Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Evgeny

Потребител
  • От него общо

    54
  • Регистрация

  • Беше тук

За Evgeny

  • Рожден ден 05/17/1984

Местоживеене

  • Град
    Силистра

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Galant 2.4GDI

Evgeny's Постижения

Сътрудник

Сътрудник (5/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

1

Репутация

  1. 50лв за двата комплекта предни задни пружини.
  2. Продавам комплект пружини предни и задни за Галант пружините не са стандартни спортни са като височина се води някакво средно окачване има номера на пружините който се виждат на снимките по-долу.Продават се комплект 60лв за всички или по 30лв задни 30лв предни.От Силистра съм за страната пращам по еконт тел. за връзка с мен 0879688755. https://ibb.co/jx7izb https://ibb.co/g0UVeb https://ibb.co/btcGKb https://ibb.co/ngXSQG
  3. В крайна сметка се оказа че без кумуникацията с моторното ECU динамото работи безпроблемно няма мигане на фаровете при включени мигачи,няма спад при напрежението при подаване на газ и отпускане на педала единствено напрежението пада когато са включени всички консуматори и при подаване на газ се възтановява в рамките на нормалното 13,8-13,9V.Докато стигна до това заключение четох малко в чуждите форуми където се оказа че заряда които се контрулира от ECU-то се влияе от доста фактори затова оставих комуникацията с ECU-то не съм я премахнал единствено смених мястото на S-извода на релето на друго място така заряда се повиши малко с 0,1V.Тези дни докато е студено тествах и твърдението от чуждите форуми че при по ниски температури(на въздуха и мотора) динамото ще дава повече заряд докато позагрее двигателя оказа се вярно динамото зарежда 14.7V след това пада до 14,4V.Остана само лекото дразнене когато отпусна педала на газта вечер и фаровете намалеят за момент и след това се увеличат.
  4. И това е пробвано без успех
  5. Пробвах и с друг акумулатор нямя разлика от кавелите не може да е щяна да имат по голям пад от 0,03V.
  6. Нещата започнаха така заряда на акумулуатора е 14,3V при подаване на газ напрежението не се променя но при отпускане на газта напрежението пада с 1V и след по-малко от 5 секунди се възтановява до 14,3V при което фаровете видимо намалят и се усилват.Също така при включване на мигачите на ниски обороти на фарове или без фарове плафоните на колата мигат ако са включени фаровете и те мигат в тон с мигачите като напрежението върху акумулатора варира от 13V-14,3V.Проверени са масата от динамото към купето и акумулатора,плюса от динамото към акумулатора,при което пада от динамото към акумулатора и масата на купето са 0,03V,падана плюса е също 0,03V.Проверени са масите на мигачите и фаровете като проблем не открих.Динамото е сервизирано като за смяна бяха само лагерите,с друго динамо пак прави същите проблеми,сменени са и ремъците .При откачане на буксата на динамото и свързване само на изводите Sence и L без изводите за комуникация към компютъра напрежението при подаване на газ остава стабилно фаровете не се усилват и намалят но при включване на мигачите отново има мигане на фаровете и плафоните.Някой имал ли е подобен проблем?Забравих да кажа колата е Galant 1998 2.0 16V sohc 136HP.
  7. Evgeny

    Пружини Галант

    за ключ намерени
  8. Купувам пружини предни и задни за Галант 2,0 136Hp за стандартното окачване.
  9. нищо не ми е останало от ламарините освен 2 десни врати 1 лява задна и заден капак съжалявам за късния отговор но ако искате да попитате за нещо звънете 0879688755 Евгени тъй като пътувам често и не ми остава много време на последък
  10. задния капак продаден
×
×
  • Създаване...