Andy Van Der Drift Публикувано 22 ноември 2013 Сподели Публикувано 22 ноември 2013 Всичко добре, само си намери 15-цола джанти докато оправят пътищата. Разбирам че си със 17.Аз се повдигнах от година някъде и сега не може да сложа 17-ките защото стои като Нива ... почти. Над задните гуми е много голямо разстоянието с 215/45 17. Грозна гледка. Сега пак да купувам пружини :rolleyes: ... хич ми се не ще. Освен някой с комби да мине от нивомат на амортисьор-пружина и да го обзаведа с моите, а аз да си купя каквито трябва..... Не знам. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 22 ноември 2013 Сподели Публикувано 22 ноември 2013 Всичко добре, само си намери 15-цола джанти докато оправят пътищата. Разбирам че си със 17.Аз се повдигнах от година някъде и сега не може да сложа 17-ките защото стои като Нива ... почти. Над задните гуми е много голямо разстоянието с 215/45 17. Грозна гледка. Сега пак да купувам пружини :rolleyes: ... хич ми се не ще. Освен някой с комби да мине от нивомат на амортисьор-пружина и да го обзаведа с моите, а аз да си купя каквито трябва..... Не знам. И като стане с ниска задница като моята какво-чудя се как да минавам най-внимателно,за да не опре и през малките препятствия,инак пружините са нови.По-малко от 4 пръста над задната гума не ти трябва. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 24 ноември 2013 Сподели Публикувано 24 ноември 2013 За първи път чувам на някой да му опира задницата с галант. Аз когато не мога да премина напред, минавам назад. Например преминаване на бордюр или естакада - ако мина напред, ще се "блъсна", т.е. ще закача предната престилка. Но ако върна на заден ход, задницата си минава, че и място остава (като на колите), а предните гуми се повдигат от бордюра/естакадата и престилката не може да се закачи дори да искам.Отделно моята кола с 15 цоловите джанти е по-висока в сравнение със 17-ките. Зависи от гумите Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Muramasa Публикувано 12 юли 2014 Сподели Публикувано 12 юли 2014 (редакция) Защо всички казват, че поддръжката на Галанта е скъпа? Като гледах цени в нета не бяха толкова високи. Пълни обслужване масло,ремъци и т.н си беше на нормална цена колкото Каризмите. Кое точно е скъпо в поддръжката може ли да ми кажете, защото ще си купувам Галант. Редактирано 12 юли 2014 от Muramasa Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 18 юли 2014 Сподели Публикувано 18 юли 2014 На фона на покупната цена около 3500 си е скъпа. Не слагаш ходовата част - по 3 носача на колело = 12. Лагери на колелата - по 150 лева бройката, а с главината - от 270-300 нагоре за бройка. Също амортисьорите, кормилните накрайници, водната помпа и др. чарколя, са на цени между трета и пета серия бмв. Също така на V6 свещите трябва да са от скъпите - по 30-35 лева парчето. Като потекат капаците на клапаните, което става при почти всички V6 двигатели без значение марката и производителя, разглобяваш смукателя и си казваш бе я да сменя и свещите, а ама те и уплътненията им са приключили ... плати на монтьора да ти я направи и те ти близо 400 лева.Сега, че носачи не се купуват 12 броя нови (поне 2 бона за всичките), а се сменят само правите и другите само шарнирите е друг въпрос. Има и лагери на колелата от по 80, ама не са много стока. Има водна помпа салери, вместо ... кви беха фабричните ... дайкин. И така. Хубавото е че не се чупи. Може диск да кривне, апарат да задържи, ръжда да тръгне по някое време някъде, кутия да се "обади", някой болт-водач на сп. апарат да заклопа... крушка да изгори.Примерно аз имам да правя грубо сл. неща:1) да си направя водачи на апаратите (с нови не става)2) да сваля цялата предница и да сменя де що има приключил шарнир. С правите носачи се оправих.3) да я закарам на майстор да ми оправи шума от кутията. И други работи.Това под 1000 лева няма стане в никой случай. За едни хиляда са джоб пара, за мен са цяло състояние. Не е толкова скъпо. За 3500 си взимаш галант, а за съединител за нов премиум автомобил даваш същите пари буквално. Та така. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 18 юли 2014 Сподели Публикувано 18 юли 2014 На фона на покупната цена около 3500 си е скъпа. Не слагаш ходовата част - по 3 носача на колело = 12. Лагери на колелата - по 150 лева бройката, а с главината - от 270-300 нагоре за бройка. Също амортисьорите, кормилните накрайници, водната помпа и др. чарколя, са на цени между трета и пета серия бмв.Човека прави сравнение между галант и каризма, стига сте го стресирали с цени и бройки носачи ..Ти лично колко пъти си ги сменял тези 12 носача дето си изредил ..:D Каризмата има един по евтин преден лагер от Галанта, но за сметка на това, един амортисьор за Каризма струва колкото 2 Галантови, а накрайници, шарнир, водна помпа не знам между коя серия на БМВ са, ама са по евтини от каризмовите, или са на същите цени .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ipj Публикувано 18 юли 2014 Сподели Публикувано 18 юли 2014 Човека прави сравнение между галант и каризма, стига сте го стресирали с цени и бройки носачи ..Ти лично колко пъти си ги сменял тези 12 носача дето си изредил ..:D Каризмата има един по евтин преден лагер от Галанта, но за сметка на това, един амортисьор за Каризма струва колкото 2 Галантови, а накрайници, шарнир, водна помпа не знам между коя серия на БМВ са, ама са по евтини от каризмовите, или са на същите цени ..Абе недей с цените на БМВ-тата,че там е страшно, оня ден купуваха за клиент 2 амортисьора близо 800 лв .Верно 5 серия и 2007г, ама все пак . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 18 юли 2014 Сподели Публикувано 18 юли 2014 С Е39 и Е46 съм сравнявал. С ауди а4/я6 (В6/7 и С5). Цените за различните чарколЯ при галант са между тях. Даже ако сравня чисто нови носачи, на галанта може да са и повече пари, щото са и повечко. Но пък там има повреждащи се неща, които при нашите липсват като вид части изобщо. Струват доста парици. От тази гл. т. галант не е скъп за стопанисване. Зависи какво е карал преди това. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 23 юни 2015 Сподели Публикувано 23 юни 2015 (редакция) Понеже впечатление от галант трудно някой ще седне да пише, реших да намятам някои характеристики около колата. На някои ще са интересни. Особено за желаещите да купят модела.Галант от 8-мо поколение за износ се произвежда между 1997 и 2003 г. Иначе в Япония го правят от 1996 г. до 2005 г. Той е средно голям семеен автомобил. Не спада към луксозния клас. Целта не е била такава при създаването му и затова не бива да се сравнява с т. нар. "luxury cars". ВЪНШНИ РАЗМЕРИ:Дължина - 4630 ммШирочина - 1740 ммВисочина - 1415 ммКолесна база - 2635 ммпредна следа - 1510 ммзадна следа - 1505 мм ВЪТРЕШНИ РАЗМЕРИ:Ширината в купето е 1455 мм, дължината е 1870 мм, а височината 1175 мм. Това са съвсем прилични размери за удобно пътуване на 4-ма пътници, като може да се вози и 5-ти човек, стига да не е над 1,80. Мястото за краката отпред е 1105 мм, а на задната седалка - 922 мм. При комбито мястото е повече :rolleyes: . Пространството за раменете е 1384 мм за предните седалки и 1377 мм за задната. За главата е предвидено място от съответно 1013 мм отпред 958 мм отзад. Диаметърът на завоя е 11,4 метра - не особено добър показател за маневриране в тесни градски пространства, но пък може да се похвали с много приличен коефициент на въздушно съпротивление от 0.29 :icon_n_king: Или обобщено в седана пътниците имат на разположение 2.77 куб. метра пространство при пътуването си. Теглото (масата) започва от 1260 кг. при бензиновата модификация и от 1290 кг. при 2500 V6. С добавянето на "екстри" стават по-тежки. Допустимото натоварване е 590 кг., а на теглене е 645 кг. Демек за ремаркето :rolleyes: Разходът на бензин при 2.0i е 6.2-7.9 при извънградско; 9.5-12.2 градско; 7.7-9.9 магистрала, което прави смесен 8.5/100. С 64-литровият резервоар това прави автономия от 755 км.При 2.5 V6 цифрите са съответно: 6.8-8.7 извънградско; 11.3-14.4 градски; 8.3-10.6 на магистрала и 9.6/100 среден. Автономия 664 км. За сравнение последното ми пътуване с галант 99 г., 2.5 V6, ръчни скорости, седан, 17 цолови капли, трима души до София (магистрала) 154 км разстояние, градско не знам колко, но да кажем 20 км., плюс три ходения до малки населени места с малко градско там в същия състав, направи 8,4/100 среден разход. Климатик не съм ползвал че беше хладно. Не съм се правИл на Фитипалди, но едни 120-140 до 150 км/ч си тичаше по едно време.Колите от средата на 1999 г. отговарят на нормите EURO 2. 2.0i изхвърля средно 196g CO2/km, а V6 - 214 g. С двигателя 2000 бензин мощността е 136 конски сили, или 133 при 6000 об/мин. ако е след 2000 година. С него колата развива 210-212 км/ч. При V6 максималната скорост е 225-227 км/ч, а мощността 160-163 "коня".С 2000 сс бензиновия двигател 100 км от покой се достигат за 9.7 секунди. Давам далеч по-нагледна представа за динамичните способности на колата, защото това 0-100 е само ориентир, който не казва всичко.2000 сс ------------2500 сс----- 2.5 tiptronic0-30 km/h - 2.3 s---1.9 s ------ 1.8 s0-40 km/h - 2.9 s---2.5 s ------ 2.5 s0-50 km/h - 3.5 s---3.0 s ------ 3.2 s0-60 km/h - 4.7 s---3.9 s ------ 4.0 s0-70 km/h - 5.8 s---5.0 s ------ 5.3 s0-80 km/h - 7.0 s---5.9 s ------ 6.6 s0-90 km/h - 8.2 s---7.0 s ------ 8.0 s0-100 - 9.7 s---8.2 s ------ 9.4 s0-110 - 11.7 s /9.9 s/ 10.8 s0-120 - 13.7 s /11.4 s/ 12.5 s0-130 - 15.9 s /13.2 s/ 15.1 s0-140 - 18.5/15.3/17.9; 0-150 - 22.1/18.1/20.8; 0-160 - 26.1/21.0/24.1; 0-170 - 30.9/24.4/27.9; 0-180 - 37.2/28.6/32.70-190 - 48.2 / 35.2 / 39.90-200 - 69.0 / 44.9 / 57.2; 0-210 - 167.6 / 59.2 / 91/3Само за 2.5 "ръчкотроник" - 0-220 - 91,9 секунди С двулитровия колата дава 17.1 сек на 402 метра с терминална скорост 135 км/ч. Километър от място се взима за 30.9 сек.С 2.5 V6 времето за 0-402 метра е 16.0 s, скорост 142 км/ч; 0-1000 метра за 29 секунди. С типтроник съответно: 1/4 миля - 16.6 сек, 135 км/ч и 30.1 сек за 0-1000 метра. Скорост при 1000 об/мин на V-та предавка за 2.5 - 41.4 км/ч. Това означава че при 2000 оборота ще сте на 82,8 км/ч; и т.н. - просто умножавате 41.4 по 2,3,4 ... и получавате при какви обороти с каква скорост ще се движите. ДОУСКОРЕНИЕ на ІV предавка 2.0i/2.5:от 60 до 100 - 11.1/9.0 sот 80 до 120 - 11.2/9.0 sМаксимално възможно ускорение с включване на оптималната предавка:от 60 до 100 - 5.0/4.2 и 5.5 за типтроника при "кик"от 80 до 120 - 6.7/5.5 и 5.8 ... при кик ps 100-180 km/h - 20.5 и 23.2 секунди за 2.5 ръчка и типтроник. Това е доста по-добра представа за ускорение вместо това клиширано 0-100. Вече повечето коли се правят 0-100 да дават хубави времена, защото това се показва в изданията, брошурите и т.н. Ама че въздухът ще му свърши от 140 на пълна газ за да се набере.. :icecream: . Редактирано 23 юни 2015 от Andy Van Der Drift Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 23 юни 2015 Автор Сподели Публикувано 23 юни 2015 Понеже впечатление от галант трудно някой ще седне да пише, реших да намятам някои характеристики около колата. На някои ще са интересни. Особено за желаещите да купят модела.Галант от 8-мо поколение за износ се произвежда между 1997 и 2003 г. Иначе в Япония го правят от 1996 г. до 2005 г. Той е средно голям семеен автомобил. Не спада към луксозния клас. Целта не е била такава при създаването му и затова не бива да се сравнява с т. нар. "luxury cars". ВЪНШНИ РАЗМЕРИ:Дължина - 4630 ммШирочина - 1740 ммВисочина - 1415 ммКолесна база - 2635 ммпредна следа - 1510 ммзадна следа - 1505 мм ВЪТРЕШНИ РАЗМЕРИ:Ширината в купето е 1455 мм, дължината е 1870 мм, а височината 1175 мм. Това са съвсем прилични размери за удобно пътуване на 4-ма пътници, като може да се вози и 5-ти човек, стига да не е над 1,80. Мястото за краката отпред е 1105 мм, а на задната седалка - 922 мм. При комбито мястото е повече :rolleyes: . Пространството за раменете е 1384 мм за предните седалки и 1377 мм за задната. За главата е предвидено място от съответно 1013 мм отпред 958 мм отзад. Диаметърът на завоя е 11,4 метра - не особено добър показател за маневриране в тесни градски пространства, но пък може да се похвали с много приличен коефициент на въздушно съпротивление от 0.29 :icon_n_king: Или обобщено в седана пътниците имат на разположение 2.77 куб. метра пространство при пътуването си. Теглото (масата) започва от 1260 кг. при бензиновата модификация и от 1290 кг. при 2500 V6. С добавянето на "екстри" стават по-тежки. Допустимото натоварване е 590 кг., а на теглене е 645 кг. Демек за ремаркето :rolleyes: Разходът на бензин при 2.0i е 6.2-7.9 при извънградско; 9.5-12.2 градско; 7.7-9.9 магистрала, което прави смесен 8.5/100. С 64-литровият резервоар това прави автономия от 755 км.При 2.5 V6 цифрите са съответно: 6.8-8.7 извънградско; 11.3-14.4 градски; 8.3-10.6 на магистрала и 9.6/100 среден. Автономия 664 км. За сравнение последното ми пътуване с галант 99 г., 2.5 V6, ръчни скорости, седан, 17 цолови капли, трима души до София (магистрала) 154 км разстояние, градско не знам колко, но да кажем 20 км., плюс три ходения до малки населени места с малко градско там в същия състав, направи 8,4/100 среден разход. Климатик не съм ползвал че беше хладно. Не съм се правИл на Фитипалди, но едни 120-140 до 150 км/ч си тичаше по едно време.Колите от средата на 1999 г. отговарят на нормите EURO 2. 2.0i изхвърля средно 196g CO2/km, а V6 - 214 g. С двигателя 2000 бензин мощността е 136 конски сили, или 133 при 6000 об/мин. ако е след 2000 година. С него колата развива 210-212 км/ч. При V6 максималната скорост е 225-227 км/ч, а мощността 160-163 "коня".С 2000 сс бензиновия двигател 100 км от покой се достигат за 9.7 секунди. Давам далеч по-нагледна представа за динамичните способности на колата, защото това 0-100 е само ориентир, който не казва всичко.2000 сс ------------2500 сс----- 2.5 tiptronic0-30 km/h - 2.3 s---1.9 s ------ 1.8 s0-40 km/h - 2.9 s---2.5 s ------ 2.5 s0-50 km/h - 3.5 s---3.0 s ------ 3.2 s0-60 km/h - 4.7 s---3.9 s ------ 4.0 s0-70 km/h - 5.8 s---5.0 s ------ 5.3 s0-80 km/h - 7.0 s---5.9 s ------ 6.6 s0-90 km/h - 8.2 s---7.0 s ------ 8.0 s0-100 - 9.7 s---8.2 s ------ 9.4 s0-110 - 11.7 s /9.9 s/ 10.8 s0-120 - 13.7 s /11.4 s/ 12.5 s0-130 - 15.9 s /13.2 s/ 15.1 s0-140 - 18.5/15.3/17.9; 0-150 - 22.1/18.1/20.8; 0-160 - 26.1/21.0/24.1; 0-170 - 30.9/24.4/27.9; 0-180 - 37.2/28.6/32.70-190 - 48.2 / 35.2 / 39.90-200 - 69.0 / 44.9 / 57.2; 0-210 - 167.6 / 59.2 / 91/3Само за 2.5 "ръчкотроник" - 0-220 - 91,9 секунди С двулитровия колата дава 17.1 сек на 402 метра с терминална скорост 135 км/ч. Километър от място се взима за 30.9 сек.С 2.5 V6 времето за 0-402 метра е 16.0 s, скорост 142 км/ч; 0-1000 метра за 29 секунди. С типтроник съответно: 1/4 миля - 16.6 сек, 135 км/ч и 30.1 сек за 0-1000 метра. Скорост при 1000 об/мин на V-та предавка за 2.5 - 41.4 км/ч. Това означава че при 2000 оборота ще сте на 82,8 км/ч; и т.н. - просто умножавате 41.4 по 2,3,4 ... и получавате при какви обороти с каква скорост ще се движите. ДОУСКОРЕНИЕ на ІV предавка 2.0i/2.5:от 60 до 100 - 11.1/9.0 sот 80 до 120 - 11.2/9.0 sМаксимално възможно ускорение с включване на оптималната предавка:от 60 до 100 - 5.0/4.2 и 5.5 за типтроника при "кик"от 80 до 120 - 6.7/5.5 и 5.8 ... при кик ps 100-180 km/h - 20.5 и 23.2 секунди за 2.5 ръчка и типтроник. Това е доста по-добра представа за ускорение вместо това клиширано 0-100. Вече повечето коли се правят 0-100 да дават хубави времена, защото това се показва в изданията, брошурите и т.н. Ама че въздухът ще му свърши от 140 на пълна газ за да се набере.. :icecream: .Сега карам една с под 5 сек. до 100 ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 23 юни 2015 Сподели Публикувано 23 юни 2015 Сега карам една с под 5 сек. до 100 ;) %7Bstyle_images_url%7D/offtop.gifИ на мен ми трябваше днес такава за натриване на носа на една шваба 3.0 TDI, че с обикновените вече нямаме шанс,срещу тия новите "печки" . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
C0ldblooded Публикувано 23 юни 2015 Сподели Публикувано 23 юни 2015 Да не би да я завърши? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 24 юни 2015 Автор Сподели Публикувано 24 юни 2015 Да не би да я завърши? Тая мъка никога на свършва, но да, върви прилично. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iskrenkrustev Публикувано 24 юни 2015 Сподели Публикувано 24 юни 2015 Тая мъка никога на свършва, но да, върви прилично. Еми хайде честито. То хора като нас, ако спрат да пипат по колата ще се разболеят, така че нека си има за доизкусуряване Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 24 юни 2015 Сподели Публикувано 24 юни 2015 Еми хайде честито. То хора като нас, ако спрат да пипат по колата ще се разболеят, така че нека си има за доизкусуряване Така е, ама как да обясня на една приятелка, защо не и давам да кара, като не може да разбере, че не е въпроса до ламарините, а до огромния труд, време и любов вложен в колата и че не си скръндза, а просто обичаш всичко да ти е перфектно и искаш така да си остане.Браво Роска, със здраве да си я караш. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bogdan Hlebarov Публикувано 15 септември 2015 Сподели Публикувано 15 септември 2015 (редакция) Така е, ама как да обясня на една приятелка, защо не и давам да кара, като не може да разбере, че не е въпроса до ламарините, а до огромния труд, време и любов вложен в колата и че не си скръндза, а просто обичаш всичко да ти е перфектно и искаш така да си остане.Браво Роска, със здраве да си я караш. Колега, отговора за приятелката се крие в написаното от теб - да те разбере ще ти коства "огромен труд, време и любов", вложени в комуникация с нея. Но пък като го постигнеш (аз от личен опит говоря) - подаваш и ключовете, а тя ти отговаря: "Не сега, някъде на широко и празно място" :icon_thumbup: ПП: При мен консултация с жената при избора на кола е само по един въпрос - цвета Редактирано 15 септември 2015 от Bogdan Hlebarov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GalantDream Публикувано 14 Май 2016 Сподели Публикувано 14 Май 2016 (редакция) Понеже малко се е разводнила темата нека да споделя и моето мнение за :mitsu-smiley: Галант след 4 години и 60 000км пробег.Първо малко предистория защо си взех точно Галант. Оглеждах се дълго време за автомобил, който трябваше да притежава шест абсолютно задължителни характеристики:1. Да ме грабва сериозно визуално отвън и да не се среща редовно по пътищата в страната. Под грабва визуално имам в предвид да не ми омръзва да я гледам всеки ден, а когато слизам от нея да се обръщам отново с усмивка.2. Да ми допада интериорното пространство. Настанявайки се зад волана всичко да ми е удобно и ергономично замислено. Интериора да е приятен на докосване и след продължително пътуване без нужда от спирки за почивка да не чувствам умора. 3. Пътното поведение да съчетава в себе си комфорт и стабилност при всякаква скорост. Управлението от волана да е директно и автомобила да го усещам през ръцете си какво е намислил всяка секунда.4. Да притежава достатъчно добра динамика позволяваща безопасно изпреварване и приятно ускорение в широк диапазон от обороти.5. Ръчна скоростна кутия съчетана с бензинов двигател.6. Автомобила да не е каран/вкарван в България ами аз да си го доставя тук на собствен ход. И така след дълго лутане и тестване на различни автомобили на мои познати, съвсем случайно попаднах на един обикновен Галант v6 163к.с. Покарах го за 5 минути и точките от 1 до 5 бяха изпълнени :icon_thumbup: Остана само да изпълня точка шеста, което доведе до почти година ровене в немското мобиле преди да се сдобия с моята колица :mitsu-smiley: а именно Галант (модификация Аванс) 2.5 V6 163hp 1999г. на 190 000км. за скромната сума от 2150 евро. Немеца от който закупих автомобила твърдеше, че е подменил хидравличните повдигачи на около 160 000км. Мотора работеше наистина спокойно и тихо та бях склонен да му повярвам имайки едно на ум за всичко изчетено във форума относно въпросните повдигачи. Автомобила беше качен на Айбах пружини с предоставена от продавача хартиена разписка от поставянето им още през далечната 2001г. Немеца си беше играл и затъмнил с фолио всичките прозорци, което се връзваше идеално с цвета на колата. Предоставени ми бяха четири зимни гуми с железни джанти 15 цола на два сезона и четири износени летни гуми на 17-ки Борбет. Нещата които бе оставил немеца за мен забелязани още преди покупката на автомобила: - Криви предни дискове, които първоначално само дадох за шлайфане и в последствие замених, както е описано по-късно. - Течащо гумено уплътнение на капачката за маслото на двигателя, което замених веднага от Ратола. - Спукан маркуч на течността за чистачки заменен с такъв на старо от колега във форума. - Състояние на купето - избила ръжда и по двете задни арки + нормални следи от употреба по боята за 13 годишен автомобил. Последва нормалното пълно обслужване по двигателя и поетапна смяна на следните неща през годините на моята експлоатация към актуалните 250 000км. и вече респектиращите 17год. живот :mitsu-smiley: :1 - Съединител пълен комплект + горна и долна помпа.2 - Радиатор поради дупка в меша съчетано с подмяна на понапуканите водни съединения.3 - Ремонт на скоростна кутия за подманя на износените лагери, защото започна да се чува румоленето при отпуснат съединител.4 - Ревизия на спирачните апарати + нови предни дискове.5 - Два нови задни амортисьора.6 - Поправка на ръждата по задните арки.7 - Нови меки връзки къса и дълга след колекторите и поставяне на втора ръка гърне, защото моето образува голяма дупка и ме дразнеше ръмженето.8 - Подмяна реглажните болтове на задния мост, защото исках да направя перфектна сходимост, а старите се бяха сраснали за моста :icon_thumbup: Към този момент е належащо рециклиране на предна дясна полуоскао, защото са налични всички симптоми на тръгнало вътрешно каре. Това ще бъде съчетано с ново обслужване на двигателя за следващите 60 000км. :mitsu-smiley: Май съм решил да карам тази кола докато шасито не се предаде на ръждата :icon_box: Нямам идея как е при вас но аз все още не мога да припозная заместител на Галанта. Забелязвам, че все по-често случайни минувачи, хора по спирките и дори водачи на прескъпи автомобили спрели до мен на светофарите трудно скриват погледа си и виждам как се оглеждат във формите на Галанта. Няколко пъти дори са ми правели знаци да сваля прозореца и да ме питат това какъв фейслифт се водело понеже е много красив и агресивен на вид. Общо взето не съм срещал човек, който да не признае и оцени чистосърдечно характерната външност та ако щете го наречете дори излъчване и чар на този автомобил. Считам, че това е един от автомобилите с трудно остаряващ дизайн и винаги ще изпъква и ще се откроява в иначе скучния и сив автопарк. Все пак да не ме помислите за пълен фен маниак ще споделя нещата които според мен са слабите места в моята кола:1 - Шумоизолацията си е средна работа, а особено аеродинамичния шум от преминаващия въздух при високи скорости на магистралата е доста изявен. 2 - Липсата на задни подкалници, а от там предпоставката за гниене по веждите. И понеже моят екземпляр е от Германия си има и тръгнала ръждица на доста други места.3 - Не знам дали съм свикнал вече с динамиката, но определено имам нужда от малко повече коне и тяга :plane: Редактирано 14 Май 2016 от GalantDream Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hellrazor Публикувано 16 юни 2016 Сподели Публикувано 16 юни 2016 Здравейте, да си кажа и аз мненийцето и опита от Галантчетата. Започнах с Галант от V-тата генерация и да си призная като го имах не бях толкова впечатлен, колкото съм сега. Това беше преди около 6-7г. Мотора беше 2.4- бензинов Тази кола произведена 86 имаше повече екстри отколкото 80% от съвременните коли. Като почнем от пълен ел. пакет - стъкла, огледала, шибедах, фарове; климатроник, круиз контрол, АБС (предни,задни дискове). Имаше едни от най-удобните седалки, в които съм седял. Возията беше като в лодка - няма чукане и страшни звуци никакви по неравности. Мотора беше с доста сносна динамика за това тежко купе (близо 1700кг). Изключително здрава машина. Понеже с баща ми (тогава той я поддържаше основно) водим отчет общо взето какво се сменя и прави та за 8г експлоатация имахме два пъти сменен лагер на главина отпред вдясно. Първия изкара много малко - явно дефект, гумички на клапани, и един маркуч мисля, че нещо по спирачната помпа беше. Следващата ми и сегашна е Галант от VIII генерация 2003г Avance 2.5Сравнително доста безпроблемен автомобил, като изключим режийните масла ролки и други щуротии. Алтернаторите гърмят ама доколкото знам е детска болест това. Карам го близо 5 години и то на 17ки джанти. Возията е по твърда от обичайното, но за сметка на това бих казал, че е доста адекватна и стабилна на пътя. Добре балансирана и с много прилична динамика. Като цяло окачването не е особено капризно за цялото ми каране съм сменил два шарнира...с носачите разбира се :icon_angel: Мотора засега бих могъл да кажа, че е безгрешен. Автомата също го бива, предавките не се усещат. Интериорно е добре композиран кожи по волана и вратите малко като по-старите модели на Мерцедес :rolleyes: Разходът е приличен за тоя мотор 13 интаун и 8 до 9 юнашко каранеСега като минус... ми де да знам кофти звукоизолация имат и честно казано за такава голяма кола е тесничко отзад. Багажника е не особено практичен. И разбира се вездесъщото гниене... Относно цените на частите, не бих казал че са по-скъпи от цените на другите производители в същия клас, но се намират може би по-трудно неоригинални. Еми толкова от мен Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
de4i Публикувано 5 юли 2016 Сподели Публикувано 5 юли 2016 Днес един Галант на около триста хиляди км. държа десетина минути 180 км/ч. без да се замисля. Т`ва го чух някъде. Така че колата си е екстра. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 6 юли 2016 Сподели Публикувано 6 юли 2016 Мухахаха, Дечи, на повече км е твойта каляска, нидей лъга. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.