Премини към съдържание

pustinq

Потребител
  • От него общо

    22
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    Sofia

Посетили профила

Този блок е изключен и не се вижда от други потребители

pustinq's Постижения

Присъстващ

Присъстващ (2/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. От вчера колата е с нов собственик! Моля администраторите да затворят темата. Благодаря!
  2. Здравейте продавам си Звездата. Space Star 1.9 DI-D 102hp 2001.на 180 000.Сребрист металик. Купих я преди 4 години нов внос от Италия, втори собственик съм. За четирите години съм отстранил всички проблеми които съм имал. Колата е гаражна. Сменяна е дясната полуоска цялата изписана оригинална от Балканстар 570лв. Давам и старата която може да се рециклира. Сменени предни дискове с вентилирани преди 4 000км. сменени предни и задни амортесьори февруари 2015, задните са усилени Каяба. Давам и старите задни които не са издъхнали просто ги смених превантивно.Плюс и на четирите пружини има поставени уретанови бъмпери които повдигат малко колата и подобряват возията в завои и по неравности. С оригинално радио. Дисплеят е презапоен и не прави проблеми. щофьорската седалка е подсилена отдолу да не пропада (виж форума). Последно и смених ляв преден лагер с оригинален през ноември 2015 и маншоните на каретата. Екстри: Климатик. Оригинален теглич. Лед дневни светлини.Затъмнени стъкла с американското фолио на сточна гара в безистена, нямат никакви мехури с въздух, изпълнението е безупречно. Ватробрани Хеко на предните стъкла. Аларма със скачащ код и модул стъкла(стъклата се затварят сами след пускане на алармата). Уретанови бъмпери на пружините. Лед осветление на купето и багажника. Колата е FAMILY което означава, че задната седалка е на релси както и предните (мести се напред, назад) тово помага за увеличаване на обема на багажника без необходимостта от сваляне на седалките и другата функция е когато имате дете на задната седалка в кош да бъде лесно и удобно достигано от шофиьорската седалка или от пасажерската без да си откачате колана и да се мушите назад. Два чифта гуми 14ки- зимни на железни джанти с тасове на 4 сезона с още много хляб в тях (не обичам да пиля гуми) и летни 2 нови купувани април 2015 vredestein t-trac 2 на ляти алуминиеви джанти OZ за мицу оригинални. Имитират спиците на BMX джанта. (спирал съм я моята до същата в същия цвят с обикновените 5толъчки ии няма нищо обшо с озетките)плюс резервна нова на желязна джанта не патерица(мисля че беше всесезонка). Прегред до Декември 2016, гражданска. Колата се намира в София. Забележка: на снимките не е мита. Снимки: http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11449080927744686&slink=ckzp3x За контакт: 0899141081
  3. pustinq

    Каре за Спейс стар

    Хубаво би било да си изпишеш нови оригинални части от Балканстар или Ратола ще изкарат много повече от 2 години.
  4. На моето Митсубиши 1.9 DID 102 коня ми бяха изгоряли и четирите подгревни свещи при това състояние няма никакви грешки в компютъра. Известно време си карах така тя лампата за подгряване си свети аз си я изчаквам и до -7 си пали от първия път под -7 до към -11, -12 от втория или третия и по надолу от малко повече опити. Най-ниска темперетура ми запали без свещи на -16 на таблото, това без добавки в нафтата най обикновена лукойлска нафта.
  5. Аз на моята звезда и сложих уретанови буфери за пружини 4 на всеки амортесьор по един буфер точно след като смених и четирите амортесьора миналия февруари. Резултата е страхотен колата се вдигна с около 3 см и започна да вози страхотно в завой без да се накланя много на страни.
  6. pustinq

    Полиране с 3М пасти

    http://www.autoglym.com/ http://www.autoglym.com/products/t/3-step-routine/bodywork Ето един сайт повечето прадукти съм ги пробвал многократно на нови и употребявани автомобили. Интересни са продуктите за боята които се състоят от три различни елемента и се нанасят на три процедури. Пробвал съм и ръчно с парцал и с машина, ефектът е горе долу един и същ - зависи от старанието. Първо се нанася почистващият препарат, после полиращият и накрая предпазен слой. Ефекти те са, че при добре свършена работа колата светва а за последният слой не че няма да се изцапа, като се сложи, ами когато се изцапа и после на автомивката мн по лесно се измива и веднага светва.
  7. pustinq

    Избор на сервиз

    От личен опит между Ратола София и БС София - БС София там от преди няколко години имат MUT III последният път когато ходих ме вързаха на него и ми изтриха грешки и повече грешка не съм имал а отидох за програмиране на ключ и за теста пари не ми взеха. Преди това в Ратолата всеки месец ходех и се грешки с техния MUT II уж ги трият за по 20 лв ама по скоро уреда им е счупен и ги набиват. то по добре с елм сам да си оправиш. :icon_rock:
  8. pustinq

    Space Star

    Здравейте, единствената модификация на задните седалки при Спейс Стар е Family варианта на купето. Пише го на лайсните на задните врати - FAMILY. Разликата се състой в това, че задната седалка е на релси точно както предните седалки и това и позволява да се мести напред и назад. Идеята е , когато има малки деца на задната седалка, същата да бъде дръпната напред и от предните седалки родителите да могат лесно да достигат децата с ръце. Друг плюс е и уголемяването на багажника по този начин без да е необходимо да се свалят седалките. Като цяло това е една рядка и необичайна опция, но много полезна. :mitsu-smiley:
  9. Здравейте, имах подобен проблем оказа се износване на контактните клеми на контактния ключ. Получава се от лош навик при палене да се завърта ключа до край - докато опре, а не просто докато клемите се докоснат леко и даде контакт. Надявам се разбирате за какво става дума. Някой хора имат този навик и ако е продължил десетина години резултатите са на лице. Симптомите са подобни влияе се от времето, "пали когато си иска" докато съвсем не спре, и всичко друго в автомобила е изправно. За съжаление не може да се отремонтира по "Български" качествено , защото контактните клеми там където се докосват са две месингови пъпки и просто има износване на материал. Решението е изписване на нов контактен ключ и създаване на нов навик. Надявам се да съм бил полезен.
  10. Ако си с оригинално радио, на него има копче DISP с това копче при еднократно натискане се сменят показанията на борд компютъра - среден разход, оставащи километри до нивото но горивото което е било при последното зареждане и средна скорост. Когато избереш едно от показанията натисни и задръж бутон DISP за около 2 секунди докато показанията се нулират - станат чертички. И така по описаният начин се отива на следващото показание и по същия начин се нулира. При липсата на оригинално стерео, бутон DISP може да бъде изведен допълнително, във форума има обяснения как. :good:
  11. Когато караш по магистралата със сто и нагоре и после рязко спреш, например на бензиностанция не гаси двигателя веднага, за да не стопиш турбото. Изключи от скорост и изчакай минута на празен ход да охлади. Създай си навика и няма да имаш проблеми. Двигатела е страхотен и разхода ти е нормален. Успех!
  12. pustinq

    Ключ за запалването

    За това най- добре е да си вземе нов ключ човек 120 лв. ама веднъж ги даваш поне за 10 години напред!
  13. pustinq

    Налягането в гумите

    Трите най-често срещани думи по света са MADE IN CHINA и скъпите пре-скъпи вещи се правят там и най-обикновените. В Джъмво също продават такива ефтини електронни манометри, аз имам и показва същото което показва и много по-скъп такъв за компресор. Дори и да имат някакви отклонения те са минимални и незначителни.
×
×
  • Създаване...