Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Goshkata

Потребител
  • От него общо

    31
  • Регистрация

  • Беше тук

За Goshkata

  • Рожден ден 05/09/1996

Местоживеене

  • Град
    София

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    2008 Mitsubishi Lancer 1.8 CVT

Goshkata's Постижения

Откривател

Откривател (4/14)

  • Добра реакция Rare
  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Много благодаря. Този линк вече ми отваря. Ще опитам да се правя на майстор тези дни и ще споделя.
  2. Аз лично за София мога да споделя, че използвах услугите на Ратола. Близо 1000лв ми взеха с масол, филтри и труд. Но свършиха чудесна работа. Доволен съм от поведението на трансмисията.
  3. Здравейте. Отне ми доста време докато намеря темата, понеже от и доста време не е писано по нея. Сега, аз имам подобен проблем. Докато слушам радио много ясно и отчетливо чувам как левия канал се губи. Сякаш ухото ми заглъхва. Без значение от станцията. На всяка го прави. И прекъсва на импулси. А докато се движиш това направо те влудява. При CD или използвайки AUX кабела в долната част не мога да усетя дали го има или не. Не го чувам толкова ясно. Наскоро бях оставил колата при едни авто електро техници за друг проблем с паркроника и ги помолих да погледнат. Та разглобиха и свалиха управляващата платка на радиото и презапоиха всичко, с идеята, че някъде може да има студена спойка. Но уви без резултат. Задълбах по форума и ето ме тук в тази тема. Като опитах да отворя линка на братушките, ми дава, че няма текст в посочената статия. Има ли някой възможност да сподели инфо кой лентов кабел и къде се стига до него? Снимка ако има също ще приема с благодарности. Да мога сам през уикенда да се захвана и да видя дали това ще ми реши проблемите. Благодаря предварително.
  4. Здравейте. Имал съм проблем с моторче за регулиране на фар. Просто вътре цялата механика е от пластмасови колелца и се чупи. Направо потърсете от автомобил на части. И го сменете.
  5. Goshkata

    CVT кутия - въпроси

    Здравейте и от мен. Дълго време не съм се включвал във форума, заради проблеми, но ето че пак започвам надявам се с активно присъствие. Та включвам се към тази тема с малко разяснения за CVT кутията. От стария собственик знам, че маслото е сменяно на 80 хил. Сега съм се насочил към Ратола за смяна с промивка и консумативи - уплътнения и филтри, ми казаха за 1 ден работа. Добър избор ли са те за подобна манипулация? Последно време не се караше много, т.к. собственика започна да си работи от вкъщи поради ясни на всички причини. От скоро време (2-3 седмици) я наблюдавам, че се чува едно странно виене, тип перка на вентилатор. Още с паленето се чува. Не е нужно да съм я карал. Не знам дали си внушавам, но ми се струва да е от кутията. Възможно е да се дължи и на жегите, които са в посленно време. Нямам никакви проблеми с нея, нито свети нещо на таблото. Но мисля час по-скоро да я обслужа. Възможно ли е да ми шуми заради необходимостта от подмяна на тъй важната течност или да се ровя по на дълбоко за да търся под вола теле? И изобщо дали е от нея? П.П. колата е 2008 lancer 1.8 CVT Благодаря за вниманието.
  6. Привет на всички. Има ли някой навит за тази неделя? ОТ Superlime ще правят среща на НИМ от 14:00, така че ако някой иска или тогава или преди това да разменим по някоя приказка. П.П. Ако някой иска да разбере повече за срещата от 14:00 може да го направи тук
  7. Така. След ок. месец игра на котка и мишка, дебнене кога ще сработи и кога не, се реших да направя ремонт, защото и без това отказа тотално. Сменената немска помпичка, струваща 10лв, явно беше дефектирала - като я почукнеш и се чуваше някакъв опит за сработване, ама като цяло мъртвец си бе. Замерих долу, идва си напрежение, няма проблем. Взех старото моторче на Рено (нямам снимка, но ако на някой му трябва ще добавя) и взех всъщото за 40 лв. Смених го отново и сега вече работи. До кога - ще видим. Но проблема е адски дразнещ, а 160лв за ново оригинално как не ми се дават. Ама ще спра до тук, да не ме чуе малкия дявол.
  8. Проверих моторчето, работеше си. Даже го оставих за резервно. Реших , че може да дава то дефект - ту го има, ту не. Най-интересното е, че онзи ден като установих че новото не работи, след многократно подаване на сигнал с лостчето някъде към стотния път се включи. Бях в движение с колата през деня и при прибирането в следобедните часове на едно от кръстовищата сработи. Точно това поведение на системата ме кара да се съмнявам в лабава букса. Иначе новото моторче не е оригинално, за 10-20лв, но в началото нямаше проблем.
  9. Здравейте колеги. Моя случай е следния. Към края на миналата година пръскалките започнаха да правят проблем - ту работеха, ту не, изцяло на тяхно усмотрение. Първоначално предположих, че от студа може би е замръзнало, но на по-студените дни работеше, а на нормалните не. Умувах, умувах, пък взех, че смених моторчето. На това, което беше на колата видях щамповано Рено и ми идеше да припадна, но го приех и продължих. Сега, обаче, с ново моторче и може би 2-3 месеца по-късно - греда, пак същия проблем. Та идеята ми е какво да проверя сега, когато моторчето е ново и знам, че от лостчето при волана идва сигнал, но само в определени моменти (четни ли, нечетни дни ли, лунен календар ли следва, куршум ли да му лея, нямам идея). Възможно ли е буксата да прави проблема и от там да идват ядовете.?
  10. Благодаря за насоките. Ще действам експидитивно, за да стана разпознаваем и аз. Поздрави. :drinks:
  11. Някой може ли да ме просвети от къде да си вземем стикери или други клубни материали?
  12. Goshkata

    Летен сет

    Страшен червен бонбон. Браво. :mitsu-smiley:
  13. Goshkata

    Долна лява кора

    Здравей колега. За коя година говорим? И виж тези две предложения: 1. Вариант 1; 2. Вариант 2.
  14. Goshkata

    Летен сет

    Lix, :icon_clap: Срашни са. Нека и останалите да качат по една снимчица да видим за какво иде реч. :mitsu-smiley:
  15. Ясно. Явно току що си намерих причина да ходя на море. Благодаря. :drinks:
×
×
  • Създаване...