светослав23 Публикувано 10 януари 2015 Сподели Публикувано 10 януари 2015 Здравейте,Скоро си купих Мицубиши Спейс стар - старичка, но много запазена кола 2000 г.Много ми харесва, но има един проблем - леко прекъсва и от време на време сама си вдига оборотите. Мисля, че във връзка с това гори повече, отколкото трябва.В Балкан стар ми казаха, че трябва да сменя дроселова клапа, която струва 3800 лв.Моля, ако някой е имал подобен проблем и го е решил по-евтино да ме посъветва какво да правя.Предварително благодаря на всички отзовали се. КАК РЕШИ ПРОБЛЕМА АЗ ИМАМ СЪЩИ,НО КАРАМ ТАКА прекъсва и държи високи обороти Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lucky Luciano Публикувано 10 януари 2015 Сподели Публикувано 10 януари 2015 Някой да каже за прословутите втулки на лостовата система? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetliof Публикувано 10 януари 2015 Сподели Публикувано 10 януари 2015 Някой да каже за прословутите втулки на лостовата система? Колегата @mario64 едно време ми каза че изработвали някъде на струг, защото по магазините ги нямало вече. Предполагам че след ремонта на скоростите ми, втулките са от тях. След интервенцията забелязох че скоростите си влизат по-плавно като ход преди и след, но все пак не съм имал износване чак до там да включвам задна, а да влиза 1-ва.Поздрави Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lucky Luciano Публикувано 10 януари 2015 Сподели Публикувано 10 януари 2015 А при мен са там нещата вече. Задна и първа са... ад от няколко дни.И още едно питане - съединител? Исках Luk - няма. Налично Валео и някаква марка, която била японска... Два варианта и толкова.Кое да взема? Всичко е около 200лв. с отстъпките, които ще ползвам. Марио беше от Пловдив или бъркам? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VenciTT Публикувано 10 януари 2015 Сподели Публикувано 10 януари 2015 Ползвам съединител валео. Скоро ще стане на 2 години и нямам никакъв проблем. Плащах го 200 лева. Поздрави! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetliof Публикувано 10 януари 2015 Сподели Публикувано 10 януари 2015 А при мен са там нещата вече. Задна и първа са... ад от няколко дни.И още едно питане - съединител? Исках Luk - няма. Налично Валео и някаква марка, която била японска... Два варианта и толкова.Кое да взема? Всичко е около 200лв. с отстъпките, които ще ползвам. Марио беше от Пловдив или бъркам? Когато аз опрях до съединител се хвърлях на прилично скъпи марки, които при проверка от майстора се оказаха че не вдъхват доверие компонентите вътре. Понеже със свалянето на съединителя изкокна и частичен ремонт на скоростната кутия се принудих да се побере в предварителният ми бюджет и се вмъкнах до съединител турски по немски лиценз някакъв "HAN & SCHMIDT" ако не се лъжа за около 240-250 лв. Представя се добре за сега. По спомен оригиналният комплект в Ратола е към 480 лв. И да, бат Марин е от Стамболийски, ей го къде е.ПоздравиП.С. И имай в предвид колега, че със смяната на съединителя е добре да заредиш ново масло в скоростите, независимо кога си сменял старото (то така и така се източва, няма да го връщаш я). Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lucky Luciano Публикувано 11 януари 2015 Сподели Публикувано 11 януари 2015 Маслото е приготвено. Тотал 75W80. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo пича Публикувано 1 февруари 2015 Сподели Публикувано 1 февруари 2015 От вчера и аз съм горд собственик на звездата и се радвам дано радоста ми бъде оправдана Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo пича Публикувано 1 февруари 2015 Сподели Публикувано 1 февруари 2015 Реших да махна ориг. Касетофон ако някой иска го продавам Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo пича Публикувано 1 февруари 2015 Сподели Публикувано 1 февруари 2015 Реших да махна ориг. Касетофон ако някой иска го продавам Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
beast84 Публикувано 23 февруари 2015 Сподели Публикувано 23 февруари 2015 здравейте,на мен пък ми трябва самия скоростен лост със всичко надолу до самата щанга.незнам да ли някой ще ме разбере но се наявам.Ако някой може да ми окаже съдейсвие от къде да си го намеря ще е супер.колата е Spece Star 1.3 86к. 1999г. :mitsu-smiley: :icon_angel: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitef1 Публикувано 6 март 2015 Сподели Публикувано 6 март 2015 Здравейте, нов съм във форума , все още не съм собственик на mitsubishi-spase star , но се надявам съвсем скоро и това да стане.От седмица насам оглеждам за такъв автомобил , но засега съм намерил в Пловдивско само 1,3 и 1,8 , от дизелите бягам. За 1,8ГДИ разбрах вече че не става на газ. Днес пробвах едно 1,3 , но ми се струва , че ако му сложа и Газов Инжекцион(ГИ) съвсем ще го скопя. Вие как мислите? А пък разполагам с ГИ от старата ми кола и ми се иска да го сложа на 1,6.Проблема е че изобщо в България търсачката намира 2 - 3 броя.Та въпросите ми са следните :- Някой кара ли 1,3 с ГИ и газта спъва ли колицата и какъв разход му дава?- Някой кара ли 1,6 с ГИ и какъв разход му дава ?- Силен шум идващ от предна лява гума наподобяващ звука на парното ( лагер на главината ли е и )колко пари може да ми излезе?Благодаря Ви предварително! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Топалигов Публикувано 7 март 2015 Сподели Публикувано 7 март 2015 При мен не се усеща промяна,когато прехвърли от б на г .Но от 1.3 не може да се очаква много-82 кончета са.Пък с разход 7-9 градско 5.5-9извънгр--ГАЗ си е икономична кола. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VenciTT Публикувано 7 март 2015 Сподели Публикувано 7 март 2015 Здравейте, нов съм във форума , все още не съм собственик на mitsubishi-spase star , но се надявам съвсем скоро и това да стане.......- Някой кара ли 1,3 с ГИ и газта спъва ли колицата и какъв разход му дава?..... Здравей колега, като намериш новата ти колица веднага ще разбереш дали е твоята или не . Поне при мен беше така.И до момента не ме е разочаровала и за миг.1.3 - 86 к.с. с Г.И. разликата е минимална между газ и бензин. Според мен зависи от монтажа и от настройките, както и от възможностите на газовият инжекцион.От линка в подписа ми можеш да видиш какъв разход ми дава, както и от колко време съм го монтирал - до сега ядове не ми е създавал. Ако ще караш доста , в смисъл ще имаш по-голям пробег километри/годишно Г.И. е добра алтернатива.Но ако няма да минаваш много километри - можеш да обмислиш и варианта 1.8 GDI , имаме и такова в семейството и имам преки впечатления. Поздрави! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitef1 Публикувано 12 март 2015 Сподели Публикувано 12 март 2015 Здравейте колеги, :mitsu-smiley: преди малко май се сдобих със Спейс Стар 1,3. Дадох капаро и утре отиваме да го прехвърляме.Колата е с регистрация от 1 месец , нов внос от Германия и с платени данък и ГО за 3 месеца , карана 1 месец , човека каза че е и обслужена , но дали може да му се вярва не знам. Просто ме грабна и не исках да слизам от нея. Покарах я с доста солиден товар- 4ма човека с обшо тегло над 400 кг. нагорнище, дърпаше си доволно педала на газта реагира много добре , оборотите и са добре, на свободна коват. Радиатора и беше догоре. Двигателя отпред не личеше да има някакви проблеми. Капачката на маслото свалих, беше добре. Амортисйорите мисля че са добри . Няма тропане лопане отникъде. Спирачките са добри.Скоростите влизат добре , вкл задна. Съединителя мисля че е добре ( човека твърди че е сменял феродов,притискателен диск и аксиален лагер)Парното и е лудница, прави баня. За климатика не знам(беше студено,и не знам как трябва да е , мисля че духаше малко по-студено от нормалното студено). Температурата закова по средата. Има си джанти оригинални и 4 еднакви гуми които могат да изкарат това лято да кажем. Има си и резервна гума. Всичко ел. си работи, вкл огледалата ляво и дясно и фарове, има централно, но без аларма. Тонколоните и работят всичките, с оригиналното радио е.Салона е горе долу запазенЗакарах я и на майстора ми(той кара Спейс Рънър 1,8 120к.с и каза че за 1,3 добре дърпа :rulez: ) , човека нямаше против, макар че аз я оглеждах 20 мин. Той каза че е много стегната, кара я и той, не можа да и намери кусури, освен отдолу на някои места по малко ръжда, но каза че за германка е нормално даже е доста добре и няма да има проблеми.Сега за недостатъците дисплея на компа не равоти добре, показва наполовина цифрите , и мисля че са се опитали да го оправят но не са успели, защото беше пипано там отзад (малко е надигнато).Скъп ли е дисплея 2ра ръка и поставянето му? Задния стоп е сменян и има малко луфт,но няма следи от удари(не знам какво се е случило там).На първо четене е това. Дано да имам късмет, да не излиза нещо, че те може и да са замазали нещичко, още ми е напрегнато и не смея да се порадвам както трябва. :icon_hmm: Поздрави Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 12 март 2015 Сподели Публикувано 12 март 2015 http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=18057 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Theprodigy Публикувано 30 април 2015 Сподели Публикувано 30 април 2015 Здравейте нов съм във форума искам да попитам дали може да се подмени табло от модел 2003 с такова от модел 2005 за небесната звезда става въпрос Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
toshev_s Публикувано 25 Май 2015 Сподели Публикувано 25 Май 2015 Приятели, моля за помощ, казаха да намеря сервиз в пловдив, имало много добър майсттор.имам проблем с колата си не е съществен , но върви като спънат кон, Мицу 1.9 Ди-Д Спейс стар 102 коня баща ми кара същото неговотро върви като куршум същия мотор е работи доста по шумно, моето на място тропа като бензиново, и се чуди дали на наеме на равното почти нямам забелещжки но на баир ме дразни, специалистите казват, че няма забележки по двигателя, но ми е тромаво на мен дори и по кръстовищатата малко друдно влиза в ритъм, турбото си работи, свирка си там, да беше тракрот Болгар да го разглобя, но това за умни хора компютри има! възможно ли е да е центровка да иска предварение , нещо или променящата геометрия нещо да не иска да работи, работи икономично 5 /100 смесено ми държи, а на баща дори по икономично ма моменти, иначе никакво други забележки, моля помогнете ми хора за пловдив, куде да се обърна, някой имал ли е подобен проблем? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
h.apostolov Публикувано 25 Май 2015 Сподели Публикувано 25 Май 2015 Здравейте!Бих искал да ви помоля да ми дадете съвет доколкото това е възможно. Днес започна да ми свети check лампата на таблото в движение. Закарах колата на диагностика- показа, че има проблем с датчика за разпределителния вал. Проблема е, че не иска да запали след като свети лампата, ако угасне пали без проблем, но докато свети не иска. В началото светкаше в движение по-рядко, но сякаш сега започва по-често и по-често да си свети. Молбата ми е, ако някой се е сблъсквал с този проблем да сподели какво е правил, ако се смени този датчик който не е много евтин, гледам че вървят в порядъка на 120-200лв, ще се оправи ли проблема или е възможно да е нещо друго? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KorteZ Публикувано 29 Май 2015 Сподели Публикувано 29 Май 2015 (редакция) Приятели, моля за помощ, казаха да намеря сервиз в пловдив, имало много добър майсттор.имам проблем с колата си не е съществен , но върви като спънат кон, Мицу 1.9 Ди-Д Спейс стар 102 коня баща ми кара същото неговотро върви като куршум същия мотор е работи доста по шумно, моето на място тропа като бензиново, и се чуди дали на наеме на равното почти нямам забелещжки но на баир ме дразни, специалистите казват, че няма забележки по двигателя, но ми е тромаво на мен дори и по кръстовищатата малко друдно влиза в ритъм, турбото си работи, свирка си там, да беше тракрот Болгар да го разглобя, но това за умни хора компютри има! възможно ли е да е центровка да иска предварение , нещо или променящата геометрия нещо да не иска да работи, работи икономично 5 /100 смесено ми държи, а на баща дори по икономично ма моменти, иначе никакво други забележки, моля помогнете ми хора за пловдив, куде да се обърна, някой имал ли е подобен проблем? :icon_bye: Имаш късмет, че този човек Milen_z е от Пловдив. Той ще ти помогне. Звънимо по телфона кажимо какъв е проблема и уговорете да ти погледне колата. На мен ми помогна за което съм му много благодарен (бах се видял в чудо). Успех! Редактирано 29 Май 2015 от KorteZ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
toshev_s Публикувано 8 юни 2015 Сподели Публикувано 8 юни 2015 :icon_bye: Имаш късмет, че този човек Milen_z е от Пловдив. Той ще ти помогне. Звънимо по телфона кажимо какъв е проблема и уговорете да ти погледне колата. На мен ми помогна за което съм му много благодарен (бах се видял в чудо). Успех!Благодарско запознахме се с човека, всичко ще стане както пише в дебелите книги! Много добър и спокоен човек Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TheDolphin Публикувано 10 юни 2015 Сподели Публикувано 10 юни 2015 От две седмици и аз съм горд собственик на една Звездичка. 2003 г., 1,9 DID, сребриста. Толкова е хубава, че още не смея да й се зарадвам (много хубаво не е на хубаво - стар български обичай). За момента само се хваля, по-нататък ще имам 2-3 въпроса към собствениците. В. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lucky Luciano Публикувано 20 юни 2015 Сподели Публикувано 20 юни 2015 Дайте едно рамо с обевъздушаването, защото след слагането на газовата, всяка сутрин първите 4-5 секунди след запалването се чуват мехурчета от радиатора на парното. Явно има въздух и не може да се разкара от системата, незнайно защо. Редукторът е свързан с тройници /тетки/ почти на входа и изхода на радиатора на парното, ако има значение. Колата е с нов антифриз, редукторът е ниско, тоест не е от височината. Самият редуктор е нормално топъл. Но явно някъде е останал въздух. На тази кола за пръв път ми се налага да я обезвъздушавам и е възможно да пропускам нещо. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lucky Luciano Публикувано 23 юни 2015 Сподели Публикувано 23 юни 2015 Ще пиша две мнения, но нищо. Нормално ли е в резервоара /бензиновия/ да има налягане? Всеки път, когато зареждам и отвивам капачката, има налягане? Ако не е нормално /което мисля, че е така/, къде е отдушника, за да видя дали е запушен. Имам подозрение, че капачката не е оригинална, но пък така е купена колата. Капачката е зелена, без ключ. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VenciTT Публикувано 23 юни 2015 Сподели Публикувано 23 юни 2015 (редакция) Здравей, по второто мнение - моята капачка също е зелена и без ключ. Отдушника мисля е до капачката. Предполагам налягането се получава от циркулирането на бензина, след като караш на газов по-голямо количество от нормалното излишния бензин се връща в резервоара. И аз като спра и мина край капачката на резервоара усещам първоначално лек аромат на бензин,след това - не. Мисля че е нормално, освен ако не изключваш помпата когато работи на газ. Поздрави! Редактирано 23 юни 2015 от VenciTT Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.