vulco Публикувано 24 юни 2010 Сподели Публикувано 24 юни 2010 (редакция) Здравей те отново.Евоскена ми не тръгна и викам да зема да ъпдейтна кабела с този Tactrix13U,но стана така че преди ми работеше с флашедита,а сега не ще да тръгне с нищо.Някои мойе ли да ми каже и да ми даде стария файл да го сложа на кабела за да тръгне.Кабела го смених с MProg3.5,а кабела е VAG-COM 409.1 Редактирано 25 юни 2010 от Tishu Пиши с малки букви! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BallAtriX Публикувано 3 септември 2010 Автор Сподели Публикувано 3 септември 2010 (редакция) Up на темата .=========================================Така , Проекта е към финала си , или поне частта за пред публика Доста е недодялано от към външен вид и софтуеар , но толкова мога за през малкото свободно време . Малко видео и снимки :http://www.youtube.com/watch?v=TSoVe17r4tY http://www.youtube.com/watch?v=E2Yq89dwJFk http://picbg.net/u/8846/37962/thumbs/470879_fr.jpg http://picbg.net/u/8846/37962/thumbs/470877_fr.jpg http://picbg.net/u/8846/37962/thumbs/470878_fr.jpg СХЕМИ : http://mut-2.hit.bg/fullscheme.pdfhttp://www.megaupload.com/?d=D7A3VQBI И HEX файл: http://www.megaupload.com/?d=RH094SWDhttp://mut-2.hit.bg/InfoBoard.rar Редактирано 3 септември 2010 от BallAtriX 1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 7 септември 2010 Сподели Публикувано 7 септември 2010 Up на темата .=========================================Така , Проекта е към финала си , или поне частта за пред публика Доста е недодялано от към външен вид и софтуеар , но толкова мога за през малкото свободно време . Малко видео и снимки :http://www.youtube.com/watch?v=TSoVe17r4tY http://www.youtube.com/watch?v=E2Yq89dwJFk СХЕМИ : http://mut-2.hit.bg/fullscheme.pdfhttp://www.megaupload.com/?d=D7A3VQBI И HEX файл: http://www.megaupload.com/?d=RH094SWDhttp://mut-2.hit.bg/InfoBoard.rar Евала! Наистина добра работа! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CynepMEH Публикувано 7 септември 2010 Сподели Публикувано 7 септември 2010 Браво за старанието и труда. Наистина си се справил добре. Това нещо може да го продаваш с успех в чужбина, ако няма подобни дейталогъри. Само му измисли интерфейс да се връзва с телефон или лаптоп Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BallAtriX Публикувано 8 септември 2010 Автор Сподели Публикувано 8 септември 2010 Благодаря , за думите Но честно казано нямам никакъв интерес към продажбата му , било то в чужбина или БГ . В смисъл че, изобщо не ми се занимава .Скоро може и да се появи някой такъв продукт извън БГ , тъй като доста хора ( които са гледали клипа ) ми искаха инаформация как е направено , дадох им я .Но и да се появи , не ми дреме хич !Които има желание да го развива и да си прави такъв , с удоволствия ще му предоставя всички схеми и сорс кода . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 9 септември 2010 Сподели Публикувано 9 септември 2010 Браво за усърдието и постигането на крайния резултат! :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Evgeny Публикувано 6 януари 2011 Сподели Публикувано 6 януари 2011 (редакция) Здравеите изчетох цялата тема и ми стана интересно дали ще може да се ползва директно ККL VAG-COM 409.1 адаптер.И така купих си един и пробвах естествено не тръгна което ме подразни и се поинтересувах повече защо не сработва,след малко тършуване в нета разбрах че просто трябва да преработя Tactrix13U фаила след преработването на фаила адаптера сработи перфектно с евоскана.Показва данните от датчиците в реално време работят и активациите за ABS-а не съм го тествал тъи като трябваше да отворя адаптера и да вържа 7 и 3-ти(мисля че на него беше абс-а но може и да се лъжа)крак на обд буксата а не ми се занимаваше понеже беше късно интересно ми е някои ползвал ли е този адаптер за тест на AIRBAG модула и ако да с коя програмка. Редактирано 6 януари 2011 от Evgeny Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sashot Публикувано 13 януари 2011 Сподели Публикувано 13 януари 2011 Колега Евгени, може ли малко по-подробно за преработката на файла? Аз също се мъчих да "сприятеля" моето Паджеро2 с Евоскан посредством ваг-комовски кабел версия 409.1 и нищо не се получи. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Evgeny Публикувано 14 януари 2011 Сподели Публикувано 14 януари 2011 Нищо особенно просто използваи този файл по долу за да промениш ваг кома на openport 1.3 и готово а как става е написано в началото на темата.А ако някоЙ знае с кое може да се диагностицират аирбаг модулите на митсубиши да каже по точно коя програма или на кое отговарят следните кодове понеже не намерих инфо за тях 96,82,72 това са грешки на srs airbag. http://www.2shared.com/file/00UyQ_u6/Tactrix13Ufor_vag_.html Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolov22 Публикувано 17 април 2011 Сподели Публикувано 17 април 2011 Нищо особенно просто използваи този файл по долу за да промениш ваг кома на openport 1.3 и готово а как става е написано в началото на темата.А ако някоЙ знае с кое може да се диагностицират аирбаг модулите на митсубиши да каже по точно коя програма или на кое отговарят следните кодове понеже не намерих инфо за тях 96,82,72 това са грешки на srs airbag. http://www.2shared.com/file/00UyQ_u6/Tactrix13Ufor_vag_.htmlздравеите колеги изчетох всичко по темата с ваг ккл не мога да го препрограмирам не го открива като устроиство мпрог а инъче и така си върви със всички програми за митцубиши евоскан и мут идр, и то много добре само има един малъкголям проблем дава на всичките еднакви нереални стоиности на водата -104 на въздуха -69 км на място 510кмчи като цяло никаква работа не ми върши така и не мога да разбера в кое е проблема колата е галант 2.0 тди 98гмоля помагайте Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Нико Карелата Публикувано 29 април 2011 Сподели Публикувано 29 април 2011 Здравейте на всички и БРАВО за ентусиазма и развитието на logger-a на BallAtriX. Имам Mitsubishi Colt 1.3i, 4g13, 1997год. и искам да си купя кабел за data log, и да изчистя грешките, и да променя някои стойности. Може ли да ме посъветвате какъв и от къде да си купя кабел? Благодаря! П.П. проектирал съм с OrCAD и ако някой има нужда от помощ - насреща съм. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 29 април 2011 Сподели Публикувано 29 април 2011 Няма да ти трябва кабел - грешките се трият със сваляне на клемата на акумулатора.Също така не може да се променя нищо ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 29 април 2011 Сподели Публикувано 29 април 2011 Че няма ли оперативна памет това ECU и някои настройки да стоят там? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Нико Карелата Публикувано 30 април 2011 Сподели Публикувано 30 април 2011 Няма да ти трябва кабел - грешките се трият със сваляне на клемата на акумулатора.Също така не може да се променя нищо ;) Е то това ЕКУ тогава прилича на някаква средно - статистическа ЕЛКА... :D Трябва ми диагностика, за да отчитам параметрите на някои компоненти като:- разход на гориво;- вредни емисии;- работа на ламбда сонда; Какво ще ме посъветвате? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 1 Май 2011 Сподели Публикувано 1 Май 2011 Елка не елка това е положението. Все пак основната задача на едно MCU е да смята Нещата може да се направят и без софт -- разход на гориво - наливаш до горе, караш пак наливаш и смяташ. Може и с Елка, може и с Casio.- вредни емисии - гледаш на прегледа какво ти показва уредо. Това пък за какво ти е да го гледаш?- работа на ламбда сонда - става и с мултимер и с осцилоскоп. Ама ако е станала ленива си требе нова. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Evgeny Публикувано 19 Май 2011 Сподели Публикувано 19 Май 2011 здравеите колеги изчетох всичко по темата с ваг ккл не мога да го препрограмирам не го открива като устроиство мпрог а инъче и така си върви със всички програми за митцубиши евоскан и мут идр, и то много добре само има един малъкголям проблем дава на всичките еднакви нереални стоиности на водата -104 на въздуха -69 км на място 510кмчи като цяло никаква работа не ми върши така и не мога да разбера в кое е проблема колата е галант 2.0 тди 98гмоля помагайте при тестовете които правих работеше само с евоскан и не ми прочете грешките можеби защотото нямаше активациите на програмата ги правеше и даваше стоиности на актуалните параметри ако не може да си програмираш ваг-а пиши на лични последно време рядко влизам но при първа възможност ще пиша Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gak Публикувано 16 септември 2011 Сподели Публикувано 16 септември 2011 (редакция) Здравейте, искам да попитам дали с преправен USB Cable KKL 409.1 VW/AUDI OBD2 OBD OBDII VAG COM ще мога да се свържа със Space star 2000 г. ?има същата букса с K line на 7 пин. Редактирано 16 септември 2011 от gak Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gak Публикувано 21 септември 2011 Сподели Публикувано 21 септември 2011 Здравейте, искам да попитам дали с преправен USB Cable KKL 409.1 VW/AUDI OBD2 OBD OBDII VAG COM ще мога да се свържа със Space star 2000 г. ?има същата букса с K line на 7 пин.Реших да опитам и взех този кабел USB KKL, само вързах 1 и 4 пин както пише и тръгна... С Evoscan и Ecuedit, други не съм пробвал. Проблема е там че версията която имам на Evoscan е 2.5 и не мога да си прочета грешките (ако има)... та въпроса ми е има ли някои 2.6 или самия ъпдейт и дали би ми го пратил :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jimmyz Публикувано 17 октомври 2013 Сподели Публикувано 17 октомври 2013 Здравейте, колеги!Да изтупам темата от праха с въпроса: някой тествал ли е логъра или евоскан-а на каризма, около 97г. 1.9ТД, 90к.с. рено двигател (по спомени вашият двигател трябва да е DA4A) и четат ли се живи данни от това ЕКУ (LUCAS DPI-N). Поздрави! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rafaelo Публикувано 27 октомври 2013 Сподели Публикувано 27 октомври 2013 Някой ако има нужда от Evoscan v2.9.0017 може да ми пише на лични. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kalin Ivanov Публикувано 23 декември 2013 Сподели Публикувано 23 декември 2013 Здравейте на всички!Притежавам кола модел Mitsubishi Carizma 1.9TDI и съм решил съм сам да си изчистя грешката на SRS ,която сам си я създадох като свалих седалката за ремонт и откачих буксата за под нея и без да се осетя запалих двигателя и от там ми светна лампата.Тъй като се занимавам с електроника от доста години ,почнах да си правя този адаптер http://elwo.ru/publ/mashiny/l_line_adapter/4-1-0-645. Но досега не съм се захващал с подобно нещо искам с ваша помощ да успея да се справя с този проблем. Ако може някой на кратко да ми опише стъпките към чистенето на грешката. Нямам и софтуер и ровя от няколко дена но немога да пусна ево скана. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бакалов Публикувано 1 януари 2014 Сподели Публикувано 1 януари 2014 Реших да опитам и взех този кабел USB KKL, само вързах 1 и 4 пин както пише и тръгна... С Evoscan и Ecuedit, други не съм пробвал. Проблема е там че версията която имам на Evoscan е 2.5 и не мога да си прочета грешките (ако има)... та въпроса ми е има ли някои 2.6 или самия ъпдейт и дали би ми го пратил :rolleyes:Взех си същия кабел като твоя , направих мост между 1 и 4 пин ... ама на кабела и нищо не тръгна . Евоскан 2.9 го свалих от един руски сайт , в началото ми искаше сериен номер и име , но след като прочетох малко в същия сайт успях да го подкарам , дори се ъпдейтна до най новата си версия / може би това беше грешка / . Включих лаптопа в буксата на колата - Carisma 1.6 1999г 4G92 мотор , стартирах Евоскана и нищо - програмата не вижда ЕКУ-то и дава че няма отговор от него :icon_crying: . Зарових се отново тук в темата и си разбрах грешката - трябвало е да замостя 1 и 4 пин НО на буксата на колата ! Преправих моста на кабела и включих отново , чек на таблото почна да мига - явно е влязъл в диагностичен режим , малко лутане докато улуча верния модел на моето ЕКУ / MUT2 EFI / и имах някакъв напредък програмата получи отговор от ЕКУ-то но само толкова :icon_crying: ... опитах се да видя дали има някакви кодове за грешки , но имаше само съобщение с номера на ЕКУ-то и че има връзка с него . Изчистих DTCs-а , пуснах отново диагностика и ми показа че всичко е изчистено . Но само това :icon_blush: не успях да накарам програмата да ми покаже нещо повече ... запалих двигателя и пробвах различните менюта на програмата и нищо :icon_crying: ... явно съм некадърен ... пробвах и с други програми - ecuEdit ми показа някакви данни но не можах да разбера как да изчистя ЕКУ-то или нещо друго , с JEDI MUT2 ми показа само оборотите на двигателя ...... греша ли някъде че не успявам да подкарам Евоскана поне да ми показва нещо , макар че единственото което видях беше че има връзка с ЕКУ-то , помагайте колеги !Ето какво ми показва Евоскан без да е включен кабела към буксата цък Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BallAtriX Публикувано 9 януари 2014 Автор Сподели Публикувано 9 януари 2014 http://dox.bg/files/dw?a=9a28ec2441 Щом ти показва оборотите, JEDI MUT II значи има връзка.Просто кликни два пъти там където е "-" в колонота "отчитай" за да стане на "+" и ще ти показва и параметъра който е срещу "+".Има и триене и четене на грешки в таб-а : "Diagn tr codes" Включваш кабела на загасена кола, даваш на контакт изчакваш малко ( 5-10 сек) натискаш "Read DTC " За триене : Включваш кабела на загасена кола, даваш на контакт изчакваш малко ( 5-10 сек) натискаш "Erase DTC " Някой път не става от веднъж , за това пробваш 3-4 пъти , като преди всеки път махаш контакта и изчакваш малко и тогава пробваш наново. Успех! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nunev Публикувано 8 август 2014 Сподели Публикувано 8 август 2014 Този вид диагностика с програма Torque pro за Андроид и ОBD блутут модул ELM 327, дали на първо четене ще ми дава вярна информация? Не съм в час и сега я разучавам, колкото и да ми е трудно. На моето Паджеро Пинин 2.0, GDI, 2001г. работи, но думата имат професионалистите: https://www.youtube.com/watch?v=_AtsRc5Vm8s Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiX Публикувано 13 август 2014 Сподели Публикувано 13 август 2014 Този вид диагностика с програма Torque pro за Андроид и ОBD блутут модул ELM 327, дали на първо четене ще ми дава вярна информация? Не съм в час и сега я разучавам, колкото и да ми е трудно. На моето Паджеро Пинин 2.0, GDI, 2001г. работи, но думата имат професионалистите При мен работи нормално. Става и за чистене на грешки. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.