Премини към съдържание

Диагностичен хардуер+софтуер


Препоръчано мнение

Здравей те отново.

Евоскена ми не тръгна и викам да зема да ъпдейтна кабела с този Tactrix13U,но стана така че преди ми работеше с флашедита,а сега не ще да тръгне с нищо.Някои мойе ли да ми каже и да ми даде стария файл да го сложа на кабела за да тръгне.Кабела го смених с MProg3.5,а кабела е VAG-COM 409.1

Редактирано от Tishu
Пиши с малки букви!
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 месеца ...
  • Отговори 129
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Up на темата .

=========================================

Така , Проекта е към финала си , или поне частта за пред публика :)

Доста е недодялано от към външен вид и софтуеар , но толкова мога за през малкото свободно време .

 

Малко видео и снимки :

http://www.youtube.com/watch?v=TSoVe17r4tY

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=E2Yq89dwJFk

 

 

http://picbg.net/u/8846/37962/thumbs/470879_fr.jpg

 

 

http://picbg.net/u/8846/37962/thumbs/470877_fr.jpg

 

http://picbg.net/u/8846/37962/thumbs/470878_fr.jpg

 

 

СХЕМИ :

 

http://mut-2.hit.bg/fullscheme.pdf

http://www.megaupload.com/?d=D7A3VQBI

 

 

И HEX файл:

 

http://www.megaupload.com/?d=RH094SWD

http://mut-2.hit.bg/InfoBoard.rar

Редактирано от BallAtriX
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Up на темата .

=========================================

Така , Проекта е към финала си , или поне частта за пред публика :)

Доста е недодялано от към външен вид и софтуеар , но толкова мога за през малкото свободно време .

 

Малко видео и снимки :

http://www.youtube.com/watch?v=TSoVe17r4tY

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=E2Yq89dwJFk

 

 

 

СХЕМИ :

 

http://mut-2.hit.bg/fullscheme.pdf

http://www.megaupload.com/?d=D7A3VQBI

 

 

И HEX файл:

 

http://www.megaupload.com/?d=RH094SWD

http://mut-2.hit.bg/InfoBoard.rar

 

Евала! Наистина добра работа!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Браво за старанието и труда. Наистина си се справил добре. Това нещо може да го продаваш с успех в чужбина, ако няма подобни дейталогъри. Само му измисли интерфейс да се връзва с телефон или лаптоп :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря , за думите :)

Но честно казано нямам никакъв интерес към продажбата му , било то в чужбина или БГ . В смисъл че, изобщо не ми се занимава .

Скоро може и да се появи някой такъв продукт извън БГ , тъй като доста хора ( които са гледали клипа ) ми искаха инаформация как е направено , дадох им я .

Но и да се появи , не ми дреме хич !

Които има желание да го развива и да си прави такъв , с удоволствия ще му предоставя всички схеми и сорс кода .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 месеца ...

Здравеите изчетох цялата тема и ми стана интересно дали ще може да се ползва директно ККL VAG-COM 409.1 адаптер.И така купих си един и пробвах естествено не тръгна което ме подразни и се поинтересувах повече защо не сработва,след малко тършуване в нета разбрах че просто трябва да преработя Tactrix13U фаила след преработването на фаила адаптера сработи перфектно с евоскана.Показва данните от датчиците в реално време работят и активациите за ABS-а не съм го тествал тъи като трябваше да отворя адаптера и да вържа 7 и 3-ти(мисля че на него беше абс-а но може и да се лъжа)крак на обд буксата а не ми се занимаваше понеже беше късно интересно ми е някои ползвал ли е този адаптер за тест на AIRBAG модула и ако да с коя програмка.

Редактирано от Evgeny
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега Евгени, може ли малко по-подробно за преработката на файла? Аз също се мъчих да "сприятеля" моето Паджеро2 с Евоскан посредством ваг-комовски кабел версия 409.1 и нищо не се получи.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нищо особенно просто използваи този файл по долу за да промениш ваг кома на openport 1.3 и готово а как става е написано в началото на темата.А ако някоЙ знае с кое може да се диагностицират аирбаг модулите на митсубиши да каже по точно коя програма или на кое отговарят следните кодове понеже не намерих инфо за тях 96,82,72 това са грешки на srs airbag.

 

 

http://www.2shared.com/file/00UyQ_u6/Tactrix13Ufor_vag_.html

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 месеца ...

Нищо особенно просто използваи този файл по долу за да промениш ваг кома на openport 1.3 и готово а как става е написано в началото на темата.А ако някоЙ знае с кое може да се диагностицират аирбаг модулите на митсубиши да каже по точно коя програма или на кое отговарят следните кодове понеже не намерих инфо за тях 96,82,72 това са грешки на srs airbag.

 

 

http://www.2shared.com/file/00UyQ_u6/Tactrix13Ufor_vag_.html

здравеите колеги изчетох всичко по темата с ваг ккл не мога да го препрограмирам не го открива като устроиство мпрог

а инъче и така си върви със всички програми за митцубиши евоскан и мут идр, и то много добре само има един малък

голям проблем дава на всичките еднакви нереални стоиности на водата -104 на въздуха -69 км на място 510кмч

и като цяло никаква работа не ми върши така и не мога да разбера в кое е проблема

колата е галант 2.0 тди 98г

моля помагайте

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Здравейте на всички и БРАВО за ентусиазма и развитието на logger-a на BallAtriX.

 

Имам Mitsubishi Colt 1.3i, 4g13, 1997год. и искам да си купя кабел за data log, и да изчистя грешките, и да променя някои стойности.

 

Може ли да ме посъветвате какъв и от къде да си купя кабел?

 

Благодаря!

 

П.П. проектирал съм с OrCAD и ако някой има нужда от помощ - насреща съм.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Няма да ти трябва кабел - грешките се трият със сваляне на клемата на акумулатора.

Също така не може да се променя нищо ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Че няма ли оперативна памет това ECU и някои настройки да стоят там?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Няма да ти трябва кабел - грешките се трият със сваляне на клемата на акумулатора.

Също така не може да се променя нищо ;)

 

Е то това ЕКУ тогава прилича на някаква средно - статистическа ЕЛКА... :D

 

Трябва ми диагностика, за да отчитам параметрите на някои компоненти като:

- разход на гориво;

- вредни емисии;

- работа на ламбда сонда;

 

Какво ще ме посъветвате?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Елка не елка това е положението. Все пак основната задача на едно MCU е да смята :) Нещата може да се направят и без софт -

- разход на гориво - наливаш до горе, караш пак наливаш и смяташ. Може и с Елка, може и с Casio.

- вредни емисии - гледаш на прегледа какво ти показва уредо. Това пък за какво ти е да го гледаш?

- работа на ламбда сонда - става и с мултимер и с осцилоскоп. Ама ако е станала ленива си требе нова.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

здравеите колеги изчетох всичко по темата с ваг ккл не мога да го препрограмирам не го открива като устроиство мпрог

а инъче и така си върви със всички програми за митцубиши евоскан и мут идр, и то много добре само има един малък

голям проблем дава на всичките еднакви нереални стоиности на водата -104 на въздуха -69 км на място 510кмч

и като цяло никаква работа не ми върши така и не мога да разбера в кое е проблема

колата е галант 2.0 тди 98г

моля помагайте

при тестовете които правих работеше само с евоскан и не ми прочете грешките можеби защотото нямаше активациите на програмата ги правеше и даваше стоиности на актуалните параметри ако не може да си програмираш ваг-а пиши на лични последно време рядко влизам но при първа възможност ще пиша

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 месеца ...

Здравейте, искам да попитам дали с преправен USB Cable KKL 409.1 VW/AUDI OBD2 OBD OBDII VAG COM ще мога да се свържа със Space star 2000 г. ?

има същата букса с K line на 7 пин.

Редактирано от gak
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, искам да попитам дали с преправен USB Cable KKL 409.1 VW/AUDI OBD2 OBD OBDII VAG COM ще мога да се свържа със Space star 2000 г. ?

има същата букса с K line на 7 пин.

Реших да опитам и взех този кабел USB KKL, само вързах 1 и 4 пин както пише и тръгна... С Evoscan и Ecuedit, други не съм пробвал. Проблема е там че версията която имам на Evoscan е 2.5 и не мога да си прочета грешките (ако има)... та въпроса ми е има ли някои 2.6 или самия ъпдейт и дали би ми го пратил :rolleyes:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 години ...

Здравейте, колеги!

Да изтупам темата от праха с въпроса: някой тествал ли е логъра или евоскан-а на каризма, около 97г. 1.9ТД, 90к.с. рено двигател (по спомени вашият двигател трябва да е DA4A) и четат ли се живи данни от това ЕКУ (LUCAS DPI-N).

Поздрави!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...
  • преди 1 месец ...

Здравейте на всички!Притежавам кола модел Mitsubishi Carizma 1.9TDI и съм решил съм сам да си изчистя грешката на SRS ,която сам си я създадох като свалих седалката за ремонт и откачих буксата за под нея и без да се осетя запалих двигателя и от там ми светна лампата.Тъй като се занимавам с електроника от доста години ,почнах да си правя този адаптер http://elwo.ru/publ/mashiny/l_line_adapter/4-1-0-645. Но досега не съм се захващал с подобно нещо искам с ваша помощ да успея да се справя с този проблем. Ако може някой на кратко да ми опише стъпките към чистенето на грешката. Нямам и софтуер и ровя от няколко дена но немога да пусна ево скана.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Реших да опитам и взех този кабел USB KKL, само вързах 1 и 4 пин както пише и тръгна... С Evoscan и Ecuedit, други не съм пробвал. Проблема е там че версията която имам на Evoscan е 2.5 и не мога да си прочета грешките (ако има)... та въпроса ми е има ли някои 2.6 или самия ъпдейт и дали би ми го пратил :rolleyes:

Взех си същия кабел като твоя , направих мост между 1 и 4 пин ... ама на кабела и нищо не тръгна . Евоскан 2.9 го свалих от един руски сайт , в началото ми искаше сериен номер и име , но след като прочетох малко в същия сайт успях да го подкарам , дори се ъпдейтна до най новата си версия / може би това беше грешка / . Включих лаптопа в буксата на колата - Carisma 1.6 1999г 4G92 мотор , стартирах Евоскана и нищо - програмата не вижда ЕКУ-то и дава че няма отговор от него :icon_crying: . Зарових се отново тук в темата и си разбрах грешката - трябвало е да замостя 1 и 4 пин НО на буксата на колата ! Преправих моста на кабела и включих отново , чек на таблото почна да мига - явно е влязъл в диагностичен режим , малко лутане докато улуча верния модел на моето ЕКУ / MUT2 EFI / и имах някакъв напредък програмата получи отговор от ЕКУ-то но само толкова :icon_crying: ... опитах се да видя дали има някакви кодове за грешки , но имаше само съобщение с номера на ЕКУ-то и че има връзка с него . Изчистих DTCs-а , пуснах отново диагностика и ми показа че всичко е изчистено . Но само това :icon_blush: не успях да накарам програмата да ми покаже нещо повече ... запалих двигателя и пробвах различните менюта на програмата и нищо :icon_crying: ... явно съм некадърен ... пробвах и с други програми - ecuEdit ми показа някакви данни но не можах да разбера как да изчистя ЕКУ-то или нещо друго , с JEDI MUT2 ми показа само оборотите на двигателя ...

... греша ли някъде че не успявам да подкарам Евоскана поне да ми показва нещо , макар че единственото което видях беше че има връзка с ЕКУ-то , помагайте колеги !

Ето какво ми показва Евоскан без да е включен кабела към буксата

цък

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

http://dox.bg/files/dw?a=9a28ec2441

 

Щом ти показва оборотите, JEDI MUT II значи има връзка.

Просто кликни два пъти там където е "-" в колонота "отчитай" за да стане на "+" и ще ти показва и параметъра който е срещу

"+".

Има и триене и четене на грешки в таб-а : "Diagn tr codes"

Включваш кабела на загасена кола, даваш на контакт изчакваш малко ( 5-10 сек) натискаш "Read DTC "

За триене :

Включваш кабела на загасена кола, даваш на контакт изчакваш малко ( 5-10 сек) натискаш "Erase DTC "

Някой път не става от веднъж , за това пробваш 3-4 пъти , като преди всеки път махаш контакта и изчакваш малко и тогава пробваш наново.

 

Успех!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 6 месеца ...

Този вид диагностика с програма Torque pro за Андроид и ОBD блутут модул ELM 327, дали на първо четене ще ми дава вярна информация? Не съм в час и сега я разучавам, колкото и да ми е трудно. На моето Паджеро Пинин 2.0, GDI, 2001г. работи, но думата имат професионалистите: https://www.youtube.com/watch?v=_AtsRc5Vm8s :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Този вид диагностика с програма Torque pro за Андроид и ОBD блутут модул ELM 327, дали на първо четене ще ми дава вярна информация? Не съм в час и сега я разучавам, колкото и да ми е трудно. На моето Паджеро Пинин 2.0, GDI, 2001г. работи, но думата имат професионалистите :)

При мен работи нормално. Става и за чистене на грешки.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...