Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Свещи за ГДИ


Mupo

Препоръчано мнение

Има Дензо произведено и в Щатите, а още по лошо ..

Аз съм с такова от 2 години, и не виждам какво му е лошото, даже е много хубаво че струва $5 на парче. Както някой каза тук, само кутииката му е произведена в US, така че споко.. :rolleyes:

 

А колегата дето е карал с чуждо метално тяло в цилиндрите .. :popcorn:

 

%7Bstyle_images_url%7D/offtop.gif

Напомня ми на един случай, дето един си беше купил охладител за дъното много як, само че не уцелил сокета на процесора и съответно си разпробил около него с дрелката че да паснат дупките на охлаждането .. после беше пуснал тема що не му пали компа :icon_thumbup:

Редактирано от Lyubo Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 112
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Аз съм с такова от 2 години, и не виждам какво му е лошото, даже е много хубаво че струва $5 на парче. Както някой каза тук, само кутииката му е произведена в US, така че споко.. :rolleyes:

 

А колегата дето е карал с чуждо метално тяло в цилиндрите .. :popcorn:

 

%7Bstyle_images_url%7D/offtop.gif

Напомня ми на един случай, дето един си беше купил охладител за дъното много як, само че не уцелил сокета на процесора и съответно си разпробил около него с дрелката че да паснат дупките на охлаждането .. после беше пуснал тема що не му пали компа :icon_thumbup:

E ти ме изкара съвсем глупак, с компютрите не правя така. Аз днес бърках с един магнит, ама нищо не излезе.

Редактирано от РадиКо
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с такова от 2 години, и не виждам какво му е лошото, даже е много хубаво че струва $5 на парче. Както някой каза тук, само кутииката му е произведена в US, така че споко.. :rolleyes:

 

А колегата дето е карал с чуждо метално тяло в цилиндрите .. :popcorn:

 

%7Bstyle_images_url%7D/offtop.gif

Напомня ми на един случай, дето един си беше купил охладител за дъното много як, само че не уцелил сокета на процесора и съответно си разпробил около него с дрелката че да паснат дупките на охлаждането .. после беше пуснал тема що не му пали компа :icon_thumbup:

Ти си с тях от 2 години, ма си минал 15к км. ,когато минеш 40-50к, тогава ще пееш друга песен.........не е лошо да си поръчаш и бубина ,щото нали по евтино от щатско..... :icon_bye:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Абе айде стига глупости. Понякога не се чуваш направо кви ги говориш.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Абе айде стига глупости. Понякога не се чуваш направо кви ги говориш.

Абе не знам кой не се чува кви ги говори, аз само констатирам опита ми ...... :icon_bye:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Стига де, разказах случка .. дано минеш без последствия ...

То има ли изобщо възможност да мине без последствия? Посъветваха ме да отварям капака на клапаните има ли смисъл да я търся там?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Посъветваха ме да отварям капака на клапаните има ли смисъл да я търся там?

Колега там пружинки има 16-ет на брой :lol: 17-та няма да намериш

Капака на клапаните можеш да го махнеш,че и малко по надолу да слезеш,но не заради прословутата пружинка а заради омасляването на втората свещ. Между цилиндровата глава и капака на разпределителителните валове има едно гумено уплътнение (гарнитура) което предпазва от това омасляване на свещите.

 

Послушай колегата Milen_z и си закарай автомобила при майстор :drinks:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 месеца ...

Колеги здравейте.

От 5 години карам един Пинин 2.0 GDI 2001 година, изминал съм 18000 km. В началото колата вървеше много добре, от скоро забелязвам , че стана мудна няма мощност. Абе върви но не както ми се иска.

Вчера вадих свещите които смених преди 4000 км. Доста са черни и на второ движение от горната страна свеща е омаслена. Другите са чисти. Направих снимки http://nnikbg.snimka.bg/automobiles/2000-gdi.758711.30740902 но с лошо качество. Има и леко зеленясване на 1 и 4 лула. Всичко почистих с електроклийн и WD40.

Друго което забелязах е , че като я изфорсирам на место пуши черно.

 

Къде може да е проблема? А колата е на 80000 км.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 година ...

Няма да навреди да напръскаш със спрей и да оставиш известно време да разкисва. Иначе с по голямо усилие, но за всеки случай дръж под ръка резервна, защото при напъване и усукване на ключа за свещи следва счупване на порцелана.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 месеца ...
  • Admin

ОЕМ - MD360019

 

http://media.snimka.bg/s1/4040/034324240.jpg?r=0

 

http://media.snimka.bg/s1/4040/034324241.jpg?r=0

 

http://media.snimka.bg/s1/4040/034324242.jpg?r=0

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Абе не знам кой не се чува кви ги говори, аз само констатирам опита ми ...... :icon_bye:

Чудя се, какви свещи да си купя - DENSO IRIDIUM или NGK IRIDIUM?!? http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/rolleyes.gif Редактирано от valboss
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

чудя се какви свещи да си купя DENSO IRIDIUM или NGK IRIDIUM http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/rolleyes.gif

Щом си пред дилема, вземай 2 от едните и 2 от другите, :D тъкмо ще разбереш след време кои са по хубави .:giggle:

 

Точно над твоят пост има снимки на най правилните свещи, ;) щом от завода са заложили на NGK, няма какво да се чудиш .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Щом си пред дилема, вземай 2 от едните и 2 от другите, :D тъкмо ще разбереш след време кои са по хубави .:giggle:

 

Точно над твоят пост има снимки на най правилните свещи, ;) щом от завода са заложили на NGK, няма какво да се чудиш .

Той колегата въобще не те пита.

Просто ни информира, че се чуди. :)

Шегичка :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Той колегата въобще не те пита.

Просто ни информира, че се чуди. :)

Шегичка :)

 

Купих си денсо иридиум.

Като не разбирам - си купих денсо...

Японеца дали се бъзика - 140 хил. км или 150 хил. километра се изминават с денсо иридиум?

"Брата на лансера с денсо прекарал се е не е зел нжк))" - това словосъчетание не знам как да го редактирам.

Може би - Брата с Лансера се е прекарал, не е взел NGK - а DENSO.

Редактирано от valboss
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

купих си денсо иридиум ка то не разбирам си купих денсо )) японеца дали се базика 140 хил или 150 хил километра изминават денсо иридиум брата на лансера с денсо прекарал се е не е зел нжк))

Пиши по грамотно бе човек, нищо не разбрах от поста ти ! :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Купих си денсо иридиум.

Като не разбирам - си купих денсо...

Японеца дали се бъзика - 140 хил. км или 150 хил. километра се изминават с денсо иридиум?

"Брата на лансера с денсо прекарал се е не е зел нжк))" - това словосъчетание не знам как да го редактирам.

Може би - Брата с Лансера се е прекарал, не е взел NGK - а DENSO.

 

Ако го истриеш ще е добре ще съм благодарен, Просто казвах че денсо издържат 140 хил или 150 хил километра и са подобри свещи от нжк .Най добрите свещи в света са денсо другите марки са компромис японски свещи мое си мнение не задължавам никой с него. говорим за 2014 г ако невярвате пробвайте кой свещи нжк или денсо дават помалък расход на гориво и поголяма издражливост на мицубиши и всички други показатели за вървене на мицубиши

Редактирано от taiko2
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 месеца ...

Здравейте бивши колеги... разчиствах гаража и открих четери броя свещи от мойто GDI, здрави са и работят, смених ги, но се оказа проблем в кабела... Мога да ги дам на някой, ако има нужда. За символична сума. В София, Младост 1. звънкайте на 0884451176 че рядко влизам вече.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 11 месеца ...

Колеги Здравейте! Изчетох темата но така и не си отговорих на един въпрос ,а той е прекарах ли се с тези свещи? Автомобила е пинин 2.0/129к.с. като в повечето сайтове намирам този продукт с жълта опаковка ,а не с сива !? Някои може ли да каже дали са оригинални NGK или е възможно да са менте ?

post-20318-021770800 1456736802_thumb.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 5 месеца ...

Здравейте, колеги! Включвам се и аз в темата след като днес за първи път извадих свещите от както съм купил колата. Като марка са NGK, обаче като модел не са точния за каризма.( колата е каризма 1.8 гди 2003г.)Както личи на снимките доста опушени бяха, според майстора от бедна смес. Почистихме ги и ги закачихме обратно.Планувам да ги сменя с иривиевите, но до тогава добре ли е да карам известно време с тези? номерът им е BCPR6ES пише че са направени във Франция ....

post-20949-009343100 1470339177_thumb.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Запалителните свещи в бензиновите двигатели се водят консуматив и от тях много зависи ефективната работа на двигателя. Много шофьори считат че не е проблем свещите да се ползват повече от предписанията на производителя, но това действително не е така. Високата температура, налягането и корозията на електродите в процеса на работа в бензиновия двигател си казват думата и след 20 000 км пробег в обикновените свещи искроподаването вече е непълноцнно. В резултат на това изгарянето на гориво-въздушната смес е неефективно и съответно се повишава разхода на гориво. В постоянния си стремеж за усъвършенстване на продукта си производителите на запалителни свещи откриват че качествата на иридия могат да дадат на запалителната свещ много по-голям живот и ефективност. Естествено цената на иридия е много по-висока от останалите метали, които се използват в продукта им но погледнато в общ план се оказва че те са по-изгодни и ефективни.

 

Основните качества с които иридия е толкова привлекателен за производителите на автомобилни свещи са:

високата твърдост и износоустойчивост - иридия не реагира дори с киселини и техните смеси (царска вода) даже и при високи температури;

високата температура на топене - 2450°С, за сравнение при платината - 1772°С, никела - 1453°С.

Тези качества на метала дават възможност на инженерите да изработят по-тънък електрод с диаметър от 0,4 - 0,6 мм., срещу 2,5 мм при обикновените свещите. Какво дава тънкия електрод? Първото и най-важно е че за искрообразуването с такъв тънък електрод не е необходима толкова напрежение както при обикновените свещи. Това гарантира стабилно искроподаване, дори и при ретро автомобилите които са с по-слаби бобини и генератори.

 

Електродите от друг метал биха се стопили от температурата и от корозията, която за иридия въобще не е страшна.

 

Тънкия електрод дава много по-стабилна и оптимална за горивния процес искра. За да не говорим просто ей така, да направим сравнение между искроподаването при нормални свещи с оптимално и увеличено разстояние между електродите и съответно иридиеви свещи с оптимално и увеличено разстояние между електродите. При нормалните свещи с увеличено разстояние искрата придобива червени отенъци и започва така да кажем да се „мята” а това въобще не се харесва на двигателя. А при идириевите свещи искрата е стабилна и в двата случая. Това показва на практика че иридиевата свещ дава ефективна искра и при по-влошени работни показатели.

 

Някой по-навътре в нещата веднага може да запита „А какво правим с високата температура която се развива на върха на електрода, това няма ли да доведе до неправилно предварително запалване на гориво-въздушната смес?” - отговора е в масата на „иглата”, тя е толкова малка, че за работния такт и изпускането на отработените газове, електрода успява да изстине до безопасна температура.

 

А как е положението с нагара? - Нагара който се образу в процеса на работа на бензиновия двигател е два вида. Първия е т.нар. „черен нагар”, той се образува при непълноценно изгаряне на гориво-въздушнаа смес - в процеса а работа при достигане на оптимални работни темпрератури този вид нагар изгаря. Вторият вид нагар е т.нар. „червен нагар”, той се получава при изгарянето на желязосъдържащите добавки в бензина и е характерен за некачествените горива, срещу този нагар както иридиевите, така и обикновените свещи за безсилни.

 

Другото много важно преимущество на иридиевите свещи пред обикновените е срока им на пригодност - производителите препоръчват да се използват до 100 000 км. пробег, което е с пъти повече от на обикновените свещи (20 000 км).

 

Основния недостатък на иридиевите свещи е че са доста по-скъпи, но и най-простата сметка показва че се изплащат и са по-изгодни в сравнение с обикновените свещи. Всеки може да умножи цената на комплект обикновени свещи по броя комплекти които трябва да купи за да измине пробега на един комплект иридиеви свещи. От друга страна погледнато има много хора, който ползват автомобила си да отидат сутрин до работа и вечер да се върнат вкъщи, и пробега им за година не превишава и 10 000 км, тогава инвестицията им в такива свещи е неоправдана, тъй като и без това не им се налага честа смяна на свещи.

Редактирано от valboss
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги! Включвам се и аз в темата след като днес за първи път извадих свещите от както съм купил колата. Като марка са NGK, обаче като модел не са точния за каризма.( колата е каризма 1.8 гди 2003г.)Както личи на снимките доста опушени бяха, според майстора от бедна смес. Почистихме ги и ги закачихме обратно.Планувам да ги сменя с иривиевите, но до тогава добре ли е да карам известно време с тези? номерът им е BCPR6ES пише че са направени във Франция ....

 

За GDI двигателя е напълно нормално да ги очерня, не се притеснявай :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз по бедност се опощих със 16 лева за 4 свечички ,и си ги пазя за черни дни ,BKR5EY-11 японски,ама гледай да си намериш такива...иридиевите....само мода!

http://g03.a.alicdn.com/kf/HTB1acdiLXXXXXXVXVXXq6xXFXXXO/221954586/HTB1acdiLXXXXXXVXVXXq6xXFXXXO.jpg?size=186332&height=779&width=950&hash=7885fd06543fc8b2226907a531aab9b4

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...