Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Свещи за ГДИ


Mupo

Препоръчано мнение

Разликата беше в края на електродите. Иначе IX бяха за ентусиасти, а Laser Iridium са предназначени за по-дълъг пробег. По спомени....

Редактирано от Dell
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 112
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Привет от Англия! Ще сменям свещи на моята Каризма 1.8 GDI 2000г и прочетох всичко във форума. Разбрах, че трябва да са иридиеви, обаче в ето този сайт http://www.aceparts....gk-spark-plugs/ имат два вида иридиеви- "NKG Iridium IX" а другите са "NKG Laser Iridium". И двата вида имат номер IZFR6B, чудя се каква е разликата и от кой вид да си взема. Моля за съвет! И в други сайтове са с такъв номер, но кутиите отвън са с тези различни надписи. Благодаря на всеки, който ми даде мнението си. :)

А защо никой не поглежда и тези:

BERU 14FR-7DUX 1.0mm

BOSCH FR7DCU 1.0mm

Също са за 1.8GDI според аутодатата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако купиш и 4 бобини и ги подариш на този, който ще пробва... Трябва и да се примери и че двигателя няма да работи както трябва. Трябва иридиева или платинена свещ с резистор 0,6мм.

 

Тук е обяснено с филмче, как свещта се самопочиства от нагара -

Втората причина - по-силната и стабилна искра -

Другите ползи са, че се сменят на 90 000км и че материала на електродите се явява и катализатор.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А защо никой не поглежда и тези:

BERU 14FR-7DUX 1.0mm

BOSCH FR7DCU 1.0mm

Също са за 1.8GDI според аутодатата.

 

Защото Японски автомобил, не върви "някак си" с европейски "дръвцета", боша е предимно турски или словенски ,нищо че пише "ГОРДО" мейдин германи. То и да са немски са същото дърво, ниско качество лоша изработка. Сменил съм стотици хиляди свещи, в сервиза имам колекция от дефектирали свещи по невероятен начин, за това мога много да ти говоря. Беру -френски чикии също се правят къде ли не по измислени фабрики...нямам им вяра, същото се получи и преди около 5-6 години, с NGK, дадоха лиценз на Саджем франсе да произвеждат и ония френски некадърници осраха тотално качеството, запазил съм няколко бройки от първите френски партиди-чисто нови не работят коректно!!!! Оттогава спрях да работя с NGK, Френските кавалджии им сраха на името, а и се научиха да пишат на тях мейдин джапан навместо Франсе, както беше при първите партиди!!!!

Ако NGK е внесена от държава извън Европа, Щатите примерно или директно япония, има гаранция че е истинска и качествена!

Единствено Денсо нямат изнесени производства и продадени лицензи, при тях фирмена политика е да се произвежда само в Япония, и е гаранция за високо качество!

Редактирано от HristoGB
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При изправна запалителна система, здрави бобини и лули какъв ви е проблема с оригиналните свещи, та се търсят аналози. При цена от 120лв за комплект и пробег от поне 100000км, даже няма да отворя Аутодатата за да погледна какви глупости пише там.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Защото Японски автомобил, не върви "някак си" с европейски "дръвцета", боша е предимно турски или словенски ,нищо че пише "ГОРДО" мейдин германи. То и да са немски са същото дърво, ниско качество лоша изработка. Сменил съм стотици хиляди свещи, в сервиза имам колекция от дефектирали свещи по невероятен начин, за това мога много да ти говоря. Беру -френски чикии също се правят къде ли не по измислени фабрики...нямам им вяра, същото се получи и преди около 5-6 години, с NGK, дадоха лиценз на Саджем франсе да произвеждат и ония френски некадърници осраха тотално качеството, запазил съм няколко бройки от първите френски партиди-чисто нови не работят коректно!!!! Оттогава спрях да работя с NGK, Френските кавалджии им сраха на името, а и се научиха да пишат на тях мейдин джапан навместо Франсе, както беше при първите партиди!!!!

Ако NGK е внесена от държава извън Европа, Щатите примерно или директно япония, има гаранция че е истинска и качествена!

Единствено Денсо нямат изнесени производства и продадени лицензи, при тях фирмена политика е да се произвежда само в Япония, и е гаранция за високо качество!

Има Дензо произведено и в Щатите, а още по лошо - и в Мексико.........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 месеца ...
  • преди 8 месеца ...

Ами за смяна са.

Най-малкото, щото не са NGK IZFR6B GAP 0.6-0.8 ..................

Аз преди няколко дни свалих две от свещите и се оказа, че са тази марка и модел, обаче едната беше доста позеленяла от меден оксид, не знам преди колко километра са сменяни и ме съмнява, че са оригиналните, а колата по километраж е на 181хил, в сервизната книжка не пише да са сменяни. Възможно ли е от тях да мени оборотите и дали могат да изкарат още?

Редактирано от valboss
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сменяй ги...

И ревизирай лулите.

Редактирано от valboss
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сменяй ги...

И ревизирай лулите.

Как да ревизирам лулите,защото ми се струва, че и в тях има оксид? Благодаря!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Отделяш внимателно лулата от бубината.

Вадиш внимателно карантията на лулата.

Ползваш памучен парцал и спрей за почистване - може WD40.

Остави шпрея да подейства повечко, изтъркай с парцала - ако има нужда повтори процедурата, като на края не забравяй добре да подсушиш лулата.

На пружинките може да оставиш лек, ма съвсем лек слой от препарата.

Виж и гнездото на бубината.

.........................

Но най-първо - нови свещи.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Разглобяват се и се почистват само лулите на Mitsubishi Electric, ако са производство на Diamond Electric зеленясалите се сменят. От кой вид са пише отстрани на бoбината.

Редактирано от Hristo
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Отделяш внимателно лулата от бубината.

Вадиш внимателно карантията на лулата.

Ползваш памучен парцал и спрей за почистване - може WD40.

Остави шпрея да подейства повечко, изтъркай с парцала - ако има нужда повтори процедурата, като на края не забравяй добре да подсушиш лулата.

На пружинките може да оставиш лек, ма съвсем лек слой от препарата.

Виж и гнездото на бубината.

.........................

Но най-първо - нови свещи.

:mitsu-smiley:Благодаря ти много!!!

Редактирано от РадиКо
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Разглобяват се и се почистват само лулите на Mitsubishi Electric, ако са производство на Diamond Electric зеленясалите се сменят. От кой вид са пише отстрани на бубината.

Здравейте,

Днес отворих бубините оказа се, че са Diamond, все пак се опитах да ги изчистя,използвах този спрей WD40, на втората свещ бубината и пружинката бяха чисти, но пък свещта беше омаслена и то доста. Нормално ли е пружинките да падат от лулата, защото тази, която беше чиста си стоеше вътре. Едната бубина я сложих, но бях забравил да навия преди това свещта и пружинката падна вътре, на нейно място сложих една от химикалка, и я сглобих и сега продължава да прекъсва, като някой път и гасне.

Тези бубини дали могат по някакъв начин да се проверят, дали и как работят, че като им проверих и на тях цената..., 225 лв. май беше по-евтиния вариант на "Ера", да не сменям и четирите ако някоя все пак от тях работи.

Засега няма да я карам. :huh: Надявах се, че ще се размина само със смяна на свещите.

Между другото предния ден реших със същия спрей да почистя дистанционното на централното, и сега при натискане на бутончетата диода светва много лесно, но не отключва и централното вече е само на ключ

Редактирано от РадиКо
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

Днес отворих бубините оказа се, че са Diamond, все пак се опитах да ги изчистя,използвах този спрей WD40, на втората свещ бубината и пружинката бяха чисти, но пък свещта беше омаслена и то доста. Нормално ли е пружинките да падат от лулата, защото тази, която беше чиста си стоеше вътре. Едната бубина я сложих, но бях забравил да навия преди това свещта и пружинката падна вътре, на нейно място сложих една от химикалка, и я сглобих и сега продължава да прекъсва, като някой път и гасне.

Тези бубини дали могат по някакъв начин да се проверят, дали и как работят, че като им проверих и на тях цената..., 225 лв. май беше по-евтиния вариант на "Ера", да не сменям и четирите ако някоя все пак от тях работи.

Засега няма да я карам. :huh: Надявах се, че ще се размина само със смяна на свещите.

Между другото предния ден реших със същия спрей да почистя дистанционното на централното, и сега при натискане на бутончетата диода светва много лесно, но не отключва и централното вече е само на ключ

Къде падна пружинката ??? :icon_doh:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Къде падна пружинката ??? :icon_doh:

Там където трябваше да завия свещта.Не знам от там в цилиндъра пада сигурно, погледнах нямаше я отвън, че преди това и една друга падна ама там бях завил свещта и успях да я извадя.

Редактирано от РадиКо
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Абе хора какви ги вършите , спрете се....Тези автомобили и двигатели вече не са на Москвич....НЕМОЖЕТЕ ДА СИ ГИ ПРАВИТЕ САМИ, ТЪРСЕТЕ КВАЛИФИЦИРАНА ПОМОЩ....НЕ Е СРАМНО....... Какво прави там лулата като няма свещ..... Сега какво правим, заради тази пружинка ще отваряме двигателя ли.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Там където трябваше да завия свещта.Не знам от там в цилиндъра пада сигурно, погледнах нямаше я отвън, че преди това и една друга падна ама там бях завил свещта и успях да я извадя.

.........баси :icon_doh: :icon_doh: Въртя ли на стартер мотора??? Преди това трябваше поне да се опитате да я извадите с магнит,има спец инструмент такъв, който през отвора на свеща се бърка и ако имаш късмет ( около 90% е сигурно ) ще я извадиш, ама сега ако си палил, лошо......... :icon_doh:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Вади се с разтегателна/телескопична/ отвертка с накрайник магнит....

....................

Сега с тая лула с пружинка от химикалка.....туряй и един пълнител и почвай да пишеш.....http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif

Редактирано от valboss
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Слагаш я на тръскачката за амортисьори, бре, Миленски.......http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/laugh.gif

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

С тези криви бутала..... Оптимисти. Освен ако магнитите ви неса като жената-каучук....

Споко, вадят се .......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Споко, вадят се .......

Значи и ти си изтървал пружинки, щом знаеш как се вадят ...:lol:

И пак не четете какво е написал човека, :P той вече я е извадил през ауспуха, :D ти питаш дали на стартер е въртял ..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Значи и ти си изтървал пружинки, щом знаеш как се вадят ...:lol:

И пак не четете какво е написал човека, :P той вече я е извадил през ауспуха, :D ти питаш дали на стартер е въртял ..

Така е, и запалих и карах,те тези пружинки според мен не трябва въобще да падат,на една от лулите, която беше и чиста, тази с омаслената свещ пружинката си стоеше във лулата.

Ако намеря бубини на mitsubishi electric, втора употреба може ли да ги заменя, че поне може да се чистят, колата е произведена .12.98 год?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Значи и ти си изтървал пружинки, щом знаеш как се вадят ...:lol:

И пак не четете какво е написал човека, :P той вече я е извадил през ауспуха, :D ти питаш дали на стартер е въртял ..

Не аз, клиента си ги беше изтървал..........докато се правеше на майстор в сервиза........аз и клапани съм вадил,но това е друга тема...... :icon_bye:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...