Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Проблеми и въпроси за Лансър


Rangel Simov

Препоръчано мнение

Здравейте, колеги. Лансер-чето стана на 8 000км. Засега всичко беше наред, но от скоро започнах да чувам едно потракване като превключвам 1 - 2 и 2 - 3. Получава се след като изключа съответната скорост и оборотите започнат да падат. Когато форсирам колата на място не се чува нищо подобно. Някой дали има представа, на какво може да се дължи?

 

Колеги, чета тука мненията за новия Лансър и се хващам за главата, много явно е спаднало качеството на Мицубиши.

 

Аз карам Галант и Каризма вече доста години и нямам грам оплаквания от каквито и да било шумове, потропване и дрънкане. Хайде за Галант, той е в друг клас и и друго ниво на качество и въобще не може и дума да става за сравнение. Какъвто си беше на 20 хил км, такъв е и на 100 хил.... няма промяна.

 

Но Каризма е един абсолютно поевтинен автомобил, но въпреки това няма никои от споменатите тук оплаквания... 1997г. кола на 190 хил км... няма

никакви аномалии и шумове.

 

Отказахте ме от Лансер :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

aga, колега качеството е станало компромис във всички марки, не само в Митсубиши... За жалост колите така ги правят вече, че след 5 години да си купиш други а тази тогава вече е на края на живота си.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да всички са занижили качеството, но аз например нямам никакви проблеми, нито потропвания нито нищо от Лансера до момента. Трябва да мине още доста време, за да може да се разбере дали лансера е наистина качествен автомобил.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

aga, колега качеството е станало компромис във всички марки, не само в Митсубиши... За жалост колите така ги правят вече, че след 5 години да си купиш други а тази тогава вече е на края на живота си.

 

Подкрепям напълно Иван в мнението му , най - много до 10 години и трябва на нова да се минава

:mitsu-smiley: :mitsu-smiley: :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Онзи ден карах C5-цата до сервиза да и оправят дребни забележки и понеже се чудех кво да правя пробрах доста голяма част от автомобилите даже и C-Crosser-а. Aз съм на мнението, че в C1, C2 и C4 малко са прекалили с компримиса, вярно е нисък клас са и са евтини, ама все едно се качих в бобслей направен от ония черупки дето бяха едно време на БТК телефоните едни от стъклопласт, 100% повечето ги помните. Положението е толкова пластмасово, че незнам кога ще заменят и изцяло ламарините отвънка с пластмаса. Както й да е та въпросния C-Crosser (Outlnader) горе-длу на пари е колкото Ц5-цата. И се чудех дали не се минахме како не купихме него и доста внимание отделих на карането което по нищо не различаваше от старата ми кола (Toyota Rav4 2007) и на това до колко м е качествена изработката и там изпаднах в шок и ужас. Надявам се сега тука никой да не се засегне от това което ще напиша поради причината, че интериора му е на 95% същия с този на Lancer-а но имам доста кратък и ясен коментар :icon_puke: . Не казвам, C5-цата е нещо кои знае какво но определено за тия пари е много повече пипната вътре и изглежда доста по комфортно. Всъщност проблема е, че аз съм доста критичен на тази тема и всички тези малки неща ми правят адски голямо впечатление и не случайно се отказах от каквото и да било нова кола за мен и реших, че ще е нещо немско и то преди 2006-та година. Просто още не съм достигнал етапа в който ще си затвовя очите за всичките тези гадости който сполетяха новите коли и ще кажа "Нека дрънка нека е пластмасово нека е гадно, аз ще си го карам докато може - нали е нова". В този пост нямам намерение да сравнямам френското качество с японското, просто отбелязвам някаква разлика. Нито едните са върха, нито другите.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Онзи ден карах C5-цата до сервиза да и оправят дребни забележки и понеже се чудех кво да правя пробрах доста голяма част от автомобилите даже и C-Crosser-а. Aз съм на мнението, че в C1, C2 и C4 малко са прекалили с компримиса, вярно е нисък клас са и са евтини, ама все едно се качих в бобслей направен от ония черупки дето бяха едно време на БТК телефоните едни от стъклопласт, 100% повечето ги помните. Положението е толкова пластмасово, че незнам кога ще заменят и изцяло ламарините отвънка с пластмаса. Както й да е та въпросния C-Crosser (Outlnader) горе-длу на пари е колкото Ц5-цата. И се чудех дали не се минахме како не купихме него и доста внимание отделих на карането което по нищо не различаваше от старата ми кола (Toyota Rav4 2007) и на това до колко м е качествена изработката и там изпаднах в шок и ужас. Надявам се сега тука никой да не се засегне от това което ще напиша поради причината, че интериора му е на 95% същия с този на Lancer-а но имам доста кратък и ясен коментар :icon_puke: . Не казвам, C5-цата е нещо кои знае какво но определено за тия пари е много повече пипната вътре и изглежда доста по комфортно. Всъщност проблема е, че аз съм доста критичен на тази тема и всички тези малки неща ми правят адски голямо впечатление и не случайно се отказах от каквото и да било нова кола за мен и реших, че ще е нещо немско и то преди 2006-та година. Просто още не съм достигнал етапа в който ще си затвовя очите за всичките тези гадости който сполетяха новите коли и ще кажа "Нека дрънка нека е пластмасово нека е гадно, аз ще си го карам докато може - нали е нова". В този пост нямам намерение да сравнямам френското качество с японското, просто отбелязвам някаква разлика. Нито едните са върха, нито другите.

 

Мицубиши се позиционират нарочно ниско. Новият Колт е трагедия откъм качество на материали.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мицубиши се позиционират нарочно ниско. Новият Колт е трагедия откъм качество на материали.

 

Не знам ама примерно Ауди А3 от 2001, са пак същите пластмаси и скърцат. Все пак по-старичка е и уж по-здрава. И то топмодела дето е и с кожа и всичкото му там. Така че не знам в крайна сметка почти всички коли са така. То ако това му е проблема, а не двигателя и окачването са здрави пак доста добре. А иначе относно вътрешен дизайн мицубиши никога не са го правили наистина хубав. Винаги е адски практичен. Не е като на новите френски дето са с по 5 диспея, лайсни и т.н.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не знам ама примерно Ауди А3 от 2001, са пак същите пластмаси и скърцат. Все пак по-старичка е и уж по-здрава. И то топмодела дето е и с кожа и всичкото му там. Така че не знам в крайна сметка почти всички коли са така. То ако това му е проблема, а не двигателя и окачването са здрави пак доста добре. А иначе относно вътрешен дизайн мицубиши никога не са го правили наистина хубав. Винаги е адски практичен. Не е като на новите френски дето са с по 5 диспея, лайсни и т.н.

 

На Галантите топ модела с коженият салон е наистина хубав, разликата с новите модели е цяла пропаст.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 месеца ...

Някой има ли идея колко е моментния разоход на 1.8 CVT в спряло положение и лост на D и в спряло положение и лост на N? То едва ли ще има особена разлика между двете, но ме интерсува по-скоро първата ситуация. Бордовия по подразбиране си показва 20+, но едва ли е така в действителност...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не знам колко е разхода, но при работа на място на положение Р на скоростния лост, разхода на дисплея се качва с 0.1 литра на всеки 5 минути.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това покачване е относително. Зависи разхода в/у какви изминати км се разпределя...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 7 години ...

Здравейте колеги. :icon_bye: Обръщам се към вас за съвет. От 1 седмица ми се появи някакво потропване отпред отдясно. Смених подкалника преди месец може би и реших, че може да се е разкачил нещо, но като гледам си беше ок. Чува се както при преминаване през легнал полицай, така и от време на време докато си карам на равно. Проверих цялото окачване за нещо разбито, но такова не беше намерено. Трябва ли да ходя до БС да ми я оглеждат или имате предложения какво да погледна? Приемат се всякакви идеи. Благодаря предварително. :yes3:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 месеца ...

Здравейте колеги. :icon_bye: Обръщам се към вас за съвет. От 1 седмица ми се появи някакво потропване отпред отдясно. Смених подкалника преди месец може би и реших, че може да се е разкачил нещо, но като гледам си беше ок. Чува се както при преминаване през легнал полицай, така и от време на време докато си карам на равно. Проверих цялото окачване за нещо разбито, но такова не беше намерено. Трябва ли да ходя до БС да ми я оглеждат или имате предложения какво да погледна? Приемат се всякакви идеи. Благодаря предварително. :yes3:

 

 

Здравей колега,

 

Това тропане може да бъде от много неща. Лично при мен - Митцубиши Лансер 1.6 2005, тропат спирачните апарати и при леко обиране със спирачка спира (това е като карам по паваж).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аако ти тропат апаратите, сменяш комплект гумени маншончета, ако пак тропа сменяш тампоните на стабилизиращата, ако скърца и на легнал полицай и неравности сменяш прахоуловителите на амортесьорите. Ако не спре, пак при Пламен!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 седмици ...

Здравейте. Проблемът не е от спирачките. Има шум само докато се движи колата. Преди около месец смених летните 18-ки със зимните 16-ки и тропането за момента не се чува. Чудя се дали не е било от самата джанта - да не ляга добре, или да не е била затегната добре. Все още нямам представа. Ще я пробвам през уикенда на малко по-дълго градско каране, за да видя дали шумът ще се върне. Ако не се просто нямам представа от къде ще да е. Ще си потърся от някоя морга да сменя моята джанта с тяхна и с доплащане разбира се, ако пак се чува трополене лятото с 18-ките. Самата джанта не е крива, няма заварки но е здраво ожулена, защото предишната собственичка доста е нехаела за колата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

"Тропането" ще се завърне напролет, като смениш гумите. Трябва да си забелязал разликата във возията с различните джанти. С 18-ките е по-твърда и всяка наченка за разбит детайл се усеща. При мен имаше подобен проблем, но се оказа разбит кормилен накрайник. При теб може да е всичко по "веригата" макферсон. Стебло на амортисьор, лагера в горната му част ...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Много е вероятно. Имам едни накрайници, които леко да тръгнали, но за момента не е нищо сериозно, че да си заслужава смяната. Мен лично повече ме съмняват амортисьорите, а пък те са скъпата част, но ако се наложи ще се сменяват. Пък ще видим на пролет. :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

Здравейте :) От скоро съм собственик на Lancer X 1.8 CVT :icon_thumbup: Колата е доста карана - вече на 202к км, а от вчера ми се появи един проблем обаче - в спряло положение при преключване от P, както и от N в D се усеща придърпване и оборотите падат (~850 в P падат на малко над 500 в D). В движение автомобилът се държи добре - не губи мощност, стрелката на оборотомера не трепти, няма шумове. Бихте ли ми дали съвет на какво може да се дължи това или да отивам на сервиз направо? Мерси и весели празници :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте :) От скоро съм собственик на Lancer X 1.8 CVT :icon_thumbup: Колата е доста карана - вече на 202к км, а от вчера ми се появи един проблем обаче - в спряло положение при преключване от P, както и от N в D се усеща придърпване и оборотите падат (~850 в P падат на малко над 500 в D). В движение автомобилът се държи добре - не губи мощност, стрелката на оборотомера не трепти, няма шумове. Бихте ли ми дали съвет на какво може да се дължи това или да отивам на сервиз направо? Мерси и весели празници :)

Всичко ти е как си трябва!!! Погледни кога последно са сменяли маслото и филтрите CVT-то! Сменя се на 80-90 000км, после на 160-170 000км, после на 250 000км, след това на интервал от още 70 000км, после интервала става след 60 000км, последно след 50 000км, а след това сменяш скоростите с или без колата, избора е твой! Хахахахаха ;-)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 години ...

Здравейте,

 

 

Не съм сигурен че съм в правилната тема но имам няколко въпроса относно Лансер(планирам да купя в рамките на няколко месеца). Бюджет 10-12 хиляди

 

Насочил съм се към 1.8 140 коня (или повече) спортбек , година 2008-2013 горе долу бензин, автоматик. Не съм особено запознат с коли,подчертавам.В момента карам Астра H 2006 1.6.

 

- Проблемен ли е дизела? Бих взел и такъв при липса на бензин, но съм чувал разни истории за други коли и бих предпочел бензин. Като цяло четах че след 2011 са по-тихи двигателите.

- Ако има хора на газ, някви проблеми, особености свързани с това

- гледам че избора е доста малък като цяло - мобиле.бг - 19 коли с филтър бензин автоматик , като много от тях са Ралиарт версията или седан който не ме интересува. Въпроса ми - явно колата не е супер масова - как са резервните части , намират ли се , морги и т.н примерно брони и други неща фарове, стопове?

- масата от продаваните коли явно са доработвани с ниски прагове,брони и т.н и изглежда просвета е под 10 см което е доста непрактично (бордюри, лоши пътища). Каква насока бихте дали? По-големи джанти/гуми или няква друга опция? В момента опела ми е доста висок- почти 20см и като цяло нямам никви ядове нито в града нито извън него.

- някакъв ореантир като цени на обслужване - примерно ангренаж, съединител, дискове, накладки, по предницата окачване. Искам да си направя сметка спрямо опела как седат нещата. Примерно за съединител гледах 700 лв

- последен въпрос - Колко често ходите до сервиза , включвайки и консумативи годишно? Ясно ми е че това е доста относително, но ми е интересно. Не ми се кара кола която всеки месец е в сервиза. За сравнение опела за 2 години съм ходил 5-6 пъти общо с общ разход няма и 1000 лв включително накладким,масла и т.н. дреболии.

 

Като се изключи това, че си похвалих опела, бих се радвал на коментари по останали въпроси.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

 

Не съм сигурен че съм в правилната тема но имам няколко въпроса относно Лансер(планирам да купя в рамките на няколко месеца). Бюджет 10-12 хиляди

 

Насочил съм се към 1.8 140 коня (или повече) спортбек , година 2008-2013 горе долу бензин, автоматик. Не съм особено запознат с коли,подчертавам.В момента карам Астра H 2006 1.6.

 

- Проблемен ли е дизела? Бих взел и такъв при липса на бензин, но съм чувал разни истории за други коли и бих предпочел бензин. Като цяло четах че след 2011 са по-тихи двигателите.

- Ако има хора на газ, някви проблеми, особености свързани с това

- гледам че избора е доста малък като цяло - мобиле.бг - 19 коли с филтър бензин автоматик , като много от тях са Ралиарт версията или седан който не ме интересува. Въпроса ми - явно колата не е супер масова - как са резервните части , намират ли се , морги и т.н примерно брони и други неща фарове, стопове?

- масата от продаваните коли явно са доработвани с ниски прагове,брони и т.н и изглежда просвета е под 10 см което е доста непрактично (бордюри, лоши пътища). Каква насока бихте дали? По-големи джанти/гуми или няква друга опция? В момента опела ми е доста висок- почти 20см и като цяло нямам никви ядове нито в града нито извън него.

- някакъв ореантир като цени на обслужване - примерно ангренаж, съединител, дискове, накладки, по предницата окачване. Искам да си направя сметка спрямо опела как седат нещата. Примерно за съединител гледах 700 лв

- последен въпрос - Колко често ходите до сервиза , включвайки и консумативи годишно? Ясно ми е че това е доста относително, но ми е интересно. Не ми се кара кола която всеки месец е в сервиза. За сравнение опела за 2 години съм ходил 5-6 пъти общо с общ разход няма и 1000 лв включително накладким,масла и т.н. дреболии.

 

Като се изключи това, че си похвалих опела, бих се радвал на коментари по останали въпроси.

 

Здравей, щом съживи спяща от 4 години тема явно си търсил. Чудя се обаче защо не потърси по-добре за всичките въпроси които имаш? Всичко изброено е коментирано многократно.....

Само ще наблегна на това, че си тръгнал да купуваш Лансер, а не Ферари. Как си въобрази, че Лансера е с 10 см просвет ??? По-високите нива на оборудване са с фабрични прагове, които се монтират НАД дъното на колата, като по никакъв начин не намаляват просвета. Лансера е с 15 см просвет, като повечето нормални леки автомобили.

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мислех че от поста личи че НЕ разбирам от коли и съм нов във форума, но явно не.

 

В една от темите попаднах на информация да не се взима автоматик - това ми е извън нещата с които бих правил компромис.

 

"Как си въобрази, че Лансера е с 10 см просвет ???"

 

струват ми се доста ниски като цяло - гледам обявите в мобилето.

 

Примерно тази броня ми се струва доста ниска - https://www.auto.bg/gallery?adv=11557485323930617&pict=8 . Може да е само бронята (явно може да се смени) Ферарито- ще пропусна да ми пада бронята на трамвайните релси на цар борис павирания ако не карам с 0.5км/ч.

 

Благодаря за информацията.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Правилно си прочел, покупката на CVT втора ръка е сериозен риск.Посочената кола от обявата е със заводско оборудване на стандартната височина. Ходи виж някоя за да се спре с тази спекула, че колата е ниска.

Ако търсиш нещо подобно с близо 20 см просвет си объркал класа. Такъв просвет е характерен за кросовър или SUV.

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 седмици ...

Здравейте ценители на марката Mitsubishi!

Моля Ви за малко помощ относно изясняването на един казус ,който имам с автомайстор по установяването на действителния катализатор на колата!

Семейната ни кола е Mitsubishi Lanser 2003 CS3W ,бензин ,98 к.с.,комби

В почти всички сайтове,катализаторът е посочен ,точно след първата "мека връзка" като малко гърне, но намерих и следната снимка, която Ви пикачам ,където дават ,че "Оригиналния" катализатор ,може да бъде поставен и на следното място веднага след изпускателните тръби на двигателя, а не след меката връзка!?

Моля Ви за съвет,дали това е възможно да е така, и ако може да ми обясните ,дали другото малко подобие на "гърне" след първата мека връзка, може да бъде просто "заглушително гърне", което няма общо с катализатора или и той игае роля в преобразуването на вредните емисии?!

Прилагам линкове:

Това ,което е посочено като оригинален катализатор:

https://www.ebay.de/itm/ORIGINAL-Katalysator-Partikelfilter-MITSUBISHI-LANCER-VII-Estate-CS-W-CT-/273562212530?nma=true&si=VqRsrJK4zjBAjZSFBOkF6EIzy%252Fo%253D&orig_cvip=true&nordt=true&rt=nc&_trksid=p2047675.l2557

 

Другото място ,което посочват за поставяне на катализатор:

https://www.proxyparts.com/car-parts-stock/information/engine-code/4g18/part/catalytic-converter/partid/11632619/

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...