Премини към съдържание

C0ldblooded

Потребител
  • От него общо

    102
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    София

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    ДзVeR-4 (ex: E54A, EA5A V6 SE)

Посетили профила

Този блок е изключен и не се вижда от други потребители

C0ldblooded's Постижения

Ентусиаст

Ентусиаст (6/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Търся черно табло за Galant EA 97-2003та, в прилично състояние - да се чете без видими дупки, драскотини и т.н. Моля само за сериозни предложения. Ако сте в или около София не е проблем да го демонтирам лично.
  2. Ако е удобно мисля да се включа и аз (при все че диаманта все още не е в движение). Пуснал съм мейл
  3. Комплект съединител Exedy MBD088U за Evo 7-10. Става и за други модели. Феродо, притискател и маховик. 23 зъба, 240мм. Отговаря на OEM номера MN132206, MR567361, MR980945. Състоянието е видимо от снимките.
  4. Продадено, темата е за триене
  5. Благодаря на всички за веселото изкарване
  6. Питах ги и аз специално - правят се на ударени. Както и да е - идем и ние с девойката
  7. Позакъснял съм с чуденето определено... Гости от съседни хотели приемате ли? ;)
  8. Продавам въпросната броня в комплект с решетката (вижда се на снимките). OEM оригинална т.е. не е от стъкломатовите. Бронята е лепена, но не е усукана; има нужда от боя. Намира се в София, телефон 0888811032
  9. Благодаря много за бързите отговори Благодарение на SLX проблема е решен по най-бързия и оптимален откъм пари начин. Все пак да споделя за желаещи да си купят нова такава рейка (и не им се дават 3.5к лв.) от къде мислех да поръчвам: https://spareto.com/oe/mitsubishi-mr455671
  10. Както се оказа имам разхлопана рейка на VR-4ката и хората които се занимават с рециклиране не дават гаранции за работата си предвид наваряваните уши и т.н. на моята. Въпроса ми е следния - някой виждал ли е тоя еднорог наречен "рейка за алуминиев мост" какво представлява,знае ли му се OEM номера на часта и след коя година точно се слага? По това което знам (че се слага на EA5A след фейслифта т.е след 2000та), открих ей това: EA5A SNGESL6, SRGESL6 - 2000.03.1 - 2003.05.3 - MR455671 (това е Galant 2.5 V6 Elegance) Въпроса ми към по-запознатите е това ли е правилната част, да не се окаже че съм дал една торба пари за нещо дето няма нищо общо...
  11. C0ldblooded

    VR4

    Интересен Legnum, само че има разни странности - задницата е от преди фейслифта, останалото е след него, халогените не са неговите, салона изглежда като на стандартен Galant, Car PC с отделно радио, разни интересни бутони по таблото... А за дилемата с IS 250 - Legnum-a определено върви повече и има AYC, останалото е въпрос на вкус. Edit: Сега загледах видеата - то било трансплант към купе на стандартен Galant комби..
  12. C0ldblooded

    Galant VR-4 за тези пари?

    Мисля че колегата имаше предвид седан от преди фейслифта ;) Ето един такъв: http://www.ebay.co.uk/itm/Mitsubishi-Galant-VR4-2-5-V6-Twin-Turbo-/271913968132?hash=item3f4f55e204 Абсолютно същия като визия се продаваше по едно време във Враца преди около 2г.
  13. C0ldblooded

    Galant VR-4 за тези пари?

    Ами аз лично съм виждал 2 такива седана - един черен във Враца и един във UK, но това беше преди 2г. За скъпото - докарването беше между 1200-1500лв тогава с автовоз. Всичко друго но не и рентабилна най-вече откъм гориво (при културно каране - макс 180 на няколко пъти - от София до Бургас към 3/4 от резервоара заминават). Поддръжката е 90% същата като на обикновенния Galant, изключае някои части от рода на лагер-главина например(който ми се наложи да сменя наскоро), които са взети от Evo. Проблема идва като се случи някоя не особено специфична повреда на тия коли...AYC, горивна/запалителна система, турбини, скорости... И все пак кефа цена няма
×
×
  • Създаване...