Премини към съдържание

Mitsubishi Space Star - небесната звезда


Препоръчано мнение

Здравейте от седмица и ас съм горд собственик на спей стар-2004г,количката е супер,Обслужих я и сега ми предстои монтаж на газов инжекцион,Дилемата ми е къде да е бутилката ,Моля за съвет,

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Дилемата ми е къде да е бутилката ,Моля за съвет,

 

Здравей колега и да ти е честита! Като вариант може да прегледаш и тази тема на колегата StanislavSt.

Скоро ще ми предстои и газифицирането на Звездичката на баща ми. Има вероятност и по този начин да я направим.

Моята е зад седалката - нямах време да правя подобна стойка за бутилката, иначе ми допадна този вариант.

 

Поздрави!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 седмици ...

Искам да попитам дали мога да махна оригиналното радио и да сложа друго и ако това стане как ще управлявам компютъра след като бутона му е на самото радио? Ако някой има решение ще съм му благодарен.

Редактирано от Светльо Ангелов
Пиши с Главни букви!
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

...

 

Здравей колега, можеш да разгледаш ето тази тема :

Монтаж на допълнителен бутон на борд. компютър на SPACE STAR или симулиране на бутона DISP от оригиналната аудио система

 

http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/drinks.gif

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Искам да попитам дали мога да махна оригиналното радио и да сложа друго и ако това стане как ще управлявам компютъра след като бутона му е на самото радио? Ако някой има решение ще съм му благодарен.

 

Ето още една алтернатива освен тази , която Колегата над мен е посочил.

 

Ама не е нужно да е оригинално радиото че да си командва дисплея. Дисплея може да се командва:

"пъха се ключът (не се завърта)

натиска се и се държи безцветното копче под дисплея на компютъра (reset-а)

докато държим копчето, завъртаме ключа, така че да светнат индикаторите по таблото (не се запалва автомобила)

все още държейки натиснато безцветното копче, натискаме бутона в дясно - SET, с който се превключва между трите показания. Избраното ще седи така докато не се смени отново по тази процедура."

...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Здравейте , колеги!

Днес се сдобих с една Звезда :)

Реших веднага да се регистрирам във форума и да се похваля :)

Много съм щастлива и се надявам , да не ми създава проблеми.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте , колеги!

Днес се сдобих с една Звезда :)

Реших веднага да се регистрирам във форума и да се похваля :)

Много съм щастлива и се надявам , да не ми създава проблеми.

Добре дошла :icon_bye: ! И ние се надяваме да не ти създава проблеми :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Добре дошла :icon_bye: ! И ние се надяваме да не ти създава проблеми :)

 

 

Благодаря!

Ако имам въпроси , се надявам Вашата компетенция да ми е от полза!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На вниманието на бъдещите собственици!

 

В Youtube има качено прекрасно клипче с име "2001 Митсубиси Спейс Стар. Обзор (интерьер, экстерьер, двигатель)". Позволете да ви покана на едни вълнуващи 17 мин разходка, нещо като виртуален Test drive... ;)

 

https://www.youtube.com/watch?v=c79G5wtNau4

 

Поздрави

Редактирано от svetliof
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Добре се е потрудил руснака за да направи клипчето, но ми се струва че целта му е била да си продаде конкретния екземпляр автомобил.

Поне на мен така ми се стори. Дори и аматьорски клип бих заснел такъв без допълнително озвучаване от вятър и сякаш някой реже дърва наблизо...

Поздрави!

http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/drinks.gif

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 седмици ...

Колега, моделът е добър, само се запознай с GDI двигателите. Ползвай търсачката, или прочети важната тема в раздел Каризма. И имай готовност да се срещаш с Милен в Пловдив.

Всичко останало са подробности.....

знаете ли телефона на Милен?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Май е време за съединител, но ица и друго. Скоростният лост май се разигра нещо. Не е стегнат, а стана като на Лада. Та кой е номерът на Лук за Спейс стар 1.3 99г. и какво може да е станало с лостовата система, ако има по-разпространен проблем, освен маншона. Идея от кой магазин?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е,няма такъв кенеф като спейс стар 1.3! Шибаната вградена в делкото бобина ми вгорчи живота за година и половина - преди няма и два-три месеца и купих оригинално делко втора употреба - вчера изгоря и ме остави на пътя! В момента съм "върнат в първи клас", тоест, както беше като я купих, с външна, "поколхозена", както казват братушките, бобина! Да не вмъквам, че лятос купувах само бобина от алибаба - работи точно 2 часа и умря! Просто няма такова недомислие! Процедурата по смяната вече я знам със затворени очи, ама друго си беше да я правя вчера, при минус 12 градуса! Баси гадостта! Не я искам вече! Който е мераклия, да идва в Русе и да я повлича барабар с метана! Слизам и я харизвам за три бона чисто, както си е - с гражданска и преглед до декември 2015! Досега съм зал една камара пари за подобрения - писна ми! Продавам я, трия си регистрацията оттук и да не съм чул за мицубиши повече! Връщам се към немското! Това не са коли, това са детски играчки!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е,няма такъв кенеф като спейс стар 1.3! Шибаната вградена в делкото бобина ми вгорчи живота за година и половина - преди няма и два-три месеца и купих оригинално делко втора употреба - вчера изгоря и ме остави на пътя! В момента съм "върнат в първи клас", тоест, както беше като я купих, с външна, "поколхозена", както казват братушките, бобина! Да не вмъквам, че лятос купувах само бобина от алибаба - работи точно 2 часа и умря! Просто няма такова недомислие! Процедурата по смяната вече я знам със затворени очи, ама друго си беше да я правя вчера, при минус 12 градуса! Баси гадостта! Не я искам вече! Който е мераклия, да идва в Русе и да я повлича барабар с метана! Слизам и я харизвам за три бона чисто, както си е - с гражданска и преглед до декември 2015! Досега съм зал една камара пари за подобрения - писна ми! Продавам я, трия си регистрацията оттук и да не съм чул за мицубиши повече! Връщам се към немското! Това не са коли, това са детски играчки!

 

Стига де. Нашето пък почти не е пипано. За 7 години само преди година и нещо сменяхме палеца с кабели и свещи, а сега се обажда съединител. На почти 200к, смятам е нормално. Твоята нещо я мъчи, за да прави едно и също като проблем. Иска си обстоен преглед.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е,няма такъв кенеф като спейс стар 1.3! Шибаната вградена в делкото бобина ми вгорчи живота за година и половина - преди няма и два-три месеца и купих оригинално делко втора употреба - вчера изгоря и ме остави на пътя! В момента съм "върнат в първи клас", тоест, както беше като я купих, с външна, "поколхозена", както казват братушките, бобина! Да не вмъквам, че лятос купувах само бобина от алибаба - работи точно 2 часа и умря! Просто няма такова недомислие! Процедурата по смяната вече я знам със затворени очи, ама друго си беше да я правя вчера, при минус 12 градуса! Баси гадостта! Не я искам вече! Който е мераклия, да идва в Русе и да я повлича барабар с метана! Слизам и я харизвам за три бона чисто, както си е - с гражданска и преглед до декември 2015! Досега съм зал една камара пари за подобрения - писна ми! Продавам я, трия си регистрацията оттук и да не съм чул за мицубиши повече! Връщам се към немското! Това не са коли, това са детски играчки!

 

Оххх, прав си, ама ако знаеш какво мога да ти разкажа AUDI A3. Четири пъти сваляха скоростна кутия. Не е до марката, до късмета е :)

Затуй, през Новата Година - повече КЪСМЕТ :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И да гледаш и да не гледаш... Купуването на кола втора ръка е котка в торба. Мой познат с познания, след прегледи и т.н. на една кола, я кара месец и половина и духна гарнитурата на главата. Не е била маскира, но ѝ е дошло времето.

Някой ще каже ли нещо по моите питания за съединителя и лоста? Сега гледах клипчето от предишната страница и видях нещо, което при нашето не работи, а именно средния разход? Имам само моментен! Това до модификацията ли е или бутона не работи? Сега като се замисля има няколко дребни неща, които не функционират, но не пречат на колата.

Още нещо - ще ѝ слагам газ. Приготвил съм кит Фобос 4, с редуктор Shark, рейка Rail 2 ома, сонда OMB с тороидална бутилка 630/180. Термопластична тръба Faro и стандартно зарядно за броня, защото нито ми се занимава, нито мисля, че е кой знае колко удобно да го правя с преходник на резервоара. Четох тема на колега, в която, доколкото разбрах, оптимална работа на газовите инжектори има при 1.8мм дюзи.

Имам идея да го направя не с разпробиване на смукателния колектор, а с преходници. В тази връзка колко мм е бензиновият инжектор, ако някой знае де.

Целият монтаж ще бъде заснет и снимките качени, с подробни обяснения, само малко да се постопли времето. Кой кабел на ламбдата е за сигнал и кой на бобината е за обороти? Предполагам се знаят, а нещо не мога да подкарам Аутодата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами не е до късмет,като не е гледал когато е купувал така става.

Кво още да гледам, колега? На сервиз я карах, гледаха я, на повдигач, пробваха я - казаха, че е читава! Проблемът е, че кой ти е знаел тогава къде е бобината на 1.3?! Дето вика колегата- всичко при втора ръка кола е на късмет! Между другото чувам, че тези вградени в делкото бобини са проблемни и при други, най-вече японски автомобили! А и то ако не е така, защо зарязаха тази концепция? А бе мани, ще се кара и така, просто бях много сащисан от тази случка, а и в момента нямам финансовия ресурс да сменям кола!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Каквото и да е колега, има нещо, което я товари тая запалителна система. Трябва да се провери. Проблемът не вярвам да е сериозен. Ако ти кажа, че докато на нашата не ѝ се скапа палеца, изобщо не бях обърнал внимание, че е с делко изобщо. Само каране и толкова. Другият момент е да попадаш да ментета. Проблемът е решим и изобщо недей да се палиш, по-добре впрегни енергията, за да се разбере какво точно не е наред, след което го реши и си я карай. В момента никакви пари не можеш да ѝ вземеш. Макс 2000лв., което не си заслужава. Иначе сваляш метана, продаваш него и после колата за 2000лв. и с парите, взимаш нещо друго, което пак нямаш гаранция какво е. Ако не - нова на изплащане.

 

Ейй, чакайте да ви закова с един въпрос - къде ѝ е компа на тая кола? Искам там да си свържа инжектори и всичко останало, отпред ще е грозно и ще има много кабелаж. Намислил съм и рейката къде ще е, та ще стане красиво. Редуктора ще го накатая някъде, та да си го знам само аз и да ми е удобен за обслужване. Тааа къде ѝ е компа?

Редактирано от Lucky Luciano
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

 

 

Ейй, чакайте да ви закова с един въпрос - къде ѝ е компа на тая кола? Искам там да си свържа инжектори и всичко останало, отпред ще е грозно и ще има много кабелаж. Намислил съм и рейката къде ще е, та ще стане красиво. Редуктора ще го накатая някъде, та да си го знам само аз и да ми е удобен за обслужване. Тааа къде ѝ е компа?

 

Ами според мен трябва да е някъде под дисплея, но не съм сигурен. Порови се ТУК, може да излезе нещо!

По моя проблем - не съм 100% сигурен, че точно бобината ми е проблема - в делкото има и датчик на Хол, някакъв транзистор от електронното запалване...всяко от които да откаже, искра няма да има. Та въпросът ми е как да замеря, за да знам кое точно е опукало? Щото ако бобината е здрава - супер - разглобявам до нея и слагам всичко от сегашното делко с външната бобина. Ама как да разбера къде е точно проблема?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Намерих, че инжекторите са съответно на 1, 14, 2 и 15 пин. Ламбдата е 76. Оборотите, обаче не са ми ясно с това делко. Ако съм на прав път, трябва да ги взема от пин 10, но не съм сигурен. Все още не мога да разбера къде е компютъра.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Намерих, че инжекторите са съответно на 1, 14, 2 и 15 пин. Ламбдата е 76. Оборотите, обаче не са ми ясно с това делко. Ако съм на прав път, трябва да ги взема от пин 10, но не съм сигурен. Все още не мога да разбера къде е компютъра.

Под централната конзола,зад малката жабка.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За да не разглобявам ненужно - там мога ли да вкарам и газовия комп, като следователно ще си свържа там и ламбда и обороти и инжекторите. Ще изведа захранване само до акумулатора и съответно редуктор и т.н. Има ли място или да го слагам в коша? Някъде да има технологична тапа за кабелажа?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...