Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Kакво моторно масло?


Препоръчано мнение

  • Admin

Само Eneos Sustina е чисто японско масло.

Разговарях подробно с вносителя на автоизложението в София.

Всъщност единствено на тубата на Sustina пише Made in Japan.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 136
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Само Eneos Sustina е чисто японско масло.

Разговарях подробно с вносителя на автоизложението в София.

Всъщност единствено на тубата на Sustina пише Made in Japan.

 

Така е ...... и аз поразпитах там http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif !

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хм...ще се чуем като дойде ред за смяна :icon_thumbup:

 

Може ли някой да пусне подробна спецификация на това масло, да видим кое струва 94 лв.?

Това ли са параметрите на 5w40?

Редактирано от SLX
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Eneos 5W40 мога да ти го намеря около 60лв.-4л., а Eneos

Sustina-

102лв.-4л., спецификациите провери в: www.noeu.jx-group.eu

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 месеца ...

Приближавам смяна на масло и реших да заменя 5w40 на Мицубиши, което ползвам от 40к км (сменям го на 10 000 до 12 000км пробег) с Castrol 0w40 http://castroledge.com/oil-range/0w-40-a3b4

Някой слагал ли е такова и дали мога да очаквам проблеми? Двигателят е 4G63 и след 8000 км маслото започва да намалява. :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мноо тънко бре, ще започне да изчезва и преди 8-те иляди км...

Стига и ти бре, тънко. Течливостта при 0 при 30 и при 90 градуса на масло с вискозитетен индекс 0W40 ще ти я обясни колегата Svetlioff и ще стане ясно, че тънко-дебело няма игра отдавна. Друг е въпросът, че по спецификация на 4г63 не би трябвало да има такъв вискозитет, ма знам ли.

ПП. Аз съм по принцип фен на Кастрол. Карал съм на две коли Едж, съответно 5W30, но спецификация за дизели с ДПФ. И съм напълно доволен.

ППП. Твоят енеос на какъв пробег стана, почнаха ли да тракат повдигачите вече?

Редактирано от SLX
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Почва да намалява, защото е нестабилно маслото - пълна синтетика ама друг път. Просто мини на по-добро, а не друг вискозитет.

Редактирано от BAlexandrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моя Енеос ща излъжа в момента но мина 2000...ала повдигачи не тракат дори и като студена и некарана...щот ги смених де :icon_thumbup:

Инак добре изглежда покафевя леко, не е мръднало от горната белязка. Убав е тоз енеос, струва ми се, ама мноо скъп бре :icon_crying: но няма пълно щастие :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Приближавам смяна на масло и реших да заменя 5w40 на Мицубиши, което ползвам от 40к км (сменям го на 10 000 до 12 000км пробег) с Castrol 0w40 http://castroledge.com/oil-range/0w-40-a3b4

Някой слагал ли е такова и дали мога да очаквам проблеми? Двигателят е 4G63 и след 8000 км маслото започва да намалява. :icon_hmm:

 

 

Здравей колега. Двигателя ти 4G63 136 к.с. (без турбо) или 201 к.с.(с турбо) е?

Поздрави

Редактирано от svetliof
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моя Енеос ща излъжа в момента но мина 2000...ала повдигачи не тракат дори и като студена и некарана...щот ги смених де :icon_thumbup:

Инак добре изглежда покафевя леко, не е мръднало от горната белязка. Убав е тоз енеос, струва ми се, ама мноо скъп бре :icon_crying: но няма пълно щастие :)

Защо да е скъпо, колко ти го дават?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега. Двигателя ти 4G63 136 к.с. (без турбо) или 201 к.с.(с турбо) е?

Поздрави

 

136к.с. По книжка ми дават:

 

• Следует выбирать моторное масло соответствующей вязкости

по классификации SAE в зависимости от температуры воздуха.

Моторные масла классов SAE OW-30, 5W-30 и 5W-40 можно

использовать только в том случае, если они соответствуют

классам АСЕА A3 и API SG (или выше).

• Следует использовать моторное масло, соответствующее классу:

• По классификации АСЕА: «Для условий эксплуатации А1,

А2 или A3»;

• По классификации API: «Для условий эксплуатации SG»

или выше.

 

Castrol-ът 0w40 мога да го взема на добра цена и за това ми се иска да чуя отзиви за него. :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

136к.с. По книжка ми дават:

 

Castrol-ът 0w40 мога да го взема на добра цена и за това ми се иска да чуя отзиви за него. :)

 

Това, с което аз мога да ти бъда полезен е да ти предоставя последните препоръки от MMC за твоя двигател. Множество вискозитетни класове са позволени, вкл. и SAE 0W40 който е с висок HTHS. Отделно избраното от теб масло многократно надвишава бензиновите норми ACEA A3-98, или API SG и е отличнен избор

 

Mitsubishi, Outlander (Sport) / Airtrek CU0W, Outlander (Sport) / Airtrek 2.0 16V, 2003-2009

Manufacturer: Mitsubishi Heavy Industries Ltd., Tokyo, Japan

Drive type: f.w.d./a.w.d.

Cylinder capacity: 1997 cc

Power output: 136 HP / 100 kW at 6000 RPM

 

Engine 4G63

Petrol, 4-stroke, 4 cilinder, Line, 4 valves/cyl, liquid cooled

Cylinder capacity: 1997 cc

Power output: 136 HP/100 kW at 6000 RPM

Capacity 4,3 liter

Filter capacity: 0,3 liter

 

Use: Normal

Change 15000 km/12 months

OEM recommendation: See below

 

Use: Severe

Change 7500 km

 

OEM recommendation

year-round ACEA A3-98 SAE 0W-30

year-round ACEA A3-98 SAE 0W-40

year-round ACEA A3-98 SAE 5W-40

year-round ACEA A2-96 SAE 5W-40

year-round ACEA A1-98 SAE 0W-30

year-round ACEA A1-98 SAE 5W-30

year-round API: SJ SAE 0W-30

year-round API: SJ SAE 5W-30

year-round API: SJ SAE 5W-40

year-round API: SG SAE 5W-40

From -25 to 40 ACEA A3-98 SAE 10W-30

Above -25 ACEA A3-98 SAE 10W-40

Above -25 ACEA A3-98 SAE 10W-50

Above -15 ACEA A3-98 SAE 15W-40

Above -15 ACEA A3-98 SAE 15W-50

From -25 to 40 API: SJ SAE 10W-30

Above -25 API: SJ SAE 10W-40

Above -25 API: SJ SAE 10W-50

Above -15 API: SJ SAE 15W-40

Below -15 API: SJ SAE 15W-50

From -25 to 40 API: SG SAE 10W-30

Above -25 API: SG SAE 10W-40

Above -25 API: SG SAE 10W-50

Above -15 API: SG SAE 15W-40

Above -15 API: SG SAE 15W-50

Above -10 API: SG SAE 20W-40

Above -10 API: SG SAE 20W-50

From -25 to 40 ACEA A1-98 + ACEA B1-98 SAE 10W-30

From -25 to 40 ACEA A2-96 + ACEA B2-98 SAE 10W-30

Above -25 ACEA A2-96 SAE 10W-40

Above -25 ACEA A2-96 SAE 10W-50

Above -15 ACEA A2-96 SAE 15W-50

 

Късметлия си, че производителя твърдо ти е упоменал желаният вискозитетен клас. При мен (на моя Мицку) е с половин уста. Само ръководството качено тук във форума позволява SAE 0W40, но в 2-те най-големи бази данни по които се правят каталозите мълчат.

 

Поздрави

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ми вземай кастрола, наливай и жули, пък то ще си покаже.

Енеоса е към 130лв за 4л.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ми вземай кастрола, наливай и жули, пък то ще си покаже.

Енеоса е към 130лв за 4л.

Нещо са те излъгали с цената, 4л. ENEOS Premium Hyper 5W40 е 60-65лв.!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Трудно може да излъжеш габровец. :)

Става въпрос за Eneos Sustina 5W-40 - Made in Japan.

Което е 139 лева от Омникар.

Кой каква отстъпка ползва е друг въпрос.

Това ENEOS Premium Hyper 5W40 е европейско преработено масло.

В Япония е забранено със закон да се преработва маслото, за това е толкова качествено и съответно скъпо.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не виждам да пише 0W/40, така че на твое място не бих налял това масло колкото и да го хвалят и дори да ми го подаряват. Пише 5/40.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нещо са те излъгали с цената, 4л. ENEOS Premium Hyper 5W40 е 60-65лв.!

Sustina 5W40 - 100lv.- 4l.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А, гледам Светльо ме е преварил. Ми нъл за енеос говорим, та европейската шитня, понеже съм ползвал 2 вида от нея, ни ща да я ползвам вече, та рекох да зема истинския енеос...Дет вика боса, габровец зор се прекарва....Поздрави.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

От вчера двигателя на моя Мицку вече е със SAE 0W-40. Лампата за масло загасва за части от секундата и не зная дали си въпобразявам, но на твъгване от светофар малко му е по-леко. Сега остана да събирам впечатления :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 месеца ...

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...