Премини към съдържание

Препоръчано мнение

Публикувано

И преди газта го имаше този "ефект", тоест когато карах на бензин. Отдушникът не трябва ли да е вътре, тоест някъде около борда на капачката?

  • преди 3 седмици ...
Публикувано

Как да сваля тапицерията на седалките, за да се изпере по-добре? Виждам, че на задните има нещо като вътрешни ципове, но никак не ми се ще по трудният начин да разбирам как се сваля. Виждам, че има два торкса на по-широката седалка, ще ги развия. Седалката ще ми остане в ръцете. Оттам как да процедирам? С предните какво е положението? Как да ги сваля, за да се изперат?

  • преди 3 седмици ...
Публикувано

Здравейте на цялата аудитория!

 

Днес се регистрирах тук, с целта, да почерпя от натрупаният опит тук, с марката мицубиши! Засега, все още карам фолксваген голф4, но честно казано, съм твърде разочарован от тези прехвалени коли! Може навремето да са били голяма работа, но днес не са нищо особено, дори са доста зле, и лежат на някаква стара слава, лично се убедих, за вече 6 години с марката ФВ!

 

В същото време, ми направи силно впечатление едно мицубиши спейс стар, модел 2004 или 2005, не запомних добре, с двигател 1.8, 112 коня, тъй нареченият фейслифт! Ако бях имал възможност, сигурно веднага щях да го купя, но първо трябва да продам голфа, а голф лесно не се продава, той е религия :dqdo: ! Та въпросът ми е - какво ще кажете за точно този модел, хубаво и лошо, ще се радвам да науча всичко, и най-малката подробност може да е от значение!

Публикувано

Красива и практична кола. Взех да ѝ свиквам, което ме отклонява от едни други мои намерения, спрямо друга марка и покупка... Идеята беше тази да остане за жената, но нещо взех да ѝ свиквам, като седна в седан и ми е ниско...

Фейсът за мен е много красив, особено в тъмно сиво. Стоповете изпъкват, предната маска е много по-добре направена и като цяло колата е с много плюсове и почти без минуси.

Сравнение с Голф трудно можеш да направиш, защото Мицку почти не се разваля и ако се развали нещо, то е такова, че може и да си караш така. Тоест бутон на прозорец или някаква друга дребна част.

  • преди 2 месеца ...
Публикувано

Здравейте колеги ...нов съм в клуба, от една седмица съм собственик на Зведичка с двигател 1.6 .....та има два въпроса които може и да ви се сторят смешни ,но съм отскоро с тая кола а и търсачката не ми помогна особено...

 

Първия гледам че е дискутирано няколко поста по нагоре но без отговор .....защо прави налягане в резервоара ,при отваряне на капачката се изсъсква доволно ,проблем ли е и ако да какво е решението му ?

 

Втория е как се нулират показанията на борд компютъра ....тука вярвам че ще получа бързо точен съвет .... :D

 

По-здрави!!!

  • преди 3 седмици ...
Публикувано

За капачката така и не разбрах, тъй че не мога да кажа.

Зануляването става със задържане на бутона за смяна на показанията на дисплея на борда.

Публикувано

Първия гледам че е дискутирано няколко поста по нагоре но без отговор .....защо прави налягане в резервоара ,при отваряне на капачката се изсъсква доволно ,проблем ли е и ако да какво е решението му ?

 

Вероятно отдушника на резервоара е запушен.

Публикувано

Вероятно отдушника на резервоара е запушен.

 

Вероятно,според мен не е запушен,не може на всички спейс стари да е запушен отдушника.И моята е така съска си като се отваря резервоара.Заради повечето мнения че е запушен отдушника,му напъхах едно далго жило,влезе си без проблем до долу,докато не опря на нещто метално,незнам на какво,може би на някъкав клапан.Самият отдушник е една малка дупчица намираща се под капачката на резервоара,надолу слиза с малко мъркуче което по надолу минава в тръбичка и малко преди резервоара се съединява с тръбата на гърловината.Освен ако има някъкъв клапан там,да не работи.Според мен всичко си е наред,но никой не знае защо се получава това налягане в резервоара.Скоро разглеждах подобна тема,сумати и хора си пробиват капачките и др. простотии,като си варви колата всичко е наред,ако и има нещо тя сама ще си каже. ;)

Публикувано (редакция)

За капачката така и не разбрах, тъй че не мога да кажа.

Зануляването става със задържане на бутона за смяна на показанията на дисплея на борда.

 

Бутонът на дисплея(най-вляво) само занулява,не сменя показаниятаhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif.Показанията се сменят или от ориг.музика или от направен бутон,какъвто имам аз.Ако колата е на газ,може да се постави на положение ,,среден разход", с комбинацията , това е достатъчно.

Редактирано от Топалигов
Публикувано

Здравейте колеги .Втора година карам звездата и съм много доволен.Според дъщерята е по удобна от пожото и 307.Имам едно питане .Някои сменял ли е О пръстените на лулите, и би ли дал съвет сваля ли се капака на клапаните.Благодаря предварително.

Публикувано

И преди газта го имаше този "ефект", тоест когато карах на бензин. Отдушникът не трябва ли да е вътре, тоест някъде около борда на капачката?

Здравей колега .имах подобен проблем .Спука ми се тръбичката на излишното гориво на входа на резервоара и се оказаклапана в капачката бе блокирал .Поставих му едно винче и нямам вече проблем.

  • преди 3 седмици ...
Публикувано

КАК РЕШИ ПРОБЛЕМА АЗ ИМАМ СЪЩИ,НО КАРАМ ТАКА

прекъсва и държи високи обороти

На моя Лансер така вдигаше обороти и с хубаво продухване от прах се оправи.

Публикувано

Здравейте ! Много отдавна се каня да попитам някой знае ли точно какво означава надписа DI-D който е отзад на колата ? Предварително Благодаря !

 

 

Direct Injection Diesel

  • преди 1 месец ...
  • преди 2 месеца ...
Публикувано

Здравейте колеги,

 

И Аз съм собственик на Space Star 1.3 2000 от няколко месеца, но едва сега се регистрирам във форума. Забелязвам, че обществото тук е много сплотено и всички си помагат и споделят.

Това много ме радва, тъй като съм и млад шофьор без много разбиране за коли. Относно колата - изключително съм доволен от звездичката. Идеална първа кола е, а и не само.

Имам някакви малки проблеми, които трябва да отстраня - като например когато сваля прозорците до долу (предните два) много се "заклещват" и чак след много опити успяват да се качат - от самосебе си.

Предполагам и заради това, когато я купих беше с счупено копче на лявата конзола ( някой ако знае откъде мога да си купя, нека сподели )

Някой друг дали има същия проблем и ако да - дали е намерил решение? Друг проблем, който имам е с имобилайзера, че понякога не подава правилния "код" и колата не иска да запали. Стартерът върти, но колата не пали. Това предполагам се дължи на допълнително слагано реле за дневни светлини (т.е да се включват автоматично след палене), където някой майстор май си е "оставил" ръцете.

Публикувано

Колега, добре дошъл!

 

Ще останеш изключително доволен от колата и от колегите във форума!

 

За проблемът с прозорците и аз си блъсках главата когато я купих, но се оказа че лек за това няма . Просто внимавай и не ги пускай до долу а на сантиметър преди да слязат.

Публикувано
........когато я купих беше с счупено копче на лявата конзола ( някой ако знае откъде мога да си купя, нека сподели )

 

Колега, тези пултове могат да се купят от кола, която се продава на части. Има ги и в e-Bey, но са скъпи.

Пултовете в комплект + 2 бр. шофьорски за донори би следвало да ги има при колегата alex2511, ако не ги е продал вече. Само че са от Каризма, но доколкото знам са еднакви със Спейс Рънър. Това трябва да се провери, разбира се.

 

Ще останеш изключително доволен от колата и от колегите във форума!

Радвам се, че ви харесва тук. На мен ми се наложи да сменя марката, но си останах във форума. И още не са ме изгонили :):):).

Колкото до прозорците, това не е нормално поведение. Съветвам ви да се консултирате с колегата milenZ. Виждам, че единият колега с такъв проблем е от Пловдив, така че няма да му е проблем- milenZ е в Пловдив. Ако намери лек и колегата от София може да отскочи при удобен случай.

Успех!

  • преди 2 седмици ...
Публикувано (редакция)

Здравейте колеги .Втора година карам звездата и съм много доволен.Според дъщерята е по удобна от пожото и 307.Имам едно питане .Някои сменял ли е О пръстените на лулите, и би ли дал съвет сваля ли се капака на клапаните.Благодаря предварително.

Редактирано от driverbg
  • преди 1 месец ...
Публикувано (редакция)

Здравейте,след известно отсъствие отново се сдобих с Спейс Стар и съм изключително доволен.

Предстои поправка на борда,масла,филтри,ремъци и др.

Но първо искам да си сменя таблото с такова с обортомер.Та знам,че имаше някъде писано,не го откривам,от кои години стават таблата без преправяне?

Намерих едно от 1,6 мотор 2003г.

Редактирано от willow75bg
Публикувано

Здравейте и честита придобивка.

 

Съвместимите табла са съответно от 1.3 / 1.6 двигатели. Има достатъчно по моргите, така че не би било трудно да намериш едно!

 

P.S . Когато имах същия проблем взех от 1.8 GDI - поне при мен не се получи. После взех от 1.3, сложи и пасна. Работи безпроблемно вече 3 години.

Публикувано

Таблото е сменено от 1,6 2003г,стана от раз,перфектно.

Борд компютъра сащо е готов,лоши спойки.Занесох го на сервиз и срещу 10лв го направиха като хората.

Сега остава другата детска болест,а именно втулките на скоростния лост и се надявам да няма повече изненади.

Публикувано (редакция)

Утре мисля да купувам спейс стар 1,3 2000г. колебая се делко или бобина ? Извинявам се ако не е тук мястото за въпросът ми.

Редактирано от skaliente
Публикувано

Таблото е сменено от 1,6 2003г,стана от раз,перфектно.

Борд компютъра сащо е готов,лоши спойки.Занесох го на сервиз и срещу 10лв го направиха като хората.

Сега остава другата детска болест,а именно втулките на скоростния лост и се надявам да няма повече изненади.

 

 

В интернет можеш да намери втулки дори за по-малко от 5лв. бройката. Аз намерих оригинални на Мицубиши които бяха малко по-скъпи. Смених ги и всичко се оправи.

Според мен и в двата случая ще останеш доволен :)

Публикувано (редакция)

Втулките са сменени.Направих ги от полиамид на струг.Скоростите влизат перфектно,но е малко стегнат скоростния лост,явно сме ги оставили по плътни.Смених и външен маншон на полуоската без да свалям карето.Свещите също,масло,филтри.

След като изминах 900км с машинката имам чуството,че във високите обороти не върви като хората,мудна,не се изрязва както се казва.Може ли проблема да е в катализатора и дали може да се диагностицира без да го свалям?Предната ми звезда,макар да беше 82к.с,като мине 3500 об и буквално се изтрелваше.Тази си набира в ниските перфектно,но във високите го няма това "изтрелване".

Редактирано от willow75bg
  • преди 1 месец ...
Публикувано

И пак аз - свети ми лампата на ръчната - жило ли е нещо или друго?

Колега аз имах същия проблем оказа се ниско ниво на спирачното масло, долях и се оправи

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...