 21 декември 2014 Сподели Публикувано 21 декември 2014 Щом си пред дилема, вземай 2 от едните и 2 от другите, :D тъкмо ще разбереш след време кои са по хубави .:giggle: Точно над твоят пост има снимки на най правилните свещи, ;) щом от завода са заложили на NGK, няма какво да се чудиш .Той колегата въобще не те пита.Просто ни информира, че се чуди. Шегичка Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
taiko2 Публикувано 22 декември 2014 Сподели Публикувано 22 декември 2014 (редакция) Той колегата въобще не те пита.Просто ни информира, че се чуди. Шегичка Купих си денсо иридиум.Като не разбирам - си купих денсо...Японеца дали се бъзика - 140 хил. км или 150 хил. километра се изминават с денсо иридиум?"Брата на лансера с денсо прекарал се е не е зел нжк))" - това словосъчетание не знам как да го редактирам.Може би - Брата с Лансера се е прекарал, не е взел NGK - а DENSO. Редактирано 22 декември 2014 от valboss Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lesko Публикувано 22 декември 2014 Сподели Публикувано 22 декември 2014 купих си денсо иридиум ка то не разбирам си купих денсо )) японеца дали се базика 140 хил или 150 хил километра изминават денсо иридиум брата на лансера с денсо прекарал се е не е зел нжк))Пиши по грамотно бе човек, нищо не разбрах от поста ти ! :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
taiko2 Публикувано 23 декември 2014 Сподели Публикувано 23 декември 2014 (редакция) Купих си денсо иридиум.Като не разбирам - си купих денсо...Японеца дали се бъзика - 140 хил. км или 150 хил. километра се изминават с денсо иридиум?"Брата на лансера с денсо прекарал се е не е зел нжк))" - това словосъчетание не знам как да го редактирам.Може би - Брата с Лансера се е прекарал, не е взел NGK - а DENSO. Ако го истриеш ще е добре ще съм благодарен, Просто казвах че денсо издържат 140 хил или 150 хил километра и са подобри свещи от нжк .Най добрите свещи в света са денсо другите марки са компромис японски свещи мое си мнение не задължавам никой с него. говорим за 2014 г ако невярвате пробвайте кой свещи нжк или денсо дават помалък расход на гориво и поголяма издражливост на мицубиши и всички други показатели за вървене на мицубиши Редактирано 23 декември 2014 от taiko2 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Manolov Публикувано 22 март 2015 Сподели Публикувано 22 март 2015 Здравейте бивши колеги... разчиствах гаража и открих четери броя свещи от мойто GDI, здрави са и работят, смених ги, но се оказа проблем в кабела... Мога да ги дам на някой, ако има нужда. За символична сума. В София, Младост 1. звънкайте на 0884451176 че рядко влизам вече. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
wolfPlamen Публикувано 29 февруари 2016 Сподели Публикувано 29 февруари 2016 Колеги Здравейте! Изчетох темата но така и не си отговорих на един въпрос ,а той е прекарах ли се с тези свещи? Автомобила е пинин 2.0/129к.с. като в повечето сайтове намирам този продукт с жълта опаковка ,а не с сива !? Някои може ли да каже дали са оригинални NGK или е възможно да са менте ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RosenStankov Публикувано 4 август 2016 Сподели Публикувано 4 август 2016 Здравейте, колеги! Включвам се и аз в темата след като днес за първи път извадих свещите от както съм купил колата. Като марка са NGK, обаче като модел не са точния за каризма.( колата е каризма 1.8 гди 2003г.)Както личи на снимките доста опушени бяха, според майстора от бедна смес. Почистихме ги и ги закачихме обратно.Планувам да ги сменя с иривиевите, но до тогава добре ли е да карам известно време с тези? номерът им е BCPR6ES пише че са направени във Франция .... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 4 август 2016 Сподели Публикувано 4 август 2016 По-добре ги смени с правилните..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 4 август 2016 Сподели Публикувано 4 август 2016 (редакция) Запалителните свещи в бензиновите двигатели се водят консуматив и от тях много зависи ефективната работа на двигателя. Много шофьори считат че не е проблем свещите да се ползват повече от предписанията на производителя, но това действително не е така. Високата температура, налягането и корозията на електродите в процеса на работа в бензиновия двигател си казват думата и след 20 000 км пробег в обикновените свещи искроподаването вече е непълноцнно. В резултат на това изгарянето на гориво-въздушната смес е неефективно и съответно се повишава разхода на гориво. В постоянния си стремеж за усъвършенстване на продукта си производителите на запалителни свещи откриват че качествата на иридия могат да дадат на запалителната свещ много по-голям живот и ефективност. Естествено цената на иридия е много по-висока от останалите метали, които се използват в продукта им но погледнато в общ план се оказва че те са по-изгодни и ефективни. Основните качества с които иридия е толкова привлекателен за производителите на автомобилни свещи са:високата твърдост и износоустойчивост - иридия не реагира дори с киселини и техните смеси (царска вода) даже и при високи температури;високата температура на топене - 2450°С, за сравнение при платината - 1772°С, никела - 1453°С.Тези качества на метала дават възможност на инженерите да изработят по-тънък електрод с диаметър от 0,4 - 0,6 мм., срещу 2,5 мм при обикновените свещите. Какво дава тънкия електрод? Първото и най-важно е че за искрообразуването с такъв тънък електрод не е необходима толкова напрежение както при обикновените свещи. Това гарантира стабилно искроподаване, дори и при ретро автомобилите които са с по-слаби бобини и генератори. Електродите от друг метал биха се стопили от температурата и от корозията, която за иридия въобще не е страшна. Тънкия електрод дава много по-стабилна и оптимална за горивния процес искра. За да не говорим просто ей така, да направим сравнение между искроподаването при нормални свещи с оптимално и увеличено разстояние между електродите и съответно иридиеви свещи с оптимално и увеличено разстояние между електродите. При нормалните свещи с увеличено разстояние искрата придобива червени отенъци и започва така да кажем да се „мята” а това въобще не се харесва на двигателя. А при идириевите свещи искрата е стабилна и в двата случая. Това показва на практика че иридиевата свещ дава ефективна искра и при по-влошени работни показатели. Някой по-навътре в нещата веднага може да запита „А какво правим с високата температура която се развива на върха на електрода, това няма ли да доведе до неправилно предварително запалване на гориво-въздушната смес?” - отговора е в масата на „иглата”, тя е толкова малка, че за работния такт и изпускането на отработените газове, електрода успява да изстине до безопасна температура. А как е положението с нагара? - Нагара който се образу в процеса на работа на бензиновия двигател е два вида. Първия е т.нар. „черен нагар”, той се образува при непълноценно изгаряне на гориво-въздушнаа смес - в процеса а работа при достигане на оптимални работни темпрератури този вид нагар изгаря. Вторият вид нагар е т.нар. „червен нагар”, той се получава при изгарянето на желязосъдържащите добавки в бензина и е характерен за некачествените горива, срещу този нагар както иридиевите, така и обикновените свещи за безсилни. Другото много важно преимущество на иридиевите свещи пред обикновените е срока им на пригодност - производителите препоръчват да се използват до 100 000 км. пробег, което е с пъти повече от на обикновените свещи (20 000 км). Основния недостатък на иридиевите свещи е че са доста по-скъпи, но и най-простата сметка показва че се изплащат и са по-изгодни в сравнение с обикновените свещи. Всеки може да умножи цената на комплект обикновени свещи по броя комплекти които трябва да купи за да измине пробега на един комплект иридиеви свещи. От друга страна погледнато има много хора, който ползват автомобила си да отидат сутрин до работа и вечер да се върнат вкъщи, и пробега им за година не превишава и 10 000 км, тогава инвестицията им в такива свещи е неоправдана, тъй като и без това не им се налага честа смяна на свещи. Редактирано 14 декември 2016 от valboss 1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todor_carisma Публикувано 5 август 2016 Сподели Публикувано 5 август 2016 Здравейте, колеги! Включвам се и аз в темата след като днес за първи път извадих свещите от както съм купил колата. Като марка са NGK, обаче като модел не са точния за каризма.( колата е каризма 1.8 гди 2003г.)Както личи на снимките доста опушени бяха, според майстора от бедна смес. Почистихме ги и ги закачихме обратно.Планувам да ги сменя с иривиевите, но до тогава добре ли е да карам известно време с тези? номерът им е BCPR6ES пише че са направени във Франция .... За GDI двигателя е напълно нормално да ги очерня, не се притеснявай Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vasaci Публикувано 5 август 2016 Сподели Публикувано 5 август 2016 Аз по бедност се опощих със 16 лева за 4 свечички ,и си ги пазя за черни дни ,BKR5EY-11 японски,ама гледай да си намериш такива...иридиевите....само мода! http://g03.a.alicdn.com/kf/HTB1acdiLXXXXXXVXVXXq6xXFXXXO/221954586/HTB1acdiLXXXXXXVXVXXq6xXFXXXO.jpg?size=186332&height=779&width=950&hash=7885fd06543fc8b2226907a531aab9b4 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.