така братле, понеже карам старион със заводския двигател който си турил на маздата, разликата между пълна инжекция и тъпия старионов колектор е огромна. Единият ти вариант, е да вземеш направо колектор от бусче л300,л200,2.4 който директно пасва, но пак ще сменяш дросел (въпреки това е по лесния вариант), другия вариант който аз направих понеже неисках турбо пътищата да минават над двигателя е колектор от соната до 92 2.4,2.0 или от тия старите галанти до 88 2.4, 2.0, преди модела 88-92 (от галант 88-92 или еклипс не става) http://filiboy.snimka.bg/other/starion-2-0-turbo-stock.40238.17924644 ако предприемеш работа с колектор от соната или галант каквито писах по горе ще трябва да срежеш колектора от задния край (понеже на предното предаване е обратно), а от страната на дросела го запушваш. Заводските им дросели не стават за големи мощности, затова земаш един хубав дросел от еклипс 1г, 2г, 3000ГТ, Паджеро, за предпочитане цялостно оборудван. Отиваш на фрезист и правиш от алуминий планка, очертал съм я с червено, която ще завариш за колектора, после само с болтове слагаш дросела, капачката за водата я режеш под ъгъл за да се измести (там съм ти начертал къде ще минава водата)и я заваряваш. http://filiboy.snimka.bg/other/starion-2-0-turbo-stock.40238.17924653 http://filiboy.snimka.bg/other/starion-2-0-turbo-stock.40238.17924674 http://filiboy.snimka.bg/other/starion-2-0-turbo-stock.40238.17924658 нзм каква мощност търсиш но аз търся между 250 и 300 к.с. перфектни за старион, както и за маздата ти които са с почти една и съща скоростна кутия която държи многооо, като и дифа. Аз лично си взех 450cc инжектори от еклипс турбо, но не е лошо да намериш 550cc от галант ВР4 или Мазда рХ7 с които върви по принцип твойта мазда ; )))), Продължих със Стендалоун Афтърмаркет ЕКУ, но можеш да измислиш нещо само за регулирането на горивния процес, някой Мегаскърт или друго, намират се в нета, ако питаш нещо друго пиши на лични ; )))