Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Не мога да избера между Лансер и Корола!


Препоръчано мнение

Трябва да мине, като всяка чисто нова кола - над 20 хиляди! :rulez:
Не е така с всички нови коли...Турските Тойоти, ги дават разработени, за това вървят повече като нови..

Даже са толкова разработени, че на 10000 км. - хапват по 3-4 л. масло... :yes3:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, във форум на Мицубиши предполагам, че не очакваш да те убеждават да си купиш Тойота. Все пак ако ги гледаме не само отвън (там Лансера определено печели) а погледнем и вътре ще видим че Лансера е много ама много обикновен. Нищо вътре не напомня на изключително агресивната и красива външност. А като се наложи да погледнеш тази дупка пред скоростния лост може да се отвратиш. Нищо ли не са могли да измислят, за да го направят малко по-интересен и вътре. Поне по мое мнение Тойотата, като вътрешен комфорт и дизайн, печели и то доста. Като двигатели Тойота са доста по-напред, а и дизелът им е японски за разлика от VW-на на Мицубишито.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, във форум на Мицубиши предполагам, че не очакваш да те убеждават да си купиш Тойота.

Защо бе ? Когато си заслужава, защо да не го убедим...Но в случая не си заслужава.. Виж ако беше Авенсис - да...

Във Тойота форума, го убеждават да си вземе Лансера... :yes3:

Даже го пращат на нов тест, с друг Лансер...

http://www.toyotabg.net/viewtopic.php?t=10742

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Глупаво е във фен клуб на :mitsu-smiley: да задаваш такива въпроси!Аз съм имал Авенсис 2006 1.8 ,но беше скучна и с остарял дизайн!Иначе много добра като качество,за две години и половина една крушка не изгоря,но въпреки това си взех Лансер 1.8!!!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Двигателя 1.6 на королата има мах. върт. момент 157нм при 5200об i 124кс, Митсу 1.8 177нм при 4200об и 143кс, ускорение 0-100км/ч Кор 10.4сек а Митсу 9.8сек. Качеството на toyota в Бг досега е показало първа смяна на масло върви с смяна на бутала и сегменти Аз не искам да коментирам коя вървяла и дърпала повече или е по красива. Фактите и тех. дан. са в полза за Митсу а пред фактите и ..............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Двигателя 1.6 на королата има мах. върт. момент 157нм при 5200об i 124кс, Митсу 1.8 177нм при 4200об и 143кс, ускорение 0-100км/ч Кор 10.4сек а Митсу 9.8сек. Качеството на toyota в Бг досега е показало първа смяна на масло върви с смяна на бутала и сегменти Аз не искам да коментирам коя вървяла и дърпала повече или е по красива. Фактите и тех. дан. са в полза за Митсу а пред фактите и ..............

 

Абе колега отде я изкара тая статистика с бутала и сегменти за пръв път я чувам. А имам доста познати, които карат Тойоти и нито един не е сменял нищо, камо ли бутала и сегменти.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Абе колега отде я изкара тая статистика с бутала и сегменти за пръв път я чувам. А имам доста познати, които карат Тойоти и нито един не е сменял нищо, камо ли бутала и сегменти.

 

Потвърждавам ... и въпреки това, въпросния човек(не е от форума) си взе Lancer ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

... Качеството на toyota в Бг досега е показало първа смяна на масло върви с смяна на бутала и сегменти ....

Колега, нека не публикуваме непроверени сведения.

Ако имаш факти - цитирай източника.

Недостоверната информация се равнява на слухове и легенди, по-подходящи за други форуми..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз за toyota не бих се чудил: никога няма да си купя такава кола-лично мнение.

Малко история от близките 3 години, мои двама колеги си купиха по един авенсис, тогава се водеше новия модел.За 24 месеца едната стоя 6 месеца в сервизите, а другата малко повече. Като се има предвид, че и двамата ми колеги са уравновесени хора и не карат като на рали. Сагата започна след като колите излязоха от гаранция или казано 100 000км. и това е близо след 30 месеца от покупката, е затова няма да говоря, че като знам колко пари потрошиха. Сега и двете коли са в историята и си взеха други няма да казвам марката но не са toyota.

За качеството на Mitsubishi не мога да говоря, от скоро жената го кара, но за 2000км няма никакви проблеми и не е нов модел а е Каризма, за новите модели колегите са казали, и може още да кажат.

Лично мое мнение Не и toyota.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Бе явно е до късмет - шефката ми кара Авенсис, за година и половина и е направила ок 50к, при това я кара като за последно! Само на тип-троник. И яко ръчка. В сравнение с нея аз карам като пенсионер жигула. До нивата и обратно. И освен консумативите - друго не е пипвано по колата.

И в Авенсиса и в Лансера се чувствам еднакво удобно, не съм ги карал дълго и не мога да кажа 100% наблюдения, но 1,8 двигателите им са почти равностойни.

А пред офиса ни спира една Корола Версо.... Ми как да ви кажа, много ми харесва. Не съм карал, само съм сядал и разглеждал, но е фкат, че е много добре...... Малката Корола, обаче, ми е скучна......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз за toyota не бих се чудил: никога няма да си купя такава кола-лично мнение.

Малко история от близките 3 години, мои двама колеги си купиха по един авенсис, тогава се водеше новия модел.За 24 месеца едната стоя 6 месеца в сервизите, а другата малко повече. Като се има предвид, че и двамата ми колеги са уравновесени хора и не карат като на рали. Сагата започна след като колите излязоха от гаранция или казано 100 000км. и това е близо след 30 месеца от покупката, е затова няма да говоря, че като знам колко пари потрошиха. Сега и двете коли са в историята и си взеха други няма да казвам марката но не са toyota.

За качеството на Mitsubishi не мога да говоря, от скоро жената го кара, но за 2000км няма никакви проблеми и не е нов модел а е Каризма, за новите модели колегите са казали, и може още да кажат.

Лично мое мнение Не и toyota.

Смени си аватара в нашия форум де. :icon_thumbup: Снимка на Каризмата за тука. :good:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Смени си аватара в нашия форум де. :icon_thumbup: Снимка на Каризмата за тука. :good:

 

Васко, чакам спойлера и като го сложа, ще и направя снимки с него и ще сменя снимката.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги благодаря за помоща ви!!! Днес платих капарото за :mitsu-smiley: .Остава да ме одобрят от банката и живот и здраве ще бъда един от вас :icon_rock: Наистина от форума на Тоиота ме убеждават да си взема :mitsu-smiley: Ако стана горд собственик на ЛАНСЕР ще ви се похваля на секундата :icon_thumbup: :rijden: :worthy: Явно :rulez:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е, ние си харесваме марката, ама не лъжем..... :icon_angel:

Хайде честито и да се похвалиш после, да не забравиш!

 

П.П. Прави чест на колегите от Тойота :worthy:

Редактирано от rosko
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги благодаря за помоща ви!!! Днес платих капарото за :mitsu-smiley: .Остава да ме одобрят от банката и живот и здраве ще бъда един от вас :icon_rock: Наистина от форума на Тоиота ме убеждават да си взема :mitsu-smiley: Ако стана горд собственик на ЛАНСЕР ще ви се похваля на секундата :icon_thumbup: :rijden: :worthy: Явно :rulez:

Ама колега, как така си дал капаро за колата, а с банката още не си се оправил? :icon_hmm:

Дано да стане всичко както трябва, че в тая криза 2000 лв назад не е добре. :icon_thumbup:

Редактирано от valboss
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Лансер>>>корола

 

Не бих се замислил дори и за секунда и вече го имам Лансера от година. А относно вървежа, трябва да се има предвид че колата трябва да се кара във високи обороти, за да го има.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Извинявам се, че пиша в заключена тема, но започнахте да прекалявате с тези Хонди, родени от фантазии, че са по-добри от другите японски коли.

Пълна илюзия!

И сравнението с ниския грозноват английски 1.4 Сивик на цената на японски Лансер 1.8 даже не ми се коментира.

Който иска Акорд да си купи за 50 хиляди и толкова.

Вътре е пълен с Бош и няма качеството на колите от 90-те години.

Един Галант в прекрасно състояние за 10 хиляди по нищо не отстъпва, като кола във всяко едно отношение.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Гост
Тази тема е затворена за допълнителни отговори.
×
×
  • Създаване...