Премини към съдържание

Mitsubishi Space Star - небесната звезда


Препоръчано мнение

Здравейте,

Скоро си купих Мицубиши Спейс стар - старичка, но много запазена кола 2000 г.

Много ми харесва, но има един проблем - леко прекъсва и от време на време сама си вдига оборотите. Мисля, че във връзка с това гори повече, отколкото трябва.

В Балкан стар ми казаха, че трябва да сменя дроселова клапа, която струва 3800 лв.

Моля, ако някой е имал подобен проблем и го е решил по-евтино да ме посъветва какво да правя.

Предварително благодаря на всички отзовали се.

 

 

КАК РЕШИ ПРОБЛЕМА АЗ ИМАМ СЪЩИ,НО КАРАМ ТАКА

прекъсва и държи високи обороти

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Някой да каже за прословутите втулки на лостовата система?

 

Колегата @mario64 едно време ми каза че изработвали някъде на струг, защото по магазините ги нямало вече. Предполагам че след ремонта на скоростите ми, втулките са от тях. След интервенцията забелязох че скоростите си влизат по-плавно като ход преди и след, но все пак не съм имал износване чак до там да включвам задна, а да влиза 1-ва.

Поздрави

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А при мен са там нещата вече. Задна и първа са... ад от няколко дни.

И още едно питане - съединител? Исках Luk - няма. Налично Валео и някаква марка, която била японска... Два варианта и толкова.

Кое да взема? Всичко е около 200лв. с отстъпките, които ще ползвам. Марио беше от Пловдив или бъркам?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ползвам съединител валео. Скоро ще стане на 2 години и нямам никакъв проблем. Плащах го 200 лева. Поздрави!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А при мен са там нещата вече. Задна и първа са... ад от няколко дни.

И още едно питане - съединител? Исках Luk - няма. Налично Валео и някаква марка, която била японска... Два варианта и толкова.

Кое да взема? Всичко е около 200лв. с отстъпките, които ще ползвам. Марио беше от Пловдив или бъркам?

 

Когато аз опрях до съединител се хвърлях на прилично скъпи марки, които при проверка от майстора се оказаха че не вдъхват доверие компонентите вътре. Понеже със свалянето на съединителя изкокна и частичен ремонт на скоростната кутия се принудих да се побере в предварителният ми бюджет и се вмъкнах до съединител турски по немски лиценз някакъв "HAN & SCHMIDT" ако не се лъжа за около 240-250 лв. Представя се добре за сега. По спомен оригиналният комплект в Ратола е към 480 лв. И да, бат Марин е от Стамболийски, ей го къде е.

Поздрави

П.С. И имай в предвид колега, че със смяната на съединителя е добре да заредиш ново масло в скоростите, независимо кога си сменял старото (то така и така се източва, няма да го връщаш я).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...
  • преди 4 седмици ...

здравейте,на мен пък ми трябва самия скоростен лост със всичко надолу до самата щанга.незнам да ли някой ще ме разбере но се наявам.Ако някой може да ми окаже съдейсвие от къде да си го намеря ще е супер.колата е Spece Star 1.3 86к. 1999г. :mitsu-smiley: :icon_angel:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Здравейте, нов съм във форума , все още не съм собственик на mitsubishi-spase star , но се надявам съвсем скоро и това да стане.

От седмица насам оглеждам за такъв автомобил , но засега съм намерил в Пловдивско само 1,3 и 1,8 , от дизелите бягам. За 1,8ГДИ разбрах вече че не става на газ. Днес пробвах едно 1,3 , но ми се струва , че ако му сложа и Газов Инжекцион(ГИ) съвсем ще го скопя. Вие как мислите? А пък разполагам с ГИ от старата ми кола и ми се иска да го сложа на 1,6.

Проблема е че изобщо в България търсачката намира 2 - 3 броя.

Та въпросите ми са следните :

- Някой кара ли 1,3 с ГИ и газта спъва ли колицата и какъв разход му дава?

- Някой кара ли 1,6 с ГИ и какъв разход му дава ?

- Силен шум идващ от предна лява гума наподобяващ звука на парното ( лагер на главината ли е и )колко пари може да ми излезе?

Благодаря Ви предварително!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При мен не се усеща промяна,когато прехвърли от б на г .Но от 1.3 не може да се очаква много-82 кончета са.Пък с разход 7-9 градско 5.5-9извънгр--ГАЗ си е икономична кола.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, нов съм във форума , все още не съм собственик на mitsubishi-spase star , но се надявам съвсем скоро и това да стане.

......

- Някой кара ли 1,3 с ГИ и газта спъва ли колицата и какъв разход му дава?

.....

 

Здравей колега, като намериш новата ти колица веднага ще разбереш дали е твоята или не . Поне при мен беше така.

И до момента не ме е разочаровала и за миг.

1.3 - 86 к.с. с Г.И. разликата е минимална между газ и бензин.

Според мен зависи от монтажа и от настройките, както и от възможностите на газовият инжекцион.

От линка в подписа ми можеш да видиш какъв разход ми дава, както и от колко време съм го монтирал - до сега ядове не ми е създавал.

Ако ще караш доста , в смисъл ще имаш по-голям пробег километри/годишно Г.И. е добра алтернатива.

Но ако няма да минаваш много километри - можеш да обмислиш и варианта 1.8 GDI , имаме и такова в семейството и имам преки впечатления.

 

Поздрави!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, :mitsu-smiley:

преди малко май се сдобих със Спейс Стар 1,3. Дадох капаро и утре отиваме да го прехвърляме.

Колата е с регистрация от 1 месец , нов внос от Германия и с платени данък и ГО за 3 месеца , карана 1 месец , човека каза че е и обслужена , но дали може да му се вярва не знам. Просто ме грабна и не исках да слизам от нея. Покарах я с доста солиден товар- 4ма човека с обшо тегло над 400 кг. нагорнище, дърпаше си доволно педала на газта реагира много добре :drive: , оборотите и са добре, на свободна коват. Радиатора и беше догоре. Двигателя отпред не личеше да има някакви проблеми. Капачката на маслото свалих, беше добре. Амортисйорите мисля че са добри . Няма тропане лопане отникъде. Спирачките са добри.Скоростите влизат добре , вкл задна. Съединителя мисля че е добре ( човека твърди че е сменял феродов,притискателен диск и аксиален лагер)Парното и е лудница, прави баня. За климатика не знам(беше студено,и не знам как трябва да е , мисля че духаше малко по-студено от нормалното студено). Температурата закова по средата. Има си джанти оригинални и 4 еднакви гуми които могат да изкарат това лято да кажем. Има си и резервна гума. Всичко ел. си работи, вкл огледалата ляво и дясно и фарове, има централно, но без аларма. Тонколоните и работят всичките, с оригиналното радио е.Салона е горе долу запазен

Закарах я и на майстора ми(той кара Спейс Рънър 1,8 120к.с и каза че за 1,3 добре дърпа :rulez: ) , човека нямаше против, макар че аз я оглеждах 20 мин. Той каза че е много стегната, кара я и той, не можа да и намери кусури, освен отдолу на някои места по малко ръжда, но каза че за германка е нормално даже е доста добре и няма да има проблеми.

Сега за недостатъците дисплея на компа не равоти добре, показва наполовина цифрите , и мисля че са се опитали да го оправят но не са успели, защото беше пипано там отзад (малко е надигнато).

Скъп ли е дисплея 2ра ръка и поставянето му? Задния стоп е сменян и има малко луфт,но няма следи от удари(не знам какво се е случило там).

На първо четене е това. Дано да имам късмет, да не излиза нещо, че те може и да са замазали нещичко, още ми е напрегнато и не смея да се порадвам както трябва. :icon_hmm:

Поздрави

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Здравейте нов съм във форума искам да попитам дали може да се подмени табло от модел 2003 с такова от модел 2005 за небесната звезда става въпрос

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 седмици ...

Приятели, моля за помощ, казаха да намеря сервиз в пловдив, имало много добър майсттор.

имам проблем с колата си не е съществен , но върви като спънат кон, Мицу 1.9 Ди-Д Спейс стар 102 коня

баща ми кара същото неговотро върви като куршум същия мотор е работи доста по шумно, моето на място тропа като бензиново, и се чуди дали на наеме

на равното почти нямам забелещжки но на баир ме дразни, специалистите казват, че няма забележки по двигателя, но ми е тромаво на мен дори и по кръстовищатата малко друдно влиза в ритъм, турбото си работи, свирка си там, да беше тракрот Болгар да го разглобя, но това за умни хора компютри има! възможно ли е да е центровка да иска предварение , нещо или променящата геометрия нещо да не иска да работи, работи икономично 5 /100 смесено ми държи, а на баща дори по икономично ма моменти, иначе никакво други забележки, моля помогнете ми хора за пловдив, куде да се обърна, някой имал ли е подобен проблем?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте!

Бих искал да ви помоля да ми дадете съвет доколкото това е възможно.

Днес започна да ми свети check лампата на таблото в движение. Закарах колата на диагностика- показа, че има проблем с датчика за разпределителния вал.

Проблема е, че не иска да запали след като свети лампата, ако угасне пали без проблем, но докато свети не иска. В началото светкаше в движение по-рядко, но сякаш сега започва по-често и по-често да си свети. Молбата ми е, ако някой се е сблъсквал с този проблем да сподели какво е правил, ако се смени този датчик който не е много евтин, гледам че вървят в порядъка на 120-200лв, ще се оправи ли проблема или е възможно да е нещо друго?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Приятели, моля за помощ, казаха да намеря сервиз в пловдив, имало много добър майсттор.

имам проблем с колата си не е съществен , но върви като спънат кон, Мицу 1.9 Ди-Д Спейс стар 102 коня

баща ми кара същото неговотро върви като куршум същия мотор е работи доста по шумно, моето на място тропа като бензиново, и се чуди дали на наеме

на равното почти нямам забелещжки но на баир ме дразни, специалистите казват, че няма забележки по двигателя, но ми е тромаво на мен дори и по кръстовищатата малко друдно влиза в ритъм, турбото си работи, свирка си там, да беше тракрот Болгар да го разглобя, но това за умни хора компютри има! възможно ли е да е центровка да иска предварение , нещо или променящата геометрия нещо да не иска да работи, работи икономично 5 /100 смесено ми държи, а на баща дори по икономично ма моменти, иначе никакво други забележки, моля помогнете ми хора за пловдив, куде да се обърна, някой имал ли е подобен проблем?

 

 

:icon_bye: Имаш късмет, че този човек Milen_z е от Пловдив. Той ще ти помогне. Звънимо по телфона кажимо какъв е проблема и уговорете да ти погледне колата. На мен ми помогна за което съм му много благодарен (бах се видял в чудо). Успех!

Редактирано от KorteZ
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

:icon_bye: Имаш късмет, че този човек Milen_z е от Пловдив. Той ще ти помогне. Звънимо по телфона кажимо какъв е проблема и уговорете да ти погледне колата. На мен ми помогна за което съм му много благодарен (бах се видял в чудо). Успех!

Благодарско запознахме се с човека, всичко ще стане :) както пише в дебелите книги! Много добър и спокоен човек :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

От две седмици и аз съм горд собственик на една Звездичка. 2003 г., 1,9 DID, сребриста. Толкова е хубава, че още не смея да й се зарадвам (много хубаво не е на хубаво - стар български обичай).

 

За момента само се хваля, по-нататък ще имам 2-3 въпроса към собствениците.

 

В.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Дайте едно рамо с обевъздушаването, защото след слагането на газовата, всяка сутрин първите 4-5 секунди след запалването се чуват мехурчета от радиатора на парното. Явно има въздух и не може да се разкара от системата, незнайно защо. Редукторът е свързан с тройници /тетки/ почти на входа и изхода на радиатора на парното, ако има значение. Колата е с нов антифриз, редукторът е ниско, тоест не е от височината. Самият редуктор е нормално топъл. Но явно някъде е останал въздух. На тази кола за пръв път ми се налага да я обезвъздушавам и е възможно да пропускам нещо.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ще пиша две мнения, но нищо. Нормално ли е в резервоара /бензиновия/ да има налягане? Всеки път, когато зареждам и отвивам капачката, има налягане? Ако не е нормално /което мисля, че е така/, къде е отдушника, за да видя дали е запушен. Имам подозрение, че капачката не е оригинална, но пък така е купена колата. Капачката е зелена, без ключ.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, по второто мнение - моята капачка също е зелена и без ключ. Отдушника мисля е до капачката. Предполагам налягането се получава от циркулирането на бензина, след като караш на газов по-голямо количество от нормалното излишния бензин се връща в резервоара. И аз като спра и мина край капачката на резервоара усещам първоначално лек аромат на бензин,след това - не. Мисля че е нормално, освен ако не изключваш помпата когато работи на газ.

Поздрави!

Редактирано от VenciTT
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...