Премини към съдържание

nikolov22

Потребител
  • От него общо

    26
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    варна

nikolov22's Постижения

Начинаещ

Начинаещ (3/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

-1

Репутация

  1. Е ти нали имаш втора ръка защо ти е друго :icon_hmm:
  2. аз от както барнах моята на 0.9 от 0.6 заводско на магистралата за 100км със 130-140 изхвърля към 2-3литра вода до 100 няма ядове и маи ще я връщам към заводските параметри
  3. преобразовател за ръжда на вюрт (воден)и много силикон и шегре :rolleyes:
  4. nikolov22

    Биодизел

    Колега, всичко е въпрос на сметка . Аз наливам почти само от туби нафта от около1,50 лв л. Какво да и пазя на колата, за около 4 месеца до тука разликата е около 1000лв и нагоре, пък ти си мисли единпът в годината дали не можеш да си купиш двигател примерно, който за 1000лв се намира напълно оборудван . Няма смисъл от пазене на такава кола, тя няма дюзи по 1500лв така, че смятай и си решавай.
  5. колега ако нямаш какво да правиш не се заяждай за неграмотното ми писане :icon_blush:
  6. благодаря за отговора колега аз това го правя и тези програми ги имам но се връзват само към бензинкии работят перфектно но не и към дизел връзват се и не работят вярно дават примерно темп на въздуха -115 градуса 510 км на място 8 волта на акумолатора
  7. първо грешките после ме интересуват някои данни на датчиците по двигателя каквото и на бензинова кола :rolleyes:
  8. Трябва да има пробка отдолу в дясно, едно болтче на резеорвара, а иначе е хубаво и под задната дясна седалка има капак, махаш го под него е сондата на резервоара. Има филтър там, развиваш и нея, вадиш я навън и почистваш. Аз моята с кореселин я чистих. Вътре в резервоара има едно като кошница, събираш всичките мизерии и ги изхвърляш от там. После всичко на обратно, наливаш нафтата и обезвъздушаваш и си ти.
  9. благодаря за отговора колега ама пари не давам за това трябва ми за лични нужди въпроса е каква програма ми трябва през ккл да вържа дизела тези за митцубиши не стават хайде хора никой ли не знае аз намерих само екотек но не мога да я намеря кракната :icon_crying:
  10. колега за мен е закон божи при всяка смяна на накладки да извадя водачите да ги проверя за износване да се подмени ако има нужда смазвам ги с една специална грес с медни работи вътре на вюрт против тракане вадя цилиндъра почти до края почиствам го с 2000п шкурка и масълце да падне ръждата на външната част която се е застояла при износването на накладките защото има вариант на старите кошници за заклини при връщането смазвам леко в маншона и затварям всичко и си карам по полека 100-200км да се напаснат накладките по диска
  11. колеги аз като си купих галанта на 120-130 като тръгнеш да спираш може да изтървеш волана веднага след като се прибрах във варна си закупих акебоно за 86лв и колата се оправи на момента а да не говорим че след време като се напаснаха хубаво по диска колата излезе че спирала много добре без да тресе и тн
  12. nikolov22

    30А ПРЕДПАЗИТЕЛ-ПОМОЩ

    запалване на мотора пише най вероятно за бендикса
  13. Всеки търговец гледа да инвестира възможно най-малко и да има добър вид с най-евтините материали за ремонт, за да има колата най-много печалба. Защото ако една кола вкарана отвън има цена там 2000 евро + около 800лв път + еърбеци + качествено боядисване + оригинални консумативи и части, то тази кола няма продаване. Те хората навън не са по-прости за да ги продават по-евтино. Загледайте се в италианските и немските сайтове и сравнете цената с тук за да видите, че читавите коли са по-скъпи от тук. Не се надъхвайте, че от автосалон си купувате нещо кой знае какво и въобще не го слушайте продавача. Той забравя да сподели проблемите.
  14. nikolov22

    ABS не работи

    http://vbox7.com/play:374cc2e1 ето ви пример как действа абс-а идеята е не да спира по бързо а да има управление на автомобила защото в повечето истински случаи на спиране с цел избягване на удара ако нямаш абс нацепваш кучките и чакаш да видиш какво ще стане докато с абс имаш възможност за реакция друк е въпроса че едно тяло което е почнало да преплъзва от място му трябва двапъти по голяма сила да спре да се плъзга смисъл по лесно спира с отпускане отколкото при блокирало колело ето едно много интересно четиво което се учи по физика http://shu-bg.net/share/prepodavateli/1224669579/archive/1225181754.pdf
  15. Колеги, с какво диагностицирате дизеловия галант? Аз лично за митцубиши ползвам евоскан и ккл адаптер и работи перфектно на бензиновите коли, но пък на дизела дава едни стойности луди... не става. Знам за екотек програмата, ама не мога да я намеря кракната или с кейген. Дайте някоя ако имате за дизела 2.0 90 к.с. на галант. А пък който се интересува с ккл на ваг как става, ще помагам.
×
×
  • Създаване...