Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Проблеми и въпроси за Лансър


Rangel Simov

Препоръчано мнение

Да и при мене засега няма никакъв приоблем, всичко си е на 6 , дано да е така и занапред . Явно всяка кола си е различна :huh:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хм, да не би причината да е точно това, че в Русия си взимат опцията за по-голям просвет? :)

Както и да е - важното е че при нас не се забелязва :))))

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

да и при мене засега няма никакъв приоблем, всичко си е на 6 , дано да е така и занапред . Явно всяка кола си е различна :huh:

 

Забелязвам , че се оплакват колеги с 1.8 двигател , а ние с 1.5 не , дали е така ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Забелязвам , че се оплакват колеги с 1.8 двигател , а ние с 1.5 не , дали е така ?

Оппаа,аз съм с 1.8 имам вече 11000 км и нямам оплакване!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Оппаа,аз съм с 1.8 имам вече 11000 км и нямам оплакване!

Оппа, ти си го взел от Бургас и за това :icon_thumbup:

 

Дано и след 110000000000000 км. да нямаш проблеми.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Абе хора, колите са ни нови, не би трябвало да има проблеми ;) И тази тема е за хора имащи проблеми, а не да се изреждате всички, че нямате проблеми ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сутрин първата спирачка ми идва малко рязка , дали и на друг се е случвало или просто защото пия кафето си на работа ?

/Като запаля и потегля след 20 метра трябва да спра за да дам предимство и първото натискане ми е много рязка направо кове , после никъв проблем целия ден/

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Имам усещането, че тази кола има мозък и мисли вместо нас! :D

Като че ли спирачките се настройват според темрературата навън.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Вчера се качих на старата кола да я карам да минава годишен преглед /друга марка модел 1990г. без серво и екстри/, голям зор напрво съм отвикнал , с този Лансър много съм се разглезил просто няма такава кола. :mitsu-smiley: :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сутрин първата спирачка ми идва малко рязка , дали и на друг се е случвало или просто защото пия кафето си на работа ?

/Като запаля и потегля след 20 метра трябва да спра за да дам предимство и първото натискане ми е много рязка направо кове , после никъв проблем целия ден/

 

 

И аз съм така :) .Първото натискане ме праща във волана,а и през деня ми се е случвало,като оставя колата за повече от 3-4 часа..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Странно, аз не съм имал такива проблеми. За сметка на това, онова виене от Турбото според мен, все си се появява от време на време. Но нали сме в гаранция, караме и дано нищо му няма.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Странно, аз не съм имал такива проблеми.

То това аз не го броя за проблем вече , проблем ще е ако не спира .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

Аз имам проблем с модула на Bluetooth-a. Като минавам например през павета и са полу4ава един много гаден шум, нещо като все едо има две съчми ватре и трака много гадно.

Някой да има такав проблем.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте :)

Днес се зачетох из руските форуми и там хората масово се оплакват от скърцане в окачването когато минават през "легнал полицай" или подобни неравности, особенно когато колата е натоварена. Бихте ли споделили наличието на подобни проблеми при вас? Глупаво е нова кола да скърца в такива ситуаций, и бих казал ще е направо срамно :(...

 

Поздрави,

Георги

Аз лично нямам такива проблеми, само отвреме на време като ми са размести кората в багажника се чува потропване.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Забелязах нещо много любопитно, което ми се случва вече на 2-3 пъти: когато изгасне колата (например, в задръстване я изтърва или я угася нарочно и веднага се опитам да запаля), след това понякога не иска да запали от първия път. Трябва да върна ключа обратно в начално положение и тогава вече си пали нормално. Не винаги е така обаче и не мога да схвана причината. Очевидно двигателят си е ок, защото при всякакви други обстоятелства си пали без грешка. Някакви идеи на какво се дължи?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

...Някакви идеи на какво се дължи...
Ако под 'не иска да запали' имаш предвид, че стартера не завърта, то се дължи на вградена блокировка против задействане на стартера при запален двигател. Ако ти угасне колата по време на движение или я угасиш умишлено, но само лекичко завъртиш ключа, тази блокировка не позволява активирането на стартера. Трябва да завъртиш ключа на запалването до OFF и отново да пробваш.
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако под 'не иска да запали' имаш предвид, че стартера не завърта, то се дължи на вградена блокировка против задействане на стартера при запален двигател. Ако ти угасне колата по време на движение или я угасиш умишлено, но само лекичко завъртиш ключа, тази блокировка не позволява активирането на стартера. Трябва да завъртиш ключа на запалването до OFF и отново да пробваш.

 

Не, нямам предвид, че не върти стартерът, а че върти, но не иска да запали. А и при запален двигател си врътка стартер :icon_n_oops:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

Някой да го е било статично електричество от колата?

Няколко пъти ми се е случвало като сляза и посегна към вратата да я затворя и ме тресне ток, а по мен няма нищо изкуствено.

Якето кожено от естествена кожа. Сакото, панталона чорапите и блузата от чиста вълна. Обувките и те от естествена кожа.

Освен от седалките да се получава това наелестрезирване, друго обяснение нямам.

Иначе е много лошо да те удари ток. Не можеш да си го върнеш. :D

И друго да питам.

Като запаля колата в студа винаги ми се включва климатика и го гася от бутона. Да не би да превключва на отопление като домашните климатици докато колата загрее или да го препрограмирам?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

Аз не разбирам много, много и може да си въобразявам...но все пак ще споделя:

Моя Лансер е на 860км - 1,8. И моя волан бяга лекичко на една страна-това е със сигурност от както сме я взели.

На мене два -три пъти ми се случва, като тръгна да я паля-например сутрин да не запали от първия път( вкарвам ключа, въртя, но тя не пали). Стартера си върти, но като пусна ключа, колата не е запалена.

Друго, което според мене не е толкова важно - понякога станциите на радиото прихващат чистотите или на такситата или незнам на какво..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Някой да го е било статично електричество от колата?

Редовно ме пере тока и аз смятах да пиша за това , ама вече свикнах .

Май не е само статично обаче защото ми се е случвало и като слагам ключа в контакта да прехвърхне някоя искричка и си мисля , че неможе да е заводско така и май от тея дето са слагали алармата не са замасили нещо .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

Аз не разбирам много, много и може да си въобразявам...но все пак ще споделя:

Моя Лансер е на 860км - 1,8. И моя волан бяга лекичко на една страна-това е със сигурност от както сме я взели.

На мене два -три пъти ми се случва, като тръгна да я паля-например сутрин да не запали от първия път( вкарвам ключа, въртя, но тя не пали). Стартера си върти, но като пусна ключа, колата не е запалена.

Друго, което според мене не е толкова важно - понякога станциите на радиото прихващат чистотите или на такситата или незнам на какво..

Колата ти е гаранционна отиди и им я върни .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Друго, което според мене не е толкова важно - понякога станциите на радиото прихващат чистотите или на такситата или незнам на какво..

 

Включена система за "уведомяване" че в обхвата на радиото има и други радиостанции които можеш да слушаш. Може да се изключва тази опция на радиото, погледни в книжката.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И друго да питам.

Като запаля колата в студа винаги ми се включва климатика и го гася от бутона. Да не би да превключва на отопление като домашните климатици докато колата загрее или да го препрограмирам?

 

Мисля, че зависи на кой тип обдухване си сложил врътката. И на мен ми направи впечатление... аз държа на 27+ на макс обороти и предполагам се включва, за да не става толкова голяма разликата в температурите. Когато обдухвам предното стъкло на въпросната температура нямам проблем, но е имало случай, в които пак се запотява и трябва да включа и климатика.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При обдухване на предното стъкло винаги се включва климатика и се изключва вътрешната циркулация за въздух от вън. Пише го в книгата.

При мен на 23-24 градуса и всичко на AUTO се включва климатика. Четох, че може да се препрограмира, но не искам да пипам. Щом японеца го е направил така, то така е редно да бъде.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...