Който пише и спи, вижда 4 мотора :icon_thumbup: Гледах го, но не ми хареса. 136 коня беше, ръчна кутия. Или нещо не му беше наред или му натежава купето. Държах да не е палена преди мен сутринта - колко беше така не знам, но при запалването чух клапаните 4-5 секунди, което не смятам за нормално. Съединителят е нов, показаха ми документи и стария, а и се усеща, че е нов. Изключително мек, отделя ниско долу. Една идея тромава ми се стори. Спейса има повече живец за купето и мотора си. Всичките 136 коня ли се държат като 100 коня? Все едно 30 коня ги нямаше. Карал съм с малолитражки и над 200 коня и мога да преценя, че на тая едни коне ги нямаше. От друга страна - стабилни обороти, без присецкване, без да клати обороти, дори я позасилих и я пуснах на празен ход да я видя какво ще свърши, но ги закова около 800 и не мръднаха. Маслото нормално тъмно ми се видя - не много бистро, но не и черно. Казаха ми, че е на 7000км. маслото. Доста запазена, да не кажа без забележка по купе и външни. Личи леко, че са боядисвани броните, но няма как. Тоест кара ли се колата, удря се тук-там. Не ми е дерт, а и си признаха без бой :rolleyes: Като цяло смесени чувства, но е доста тиха колицата, вози учудващо добре и отзад само чух някакво прискърцване в дясно. Вероятно това, за което говориш. Та тоя мотор такъв ли е спънат или тая нещо не е наред? Някой да продава читав Аутлендър... Баси, ще взема да си купя Аутлендър :mitsu-smiley: