Lucky Luciano Публикувано 24 юни 2015 Сподели Публикувано 24 юни 2015 И преди газта го имаше този "ефект", тоест когато карах на бензин. Отдушникът не трябва ли да е вътре, тоест някъде около борда на капачката? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lucky Luciano Публикувано 12 юли 2015 Сподели Публикувано 12 юли 2015 Как да сваля тапицерията на седалките, за да се изпере по-добре? Виждам, че на задните има нещо като вътрешни ципове, но никак не ми се ще по трудният начин да разбирам как се сваля. Виждам, че има два торкса на по-широката седалка, ще ги развия. Седалката ще ми остане в ръцете. Оттам как да процедирам? С предните какво е положението? Как да ги сваля, за да се изперат? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bahamonde Публикувано 31 юли 2015 Сподели Публикувано 31 юли 2015 Здравейте на цялата аудитория! Днес се регистрирах тук, с целта, да почерпя от натрупаният опит тук, с марката мицубиши! Засега, все още карам фолксваген голф4, но честно казано, съм твърде разочарован от тези прехвалени коли! Може навремето да са били голяма работа, но днес не са нищо особено, дори са доста зле, и лежат на някаква стара слава, лично се убедих, за вече 6 години с марката ФВ! В същото време, ми направи силно впечатление едно мицубиши спейс стар, модел 2004 или 2005, не запомних добре, с двигател 1.8, 112 коня, тъй нареченият фейслифт! Ако бях имал възможност, сигурно веднага щях да го купя, но първо трябва да продам голфа, а голф лесно не се продава, той е религия ! Та въпросът ми е - какво ще кажете за точно този модел, хубаво и лошо, ще се радвам да науча всичко, и най-малката подробност може да е от значение! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lucky Luciano Публикувано 6 август 2015 Сподели Публикувано 6 август 2015 Красива и практична кола. Взех да ѝ свиквам, което ме отклонява от едни други мои намерения, спрямо друга марка и покупка... Идеята беше тази да остане за жената, но нещо взех да ѝ свиквам, като седна в седан и ми е ниско...Фейсът за мен е много красив, особено в тъмно сиво. Стоповете изпъкват, предната маска е много по-добре направена и като цяло колата е с много плюсове и почти без минуси.Сравнение с Голф трудно можеш да направиш, защото Мицку почти не се разваля и ако се развали нещо, то е такова, че може и да си караш така. Тоест бутон на прозорец или някаква друга дребна част. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
overkill Публикувано 20 октомври 2015 Сподели Публикувано 20 октомври 2015 Здравейте колеги ...нов съм в клуба, от една седмица съм собственик на Зведичка с двигател 1.6 .....та има два въпроса които може и да ви се сторят смешни ,но съм отскоро с тая кола а и търсачката не ми помогна особено... Първия гледам че е дискутирано няколко поста по нагоре но без отговор .....защо прави налягане в резервоара ,при отваряне на капачката се изсъсква доволно ,проблем ли е и ако да какво е решението му ? Втория е как се нулират показанията на борд компютъра ....тука вярвам че ще получа бързо точен съвет .... :D По-здрави!!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lucky Luciano Публикувано 6 ноември 2015 Сподели Публикувано 6 ноември 2015 За капачката така и не разбрах, тъй че не мога да кажа.Зануляването става със задържане на бутона за смяна на показанията на дисплея на борда. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Любомир Ненов Публикувано 10 ноември 2015 Сподели Публикувано 10 ноември 2015 Първия гледам че е дискутирано няколко поста по нагоре но без отговор .....защо прави налягане в резервоара ,при отваряне на капачката се изсъсква доволно ,проблем ли е и ако да какво е решението му ? Вероятно отдушника на резервоара е запушен. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BO4O1 Публикувано 11 ноември 2015 Сподели Публикувано 11 ноември 2015 Вероятно отдушника на резервоара е запушен. Вероятно,според мен не е запушен,не може на всички спейс стари да е запушен отдушника.И моята е така съска си като се отваря резервоара.Заради повечето мнения че е запушен отдушника,му напъхах едно далго жило,влезе си без проблем до долу,докато не опря на нещто метално,незнам на какво,може би на някъкав клапан.Самият отдушник е една малка дупчица намираща се под капачката на резервоара,надолу слиза с малко мъркуче което по надолу минава в тръбичка и малко преди резервоара се съединява с тръбата на гърловината.Освен ако има някъкъв клапан там,да не работи.Според мен всичко си е наред,но никой не знае защо се получава това налягане в резервоара.Скоро разглеждах подобна тема,сумати и хора си пробиват капачките и др. простотии,като си варви колата всичко е наред,ако и има нещо тя сама ще си каже. ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Топалигов Публикувано 11 ноември 2015 Сподели Публикувано 11 ноември 2015 (редакция) За капачката така и не разбрах, тъй че не мога да кажа.Зануляването става със задържане на бутона за смяна на показанията на дисплея на борда. Бутонът на дисплея(най-вляво) само занулява,не сменя показаниятаhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif.Показанията се сменят или от ориг.музика или от направен бутон,какъвто имам аз.Ако колата е на газ,може да се постави на положение ,,среден разход", с комбинацията , това е достатъчно. Редактирано 11 ноември 2015 от Топалигов Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Koki123 Публикувано 12 ноември 2015 Сподели Публикувано 12 ноември 2015 Здравейте колеги .Втора година карам звездата и съм много доволен.Според дъщерята е по удобна от пожото и 307.Имам едно питане .Някои сменял ли е О пръстените на лулите, и би ли дал съвет сваля ли се капака на клапаните.Благодаря предварително. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Koki123 Публикувано 12 ноември 2015 Сподели Публикувано 12 ноември 2015 И преди газта го имаше този "ефект", тоест когато карах на бензин. Отдушникът не трябва ли да е вътре, тоест някъде около борда на капачката?Здравей колега .имах подобен проблем .Спука ми се тръбичката на излишното гориво на входа на резервоара и се оказаклапана в капачката бе блокирал .Поставих му едно винче и нямам вече проблем. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Slavy Публикувано 2 декември 2015 Сподели Публикувано 2 декември 2015 КАК РЕШИ ПРОБЛЕМА АЗ ИМАМ СЪЩИ,НО КАРАМ ТАКА прекъсва и държи високи оборотиНа моя Лансер така вдигаше обороти и с хубаво продухване от прах се оправи. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pustinq Публикувано 9 декември 2015 Сподели Публикувано 9 декември 2015 Здравейте ! Много отдавна се каня да попитам някой знае ли точно какво означава надписа DI-D който е отзад на колата ? Предварително Благодаря ! Direct Injection Diesel Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vanio68 Публикувано 10 януари 2016 Сподели Публикувано 10 януари 2016 УНИКАЛЕН АВТОМОБИЛ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aisforanti Публикувано 29 март 2016 Сподели Публикувано 29 март 2016 Здравейте колеги, И Аз съм собственик на Space Star 1.3 2000 от няколко месеца, но едва сега се регистрирам във форума. Забелязвам, че обществото тук е много сплотено и всички си помагат и споделят.Това много ме радва, тъй като съм и млад шофьор без много разбиране за коли. Относно колата - изключително съм доволен от звездичката. Идеална първа кола е, а и не само.Имам някакви малки проблеми, които трябва да отстраня - като например когато сваля прозорците до долу (предните два) много се "заклещват" и чак след много опити успяват да се качат - от самосебе си.Предполагам и заради това, когато я купих беше с счупено копче на лявата конзола ( някой ако знае откъде мога да си купя, нека сподели )Някой друг дали има същия проблем и ако да - дали е намерил решение? Друг проблем, който имам е с имобилайзера, че понякога не подава правилния "код" и колата не иска да запали. Стартерът върти, но колата не пали. Това предполагам се дължи на допълнително слагано реле за дневни светлини (т.е да се включват автоматично след палене), където някой майстор май си е "оставил" ръцете. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MuxoB Публикувано 29 март 2016 Сподели Публикувано 29 март 2016 Колега, добре дошъл! Ще останеш изключително доволен от колата и от колегите във форума! За проблемът с прозорците и аз си блъсках главата когато я купих, но се оказа че лек за това няма . Просто внимавай и не ги пускай до долу а на сантиметър преди да слязат. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Т. Минтов Публикувано 29 март 2016 Сподели Публикувано 29 март 2016 ........когато я купих беше с счупено копче на лявата конзола ( някой ако знае откъде мога да си купя, нека сподели ) Колега, тези пултове могат да се купят от кола, която се продава на части. Има ги и в e-Bey, но са скъпи.Пултовете в комплект + 2 бр. шофьорски за донори би следвало да ги има при колегата alex2511, ако не ги е продал вече. Само че са от Каризма, но доколкото знам са еднакви със Спейс Рънър. Това трябва да се провери, разбира се. Ще останеш изключително доволен от колата и от колегите във форума!Радвам се, че ви харесва тук. На мен ми се наложи да сменя марката, но си останах във форума. И още не са ме изгонили :).Колкото до прозорците, това не е нормално поведение. Съветвам ви да се консултирате с колегата milenZ. Виждам, че единият колега с такъв проблем е от Пловдив, така че няма да му е проблем- milenZ е в Пловдив. Ако намери лек и колегата от София може да отскочи при удобен случай.Успех! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
driverbg Публикувано 9 април 2016 Сподели Публикувано 9 април 2016 (редакция) Здравейте колеги .Втора година карам звездата и съм много доволен.Според дъщерята е по удобна от пожото и 307.Имам едно питане .Някои сменял ли е О пръстените на лулите, и би ли дал съвет сваля ли се капака на клапаните.Благодаря предварително. Редактирано 9 април 2016 от driverbg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
willow75bg Публикувано 10 Май 2016 Сподели Публикувано 10 Май 2016 (редакция) Здравейте,след известно отсъствие отново се сдобих с Спейс Стар и съм изключително доволен.Предстои поправка на борда,масла,филтри,ремъци и др.Но първо искам да си сменя таблото с такова с обортомер.Та знам,че имаше някъде писано,не го откривам,от кои години стават таблата без преправяне?Намерих едно от 1,6 мотор 2003г. Редактирано 10 Май 2016 от willow75bg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MuxoB Публикувано 10 Май 2016 Сподели Публикувано 10 Май 2016 Здравейте и честита придобивка. Съвместимите табла са съответно от 1.3 / 1.6 двигатели. Има достатъчно по моргите, така че не би било трудно да намериш едно! P.S . Когато имах същия проблем взех от 1.8 GDI - поне при мен не се получи. После взех от 1.3, сложи и пасна. Работи безпроблемно вече 3 години. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
willow75bg Публикувано 14 Май 2016 Сподели Публикувано 14 Май 2016 Таблото е сменено от 1,6 2003г,стана от раз,перфектно.Борд компютъра сащо е готов,лоши спойки.Занесох го на сервиз и срещу 10лв го направиха като хората.Сега остава другата детска болест,а именно втулките на скоростния лост и се надявам да няма повече изненади. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skaliente Публикувано 17 Май 2016 Сподели Публикувано 17 Май 2016 (редакция) Утре мисля да купувам спейс стар 1,3 2000г. колебая се делко или бобина ? Извинявам се ако не е тук мястото за въпросът ми. Редактирано 17 Май 2016 от skaliente Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MuxoB Публикувано 18 Май 2016 Сподели Публикувано 18 Май 2016 Таблото е сменено от 1,6 2003г,стана от раз,перфектно.Борд компютъра сащо е готов,лоши спойки.Занесох го на сервиз и срещу 10лв го направиха като хората.Сега остава другата детска болест,а именно втулките на скоростния лост и се надявам да няма повече изненади. В интернет можеш да намери втулки дори за по-малко от 5лв. бройката. Аз намерих оригинални на Мицубиши които бяха малко по-скъпи. Смених ги и всичко се оправи.Според мен и в двата случая ще останеш доволен Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
willow75bg Публикувано 25 Май 2016 Сподели Публикувано 25 Май 2016 (редакция) Втулките са сменени.Направих ги от полиамид на струг.Скоростите влизат перфектно,но е малко стегнат скоростния лост,явно сме ги оставили по плътни.Смених и външен маншон на полуоската без да свалям карето.Свещите също,масло,филтри.След като изминах 900км с машинката имам чуството,че във високите обороти не върви като хората,мудна,не се изрязва както се казва.Може ли проблема да е в катализатора и дали може да се диагностицира без да го свалям?Предната ми звезда,макар да беше 82к.с,като мине 3500 об и буквално се изтрелваше.Тази си набира в ниските перфектно,но във високите го няма това "изтрелване". Редактирано 25 Май 2016 от willow75bg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rbka Публикувано 10 юли 2016 Сподели Публикувано 10 юли 2016 И пак аз - свети ми лампата на ръчната - жило ли е нещо или друго? Колега аз имах същия проблем оказа се ниско ниво на спирачното масло, долях и се оправи Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.