Премини към съдържание

Пусти скоростни кутии


Препоръчано мнение

  • Отговори 75
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Да, има кои да ги гледа, а и аз си мисля да набележа 5-6 и да обикалям там, за 2-3 дни ще ги обиколя... включително и 2.0 V6.

За кола на цена 3000евро да се ходи до Германия е безмислено... Парите, които ще дадеш за обикаляне, може да вложиш в части и да направиш коя да е кола тук, като нова. Отделно, такси, регистрации, застраховки и обслужване, са допълнителни разходи, които 100% ги имаш там и тук ги спестяваш. А и манталитета на немците не е такъв какъвто си мислите, особено като иде реч за такива евтини коли. Поддържали си били колите, не знам си какво... дрън-дрън. Още повече, че това за колите от Германия е поредния мит създаден от джамбазите, заринали се още на времето с немска евро ръжда и притискани от италианската конкуренция. Лошото е, че хилядите Италиански автомобили изкарани от моргите и докарани в Дупница и по автокъщите, създаде лошо име на тези автомобили като неподдържани и технически зле. Е, ако се гледа внимателно, човек може да остане очарован. А Японските коли ръждясват и това не е, като да не им е им е проблем. А химикалите, използвани в Германия за почистване на пътищата и самите атмосферни условия са чудесен катализатор за това.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

По-добре да прави ръжда, отколкото двигател. Нали за един ден съм го обърнал на едната страна, обработвам дюшемето и съм в джаза. Като го направя както сме замислили с един приятел, гарантирам че след много години, когато всичко по тази кола окапе в буквалния смисъл, ще остане пода и кормилото :icon_bye:

То не става хем да е нова, хем да е здрава отвсякъде, хем да е за 4-5000 лева към момента. А никоя кола няма да стане по-малко ръждива и на по-малко реални километри.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че колегата има предвид факта, че повечето счупени автоматични скоростни кутии са на 2.5 мотора. Поне според думите на Пламен е така. Виж тук.

Според мен проблемите с кутиите идват от задкормилното устройство, а не от кубатурата. Като попадне в гаменски ръце - няма спасение :icon_doh:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За кола на цена 3000евро да се ходи до Германия е безмислено...Парите, които ще дадеш за обикаляне, може да вложиш в части и да направиш коя да е кола тук, като нова. Отделно, такси ,регистрации, застраховки и обслужване, са допълнителни разходи, които 100% ги имаш там и тук ги спестяваш. А и манталитета на немците не е такъв какъвто си мислите, особено като иде реч за такива евтини коли. Подържали си били колите, не знам си какво...дрън-дрън. Още повече, че това за колите от Германия е поредния мит създаден от джамбазите заринали се още на времето с немска евро ръжда и притискани от италиянската конкуренция. Лошото е, че хилядите Италиански автомобили изкарани от моргите и докарани в Дупница и по автокъщите, създаде лошо име на тези автомобили като неподържани и технически зле. Е, ако се гледа внимателно, човек може да остане очарован. А Японските коли ръждясват и това не е, като да не им е им е проблем. А Химикалите използвани в Германия за почистване на пътищата и самите атмосферни условия са чудесен катализатор за това.

 

Ее колеги недейте така. Аз кола от БГ например много трудно бих се навил да си взема. Да не говорим, че ако се срещне някой читав автомобил, той пак ще е внос. Германия не е съвсем мит, просто трябва да си дадеш малко зор и да набележиш кола още от тук. Безумието е да тръгнеш за да търсиш там. Но каквото и да правиш по лични наблюдения, ако не избереш най-скъпата от там ще ти излезе колкото от тук, но с екскурзията и първоначалните консумативи. Колкото до италианската конкуренция, добре, че са им по-евтини колите. Манталитети няма да сравняваме :D, няма нужда. А че си поддържат колите... поддържат ги. Поне голямата част.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Според мен проблемите с кутиите идват от задкормилното устройство,а не от кубатурата.Като попадне в гаменски ръце-няма спасение :icon_doh:

 

Не са само от задкормилното... твърде много станаха "жертвите" и не вярвам всички да са джигити :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ее колеги недейте така. Аз кола от БГ например много трудно бих се навил да си взема.

 

Аз лично предпочетам кола от БГ. Да ходиш някъде да си избираш означава доста разходи по пътуването, които са допълнителни към цената на колата. Означава да си загубя доста време и нерви вместо да работя това, което мога. Означава да отидеш и да си притиснат от времето да намериш нещо - тоест разходите си ги имаш твърдо, а другото е какъв ще ти е късмета тези 2-3 дена. Означава също така да разчиташ само на себе си за преценката на колата и преговаряне с печени търговци. Така се получава, че отиваш да си търсиш кола, но няма каквато искаш и вземаш някаква що-годе изгодна само заради вече направените разходи.

Много по-добре е да си спокоен в търсенето и да можеш да я закараш на специалист за второ мнение преди да я вземеш.

 

Тоест ходене си струва си само скъпа кола или специфична, която да вземеш от доверено място...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Подкрепям горното мнение.

Не знам какво толкова се плашат хората от това, че колата е карана в България. Ами като съм я купил и съм българин, живея тук, къде да я карам? Ако става въпрос за пишман майстори и бърникане по колата без да се знае какво всъщност се прави, как и защо, тогава да. За вкарани две блъснати коли и от двете да се направи една - тогава да. Но тези неща се разбират. Тук има възможност да се огледа добре, да се пробва както клиента предпочита, да я закара на канал, в сервиз, да я закачат на компютър и ... при Алфите с JTD двигателите се разбира реалния пробег, показва разни проценти на износване на амортисьорите, можеш да си премериш налягането в цилиндрите и разни други интересни неща, които там няма как да се разберат. Купуваш си нещо уж лъскаво и хубаво и след някой километър колата приключи и ти вдигаш капака и се чудиш "ами сега?!".............

По магистралата от Мюнхен за Нюрнберг карах със 160 едно комби (с което пътувахме) и бях в най-дясната лента. Другите като ме изпреварят и от въздушната струя ми отместват колата. Плюс това там е забранено да се подгрява колата в града. Палят при -80 градуса (образно казано) и веднага потеглят, излизат на магистралата и огън. А ние после си мислим, че като сме си взели кола от Германия на 10 години, едва ли не е нова от магазина...........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това са неща много специфични - както казах по-горе колата вече трябва да е избрана, да не кажа капарирана + 1, 2 резервни варианта. При това положение, още повече че престоят ми там не е ограничен по някакъв начин, разходите са прецизирани, а с търговци не се занимавам, все още се намират частни лица. Та...при всичко това, не виждам защо да не направя една разходка до там и да се сдобия с кола, при всички положения третирана по-добре от моргите сваляни от джамбазите от автовоза или друсана от нашите си шофьори по нашите си пътища? Не ме плаши това, че колата е карана тук, плаши ме това, че нашите си търговци са решили да внесат точно нея. А те нещо което истински си струва много рядко вкарват...печалбата все още е основната движеща сила... А до паленето на -80 и юркането по магистралата, далеч съм от миълта, че италианските палачори не се грижат за колата си като за самите себе си. Едни истински авто-джентълмени :D А за забраната за загряване на колата... за пръв път го чувам, а смея да твърдя, че съм що-годе на ти с навиците им...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това са неща много специфични - както казах по-горе колата вече трябва да е избрана, да не кажа капарирана + 1,2 резервни варианта. При това положение, още повече че престоят ми там не е ограничен по някакъв начин, разходите са прецизирани, а с търговци не се занимавам, все още се намират частни лица. Та...при всичко това, не виждам защо да не направя една разходка до там и да се сдобия с кола, при всички положения третирана по-добре от моргите сваляни от джамбазите от автовоза или друсана от нашите си шофьори по нашите си пътища? Не ме плаши това, че колата е карана тук, плаши ме това, че нашите си търговци са решили да внесат точно нея. А те нещо което истински си струва много рядко вкарват...печалбата все още е основната движеща сила... А до паленето на -80 и юркането по магистралата, далеч съм от миълта, че италианските палачори не се грижат за колата си като за самите себе си. Едни истински авто-джентълмени :D А за забраната за загряване на колата...за пръв път го чувам а смея да трърдя, че съм що-годе на ти с навиците им....

Имам много приятели германци, от всички райони и няма да ти казвам как си поддържат колите. Ами не ги поддържат изобщо! Ама въобще. Прави се нещо ако е супер спешно или ако няма да може да се продаде. Единственото хубаво нещо са им пътищата или окачването, но в почти 80% от случаите, то е толкова уморено, че след един месец тук трябва вече да се сменя. Швейцария, Белгия или Италия. Това са държавите за коли. Малки страни, където колите не се карат много и с 200 по магистралите, няма химикали, които да предизвикват корозия и т.н. А и тук има много читави коли, вкарани преди години от там и по-добре да сменя 2 носача, отколкото всичко останало, като транспорт, застраховки, обслужване и т.н.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Карал съм много коли нов внос с "уморено" окачване. Включително на моя гальо има какво да се желае по отношение на окачването. Като го гледам си е с оригиналните амортисьори, само преден долен носач е сменян, защото е по-свеж и стои с етикетчето. Няма амортисьор, който да изкара 154000 км. и да не се "умори".

Случвало ми се е като докарвам някоя кола и като спрем на паркинг някъде да ядем и да почиваме, гледам колата и виждам кусури, за които се чудя "абе как не съм го видял това по-рано".

Почти всички тук се грижим за колите си. Ако не бяхме толкова грижовни, нямаше да посещаваме този форум. Щяхме да я караме до умиране, после на репатрака и като я погледне някой монтьор (от истинските) и тя половината кола окапала......... Та освен всички причини колите тук колите да са по-скъпи, има и момента на полаганите грижи - сменени амортисьори, някоя пружина, щангичка, втулчица, тампонче, там чукнало, другаде тракнало и ние я караме при Пламен да я оправи, защото не можем да я търпим в това положение.

Накрая лицето Х отива и си купува кола от чужбина, защото е по-евтина. Като почне да я нарежда от тук-от там и цената се догажда........... Стига да държи на безупречното състояние де.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Накрая лицето Х отива и си купува кола от чужбина, защото е по-евтина. Като почне да я нарежда от тук-от там и цената се догажда........... Стига да държи на безупречното състояние де.

 

Въобще не става въпрос за това, че една "немска" кола е просто като нова или безплатна. Имах предвид точно това, че ако отида да си я купя от някой немец, с който вече сме кореспондирали и уредили нещата, а не от Хабиби или Ал Мустафа, направя си разходката с някой, сменя масло, свещи и т.н, ще ми излезе толкова, колкото да я купя от тук. И защо? Въобще не става въпрос за колегите от форума, става въпрос за 95% от джамбазите в страната. А колкото до страните за покупка на коли.. само за Швейцария съм съгласен. Белгийците нещо взеха много да искат. Последните в списъка няма да ги коментирам, че са си малко нашенци. А дори и това е въпрос на гледна точка... предпочитам колата ми да я е карал Ханс със 160 по магистралата, отколкото жената на Джорджо с 40 из някой там техен град. Но... темата беше за скоростните кутии.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз още веднъж ще повторя кои са - и + на кутиите:

1. при автомата подръжката е доста по скъпа - едното масло само е разлика от 5 пъти в полза на ръчната кутия.........

2. при автомата колата е по "мудна" в сравнение със същата конфигурация обаче ръчна кутия

3. при автомата за градски условия ( особено София ) е неизменим..........обаче забрави да тръгнеш да гониш некое Голфче 4 или 5 .............

4. при автомата ставаш .............мързелив и след това няма да ти се кара друга кола без автомат........

 

Пламене, ще ме прощаваш, ама не съм съгласен с всичко това

1. Горе-долу ОК, ама като чух колко е смяна на лагери, синхронизатор и съединител при ръчката - по-скъпа е поддръжката на автомата, ама не много. Сега за счупена скоростна кутия и ремонт не знам как стоят нещата при двата вида.

2. При автомата колата е малко по-мудна, ама малко, това се определя и от стила на шофиране на задкормилното устройство и колко е свикнал с автомата.

3. Това за голфчетата категорично не е вярно (зависи и от голфчето де, щото има едни дето от галантите само VR4 ще свърши работа).

4. Автоматика обаче папа повече бензин, това е факт неоспорим, моето комби автомат 2.0 градско гори колкото 2.5 ръчка седан.

Изобщо за мен автомата е абсолютен кеф, усещането ми е все едно карам електрокар, като го настъпиш ускорява и ускорява и това без паузи.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Въобще не става въпрос за това, че една "немска" кола е просто като нова или безплатна. Имах предвид точно това, че ако отида да си я купя от някой немец, с който вече сме кореспондирали и уредили нещата, а не от Хабиби или Ал Мустафа, направя си разходката с някой, сменя масло, свещи и т.н, ще ми излезе толкова, колкото да я купя от тук. И защо ? Въобще не става съпрос за колегите от форума, става въпрос за 95% от джамбазите в страната. А колкото до страните за покупка на коли..само за Швейцария съм съгласен. Белгийците нещо взеха много да искат. Последните в списъка няма да ги коментирам, че са си налко нашенци. А дори и това е въпрос на гледна точка...предпочитам колата ми да я е карал Ханс със 160 по магистралата, отколкото жената на Джорджо с 40 из някой там техен град. Но...темата беше за скоростните кутии....

Охх, отдъхнах си, добре че моя галант го взех от Швейцария... :icon_clap:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Охх, отдъхнах си, добре че моя галант го взех от Швейцария... :icon_clap:

 

Нали... знам аз, че гласът ми се чува. :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Много интересни неща сте писали и може да се каже, че пак нещата са 50/50. Трима говориха и питаха за моите набелязани коли и само 2-ма търговци излъгаха... което е по малката бройка. 80 процента съм за автоматик. Днес карах Мерцедес и Фолксваген автоматици (стандартни). Разлика мислех, че няма да има, но работата е там че я има (яко ударни превключвания, за които не може да се каже, че са комфортни )... няма да коментирам да не се създават излишни конфликти, но работата е зле от страна на единия, но може да съм попаднал на кофти екземпляр. Определено другия ми хареса няколко пъти търсих съединителя, голям купон беше, но не може да се сравни или е много близко до усещането на Галанта който пробвах. + е ясен за кой е, но може да съм субективен. Та така засега се очертава да е автоматик 2.0 комби. После ще търся ГИ, то е ясно. :spamer:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Още един голям плюс за автоматичната скоростна кутия е, че пази двигателя, не позволява да бъде изнасилван така, както обича СЛХ примерно. Ще смъкнеш две скорости наведнъж, ама никога! С типтроника не знам как е положението, чувал съм че и при тях е е възможно да сбъркаш скорости и че превключва сама, когато стигне до някакви максимални обороти.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

С типтроник също можеш да свалиш две скорости наведнъж и то само с педала за газта. Превключва сама нагоре само на автоматик, в режим типтроник можеш да цедиш колкото си искаш, разбира се, доколкото ти позволява ограничителя на оборотите. На типтроника не можеш да объркаш скоростите, защото компютъра на кутията просто няма да ти позволи включване на по-ниска предавка, ако оборотите ще влязат в червеното. Моя галант е модел Sport, а е с типтроник. Доколкото зная, VR-4 също е с типтроник. Изводите си ги правете сами.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

С типтроник също можеш да свалиш две скорости наведнъж и то само с педала за газта. Превключва сама нагоре само на автоматик, в режим типтроник можеш да цедиш колкото си искаш, разбира се, доколкото ти позволява ограничителя на оборотите. На типтроника не можеш да объркаш скоростите, защото компютъра на кутията просто няма да ти позволи включване на по-ниска предавка ако оборотите ще влязат в червеното. Моя галант е модел Sport, а е с типтроник. Доколкото зная, VR-4 също е с типтроник. Изводите си ги правете сами.

Точно така, Слави е много прав, ако толкова копнееш да караш в лютеницата, типтроникът ти дава чудесни възможности... но дискусията стана малко хлапашка... Някъде вече писах, че като комплекс от предимства типтроникът е по-правилен, тоест рационален избор. Но такива непорастнали хлапета като мен обичат ръчки. За всички трезво мислещи - автомат! Но в твоя случай няма да има значение - купи колата, която е в по-добро общо състояние и то от предишното поколение. Там са основно ръчки :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз не се мисля нито за хлапак, нито за нетрезвомислещ и въпреки това винаги бих предпочел механичната пред автоматичната скоростна кутия. Особено пък с 4 степени. Москвичите и Ладите бяха с 4 скорости, после и тях започнаха да ги правят с 5. Не се виждам с кола с два педала - единият за "бързо", другият за "бавно". Не знам за вас, любители на автоматичните трансмисии, но за мен се губи от очарованието и удоволствието от управлението. Остава някой да натиска двата педала вместо мен и да върти кормилото... е аз какво да правя? Направиха чистачките да се задействат сами при нужда, направиха фаровете да се пускат сами, изсипаха 100 кила електроника, която да ми се бърка в управлението на Моята Кола и на всичкото отгоре трябва да си платя затова. Хе, че аз по-добре да си викна такси...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз не се мисля нито за хлапак, нито за нетрезвомислещ и въпреки това винаги бих предпочел механичната пред автоматичната скоростна кутия. Особено пък с 4 степени. Москвичите и Ладите бяха с 4 скорости, после и тях започнаха да ги правят с 5. Не се виждам с кола с два педала - единият за "бързо", другият за "бавно". Не знам за вас, любители на автоматичните трансмисии, но за мен се губи от очарованието и удоволствието от управлението. Остава някой да натиска двата педала вместо мен и да върти кормилото... е аз какво да правя? Направиха чистачките да се задействат сами при нужда, направиха фаровете да се пускат сами, изсипаха 100 кила електроника, която да ми се бърка в управлението на Моята Кола и на всичкото отгоре трябва да си платя затова. Хе, че аз по-добре да си викна такси...

:icon_clap: Много добре казано!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:icon_clap: Много добре казано!

 

Много добре казано, но личи липса на срещи с типтроник. Единственият сериозен, хипотетичен плюс на ръчната кутия е, че със съединителя може да се "дозира" сцеплението в разни ситуации. Но в повечето случаи, тези ситуации са само хипотетични, защото колите ни не са състезателни и без това. За незапознатите, с типтроника усещането е от съвсем друг, космически вид, като аргументи че не става за дрифт и рали изобщо не са никакви аргументи... Става дума за чувство за управление на самолет. Натиска се газта, той "излита" и се чува само вятър и леко ръмжене на опитомен, послушен звяр. Както Слави каза, само с педала на газта се сменят 2 скорости надолу или нагоре, при това смяната става при точните обороти за дадения режим на каране. Даваш газ, пуска на втора, леко отпуснеш, става трета, ритнеш до пода и става първа и ти чупи врата (звярът в този момент е много настървен...), продължаваш да държиш до пода и почва да мяука... 6000, втора, мяу 6000, мяу трета... Кефа идва и от това че колата се държи напълно според очакванията, ефектът е все едно чете мислите и намеренията на водача. Като ти мине спортната треска, веднага включва пенсионерската програма и слага на четвърта при 1500 оборота, и млъква... Явно реакцията на крака подаващ газ е свързана с моментното настроение (явно психолози са давали консултации на инженерите) и компютъра избира подходящата схема на превключване. Това, че са 4 скорости също не е проблем, защото липсата на една предавка е компенсирано с разтеглени числа на останалите 4, т.е. те са по-дълги, което дава плюс в ускорението на ръчната, но не чак толкова голямо, и много приятен ефект при типтроника, който е крайната цел, не толкова скоростта и ускорението, нали? Общото впечатление от типтроника е доста по-положително, и не е учудващо, че най-високото ниво на оборудване на Галант е точно с типтроник, а не с ръчни. Просто пазарен сегмент...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Много добре казано, но личи липса на срещи с типтроник. Единственият сериозен, хипотетичен плюс на ръчната кутия е, че със съединителя може да се "дозира" сцеплението в разни ситуации. Но в повечето случаи, тези ситуации са само хипотетични, защото колите ни не са състезателни и без това. За незапознатите, с типтроника усещането е от съвсем друг, космически вид, като аргументи че не става за дрифт и рали изобщо не са никакви аргументи... Става дума за чувство за управление на самолет. Натиска се газта, той "излита" и се чува само вятър и леко ръмжене на опитомен, послушен звяр. Както Слави каза, само с педала на газта се сменят 2 скорости надолу или нагоре, при това смяната става при точните обороти за дадения режим на каране. Даваш газ, пуска на втора, леко отпуснеш, става трета, ритнеш до пода и става първа и ти чупи врата (звярът в този момент е много настървен...), продължаваш да държиш до пода и почва да мяука... 6000, втора, мяу 6000, мяу трета... Кефа идва и от това че колата се държи напълно според очакванията, ефектът е все едно чете мислите и намеренията на водача. Като ти мине спортната треска, веднага включва пенсионерската програма и слага на четвърта при 1500 оборота, и млъква... Явно реакцията на крака подаващ газ е свързана с моментното настроение (явно психолози са давали консултации на инженерите) и компютъра избира подходящата схема на превключване. Това, че са 4 скорости също не е проблем, защото липсата на една предавка е компенсирано с разтеглени числа на останалите 4, т.е. те са по-дълги, което дава плюс в ускорението на ръчната, но не чак толкова голямо, и много приятен ефект при типтроника, който е крайната цел, не толкова скоростта и ускорението, нали? Общото впечатление от типтроника е доста по-положително, и не е учудващо, че най-високото ниво на оборудване на Галант е точно с типтроник, а не с ръчни. Просто пазарен сегмент...

Много добре казано!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е аз мисля да се пласирам някъде по средата с автоматик, пък кой знае може да ме зачука сачмата ако видя на пазара някой типтроник в момента при избора на покупката...

 

Между другото кефа с автоматика мисля е по-голям заради дългите скорости, докато при ръчните - пълниш оборотите за по-кратко време и следва смяна на предавката.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 месеца ...

Здравейте и от мен!

Да се включа и аз в темата, понеже година вече карам GDI AT. Та имам и съответните наблюдения.

Няма такъв кеф като карането на автоматик. Не знам дали от тук насетне ще се кача на собствена кола, която да не е автомат. Още повече и с тези CVT с възможност за смяна на предавките чрез пера зад волана - ето тук вече ще е максимум удоволствието. Жалко само, че Мицките нямат дизел с автоматик.

За ускорението какво да ви кажа - кикдаун-а сработва по възможно най-перфектния начин и изтрелва колата здраво. Звукът от двигателя при ускорение с кикдаун е невероятен и не съм сигурен, че ако имах ръчка щях да я юркам по този начин. Друго си е като знаеш че има там една джаджичка дето ти пази двигателчето от бъг. На тези от колегите които ще кажат "ама аз искам да имам контрол върху колата" - не съм усетил моята да не я контролирам аз. Още повече че и не я мисля за оборотите. Пък и как бих могъл, като съм надул музиката яко- невъзможно е да чуваш ръмженето на увеличаващите се обороти, та да знаеш кога да ръгнеш следващата предавка на ръчката без да гледаш оборотомера.

Нагоре по постовете се спомена за разхода - ДА, малко по-висок е от желаното, но не е болка за умиране. Споделям - снощи късно се върнах от дълъг път Смолян - Пазарджик - София - Пазарджик - Смолян. Среден разход за близо 600км. = 6.8л./100 според компа. Каране: динамично с доста кикдауни, магистрала = 140км/час.

И още - моята кола при еднаква скорост и 4 предавка държи по-ниски обороти от кола с ръчни скорости на пета предавка и същата скорост. Вие си правете извода дали 4 степенен автоматик е по-лош от 5 степенна ръчна скоростна кутия. Може би единствения недостатък на автоматика, ако може да се отчете за такъв, е невъзможността за каране по инерция и евентуално някаква допълнителна икономия. Макар че, при пуснат педал на газта компа показва разход 0,00.

Искам да използвам момента да попитам колегите с Автоматици - имате ли бутон HOLD около скоростния лост и ако ДА - каква точно му е функцията и кога е добре да се използва. Направило ми е впечатление, че като го включа потеглянето не е толкова рязко, а при спускане по наклон колата не задържа или задържа минимално. Т.е. все едно върви по инерция., Питам, защото книжката ми е на немски език и не мога да си преведа от там предназначението на този бутон.

Със здраве от мен и безаварийно.

 

Поздрави,

Редактирано от Hristo Makrelov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Гост
Тази тема е затворена за допълнителни отговори.

×
×
  • Създаване...