Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

РадиКо

Потребител
  • От него общо

    25
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    Плевен

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Carisma 1.8 GDI 1998

РадиКо's Постижения

Начинаещ

Начинаещ (3/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Първа Седмица
  • Един месец
  • Една Година

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. С бутончето нищо не стана, счупени са му крачетата, опитвах да ги лепя със секундно лепило, но се счупиха пак при опита да го сложа обратно, то май е имало и някаква пружинка. При поставянето на панела в кората обаче имам проблем. Има и една пластина отстрани, за която не съм сигурен точно как е била и сега като е поставен панела в кората има едно свободно движение напред-назад, което преди също го имаше, но само напред и се връщаше като на пружина, сега това движение е свободно. Сигурно не съм уцелил задните зъбчета :icon_blush:
  2. Успях да я сваля, колега :icon_thumbup: Малко трудно излезе при мен тази пластина е доста силна, но стана, дано успея да оправя и бутончето.
  3. Много добре се вижда пластината, само тя е нали? Днес ще опитам да го сваля и ще пиша какво е станало. Благодаря!
  4. Ами аз горе-долу разбрах как става дано да успея.
  5. Здравей, колега при мен проблема е следния - на този панел на шофьорската врата бутончето за предно дясно стъкло е пропаднало и както прочетох тук, пък и сам предполагах и преди това, има някаква пружинка, която се е извадила или счупила и не че не работи ами се отваря и при леко несъзнателно докосване. Опитвах се да извадя панела, но не можах, би ли ми обяснил по-подробно как точно се сваля, доколкото разбирам от снимките не се изважда целия веднага, по едно време си мислех да свалям цялата кора, но виждам, че не е необходимо. Моя панел е с двете бутончета. Благодаря предварително.
  6. Основната цел не беше диагностиката, а да изчистим дроселовата клапа и да видим дали от това ще се оправят оборотите. Но следващия път ще отида при Емил и ще си запиша данните.А има ли начин да разбера дали кабелите, които стигат до бобините са добре, че за тях четох тук, че се налага често да се сменят, тях не съм ги сменял?
  7. Не, знам, че преди време ме беше посъветвал там да отида, но не съм ходил при него.
  8. Не се сещам, от кои датчици трябва да се видят параметрите? Ако трябва ще я закачим пак.
  9. Здравейте, колеги преди няколко дни ходих в сервиз да проверим дали могат да се оправят оборотите, които все още се менят, почистихме дроселовата клапа и след това я закачихме на диагностика. Тестът показа нула запаметени грешки. Възможно ли е GDI двигател да не е с електрическо регулиране на клапата, защото там ми казаха, че щом газта ми е с жило, клапата не е с електрическо регулиране. Оборотите така и не се оправиха, как мога да разбера дали кабелите ми са наред?
  10. Колега, имаш предвид да не би да е АБС-а, не мисля, че включва той, пробвал съм го на заледен път с ниска скорост като нарочно задържах спирачката, тогава още не бях сигурен дали работи, усещането е различно.
  11. Здравейте, имам един проблем при спиране, като натисна спирачката при скорост над 40 км/ч и започва едно биене струва ми се на дясното колело, което се усеща и във волана. Възможно ли е да е крив спирачния диск, защото като ми сменяха накладките, осите отдолу на апаратите бяха блокирали и отляво се освободи сравнително лесно, но отдясно се наложи да се сваля апарата и да се нагрява? Иначе откакто смениха накладките и раздвижиха апаратите спира много добре. Този проблем го имаше и преди да ми сменят накладките, но сега сякаш се усили.
  12. РадиКо

    Свещи за ГДИ

    То има ли изобщо възможност да мине без последствия? Посъветваха ме да отварям капака на клапаните има ли смисъл да я търся там?
  13. РадиКо

    Свещи за ГДИ

    Така е, и запалих и карах,те тези пружинки според мен не трябва въобще да падат,на една от лулите, която беше и чиста, тази с омаслената свещ пружинката си стоеше във лулата. Ако намеря бубини на mitsubishi electric, втора употреба може ли да ги заменя, че поне може да се чистят, колата е произведена .12.98 год?
  14. РадиКо

    Свещи за ГДИ

    Там където трябваше да завия свещта.Не знам от там в цилиндъра пада сигурно, погледнах нямаше я отвън, че преди това и една друга падна ама там бях завил свещта и успях да я извадя.
×
×
  • Създаване...