Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

wolfPlamen

Потребител
  • От него общо

    61
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    Lovech

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Pinin 2002 GDI 2.0L

wolfPlamen's Постижения

Сътрудник

Сътрудник (5/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Възможно е да е помпата за високо налягане!? Както казва Miroslav не бързай с датчика без да е минала диагностика преди това...
  2. Колега голяма част от "старите" автомобили имат доста варианти за по-качествено охлаждане.Доколкото съм запознат с тази течност е доста скъпа и мисля не се предлага в България за момента.Според мен ако има опция за малко по-голям радиатор на автомобила си ще ти върши прекрасна работа.Все пак ,като излезе от завода един автомобил е с добре сметнато (в повечето случаи) охлаждане.При теб в какво по точно се изразява загряването ?
  3. Честито за джипката колега! Впечатлението за магистралата ти е вярно след 100км/ч колата става не дотолкова комфортна и шумна. Извън пътя ако имаш реална преценка автомобила е достатъчно проходим.Ако съдя по разхода които ти е дала колата си взел читав автомобил! :mitsu-smiley:
  4. Имах същият проблем с една витара...При мен проблема в продължение на месеци нито изчезна нито се задълбочи.Аз си го обяснявах като приплъзване и леко тресене от съединителя! Нека компетентните колеги да се изкажат по темата.
  5. wolfPlamen

    Pinin

    Моля обявата да бъде изтрита.Автомобила е продаден.
  6. Колега с каква цел го правиш това ? Ако идеята ти е по-голям клиренс и проходимост разликата спрямо оригиналния размер няма да е повече от 2-3 см ...И аз имах подобни мераци за моя пинин но както е писал друг колега ще излезе не малко пари.
  7. wolfPlamen

    Pinin

    Автомобила е с нови снимки след "баня" също и описанието към него! Доста от сменените неща не са писани в описанията за информация на посочения телефон https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=21535643351921775&slink=81pwqn
  8. wolfPlamen

    Pinin

    Здравейте колеги след няколко години радостни моменти дойде време да се разделя с пинина поради няколко причини.Стана ми доста тесен ,а и вече търся комфорта на пътя и не ми е нужен джип.Нужен ми беше по бърз автомобил поради това ,че ми се налага да карам главно извън града на дълги разстояния.Купих си друга кола и пинина ми е излишен.Накратко при покупката му имаше няколко ходения при Milen_z той е рециклирал помпата за високо налягане също и регулатора към нея.Сменени са свещите NGK IZFR5B ,дросела е изчистен ,ламбда сонди са сменени ,дюзите са изчистени.След намесата в Пловдив съм нямал други проблеми освен тампони и дреболии по ходова част .Автомобила има външни забележки (така съм я купил)и нямах желание да я правя.Предпочитам колата да е надеждна ,а не "лачена".Към момента по колата има да се сменят тампони на амортисьори и беше тръгнала едната задна биалетка.От моя страна не е проблем колата да се погледне в сервиз да и се направи диагностика и т.н.Давам линк към обявата в нея са описани други неща за автомобила и снимки. https://www.cars.bg/?go=edit&p=edit&carofferId=2716564
  9. Преди време Пламен ме предпази от подобен автомобил ,като вашия! Един от малкото които могат да свършат работа
  10. Колега не всеки е компетентен ,че да ти даде препоръка! Пиша и в други форуми и да ти кажа доста съм доволен от съветите и компетентността на хората в този. Успех с решаването на проблема
  11. Доколкото знам колега помпата в резервоара не подлежи на никаква намеса...купува се нова.Другата която е зад мотора може да се рециклира и Milen_z е човека за тази работа но гледам местожителството ти е в Лондон...Цената за нова беше колкото за малолитражен автомобил... :icon_n_bash:
  12. Колега ,като си търсих пинин за мен попаднах на кола с изгоряла бензинова помпа (високо налягане)и колата набираше 0/100 за над минута... За работа над 3000 оборота да не говорим... не мисля ,че имаш проблем с помпата или поне не и с тази под предния капак.Имал съм случай от некачествено гориво да ми задръсти микро-филтъра преди гореспоменатата помпа и симптомите са подобни работа до под 3000 оборота и ,ако подам повече газ колата забиваше и светваше чека.Подобни симптоми може да имаш и от дросела но при него "check" трябва да мига. Направи му една диагностика и напиши грешката има колеги който са компетентни и ще си разрешиш проблема.
  13. Подкрепям колегата за А/Т гуми ,също и за "голямата кал" От моя опит с колата бих казал ,че с super select кутията нещата се случват г/д извън пътя.Имам наблюдение на приятели с такива автомобили при който зацепването става чрез муфа и просто за мен това тези коли не трябва да излизат извън пътя дори след лек дъжд.
  14. Трябва да пробвам да го сваля и изчистя ! По счупено няма да стане мисля... :icon_hammering: Благодаря за линка колега
  15. wolfPlamen

    Проблем с Carisma 1.8 GDI

    При мен подобен проблем имаше ,като се задръсти "цедката" /микро филтър която е точно преди помпата за високо налягане .Ако е дросел "чека" трябва да мига доколкото знам.Според мен прегледай филтрите почистване/смяна.
×
×
  • Създаване...