fili Публикувано 3 октомври 2005 Сподели Публикувано 3 октомври 2005 здр., за 16 годишно турбо бензин мицубиши какво масло да сложа?, казаха ми някакво немско kuttenkuler или някакво друго немско? 10x Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 3 октомври 2005 Сподели Публикувано 3 октомври 2005 Явно не знаеш какво търсиш точно, не даваш достатъчно информация и очакваш смислени отговори? Порови първо из форума ето ти търсене за "масло" http://www.mitsubishibg.com/forum/index.ph...%EC%E0%F1%EB%EE Почети и ако имаш специфичен, конкретен въпрос тогава очаквай полезни отговори. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsu Публикувано 3 октомври 2005 Сподели Публикувано 3 октомври 2005 Какво е това турбо ? Колт ли е? :confused1: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fili Публикувано 16 октомври 2005 Автор Сподели Публикувано 16 октомври 2005 Какво е това турбо ? Колт ли е? :confused1: старион турбо 2.0 е и е на 16 години? , а за БАлександров конкретно искам да знам въпреки годинките на двигателя мога ли да сложа синтетично масло и да усетя някакаква разлика понеже четох примерно че Castrol GTX 3 Magnatec (синтетично) може да се слага на коли над 9 години и над 100000км. при интензивно градско каране? или по-добре минерално? и ако е минерално исках да попитам на коя марка да се спра, има ли голяма разлика в различните марки масла? а и този линк за маслата го няма никъде Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vevas Публикувано 16 октомври 2005 Сподели Публикувано 16 октомври 2005 здр., за 16 годишно турбо бензин мицубиши какво масло да сложа?, казаха ми някакво немско kuttenkuler или някакво друго немско? 10xспоред мен за кола над 10 години е добре да слагаш минерално. Няма смисъл да си даваш парите за синтетично. Сложи си минерално и някаква добавка и ще бъдеш супер - хем няма да харчи масло, хем уплътняването ще е добро. Аз лично всичиките си коли съм ги карал с Мобил 15W-40 и съм доволен. Сега Галанта го карам с полусинтетично Мобил, сменям го на 10 хил. км. и вече втори път го сменям и капка не доливам от една до друга смяна и двигатела работи като часовник - няма тракане, тресене и т.н. :good: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Guest SunnyFen Публикувано 16 октомври 2005 Сподели Публикувано 16 октомври 2005 Минерално масло на двигател с турбо не е много добре. Скапвало се били турбото. Незнам колко е вярно... !? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 16 октомври 2005 Сподели Публикувано 16 октомври 2005 Минерално масло на двигател с турбо не е много добре. Скапвало се били турбото. Незнам колко е вярно... !? И аз така съм чувал. За турбото най-добре качествено синтетично, независимо че е стар двигателя. Чувам доста мнения за това че разпространеното твърдение, че на старите им трябвало полусинтетика или минерално, е мит. Все пак избора на масло е доста субективно нещо - няма достатъчно данни, много рекламен шум, няма тестове които безпорно да доказват кое е по-добро, защото са твърде много факторите, така че гледаш да избегнеш ментетата, а за избора на марка - избираш на кой да вярваш и така... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vevas Публикувано 16 октомври 2005 Сподели Публикувано 16 октомври 2005 Минерално масло на двигател с турбо не е много добре. Скапвало се били турбото. Незнам колко е вярно... !?може и така да е. до сега не съм карал кола с турбо, така че не съм сто процента сигурен. :icon_n_blusha: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 20 октомври 2006 Сподели Публикувано 20 октомври 2006 Понеже има много теми за маслата реших да пиша в тази.Въпроса е следния:Кой от каращите дизели от какво масло е доволен? :icon_hmm: При мен нещата стоят по следния начин.Двигателят е 6годишен на 172 000км.На 155 000 налях АРАЛ 5W40(при баи Малин) без да слагам никакви добавки,като дойде момента за смяна се оказа че около 200мл. липсват което е повече от добре.На 165 000 го смених с Кастрол Магнатек 10W40 (в Ратола)и след около 3000 км лампата на маслото светна.Изпаднах в тих ужас-не го очаквах!Сега след още 4000км. съм долял към 500 мл.Нищо не разбирам.кофти масло или нещо става с двигателя.От никъде няма теч. Май въпросите станаха два :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 20 октомври 2006 Сподели Публикувано 20 октомври 2006 Понеже има много теми за маслата реших да пиша в тази.Въпроса е следния:Кой от каращите дизели от какво масло е доволен? :icon_hmm: При мен нещата стоят по следния начин.Двигателят е 6годишен на 172 000км.На 155 000 налях АРАЛ 5W40(при баи Малин) без да слагам никакви добавки,като дойде момента за смяна се оказа че около 200мл. липсват което е повече от добре.На 165 000 го смених с Кастрол Магнатек 10W40 (в Ратола)и след около 3000 км лампата на маслото светна.Изпаднах в тих ужас-не го очаквах!Сега след още 4000км. съм долял към 500 мл.Нищо не разбирам.кофти масло или нещо става с двигателя.От никъде няма теч. Май въпросите станаха два :DМного кофти масло .............сега си мини или на Арал , или на Мотул........... :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Poli Публикувано 21 октомври 2006 Сподели Публикувано 21 октомври 2006 Моето мнение е хубаво масло(по-възможност постоянно една Марка) и една хубава добавка(нека бъде скъпа но веднъж).Аз какво правя,добавка MOTOR KOTE в двигатела еднократно,масло MOTUL и смяна на всеки 5000км,изгледа скъпо,но не е. :good: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 21 октомври 2006 Сподели Публикувано 21 октомври 2006 Аз какво правя,добавка MOTOR KOTE в двигатела еднократно,масло MOTUL и смяна на всеки 5000км,изгледа скъпо,но не е. :good:И аз така правя,Мотул 6100 на 7000 км. смяна,но без добавка - обясни ни каква е тази добавка и добра ли е,аз знам за SX6000.......... :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Т. Минтов Публикувано 21 октомври 2006 Сподели Публикувано 21 октомври 2006 Аз сложих на Carisma 1.9TD маслото, което препоръча Боса: Тук Това, което ни озадачи и двамата беше, че в Бояна Ауто казаха, че маслото е универсално за бензинови и за дизелови автомобили. :icon_hmm: . Реших да се доверя, засега маслото си е там, колата върви идеално. Преди да го сложа бях с Арал минерално и също беше добре. Сменям маслото на 10.000 км. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasko Публикувано 21 октомври 2006 Сподели Публикувано 21 октомври 2006 Здравейте, изкушавам се да се включа и аз в темата.Първо малко теория:Теоретически и практически няма двигател койтода не "гори" масло. В първите руски ръководстваза Жигулите пишеше, че добре разработен двигател гори около 20-30 грама масло на 100 км. Минели 50-60 гр. - основен ремонт. Ресурса на двигателите на Жигулите конструктивно бе 125 х. км. Многохора помним как до 100 х. колкото сипем толковаизточваме. Това обаче не е само масло, а и кондензи, киселини, бензин и др. В ръководството на Фолксваген Сантана пишеше същото - разход на масло300 гр. на 1000 км. което се покрива с руското.Колкото по-голям е двигателя /по-големите диаметрии налягания са уплътняват по-трудно/, по бързооборотен и с по-голяма степен на сгъстяване, толкова повечеразхода на масло е по-голям. Четох преди време еднастатия, мисля, че беше за английски локсозни коли в която пишеше, че въпреки завишения предписан разход на маслогорели повече и от него - става въпрос за нови коли.За маслата всеки знае - синтетиката е подходяща за новиколи, но разхода й е по-голям. Аз смятам, че най-добро еполусинтетичното, а минералното в чист вид е подходящоза много по-стари и бавнооборотни двигатели.Относно добавките - аз съм им фен. Слагал съм почти всичкокоето го има на пазара. "Дуралюб" по патент на НАСА, швейцарско "Лубрифилм...", руското Ри Мет.Ефект - никакъв. Отдавам го на доброто състояние на двигателитев които съм го използвал - от Сантаната през трите Галанта.Добавките са ефикасни при износване на бутало-цилиндроватагрупа. При износени и "вкостенени" гумички на клапаните непомагат.Най ефективно от моя опит е руското "Ри Мет". Било секретна военнатехнология, ползвали го при дизеловите подводници и т.н. Животаму е до 15 хил. км. При мен не даде ефект, но кръстника си купи вначалото на 90-те години един "Талбот"-тънко. Пушеше като Икарус,гореше по статистиката на "Пилчо" :D и хвърляше капки масло от аспуха по стъклото на петата задна врата. Сипахме му Ри Мет и ела гледай - стана чудо. Спря и да пуши.Моя Галант погорва разумно. Трудно ми е да дам точна цифра защото карам всеки ден, но малко километри и предимно студен. Може би около 1-2 л. на 10 000 което го смятам в нормата. Сипвал съм всякаквимасла, но полусинтетика и 15W - 40. Като че ли най-доволен съм отВалволин. В момента съм с него някакво ново "Макс лайф" за двигателинад 100 х. км. с фабрични присадки. Минал съм 1400 км. и не е "мръднало".По принцип няма лоши масла, дори и българските, само да не са ментета.Поздрави!!! :D Краско Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Poli Публикувано 21 октомври 2006 Сподели Публикувано 21 октомври 2006 Добавката MOTOR KOTE е май германска.Предлага се и за скоростни кутий.Сипва се на топъл двигател,сипваш,затваряш капачката,палиш и след една минута резултата е на лице(при бензиновите автомобили се осеща най-добре,не че придизелите го няма ама там от помпата не можеш да чуеш утихването) :good: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 21 октомври 2006 Сподели Публикувано 21 октомври 2006 Много впечатляващо изглежда демото на MOTORKOTE тук, а и не е скъпо по цените в сайта. Има ли го в БГ, къде? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
m_16v Публикувано 22 октомври 2006 Сподели Публикувано 22 октомври 2006 Според мен Adip е добро масло. Аз карам колата си само с него и съм много доволен. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Poli Публикувано 22 октомври 2006 Сподели Публикувано 22 октомври 2006 Ще взема цени и ще информирам.После ако някой желае ще си поръча. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
silveria Публикувано 22 октомври 2006 Сподели Публикувано 22 октомври 2006 Не се ли вманиачавате прекалено с добавките? Ами хората които си карат на газ кви добавки да си слагат като нема начин а :D :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Poli Публикувано 22 октомври 2006 Сподели Публикувано 22 октомври 2006 Не се бой и за това е помислено.Има специални съдове които са пълни с добавки през които минава газта,имат повече смазочни своиства. :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 22 октомври 2006 Сподели Публикувано 22 октомври 2006 Не се ли вманиачавате прекалено с добавките? Ами хората които си карат на газ кви добавки да си слагат като нема начин а :D :rolleyes:За добавки за масло става въпрос :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 22 октомври 2006 Сподели Публикувано 22 октомври 2006 Относно добавките - аз съм им фен. Слагал съм почти всичкокоето го има на пазара. "Дуралюб" по патент на НАСА, швейцарско "Лубрифилм...", руското Ри Мет.Най ефективно от моя опит е руското "Ри Мет". Било секретна военнатехнология, ползвали го при дизеловите подводници и т.н. Животаму е до 15 хил. км. При мен не даде ефект, но кръстника си купи вначалото на 90-те години един "Талбот"-тънко. Пушеше като Икарус,гореше по статистиката на "Пилчо" :D и хвърляше капки масло от аспуха по стъклото на петата задна врата. Сипахме му Ри Мет и ела гледай - стана чудо. Спря и да пуши.По принцип няма лоши масла, дори и българските, само да не са ментета.Поздрави!!! :D Краско За една руска добавка и аз мога да дам добри отзиви,защото след като я сложихме и двигателя на един форд почти млъкна.Казвам почти ,защото си беше за ремонт и хидравличните повдигачи бяха за смяна. :D Все пак добавките могат да удължат живота на един двигател,но не и да го направят нов.Познавам и човек,който кара Ауди Олроуд само с масло Лукойл супердизел,но го сменя на всеки 5000 км, и е супер доволен, а двигателя е на 250 000 и няма забележки към него. Лошото в нашата мила страна е че проблема с ментетата е много голям и затова не можеш да разчиташ на нищо на 100%. Аз повече Кастрол в двигателя няма да си сложа ,колкото и да се кълнат в Ратола че бил немски и супер добър, а не италиански какъвто продавали навсякъде.Доколкото си спомням и Влад имаше подобен проблем като моя, след смяната на маслото и двигателя почва да го гори. А дали карате лятото с по-гъсто масло отколкото зимата? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Teodor_Aynadzhiev Публикувано 16 декември 2006 Сподели Публикувано 16 декември 2006 Здравейте !!!Трябва да сипвам масло на :plane: и съм пред дилемата синтетично или полусинтетично масло за галанта ?Мисля да взема ACDelco, за него съм сигурен, че не е менте. Някой казват, че двигатели над 100к км горятсинтетиката, други не.... Моля за съвет, двигателят е 4G64 2.4 литра Поздрави и приятни празници Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
siromah Публикувано 17 декември 2006 Сподели Публикувано 17 декември 2006 С какво масло си сега ?Ако си доволен от него слагай същото. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Teodor_Aynadzhiev Публикувано 17 декември 2006 Сподели Публикувано 17 декември 2006 Сменяхме двигателя и не съм карал колата преди това, така че нямам конкретни наблюдения.Ще сипя полусинтетично на ACDelco и ще видя как ще е с него Поздрави! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.