Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

fili

Потребител
  • От него общо

    52
  • Регистрация

  • Беше тук

За fili

  • Рожден ден 06/03/1984

Интернет контакт

  • Уебсайт адрес
    http://
  • ICQ
    0

Информация за профила

  • Кара
    Mitsubishi Starion 4G63T

fili's Постижения

Сътрудник

Сътрудник (5/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. колега браво, зарибена колица, но трябва да направиш някоя друга промяна за да завърви наистина силно, като за начало входящ колектор нормален и едно TD06 :icon_thumbup: . Наскоро почнах проект за моя старион, остана ми само да направя изходящ колектор щото минах на гарет и дребни доработки по железата. Ако имаш някакви технически проблеми пиши на лични :icon_thumbup:
  2. бях пуснал тука тема за колегата, защо я триете, само си губя времето да обеснявам ????!!!!, голяма колегиалност, смятай !
  3. така братле, понеже карам старион със заводския двигател който си турил на маздата, разликата между пълна инжекция и тъпия старионов колектор е огромна. Единият ти вариант, е да вземеш направо колектор от бусче л300,л200,2.4 който директно пасва, но пак ще сменяш дросел (въпреки това е по лесния вариант), другия вариант който аз направих понеже неисках турбо пътищата да минават над двигателя е колектор от соната до 92 2.4,2.0 или от тия старите галанти до 88 2.4, 2.0, преди модела 88-92 (от галант 88-92 или еклипс не става) http://filiboy.snimka.bg/other/starion-2-0-turbo-stock.40238.17924644 ако предприемеш работа с колектор от соната или галант каквито писах по горе ще трябва да срежеш колектора от задния край (понеже на предното предаване е обратно), а от страната на дросела го запушваш. Заводските им дросели не стават за големи мощности, затова земаш един хубав дросел от еклипс 1г, 2г, 3000ГТ, Паджеро, за предпочитане цялостно оборудван. Отиваш на фрезист и правиш от алуминий планка, очертал съм я с червено, която ще завариш за колектора, после само с болтове слагаш дросела, капачката за водата я режеш под ъгъл за да се измести (там съм ти начертал къде ще минава водата)и я заваряваш. http://filiboy.snimka.bg/other/starion-2-0-turbo-stock.40238.17924653 http://filiboy.snimka.bg/other/starion-2-0-turbo-stock.40238.17924674 http://filiboy.snimka.bg/other/starion-2-0-turbo-stock.40238.17924658 нзм каква мощност търсиш но аз търся между 250 и 300 к.с. перфектни за старион, както и за маздата ти които са с почти една и съща скоростна кутия която държи многооо, като и дифа. Аз лично си взех 450cc инжектори от еклипс турбо, но не е лошо да намериш 550cc от галант ВР4 или Мазда рХ7 с които върви по принцип твойта мазда ; )))), Продължих със Стендалоун Афтърмаркет ЕКУ, но можеш да измислиш нещо само за регулирането на горивния процес, някой Мегаскърт или друго, намират се в нета, ако питаш нещо друго пиши на лични ; )))
  4. тук неразбрах добре условията, ако някой може да ми отговори - митсубишито ми е произведено 1985г. но модела е от 1983г., мога ли да участвам така ? мерси !
  5. следващия път ще гледам да дойда и аз, въобще не знаех че има зарибени от търново за срещи :icon_thumbup:
  6. какво става търновци, правите ли още срещи на местно ниво ?
  7. за съжаление 10-ката е уникална само като дизайн и тук таме подобрения по предавателната система, факт е обаче че е по бавна от всички предни серии на ево с 280 коньовия двигател, и на писта и на драг, както и от новата СТИ, дано да става за тунинг :rolleyes:
  8. fili

    Не пали, странна работа

    Мерси на всички, но днес разбрах, не сигурно, но почти, че колата е прехвърлила ремъка и затова не пали, ще го оправим :rolleyes:
  9. fili

    Не пали, странна работа

    акумулатора е ОК, бензиновата помпа е ОК, чува се как се включва и дори се опитва да дави колата, но не е задавена, ще пробвам утре със нови свещи :rolleyes:
  10. fili

    Не пали, странна работа

    горивото си е ОК, а за искра мога ли да проверя сам ?
  11. от 3 години имам митсу старион 88' (двигателя 4g63t се монтира и на галант 86'), и ко му стана за първи път не ще да пали - сефте :rolleyes: , палеше си всичко перфектно и един ден чисто и просто спря , върти но не пали, не е нищо по стартера, възможно ли е от един път и 4-рите свещи да откажат?, бтв гарнитурата откъм 3-ти цилиндър пропуска вода но това не е правило проблем, сложих нови кабели свещи, конденз няма 100 процента, свещите ги вадих изглеждат добре, но сякаш са работели на малко по- висока температура ( по принцип съм на газ, но преди си палеше поне на бенз), нямам достъп до гараж в софето съм :P
  12. има и 2,6 по 179 и 200 коня, версията със 155 коня е разтоварен двигател с малка турбина затова, слагаш една турбина от ево 3 (пасва идеално) на 1 бар и става 245 коня информативно
  13. лошото е, че ако искаш наистина хубав вървеж на газ, не можеш да направиш компромис между бензин и газ, на мене сега колата ми на бенз върви много зле, а на газ перфектно, но скоро ще разкарвам АГУ-то, въпреки че съм много доволен като работа на двигателя, но като мощност във високите обороти отстъпва на бенза, въпреки че изпарителят ми струва 250лв. и съм променял градусите на вала като за по-октаново гориво, чипове за работа на газ и др. преработки, но така и неуспях да настигна ускорението на бенз, просто във бууст бенза отделя повече енергия и к.с., което липсва при газта :rolleyes: :drinks:
  14. fili

    Турбо

    всъщност нямам никакъв опит с тунинги и турбини, бутам само по мойта и на баща ми колата, чисто и просто гледам да чета много и да съм в крак с нещата, и естествено най-много чета за митсубишита и възможни тунинги и настройки за тях, но не пропускам и другите марки DJ Tymbi дам и мойта мечта е ЕВО, но с оглед на 95 000лв. за сега мога да го гледам само през витрината :icon_crying: , но в няколко годишен срок може и да си сбъдна мечтата :rulez:
  15. fili

    Турбо

    ако искаш качествено програмиране, в софия трябва да питаш нзм кой се занимава иначе във варна келеша (ще го намериш в tuning.bg форумите отдел варна) ще ти измисли един добър тунинг проект и ще ти направи колата перфектна, макар че можеш само да я сглобиш и да я закараш за компютърни настройки, относно турбо най-доброто си остава mitsubishi TD05H но с голямата перка (по добро е като цяло с оглед на това че е перфектно за градско каране, получаваш голям въртящ момент при ниските обороти), сравнително евтино е за момента дори и японския вариант (700-800 US). китайските са 2 пъти по евтини :P. A за мойта кола в момента е много слаба поради изтощената турбина, 100ката ги прави за около 9с. 400м. съм някъде 16.5, а макс. ск. е 235км/ч (5400об. 0.6 бара) на магистрала с 3ма души но на скоростомер, реално е може би е около 220, като тегло е 1240кг. (мерил съм го) което е макс 100кг. по леко от галант , и върви еднакво с 2.6 турбо мотора, двигателя въпреки че е на 19г. си вади заводската компресия, като няма правен основен ремонт само са сменени сегменти, но в момента усилено мисля да го правя двувалка с глава на вр4-ка, афтърмаркет комп и някои други модове с горепосочената турбина, и тая зима ще съм доволен да изкарам 350 стабилни коня благодарение на японците които са направили наистина конструктивно здрави елементи за далечната 85г. :rulez:
×
×
  • Създаване...