Мичон Публикувано 2 януари 2014 Сподели Публикувано 2 януари 2014 Краско,вярно ли ДУРАЛЮБ ( DURA LUBE ) е по патент на НАСА ?Ползвал съм SX 6 000,УМ И ДУРА ЛЮБ.От всичките съм усетил полза,но като че ли ДУРА ЛЮБ дава най-продължителен ефект Как го разбра ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 2 януари 2014 Сподели Публикувано 2 януари 2014 Как го разбра ? Много резонен въпрос, защото въпросния Мицу само обикаля форумите и досадно рекламира, като смята потребителите за малоумни. Така че може и да не е помирисвал въпросната добавка :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 3 януари 2014 Сподели Публикувано 3 януари 2014 От вчера двигателя на моя Мицку вече е със SAE 0W-40. Лампата за масло загасва за части от секундата и не зная дали си въпобразявам, но на твъгване от светофар малко му е по-леко. Сега остана да събирам впечатления Я че отдавна не си писал, да ти бодна едно въпросче за вискозитетния клас 0W30? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Мичон Публикувано 8 януари 2014 Сподели Публикувано 8 януари 2014 Поне 5 W 30 ! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetliof Публикувано 8 януари 2014 Сподели Публикувано 8 януари 2014 Поне 5 W 30 ! Вискозитетено-температурната характеристика до - 13С е в полза на SAE 5W30 (тръгва по-бързо). Под тази температура SAE 0W40 взима сериозна преднина.Поздрави Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Минчо Публикувано 30 ноември 2014 Сподели Публикувано 30 ноември 2014 За да не бъда разбран погрешно , добавките се слагат профилактично с цел да се избегне основен ремонт.А НЕ с ремонтна цел.Изключение прави само DURA LUBE POUR & GO , новата добавка за моторно масло на фирма ДУРАЛЮБ България.Tя има регенериращ , възстановяващ ефект върху вече износени, надрани,раздути цилиндри. Къде може да се види това ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetliof Публикувано 30 ноември 2014 Сподели Публикувано 30 ноември 2014 (редакция) Къде може да се види това ? Колега, в тази тема цък тактично ти казаха най-малко 5 неща след като повдигаш отново и отново темата за конкретната добавка: 1) ...Не е забранено да се говори за добавки, забранено е да се прави "скрита" реклама, както и да се подвеждат потребителите.2) ...И на мен ми намирисва на скрита реклама, но изчаквах още малко да си поговори. С тези слепи разсъждения за добавки че добавки бях сигурен че по някое време ще се спомене ДураК*р.3) ...Съмнителни мнения разпръснати навсякъде из клуб форумите за автомобили (да наемеш 5 човека да пишат из форумите фалшиви мнения е евтино, особено след като има голям ефект в подлъгването на неинформирани хора).4) ...Въпросът плавно премина от техническия разговор за смисъла от добавките към очевидните и доста дразнещи опити за непозволена реклама, които съвсем необяснимо се търпят от модераторския екип. Нима е толкова трудно да се позарови човек, да види IP адресите на тримата писачи тук, ако трябва да ги изпрати на админите на други форуми за сверка и бързо и лесно да стане ясно, че това е доста прозаична схема.5) ...Струва ми се, че нямаш лансър, а намерения да правиш непозволена реклама. Банът също ми се струва разумно разрешение. Поздрави! Редактирано 30 ноември 2014 от svetliof Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Минчо Публикувано 30 ноември 2014 Сподели Публикувано 30 ноември 2014 (редакция) Нищо не разбрах,за маслата какво каза ? Модераторски контрол от днес! Редактирано 30 ноември 2014 от Светльо Ангелов Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iansto Публикувано 30 ноември 2014 Сподели Публикувано 30 ноември 2014 Нищо не разбрах,за маслата какво каза ? За кои масла ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 30 ноември 2014 Admin Сподели Публикувано 30 ноември 2014 За кои масла ? Спокойно, Минчо няма да има възможност да спами форума вече. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
smg Публикувано 8 март 2015 Сподели Публикувано 8 март 2015 (редакция) Здравейте.Станах собственик на една японка и имам нужда от една консултация.Колата е оутлендър 2.2 дизел 2008година. На 170к км. Доколкото четох по форума това е френския дизел. Също така прочетох, че се препоръчва 5w30 за този двигател.Само, че се чудя каква марка да избера.Преди съм карал предимно с Мотул и като цяло съм доволен от това масло. Чудя се дали е подходящо за този двигател. Например това подходящо ли е Motul 8100 Eco-Clean 5w30? Също така какво количество ще ми трябва? Благодаря предварително. Редактирано 8 март 2015 от smg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetliof Публикувано 8 март 2015 Сподели Публикувано 8 март 2015 (редакция) Здравейте.Станах собственик на една японка и имам нужда от една консултация.Колата е оутлендър 2.2 дизел 2008година. На 170к км. Доколкото четох по форума това е френския дизел. Също така прочетох, че се препоръчва 5w30 за този двигател.Само, че се чудя каква марка да избера.Преди съм карал предимно с Мотул и като цяло съм доволен от това масло. Чудя се дали е подходящо за този двигател. Например това подходящо ли е Motul 8100 Eco-Clean 5w30? Благодаря предварително. Здравей колега,не се препоръчва само и единствено SAE 5W-30 масло, но моя съвет е да се спреш пък само и единствено на този вискозитетен клас. По-конкретно се изисква да отговаря на най-първият европейски стандарт за третиране на отработените газове ACEA C2-04 издание: OEM recommendation From -30 to 45 ACEA C2-04 SAE 5W-30 Горепосоченото масло (а и на много други марки на пазара) отговаря на този стандарт, като освен него поддържа и PSA B71 2290 стандарта (който стъпва на основата на ACEA C2, но добавя още много други специфични изисквания от групата на Peugeot / Citroen). След време (дано не те объркам с толкова информация) ако имаш прекалена консумация на масло от (SAE 5W-30 + ACEA C2 + PSA B71 2290), можеш да сложиш масло с висок HTHS индекс. Търси да отговаря (остави за момент другите стандарти), на SAE 5W-30 + ACEA C3 / ACEA C2 (т.е. комбинирана технология, класическо ACEA C3 + наченки (или от 6 теста преминало 5 на ACEA C2). Но понеже се изисква най-първата ACEA C2-04, то каквото и масло да намериш от сериозните марки ще бъдеш убеден, че надхвърлят даже поостарялите ACEA C3-08 / ACEA C2-08, така че си тип-топ.Поздрави Редактирано 8 март 2015 от svetliof Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.